2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Ellein, hij weet het nog niet eens ! Ben benieuwd hoe die reageert als ik het voorstel.... Vervelend dat je weer moet shoppen voor nieuwe kleertjes voor uk

Mimpje, je moet doen waar jij je goed bij voelt, dus hartstikke goed dat je dat ook doet. Volg je gevoel. Jij blij, mini blij!
Lekker ding ben je ook Rossia
hahaha Rossia, hoe betrokken mijn vriend ook is; hem had ik met geen 10 paarden meegekregen hoor naar de cursus. De partner-avond vindt ie nog net te doen (mannen!!!!)

Ben heel benieuwd wat jouw vriend ervan vindt
Rossiaman heeft niks te willen
Missc, ik denk ook dat dat het antwoord van Rossiaman wordt. Het lijkt mij wel gezellig om het samen te doen. Weet niet of ik een typ ben voor een kringetje met dames....

Nou ja, ik kan het altijd wel voorstellen toch. We zien wel hoe die daarop zal reageren
Ellein cross, kan natuurlijk ook gewoon gaan inschrijven. Dan heeft hij geen keuze
En dan opgeven onder zijn naam en dan vindt hij vanzelf de envelop met uitnodiging een keertje in de bus
hahaha lekker dan rossia! rossiaman heeft geen keus. valt wel mee hoor, al die dames in een kringetje. is best gezellig.

mimpje laat je niet door ons op andere gedachten brengen hoor. Je moet doen wat je zelf wilt en waar jij je goed bij voelt.

ellein ook op kledingjacht? mini groeit hier in rap tempo overal uit. Heb gisteren al een heleboel kleertjes in een doos gedaan. past echt niet meer. Maar het goeie nieuws is dat ik dan kan shoppen. heb nog een cadeaukaart van de prenatal dus die gaan we zo gezellig samen een bezoekje brengen.

Heb jullie mini's/ukjes dat ook wel eens dat ze zich zo vreselijk verslikken? Af en toe dan verslikt mini zich zo dat ze even helemaal geen adem krijgt. Zo zielig. Daarna moet ze altijd heel hard huilen, zo schrikt ze dan. bekend?

oh en ik ben vreselijk in de rui...mijn haar valt met bossen uit. Na elke borstelbeurt kan in de borstel leeghalen. Overal liggen haren. wist dat het vaker voorkomt na de bevalling, maar niet pas na 4 maanden....

goed ga mini inladen, die ligt te gymnastieken in de box. hahaha die ligt continue met haar benen in de lucht. heb het zelf ook geprobeerd, maar das best vermoeiend, Maar he, waarom met je handjes naar de mobiel slaan als met je voeten ze veel harder bewegen?
Precies en als ie moeilijk doet gooi je er gewoon een 'ik ben zwanger, ben een wandelend vat hormonen en zeer labiel'-huilbui tegenaan!
Zo even tijd voor jullie!

Teddy mini zat ook nog keurig in maatje 56 en ineens was bijna alles te klein. Even slikken toen ik het ging wassen en opbergen maar ook wel weer leuk om nieuwe kleertjes te kopen!

Ik was juist heel erg blij met jullie tips en ervarings verhalen. Daarom vroeg ik er ook om natuurlijk. Ik lees en probeer uit en doe uiteindelijk wat bij mij en mini (en manlief uiteraard!) past.

Ben blij dat ik het hier kan delen etc.

Rossia leuk voor rossiaman! Hahaha, ik zou mimpjeman ook echt geen plezier doen met zo'n curcus. Nu was het bij ons ook niet echt samenbevallen, meer ik aan het bevallen en manlief mijn loophondje, ohh erg he! Hmm misschien dus toch goed om de volgende keer die curcus wel te doen.

Missc leuk nieuwe schoenen! Wat voor een? Gympen, hakjes, laarzen?

Ellein keurig ukje heb je, niet eens mopperen in zijn slaap. Fijn weer een nacht doorslapen he.

Ann heel veel succes en sterkte voor vanmiddag, ik duim en hoop voor jullie dat alles nog goed zit.

Meiden die gaan shoppen, veel plezier. Werkze voor de andere, Missc fijne middag.

Ik ga met mini naar de fysotherapeute, voor zijn platte hoofd en voorkeurshouding eens horen wat zij er van vindt.

Liefs
Teddy, bij mij begon de haaruitval na 3 maanden en ging door tot een maand of 6 geloof ik. Maar 1 geluk: ik heb nog steeds haren op mijn hoofd had ik niet verwacht.

Uk verslikt zich weleens maar niet zoals jij omschrijft. Hij hoest dan een paar keer en heeft wat tranen in zijn ogen maar dan lacht hij meteen weer. Zo van: niks aan de hand, kom maar op met de rest van dat drinken/eten.
Goh, en ik klikte toch echt maar 1x
Oh neeeeee, moeten we een hele week tegen Yolanthe aankijken
he jak wat een kort 'jurkje' heeft ze aan zeg!

ellein bij het drinken verslikt ze zich niet, maar gewoon als ze in bed ligt of in de maxicosi, achter in de auto. (heel prettig op een drukke weg) Vaak hersteld ze zichzelf weer maar soms moet ik haar echt oppakken en even op haar rug tikken, net als bij het boeren, Denk dat er toch nog steeds voeding omhoog komt en dat dat verkeerd terecht komt.
Niet leuk inderdaad. Yo is sowieso niet leuk, dus vandaar. Op naar een nieuw plaatje!!!

Ann, heel veel succes zo!!!

Teddy, wat schattig zo'n gymende mini. Ik zeg kodakmomentje!

Hahhaha Missc, ja die houden we erin. Ik wacht even hoe jouw gym bevalt. Misschien bedenk ik me nog

Mimpje, ben benieuwd wat de fysio zegt.

Ellein, heb je al geshopt of moet je nog? Mijn vriendin had ook enorme haaruitval. Gelukkig heeft ze ook nog een enorme bos, dus Teddy het komt echt goed!
Ann, ben benieuwd hoe de echo was.

We moeten volgende week weer terug naar de fysio. Zijn hoofdje is gemeten en daar gaat ze nu een bereking mee maken. Volgende week gaat ze ook kijken hoe hij zich beweegt etc.

Ik denk dat we snel klaar zijn daar, ik zie nml zelf al dat hij steeds meer met zij hoofd draait.

Schattig he Teddy die kindjes onder de babygym. Mini is nu ook druk in de weer en maar slaan, en kijken :'' he het beweegt!"

Goed ik ga zijn fles maken, voor hij boos wordt
Ik wil ook geen Yolanthe . Dan maar even de resolutie aanpassen zodat de rechterkant wegvalt......creatief blijven nietwaar?

Ann, succes!

Teddy, dat heeft uk niet. Best lastig op de snelweg.....

Rossia, ik heb al geshopt. Opbrengst: 3 lange broeken voor uk, 2 shirts, 1 romper met kleurtjes en 1 korte broek . Broeken en 1 shirt in 74 polo in 80 niet normaal hoe snel dat gaat zeg!
Mimpje, hopen dat het snel weer bijtrekt. Als hij nu ook de andere kant wat meer op kijkt dan komt het vast snel weer goed.

Slaap-rol-kreun-steun-update: uk rolt ook weer naar zijn rug in bed goedzo uk! Nu hopen dat hij dat 's nachts ook gaat doen.
80!!!!! Dat krijgt mijn mini niet hoor, ik vind 62 groot zat
Ellein, goed bezig hoor! Uk doet het prima. Voor je het weet stapt hij de kamer rond.

Mimpje, apart dat ze dat helemaal moeten berekenen. Beetje oefenen met alle kanten op kijken, dan komt het vast goed.
Meiden, wat doen jullie als jullie mini 39.3 graden koorts heeft en de fles niet wil? Misschien ben ik een overbezorgde moeder, maar mini heeft nog nooit verhoging gehad en al helemaal nog nooit zijn fles geweigerd...Maak me toch een beetje zorgen om mini nu...
OGG, wat vervelend. Ik zou even met de dokter bellen??
de dokter is 's middags alleen bereikbaar voor spoedgevallen...ik weet niet of ik dit als een spoedgeval moet zien?
hup bellen...babies met koorts is altijd een spoedgeval
Toch maar even gebeld. Ik moet het goed in de gaten houden en hem steeds kleine beetjes drinken aanbieden. Als hij echt een vaatdoekje wordt moet ik weer even bellen. Pfff...vind het toch maar niks hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven