Ziekte van huntington
donderdag 7 maart 2013 om 17:49
Hallo allemaal,
In de familie van mijn vriend komt de ziekte van huntington voor. Helaas heeft mijn vriend ook 50 % kans om deze ziekte te krijgen. Nu hebben wij een kinderwens,en mijn vriend wil zich laten testen.
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
In de familie van mijn vriend komt de ziekte van huntington voor. Helaas heeft mijn vriend ook 50 % kans om deze ziekte te krijgen. Nu hebben wij een kinderwens,en mijn vriend wil zich laten testen.
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
woensdag 13 maart 2013 om 19:30
hallo allemaal: lees jullie berichtjes en bedacht meteen om te reageren. Mijn vader heeft deze ziekte en gaat steeds meer lichamelijk en geestelijk achteruit. ik heb er ooit ook over nagedacht om me te laten testen, voordat we zwanger werden. Deze test niet laten doen, want dan leef je helemaal niet meer. Dus of ik het heb of mijn 2 kids? i don,t now. Maar ik kan ook een andere ziekte krijgen toch. sucxes allemaal...............................
woensdag 13 maart 2013 om 19:32
hallo allemaal: mijn vader heeft deze verschrikkelijke ziekte ook en denk er aub niet licht over!!!!Ik heb me zelf ook niet laten testen, want dan leef je heel je leven in onzekerheid. heb wel 2 kids. als het komt, dan komt t.... toch. Maar denk wel aub goed over de gevolgen na............... Succes allen.
woensdag 13 maart 2013 om 19:33
quote:renik schreef op 13 maart 2013 @ 19:30:
hallo allemaal: lees jullie berichtjes en bedacht meteen om te reageren. Mijn vader heeft deze ziekte en gaat steeds meer lichamelijk en geestelijk achteruit. ik heb er ooit ook over nagedacht om me te laten testen, voordat we zwanger werden. Deze test niet laten doen, want dan leef je helemaal niet meer. Dus of ik het heb of mijn 2 kids? i don,t now. Maar ik kan ook een andere ziekte krijgen toch. sucxes allemaal...............................Ik zal wel weer niet fijngevoelig zijn, maar dit vind ik onbegrijpelijk.
hallo allemaal: lees jullie berichtjes en bedacht meteen om te reageren. Mijn vader heeft deze ziekte en gaat steeds meer lichamelijk en geestelijk achteruit. ik heb er ooit ook over nagedacht om me te laten testen, voordat we zwanger werden. Deze test niet laten doen, want dan leef je helemaal niet meer. Dus of ik het heb of mijn 2 kids? i don,t now. Maar ik kan ook een andere ziekte krijgen toch. sucxes allemaal...............................Ik zal wel weer niet fijngevoelig zijn, maar dit vind ik onbegrijpelijk.
Waar zit de any-key?
woensdag 13 maart 2013 om 19:41
woensdag 13 maart 2013 om 22:14
quote:renik schreef op 13 maart 2013 @ 19:32:
hallo allemaal: mijn vader heeft deze verschrikkelijke ziekte ook en denk er aub niet licht over!!!!Ik heb me zelf ook niet laten testen, want dan leef je heel je leven in onzekerheid. heb wel 2 kids. als het komt, dan komt t.... toch. Maar denk wel aub goed over de gevolgen na............... Succes allen.Sorry hoor. Had jij dat ook niet moeten doen?
hallo allemaal: mijn vader heeft deze verschrikkelijke ziekte ook en denk er aub niet licht over!!!!Ik heb me zelf ook niet laten testen, want dan leef je heel je leven in onzekerheid. heb wel 2 kids. als het komt, dan komt t.... toch. Maar denk wel aub goed over de gevolgen na............... Succes allen.Sorry hoor. Had jij dat ook niet moeten doen?
donderdag 14 maart 2013 om 10:11
Zo kan de hele discussie weer op nieuw starten, lijkt me onnodig. Vele meningen zijn al gedeeld, eens of oneens.quote:Suze02 schreef op 09 maart 2013 @ 21:07:
FS had je gelezen wat ik schreef over fertiliteitsafdeling? Sterkte, hopelijk snel een gezond kind.Heb ik nog niet bekeken, nog een tijd voor gehad maar ga ik direct even doen! Bedankt.
FS had je gelezen wat ik schreef over fertiliteitsafdeling? Sterkte, hopelijk snel een gezond kind.Heb ik nog niet bekeken, nog een tijd voor gehad maar ga ik direct even doen! Bedankt.