Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn, kletstopic - vervolg

14-07-2020 21:13 3001 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Van harte gefeliciteerd Kwebbel! Veel plezier vandaag!

@Suzy, dat is lekker snel!

@Moyrrie, sterkte bij de tandarts!

@Nanku, dat is een leuk vooruitzicht!
Dank Moyrrie en Lise :heart:

Succes bij de tandarts!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbel , van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst!
Krijg je nog visite?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een beetje in mijn lijf teleurgesteld. Ik heb al de hele week de terugslag van mijn bezoek aan Assen maandag.
Ik had echt verwacht dat dit me makkelijker af zou gaan.
Te hoge verwachtingen van mezelf gehad dus.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
17-07-2020 09:22
Ik ben echt een beetje in mijn lijf teleurgesteld. Ik heb al de hele week de terugslag van mijn bezoek aan Assen maandag.
Ik had echt verwacht dat dit me makkelijker af zou gaan.
Te hoge verwachtingen van mezelf gehad dus.
Herkenbaar, maar ook heel frustrerend. :hug:
lientje69 schreef:
17-07-2020 09:20
Kwebbel , van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst!
Krijg je nog visite?
Dank je!

Ja, mijn vader komt met zijn vrouw deze ochtend.
En vanmiddag/vanavond vier ik mijn verjaardag bij een familielid die een lekkere grote huis en tuin heeft. Dat is wat makkelijker ipv een appartementje :P Daar komen ook nog een paar familieleden naartoe.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Kwebbel! Heel veel plezier dan.

Moyrrie, sterkte bij de tandarts!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje, gefeliciteerd ,maak er en fijne dag van.
Morrey,succes bij de tandarts.
Dreamer, het Ijn altijd ingrijpende beslissingen,als een huisdier oud wn ziek is of wordt.
Lise, is de pijn wat gezakt ?
Lientje, jammer,dat het een dagje uit zo moet bekopen.
Is het alleen de dag geweest,of werken de zorgen om jouw man ook mee,dat het dubbelop gaat worden.
Wij hadden een gezellige dag,zo met de kleinkinderen, we leren steeds meer en meer,hoe wij het beste kunnen handelen,als autistme even de boventoon voert.
Het was Zichtbaar,dat het park nog niet helemaal is toegerust op de dagen dat men laat en hoe er vroeger werd gewerkt en geleefd.
Laten we het maar op de korte voorbereidingstijd gooien vanwege de Corona .
Kleindochter,wilde weten,hoe ver de grens lag naar Duitsland, dus, we hebben omgereden en in Duitsland gegeten.
Enigste, de oudste hond is zo intens beledigd, dat ik het lef heb gehad, haar in de Bench had gedaan, ze werd uitgelaten door een andere, eten van brokken, al met al, het katachtige komt nu heel erg naar voren.
Ik word met een schuin oogje aan gekeken, zeg ik wat, draait ze zich heel demonstratief om.
Wat moet je, ....ik lach erom.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Kwebbeltje! :-D
Een fijne dag gewenst ! :hello: :sun: :'-(
Alle reacties Link kopieren
Haha hemke, ik heb beeld bij je hond.
Dat komt natuurlijk ook omdat ik ze IRL gezien heb.


Geen idee of het alleen van de lange autorit Is, het slechte weer, slecht slapen of een combinatie van die dingen.
Mijn lichaam protesteert deze week erg hevig. Veel pijn, en dat dus alleen weer aan de rechterzijde van mijn lijf.
Bovendien heb ik nu ook al 2 dagen hoofdpijn, ook héél vervelend.

Ik ben niet echt aan het werk, dus aan mijn fysieke inspanning kan het niet liggen.
Misschien ben ik juist te kort in beweging, zou ook nog kunnen.
Maar ik kan me er niet erg toe zetten momenteel. Zit gewoon even niet helemaal lekker in mijn vel.
Man thuis werkt ook wat tegen, zoals ik al zei komt er dan toch minder uit mijn handen.
Nu is hij even naar zijn loods om wat te rommelen ( hij knapt al wel wat op) en dus ga ik ook even een kop koffie nemen en aan het werk hier in huis
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
17-07-2020 09:22
Ik ben echt een beetje in mijn lijf teleurgesteld. Ik heb al de hele week de terugslag van mijn bezoek aan Assen maandag.
Ik had echt verwacht dat dit me makkelijker af zou gaan.
Te hoge verwachtingen van mezelf gehad dus.

De spanningen van/over je man zullen ook meespelen, denk ik? En over je kind(eren) En soms heb je ook ná alle inspanning en stress de pijn.
En dan nog het weer.. :(

Hopelijk kun je nu, nu de medicatie voor man aanslaat en het weer hopelijk wat beter wordt, nog wat rust nemen en krijgen

Klinkt als een fijne dag, Kwebbel. Fijn dat je bij iemand anders in de tuin mag vieren.
Later is nu
Lientje, ik vind het niet gek hoe je lichaam reageert. Je hebt nogal wat spanningen gehad. Pak maar lekker een 2e kopje koffie :hug:

De tandarts heeft een wortelkanaalbehandeling gedaan. Die verliep gelukkig soepeltjes.

Hemke, jouw hond :-D :-D :-).
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
17-07-2020 09:22
Ik ben echt een beetje in mijn lijf teleurgesteld. Ik heb al de hele week de terugslag van mijn bezoek aan Assen maandag.
Ik had echt verwacht dat dit me makkelijker af zou gaan.
Te hoge verwachtingen van mezelf gehad dus.
Wat jammer Lientje! Maar je hebt natuurlijk daarna ook nog spannende dingen gehad, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
hemke schreef:
17-07-2020 10:13

Lise, is de pijn wat gezakt ?
Nee, helaas.
hemke schreef:
17-07-2020 10:13

Wij hadden een gezellige dag,zo met de kleinkinderen, we leren steeds meer en meer,hoe wij het beste kunnen handelen,als autistme even de boventoon voert.
Het was Zichtbaar,dat het park nog niet helemaal is toegerust op de dagen dat men laat en hoe er vroeger werd gewerkt en geleefd.
Laten we het maar op de korte voorbereidingstijd gooien vanwege de Corona .
Kleindochter,wilde weten,hoe ver de grens lag naar Duitsland, dus, we hebben omgereden en in Duitsland gegeten.
Enigste, de oudste hond is zo intens beledigd, dat ik het lef heb gehad, haar in de Bench had gedaan, ze werd uitgelaten door een andere, eten van brokken, al met al, het katachtige komt nu heel erg naar voren.
Ik word met een schuin oogje aan gekeken, zeg ik wat, draait ze zich heel demonstratief om.
Wat moet je, ....ik lach erom.
Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad met de kleinkinderen.
En de hond trekt wel bij ;-)
Moyrrie- schreef:
17-07-2020 10:42


De tandarts heeft een wortelkanaalbehandeling gedaan. Die verliep gelukkig soepeltjes.

Mooi dat het soepeltjes verliep! Zijn toch niet de fijnste behandelingen.
Ik moet zo weer naar de fysiotherapeut. Gelukkig vanmiddag rust. Ik word een beetje zat van mijn lichaam.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 17-07-2020 10:51
24.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwebbel! Gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hemke, mijn teckel vroeger had ook dat soort acties. Ik had een keer een hele drukke dag gehad (was student) Ze heeft me een dag niet aangekeken. Steeds met de rug naar me toe gezeten en gelegen :proud:
(en m'n breiwerk volledig vernield)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kwebbel! :gift: :cheer2:
Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Kwebbel gefeliciteerd
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor volgende week een brunch gereserveerd met een vriendin.
Zo krijg ik dan toch nog een beetje een vakantiegevoel. :yum:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
17-07-2020 12:27
Ik heb voor volgende week een brunch gereserveerd met een vriendin.
Zo krijg ik dan toch nog een beetje een vakantiegevoel. :yum:

Gezellig Lientje, goed gedaan!
Het wordt mooi weer volgende week, zou mooi zijn als jullie buiten kunnen zitten :sun:
Bedankt allemaal :heart:

Lise en Dreamer, bedankt voor jullie kaartjes :)
Mijn maag begint steeds meer op te spelen. Gisteren werd ik af en toe al wat duizelig maar nu moet ik echt gaan liggen. Ik voel me ook niet lekker :(
Hopelijk trekt het straks weer wat weg.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
17-07-2020 13:57
Mijn maag begint steeds meer op te spelen. Gisteren werd ik af en toe al wat duizelig maar nu moet ik echt gaan liggen. Ik voel me ook niet lekker :(
Hopelijk trekt het straks weer wat weg.

Vervelend Lise, het zit je ook niet mee ... @(
Nu nog een week zonder de maagbeschermer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven