Ziek van PMS
donderdag 12 november 2009 om 21:39
Ik ben er weer ziek van....
Twee weken geleden mijn eisprong. Buikpijn. Rugpijn, last van mijn bekken met uitstralende pijn naar mijn benen. Gelukkig is dat na pijnstilling, een warm bad en een nacht slapen weer over.
Een paar goede dagen volgen. Maar dan:
In de loop van die week merk ik dat ik somber wordt.
Verdrietig
Uitgeput
Slecht slapen, dromen
Ongeduldig naar mijn zoons
Kortaf naar mijn man
Niet kunnen genieten
Nu ben ik ongesteld geworden. Hoera. Nu nog even een dag kreupel lopen door bekkenpijn, een paar dagen buikpijn en zeer veel vloeien en dan voel ik me weer mezelf.
Is hier nou echt niets aan te doen?
Ik ben aan de pil geweest, daar word ik depressief van
Ik heb een mirena gehad, daar kreeg ik gigantische bijwerkingen van
Ik fiets elke dag een km of 20, ik eet gezond (snoep wel teveel)
Ik rook niet, drink sporadisch, werk slechts twee dagen....
Kortom: ik leef gezond... wat kan ik nog meer doen?
Ik merk van mezelf dat, nu ik er niet meer tegen vecht, maar het accepteer, het wel makkelijker gaat allemaal, maar man... ik ben 27! Ik heb nog heel veel vruchtbare jaren te gaan....
Ik wacht op de gouden tip, kom maar op! Lotgenotencontact, virtuele chocola en medeleven is ook welkom.
Twee weken geleden mijn eisprong. Buikpijn. Rugpijn, last van mijn bekken met uitstralende pijn naar mijn benen. Gelukkig is dat na pijnstilling, een warm bad en een nacht slapen weer over.
Een paar goede dagen volgen. Maar dan:
In de loop van die week merk ik dat ik somber wordt.
Verdrietig
Uitgeput
Slecht slapen, dromen
Ongeduldig naar mijn zoons
Kortaf naar mijn man
Niet kunnen genieten
Nu ben ik ongesteld geworden. Hoera. Nu nog even een dag kreupel lopen door bekkenpijn, een paar dagen buikpijn en zeer veel vloeien en dan voel ik me weer mezelf.
Is hier nou echt niets aan te doen?
Ik ben aan de pil geweest, daar word ik depressief van
Ik heb een mirena gehad, daar kreeg ik gigantische bijwerkingen van
Ik fiets elke dag een km of 20, ik eet gezond (snoep wel teveel)
Ik rook niet, drink sporadisch, werk slechts twee dagen....
Kortom: ik leef gezond... wat kan ik nog meer doen?
Ik merk van mezelf dat, nu ik er niet meer tegen vecht, maar het accepteer, het wel makkelijker gaat allemaal, maar man... ik ben 27! Ik heb nog heel veel vruchtbare jaren te gaan....
Ik wacht op de gouden tip, kom maar op! Lotgenotencontact, virtuele chocola en medeleven is ook welkom.