Gezondheid alle pijlers

Zere arm

22-12-2011 09:19 10 berichten
Hoi,

Herkent iemand dit?

Ik heb nu al een paar dagen last van mn spier in mn linker arm.

De spier die aan de bovenkant zit en van link tot aan het midden doet het zeer.

Als ik er op druk doet het zeer maar ook met sommige bewegingen. Heb ook wel een beetje zeurende pijn in mn arm.

Ik ben een beetje bang dat ik nu weer een blessure erbij krijgt, want loop ook al weken met een zere overbelaste knie :(

Ik ga trouwens volgende week weer naar de fysio voor mn knie, als ik er dan nog steeds last van heb zal ik het aan hem vragen, maar wilde graag even weten of iemand dit herkent
Is het geen slijmbeurstonsteking?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets heb ik ook wel eens, soms zo vervelend/ zeurend dat je er ook slecht van slaapt (m'n draai niet kunnen vinden) vaak heb ik dan denk ik een onverwachte beweging ofzo gemaakt die ik me niet meer kan herinneren.. Ging bij mij altijd vanzelf over..
Peesontsteking?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je erop geslapen misschien?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ben ik de enige die bij het lezen van de titel dacht dat het wel eens een topic van Willem kon zijn?

Oh ik hoop echt niet dat het iets ergs is maar dat het snel overgaat, want 1 blessure is meer dan genoeg.

Geen idee of ik er op heb geslapen, ik heb ook niet het idee dat het iets minder is geworden, eerder alleen maar erger.

Vooral als ik die spier gebruikt/aanspant dan doet het zeer.
RSI?
Haha, @gevondenvoorwerp, maar dan had dit wel onder een andere pijler gestaan (sorry TO, Beterschap)
Spierpijn?

Probeer wat oefeningen te doen, dat is altijd goed. Draai met je armen 10x naar voren, 10x naar achteren, maak 10x een zwembeweging en haal 10x je schouders op. Doet dit een keer of vier per dag en je zal zien dat het beter gaat.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven