Gezondheid alle pijlers

Ziekte van huntington

07-03-2013 17:49 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

In de familie van mijn vriend komt de ziekte van huntington voor. Helaas heeft mijn vriend ook 50 % kans om deze ziekte te krijgen. Nu hebben wij een kinderwens,en mijn vriend wil zich laten testen.

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
.
Dat geloof ik onmiddellijk. Ach ja. Zoveel mensen zoveel smaken toch
Ik verlaat dit topic ook, TO nogmaals alle sterkte!
.
hallo allemaal: lees jullie berichtjes en bedacht meteen om te reageren. Mijn vader heeft deze ziekte en gaat steeds meer lichamelijk en geestelijk achteruit. ik heb er ooit ook over nagedacht om me te laten testen, voordat we zwanger werden. Deze test niet laten doen, want dan leef je helemaal niet meer. Dus of ik het heb of mijn 2 kids? i don,t now. Maar ik kan ook een andere ziekte krijgen toch. sucxes allemaal...............................
hallo allemaal: mijn vader heeft deze verschrikkelijke ziekte ook en denk er aub niet licht over!!!!Ik heb me zelf ook niet laten testen, want dan leef je heel je leven in onzekerheid. heb wel 2 kids. als het komt, dan komt t.... toch. Maar denk wel aub goed over de gevolgen na............... Succes allen.
quote:renik schreef op 13 maart 2013 @ 19:30:

hallo allemaal: lees jullie berichtjes en bedacht meteen om te reageren. Mijn vader heeft deze ziekte en gaat steeds meer lichamelijk en geestelijk achteruit. ik heb er ooit ook over nagedacht om me te laten testen, voordat we zwanger werden. Deze test niet laten doen, want dan leef je helemaal niet meer. Dus of ik het heb of mijn 2 kids? i don,t now. Maar ik kan ook een andere ziekte krijgen toch. sucxes allemaal...............................Ik zal wel weer niet fijngevoelig zijn, maar dit vind ik onbegrijpelijk.
Waar zit de any-key?
Ik ken een vrouw die zich had laten testen op 18 jarige leeftijd,omdat haar moeder huntington had. Zij bleek het dus ook te hebben en heeft nu 2 dochtertjes. Zij is 33 jaar en zit al in een rolstoel en heeft hulp in huis en woont in een aangepaste woning.
quote:renik schreef op 13 maart 2013 @ 19:32:

hallo allemaal: mijn vader heeft deze verschrikkelijke ziekte ook en denk er aub niet licht over!!!!Ik heb me zelf ook niet laten testen, want dan leef je heel je leven in onzekerheid. heb wel 2 kids. als het komt, dan komt t.... toch. Maar denk wel aub goed over de gevolgen na............... Succes allen.Sorry hoor. Had jij dat ook niet moeten doen?
.
Ik denk dat renik zich hier heeft aangemeld om even te rellen...
Zo kan de hele discussie weer op nieuw starten, lijkt me onnodig. Vele meningen zijn al gedeeld, eens of oneens.quote:Suze02 schreef op 09 maart 2013 @ 21:07:

FS had je gelezen wat ik schreef over fertiliteitsafdeling? Sterkte, hopelijk snel een gezond kind.Heb ik nog niet bekeken, nog een tijd voor gehad maar ga ik direct even doen! Bedankt.
Hopelijk is Renik een trol. Onverstelbaar als het wel waar blijkt te zijn.
Renik misschien moet je ff langs de HA want je schrijft 2 tegen gestelde berichten...het lijtk alsof je het al hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven