13 jaar en highlights

23-05-2011 22:14 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter, ruim 13, wil graag highlights in haar haar... Persoonlijk vind ik het onzin, maar goed.. dat heeft meer te maken dat ik op haar leeftijd daar helemaal niet mee bezig was..

Zij is 13, best wel "jong" in haar doen en laten, gebruikt heel beschaafd en weinig make up (mascara en wat lipgloss)..in haar klas zitten wat meisjes die al wat verder zijn en dus ook highlights hebben...

Nu wil zij ze ook.. en ik neig sterk naar nee.. maar is dat terecht? Hoe erg zijn een paar highlights ? Ze heeft lang donker haar.. ze wil geen enorme blonde strepen maar een paar lichte lokjes..

Moet ik mijn poot stijf houden omdat IK het vroeger ook niet had , of moet ik niet zo ouderwets zijn en het haar laten proberen..
Mijn dochter had volgens mij met 6 al blonde strepen in d'r haar. Gewoon, leuk. Haar verven is redelijk onschuldig vind ik.

Mijn dochter (nu ook 13) gebruikt trouwens meestal geen make-up en over haarkleuren heb ik haar ook al lang niet gehoord. In tegenstelling tot haar vriendinnen.
Later is nu
quote:jill92 schreef op 24 mei 2011 @ 01:04:

[...]

haha klopt. Ik "mocht' mijn haar niet verven, kocht een pakje POLLY extreem mega blond, smeerde het in mijn haar en viel in slaap. Dat zag er pas mooi uit
Later is nu
leuk joh, gewoon doen. Een stapje verder naar de volwassenheid.

mijn zus is ook kapster en vorige week gaf ze mij blonde highlights. M'n dochter van 6 mocht ook wat streepjes in haar haar, omdat de verf toch al gemaakt was voor mij. Nou ze vind het reuze interessant dat ze highlights heeft. Het valt trouwens niemand echt op, het lijkt meer erop dat de zon z'n werk heeft gedaan. Ze is al donkerblond van zichzelf, dus extreem is het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven