Wie heeft de gouden tip
donderdag 30 juni 2016 om 16:02
donderdag 30 juni 2016 om 16:10
Als je verder niet veel verliest ( zwaar ongesteld?? Ontlasting anders laten nakijken op occult bloedverlies...) kan t zo zijn dat je het gewoon minder goed opneemt.
Bij mij bleek dat te komen door n niet goed functionerend maagslijmvlies en ik heb daarom altijd wat extra ijzer nodig. Nu gelukkig alweer n paar jaar in evenwicht...
Bij mij bleek dat te komen door n niet goed functionerend maagslijmvlies en ik heb daarom altijd wat extra ijzer nodig. Nu gelukkig alweer n paar jaar in evenwicht...
denkmetjehart
donderdag 30 juni 2016 om 16:27
Onze oude huisarts (met oud bedoel ik letterlijk oud, volgens mij is de goede man inmiddels ruim 90) gaf als tip; elke dag een boterham met pindakaas.
Inmiddels allang mee gestopt, maar het werkte wel. Dus dat zou je eens kunnen uittesten onder het motto; baat het niet, schaden doet het ook niet.
En terug naar de huisarts want voor zover ik weet kunnen er wel 100 redenen zijn.
Inmiddels allang mee gestopt, maar het werkte wel. Dus dat zou je eens kunnen uittesten onder het motto; baat het niet, schaden doet het ook niet.
En terug naar de huisarts want voor zover ik weet kunnen er wel 100 redenen zijn.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 30 juni 2016 om 18:28
Ok bij mij is het dus veel te hoog. Dat kan ook wijzen op een ontsteking dus de huisarts heeft daar ook op geprikt en die blijken ook veel te hoog te zijn. Zowel de chronische als acute ontstekingswaarde.
Ikzelf ben doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ik wel klachten heb maar die sluiten weer niet aan bij de bloedwaardes.
Ikzelf ben doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ik wel klachten heb maar die sluiten weer niet aan bij de bloedwaardes.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
donderdag 30 juni 2016 om 21:56
quote:Odrada schreef op 30 juni 2016 @ 21:01:
Omdat ik het spuugzat ben tegen die dikke muur aan te lopen die huisartsen heten, en sorry hoor als ik je lastig val je hoeft niet te reageren.
Doe niet zo aangebrand, het is niet gebruikelijk om een topic te openen en dan in PB te reageren.
Maar zoals je zou moeten weten mag hier geen medisch advies gegeven worden, dus ik vraag me oprecht af wat je hier nou wilt..
Omdat ik het spuugzat ben tegen die dikke muur aan te lopen die huisartsen heten, en sorry hoor als ik je lastig val je hoeft niet te reageren.
Doe niet zo aangebrand, het is niet gebruikelijk om een topic te openen en dan in PB te reageren.
Maar zoals je zou moeten weten mag hier geen medisch advies gegeven worden, dus ik vraag me oprecht af wat je hier nou wilt..