Wandelen
vrijdag 10 april 2015 om 20:07
Ik weet niet of ik dit in de juiste pijler zet maar ik vraag mij af of er mensen zijn die wel eens zomaar alleen een blokje of een stuk gaan wandelen. Ik neem het mij al weken voor om iedere dag zomaar een stukje te gaan wandelen maar op de een of andere manier komt het er niet van omdat ik normaal gesproken altijd wandel met een doel zoals iets bezichtigen of in het park afspreken met iemand en dergelijke.
Misschien raak ik wat meer gemotiveerd als ik lees dat er best veel mensen zijn die zomaar een stukje gaan wandelen.
Misschien raak ik wat meer gemotiveerd als ik lees dat er best veel mensen zijn die zomaar een stukje gaan wandelen.
vrijdag 10 april 2015 om 20:12
Jaaa, ik wandel wel eens een aantal kilometer. Niet elke dag. En ook niet altijd even ver. Dan eens 2 kilometer, dan een keer 5, maar soms ook maar een kilometer. Ik heb behoorlijke "auto-benen", ik reis veel in de auto (3 uur op een dag kom ik wel aan). Lopen wordt moeizamer als ik een lange tijd niet gelopen heb (laat me zeggen, een week of zo). Dus om geen echte etalagebenen te krijgen, loop ik 3, 4 keer in de week een stuk. Maar ik ben best wel een mooi weer loper, moet wel droog zijn.
vrijdag 10 april 2015 om 20:13
Toen ik in mijn eentje moest trainen voor de 4daagse van Nijmegen had ik met een buitenlandse vriend afgesproken om van elke wandeling een kaartje te sturen en natuurlijk wel de meest kitscherige kaart die ik kon vinden. Wanneer hij niet 1x in de twee weken een kaartje kreeg van de plaats waar ik naar toe liep dan moest hij mij een digitale schop onder mijn kont geven.....
vrijdag 10 april 2015 om 20:15
vrijdag 10 april 2015 om 20:16
Ja hoor , ga vaak genoeg wandelen. Normaal gesproken neem ik dan meestal wel de hond mee. Maar nu even geen hond maar ga evengoed wandelen. Ga overigens niet zomaar een blokje om maar ga wel bewust in een mooi gebied wandelen. Nu zonder hond is het wandelen ook niet dagelijks maar dat komt omdat ik met hardlopen en fietsen toch wel genoeg beweging heb.
vrijdag 10 april 2015 om 20:17
quote:rosanna08 schreef op 10 april 2015 @ 20:15:
ik loop ook graag alleen, neem in mijn hoofd een route die ik wil lopen, muziekje in de oren en gaan maar
Helaas gaat lopen momenteel wat minder goed door een lopersknie en moet ik eerst mijn bovenbeenspieren aan gaan sterken Dat is zonde die muziek in de oren kun je de natuurgeluiden niet horen.
ik loop ook graag alleen, neem in mijn hoofd een route die ik wil lopen, muziekje in de oren en gaan maar
Helaas gaat lopen momenteel wat minder goed door een lopersknie en moet ik eerst mijn bovenbeenspieren aan gaan sterken Dat is zonde die muziek in de oren kun je de natuurgeluiden niet horen.
vrijdag 10 april 2015 om 20:24
vrijdag 10 april 2015 om 20:25
Ik loop ook veel, maar ik woon ook in een heel mooie omgeving. Toen ik nog in de stad woonde bouwde ik het ook vaak in in de dingen die ik moest doen, extra vroeg weg en dan lopen naar het station of in de stad waar ik heen moest lopen vanaf het station ipv met de bus.
Maar t is een kwestie van gewoon doen, natuurlijk. Het is een heerlijke avond, ik zou nu nog even een blokje om gaan, als ik jou was.
Maar t is een kwestie van gewoon doen, natuurlijk. Het is een heerlijke avond, ik zou nu nog even een blokje om gaan, als ik jou was.
vrijdag 10 april 2015 om 20:26
Ik loop altijd met de hond. Maar ik kom vaak een vrouw tegen die altijd alleen loopt zonder hond. Heerlijk vind ze dat, even van de natuur genieten, en we maken vaak even een praatje als we elkaar tegen komen.
Mijn tip zou dus zijn: loop regelmatig rond dezelfde tijd. Dan leer je de mensen die er ook lopen kennen, en dat geeft ook een wat veiliger gevoel zo in je eentje in de natuur (denk ik).
Mijn tip zou dus zijn: loop regelmatig rond dezelfde tijd. Dan leer je de mensen die er ook lopen kennen, en dat geeft ook een wat veiliger gevoel zo in je eentje in de natuur (denk ik).
vrijdag 10 april 2015 om 20:28