Wij leven met chronische pijn - vervolg

zaterdag 27 juli 2019 om 21:50
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

zaterdag 7 september 2019 om 15:06
Ik heb er nooit zo'n punt van gemaakt en ben eigenlijk wel blij dat ik deze leeftijd heb mogen bereiken. Genoeg gevallen in de omgeving, die het niet haalden. Diverse oud klasgenoten zitten daarbij.
Wat fijn, Nartjie, zoveel post!

Yellow, dan stuur jij een maand eerder of later een gezellig kaartje, toch?

Later is nu

zaterdag 7 september 2019 om 15:12
Je mag het altijd nog sturen. Van Cesium komt ook later ivm vakantie. Heeft ze nog gepost.YellowLemon schreef: ↑07-09-2019 15:00Ok misschien moet ik uit het lijstje gehaald worden want ik denk al de hele week “vrijdag kaartje op de post” en nu ben ik het dus vergeten.![]()
Is niet erg.
zaterdag 7 september 2019 om 15:13
Yellow je kunt hem toch ook nu nog sturen?
Net wat ik zei, dan is nartjie meerdere dagen jarig!
Dreamer, je hebt helemaal gelijk hoor, lang niet iedereen haalt het.
Ik heb ook geen idee waarom het zo'n groot punt is in mijn hoofd.
Op een of andere manier voelt het voor mij of het " goede en grootste" deel van mijn leven voorbij is en ik weinig tot niks bereikt hebt.
Onzin natuurlijk maar dat gevoel hè?
Dat schakel je niet zomaar even uit.
Net wat ik zei, dan is nartjie meerdere dagen jarig!

Dreamer, je hebt helemaal gelijk hoor, lang niet iedereen haalt het.
Ik heb ook geen idee waarom het zo'n groot punt is in mijn hoofd.
Op een of andere manier voelt het voor mij of het " goede en grootste" deel van mijn leven voorbij is en ik weinig tot niks bereikt hebt.
Onzin natuurlijk maar dat gevoel hè?
Dat schakel je niet zomaar even uit.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 7 september 2019 om 21:47
Sterkte, Kwebbel
Lise, balen dat een dag een ontspanning er zo in hakt. Was het wel weer fijn je vriendin te zien? Soms kan een jaar uit elkaar ook een afstand scheppen, zeker als iemands leven sterk is veranderd zoals bij jou.
Wij hebben een relaxte dag achter de rug. Rustige ochtend in het huisje met de weekend kranten, koffie/thee en een stapel Donald Duckjes voor de kinderen.
Het was om half 12 droog, dus zijn we even gaan fietsen. De e-bike in de hoogste stand en ik kon zowaar meekomen met de rest
Toen we op een terras in de zon koffie dronken, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt voor man, gezin en mezelf, hoe jammer het ook is voor kennissen.
Daarna heerlijk geslapen en ‘s avonds tv gekeken met lieve kinderen in pyama, inclusief chips en limonade. Gouden momenten zijn dat!

Lise, balen dat een dag een ontspanning er zo in hakt. Was het wel weer fijn je vriendin te zien? Soms kan een jaar uit elkaar ook een afstand scheppen, zeker als iemands leven sterk is veranderd zoals bij jou.
Wij hebben een relaxte dag achter de rug. Rustige ochtend in het huisje met de weekend kranten, koffie/thee en een stapel Donald Duckjes voor de kinderen.
Het was om half 12 droog, dus zijn we even gaan fietsen. De e-bike in de hoogste stand en ik kon zowaar meekomen met de rest

Daarna heerlijk geslapen en ‘s avonds tv gekeken met lieve kinderen in pyama, inclusief chips en limonade. Gouden momenten zijn dat!

zaterdag 7 september 2019 om 22:25
Nou, niet helemaal beter, maar het eten blijft binnen.
We zouden vanmiddag naar zwager, maar man is alleen gedaan, want ik zóu een virusje kunnen hebben en hij is net (weer) uit het ziekenhuis. Leek me geen goede combinatie. En zo heb ik toch nog even kunnen wandelen in de zon, maar mèn, wat heb ik een pijn. En ik ben bang dat ik van paracetamol weer misselijk word.
Later is nu
zondag 8 september 2019 om 00:22

Goedemorgen :') Kan niet slapen dus aan de thee met honing want heb keelpijn.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”