35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

En Watever, hoe is het afgelopen? Hoop dat het heeft doorgezet...

Nog 3 dagen, dan is het zomervakantie....4 kids thuis. Mixed feelings. Heel leuk, maar ook vermoeiend.
Lucebertha, gefeliciteerd en ontzettend fijn om het hartje te horen (lijkt me).

Ik moet nog 2 kleine weekjes wachten......pfff dat duurt toch zo lang. Kan het nu ook niet echt meer voor me houden, dus velen komen het deze week wel te weten. Ook op het werk.

Overal lees ik dat iedereen al vroeg een echo heeft, met 8-10 weken, hier doen ze het pas bij 12 weken.

O ja, bij npm zit combinatietest in, nog wat extra bloed testen.

watever, succes met de laatste loodjes en hopelijk komt de kleine snel.
Hee lieve meiden....

sorry heb het nogal laten afweten maar kan het allemaal niet helemaal bijhouden

Inmiddels weer lekker leventje opgepakt waar Binck heel makkelijk in meegaat. Tis echt zon heerlijk en makkelijk ventje dus geen klachten vanaf deze kant

Ik geniet en ben bezig aan laatste weken verlof.....18 augustus begin ik weer met werken.

Zie net dat marimoh en misbr ook bevallen zijn van dochters...vanharte!!!!

Eingelijk wel heel benieuwd naar de namen van alle nieuwe kindjes.....ook naar die van jou Pira....

Hoe gaat het met je?

Lucebertha prachtig nieuws!!!!

Watever spannend.....hang in there!!!
zo, weer even klein berichtje van mij. begin langzaamaan weer een beetje op de been te komen.

kan nog weinig hebben, veel gedoe om me heen is al snel te veel (ja, is niet handig als er 4 kinderen om je heen zijn), maar dat gata wel elke dag beter gelukkig.

verder nog tamelijk veel bloedverlies en daardoor nog wat duizelig en nog totaal geen conditie. kan helaas nog steeds niet veel met jongste zoon, die is gewoon te zwaar nog.. hij kan wel lopen sinds de bevalling zo'n beetje (leuk!) en daarmee is ie ineens zoveel groter geworden!

hebben ook nieuwe auto, gisteren voor het eerst met ons allen op pad geweest (schoenen kopen voor jongste zoon). is wel stoer hoor, zo met ons 6. ben ik wel apetrots op mijn mooie gezin!

meisjelief doet het verder prima. is tevreden dametje meestal. en anders wel makkelijk te troosten.

Beer: lastig dat je je zo voelt zo af en toe. hoop dat je je snel beter voelt. dit is niet leuk.

Pira: blijf lekker genieten van je meisje! is het erg warm daar? heeft ze daar ook last van of denk je dta dat wel meevalt? heb je nou veel bezoek in de vakantie?

ok, ga vamiddag even met mijn oudste mannen naar de bioscoop, leuk om even aandacht te hebben voor alleen de grote jongens. iedereen een heel fijne dag!
Bedankt voor de felicitaties. We zijn nog steeds heel blij!

Watever, spannend nu voor jou! Je uitgerekende datum komt er bijna aan. Ik ben op vakantie als je bevalt (denk ik, tenzij je nu bezig bent...), en wens je een voorspoedige bevalling en een gezonde, blije baby!

MissBR en Beer, wat zal het druk zijn met vier kids! Toevallig ook dat jullie dat allebei hebben!

Opaal, mijn echo stond gepland voor 9 weken, maar omdat we op vakantie gaan, was het een week eerder. Wat de reden is, weet ik niet, het was een soort intake.

Op mijn werk hou ik mijn zwangerschap nog angstvallig geheim. Ik werk met alleen mannen en er is nogal sprake van een haantjescultuur. Ik wil in dit stadium van het jaar, als er projecten worden verdeeld, gewoon meedraaien en leuk werk toebedeeld krijgen. In augustus kan ik het gewoon vertellen, als alles goed blijft gaan, ga ik toch pas eind januari of begin februari met verlof. Helaas kwam ik vandaag in de wachtkamer van de gynaecoloog wel een collega van een andere afdeling tegen met zijn (niet zichtbaar zwangere) vriendin. Hij deed alsof hij mij niet zag en dat was wederzijds. Ik hoop dat hij zijn mond houdt. Ik moet nog een dag werken en ben daarna 3,5 week niet op het werk.

Mijn ouders waren superblij toen we gisteren het nieuws vertelden. Volgens mij dachten ze eerst dat wij niet blij waren, omdat ik moest huilen toen we het vertelden. Ik ben zo labiel als een konijn soms... Mijn schoonouders vonden het ook heel leuk, al is het voor hen 'gewoner' . Zij hebben al twee kleinkinderen.

Gesprek van vandaag bij de gyn stelde niet veel voor. Hele basale vragen over familiegeschiedenis (diabetes, hoge bloeddruk en zo), terwijl we net gisteravond onze ouders het hemd van het lijf hadden gevraagd tot kinderen van nichten en neven aan toe. We hebben besloten om wel bloedtest en nekplooimeting te doen en als dat statistisch laag risico oplevert geen vlokkentest of punctie. De nekplooimeting is op 24 augustus.
Lucebertha, super fijn te lezen.

Watever lek je nog of was t vals alarm?? of ben je aan t bevallen, denk aan je!! spannend

Marimoh hoe gaat t bij jou?

oeps kleine roept, kom snel terug. fijne dag XX
Vals alarm, wel een ochtendje in het ziekenhuis doorgebracht.

Hij zit er nog veels te lekker en is zich aan het ontwikkelen tot een 8 ponder....

Hij doet het helemaal goed en we gaan weer rustig door met wachten.

Liefs
Oke Watever, nog even afwachten dus. Hou je lekker rustig, pak een boek ofzo...

Pira, lekker druk met meisje,,,lacht ze al naar je?

Luceberta, balen dat je dan een collega tegenkomt zeg, zul je altijd zien. Hopelijk heeft hij inderdaad het fatsoen niets te zeggen.

Missbr, jammer dat je nog zo duizelig bent.

Ik vond het ook zo speciaal, de eerste keer met z'n allen op stap. Is echt een bijzonder gevoel he, zo met 4 kinderen....

Wat een takkeweer hier zeg, het regent pijpestelen, saai.
Goedemorgen dames,

Ik lees alleen even deze laatste pagina bij, heb niet zoveel tijd om nu meer te lezen.

@Lucebertha, gefeliciteerd met je goede echo! En beide kanten ouders op de hoogte nu, leuk! Geniet van je zw en je vakantie!

@opaal, ik had toendertijd ook een echo met 7 weken, omdat én mijn laatste cycli zeer wisselend van lengte waren zodat ze de juiste zw-duur moesten weten voor de combitest uit te voeren, én omdat de vk met 7 wk al de baarmoeder iets kon voelen als ze wat onder schaambot duwde...dus ze wilde een evt. tweeling zw weten.

@Snok, ik kan het ook moeilijk bijhouden hoor, het is hier druk met een peuter, een baby en korte nachten.

Maar leuk dat je weer eens even hier bent! Wat fijn te horen dat Binck zo heerlijk mannetje is, geniet er van!

Zit jij niet op 'onze' hyves? Daar staan de namen van kindjes van hier.

@MissBR, is ook een drukte zo met al je kinderen. Wat leuk dat je zoontje sinds de bevalling wat is gaan lopen, groot is ie dan weer ineens he, zekers naast een baby.

@pira, gaat goed hier hoor, alleen heel moe...maar das niks geks toch haha.

Met jou alles ook goed, en met je meissie? Loopt de bv nog goed bij jullie? Hier drinkt ze er prima van.

@Watever, nog steeds dikke buik lees ik, doe het kalm aan en geniet nog van je zw zolang ie duurt!

@Beer, vandaag je kids allemaal vakantie? Alle dagen vol huis dus komende tijd. Alles goed bij je?

........

Hier alles prima, alleen zijn er echt prutnachten bij, zodat ik overdag met dikke wallen de dag door moet komen.

Afgelopen nacht was wel een goede, bij beide nachtvoedingen sliep ze gelukkig weer meteen verder en bleef niet klaarwakker en huilen. Dus ik heb zo'n 6 uurtjes slaap bij elkaar gesprokkeld en voel me gelijk veel beter als de keren daarvoor.

Vanmiddag heeft mijn man vakantie, 2 weekjes maar genomen omdat we toch nu niet op zomervakantie gaan.

In september heeft hij nog 1 week omdat we dan met ons nieuwbakken gezinnetje een weekje naar CP Bispingerheide gaan.

Maar wel lekker vooruitzicht dat hij komende 2 weken thuis is! En dan gaan we wat leuke dingen doen, met name voor de oudste zodat ze ook weer eens ergens komt.

Aanstaande maandag naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoe beeb gegroeid is, ik denk best behoorlijk als ik haar zo zie en voel.

En die week erop heb ik nacontrole bij de vk.

Alles gaat zo snel, babymeisje is alweer een maand oud.

Ik ga er vandoor, het is weer voedingstijd!

Ik zal komende 2 weken niet veel online zijn, wegens de vakantie.

Zal wel af en toe komen kijken naar babynieuws van Watever, spannende tijden!

Groetjes!
hallo allemaal!

beer: ja, heel speciaal, zo met ons 6 op pad. voelt enorm rijk. had vroeger nooit gedacht dat ik ooit 4 kinderen zou hebben, maar vind het nu heel geweldig. ben heel trots

hoe gaat het nu alle kinders thuis zijn? hier is vriendlief zo'n beetje de hele zomervakantie thuis gelukkig. heeft af en toe afspraak, maar geen hele dagen weg. scheelt enorm in het gestress. nu is het voornamelijk leuk.

ben vanmiddag even alleen met de jongste twee. heb ook voor het eerst sinds lang weer een gezellige tijd met de jongste zoon. die wilde steeds niets van me weten, maar merkt nu denk ik dat ik toch weer wat met hem kan, en is erg lief. komt de hele tijd knuffelen enzo.

hummel ligt al hele tijd zoet te slapen in de box. dta is echt een engeltje. heerlijk hoor, zo'n klein cadeautje!

(heb dus vooral geen medelijden met mijn zogenaamde drukte: het is vooral erg genieten van al die kleintjes!)

watever: hoop dat je snel gaat bevallen hoor, op een gegeven moment ben je het wachten wle beu he?

ok, ga nu even knuffelen en lekker tour kijken (hoe moet dta volgende week, als ze niet meer fietsen elke dag?). fijne dag allemaal!
Hallo, geen nieuws Watever? We wachten af....

Ga zo richting zwembad waar mijn dochter in 1 keer voor A/B en C gaat afzwemmen (snelcursus gedaan). Alle opa's en oma's mee dus wordt heel feestelijk dagje. Daarna gaan 2 oudsten mee uit logeren dus verder 2-kinder gezin de aankomende dagen!

Marimoh en MissBR, jullie mannen lekker thuis, is wel fijn nu even he.

Ga snel verder opruimen, is hier nie ech netjes.....
Hier nu een dagje over tijd en nog steeds rustig. Ik heb gisteren echt een hele dag gewoon helemaal niks gedaan!!

Alleen maar een beetje bank gehangen. (tsja dat is het voordeel als je nog geen grut hebt rondlopen)

Jeetje Beer en MissBR op dat soort momenten benijd ik jullie niet. Maar aan de andere kant lijkt het mij ook weer super gezellig van die grote gezinnen die jullie dan hebben.

Dames fijne dag allemaal

Knuffel Watever!
watever hoe is t'ie?

jij ook overtijd inmiddels.....en dan ben je er ook klaar mee hè!!! succes meis x

beer ja ze lacht sinds een paar dagen wauw wat gaaf en direct tranen over mn wangen, zo mooi die reactie van dr op mij en piraman

BV gaat prima echt een uitkomst datdat goed gaat.

Marimoh heftige nachten soms hè. hier loopt t vrij goed de uren worden steeds meer .....ben benieuwd met hoeveel weken ze gaat doorslapen

gister naar meertje geweest heerlijk gezwommen en zij als een roos geslapen. morgen wandelen in de bergen als alles goed gaat.

missbr ha jij ook tour kijkend ik ook. balen dat t zo goedls voorbij is.....

meiden fijne zondag allemaal tot snel x
Hier alles nog rustig. We gaan vanmiddag naar de verjaardag van Oma van vriendlief. (uurtje rijden hier vandaan)

Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben zoiets van doe dat nou niet, maar ik heb echt geen zin om thuis te zitten "wachten".

Gisteren ook nog ff gefietst, maar dat soort acties laat ik denk ik maar wel totdat de kleine er goed en wel is.

Lekker Pira, daar lekker aan het genieten. Hoe is het weer daar? goed warm zeker?

Fijn weekend verder.

Liefs Watever
ach ja, dat lachen! ik verheug me er ook erg op. nog even wachten. ze heeft nu al af en toe van die grimasjes, zodat je kunt zien hoe het er ongeveer uit gaat zien, zo schattig! (ze heeft en kuiltje in haar wang!)

fijn hoor, Pira, dat het allemaal goed gaat. blijf lekker genieten!

Watever: je hoeft echt geen medelijden te hebben hoor, zo'n groot gezin voelt enorm rijk en de drukte is erg relatief. met 1 kind vond ik het namelijk ook gewoon druk!

ok, ga nu even mijn kleine meid aanpakken, die is met pappa onder de douche.

fjne dag allemaal!
Is het goed gegaan Watever? Niet in de auto gezeten met weeen?

Pira, je staat nog steeds op 40 weken...

Lekker zwemmen, wandelen, jij bent echt al weer goed op de been he.

Moet zeggen dat ik nu, na bijna 4 maanden, ook echt fit ben. Beertje slaapt natuurlijk alweer een tijdje door. Lichamelijk ben ik weer helemaal de oude, zit zo'n beetje ook weer op oude gewicht. Ik denk dat het zorgen voor 4 kinderen ook wel een soort sport is. Verder rijd ik alleen af en toe paard en doe zo nu en dan buikspieroefeningen.

Wel vervelend is de enorme haaruitval, weet niet of er al meer bevallen moeders er last van hebben? Ik heb het bij alle drie gehad, en nu dus weer. Overal haren.

MissBR, groeit meisje ook goed? Was ook al groot bij geboorte toch?

Beertje groeit echt al zijn kleertjes uit. Maat 68 begint nu soms al krap te zitten, hij is echt zo groot al en blijft in hetzelfde tempo doorgroeien. Vind hetm er nu af en toe al als een dreumesje uitzien. Zal trouwens weer eens een foto plaatsen.

Het is heerlijk weer hier.

Carlot, alles goed ook bij jou, tijd niets van je gehoord.
hi meiden, alles oke hier, gsiteren heerlijke wandeling gemaakt, zalig!!

vandaag is ze echter enorm onrustig, heeft ngo maar weinig geslapen pffff, net in draagdoek was ze even rustig. ga dr zo maar in bad doen, kijken of dat helpt.

morgen naar consultatie bureau ben benieuwd naar dr gewicht, denk boven de 4 kilo.

Watever hoe gaat t'ie???

meiden fijne dag tot snel X
Sorry dames, dagje gemist. Hier nog steeds alles rustig buiten de baarmoeder. Daarbinnen is meneer nog steeds volop feest aan het vieren!
Hallo allemaal,

Ik heb het even laten afweten aangezien ik lekker een weekje naar Oostenrijk ben geweest. Inmiddels weer ong. geworden. Vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor onderzoek of mijn eileiders ook goed toegankelijk zijn. Ben er wel een beetje bang voor. Kan nu even niet reageren op wat anderen geschreven hebben (is wel veel), moet zo weg.

Morgen zal ik verder reageren, maar wou toch nog even laten weten dat ik nog leef (grijns).

Groetjes en een knuffel voor iedereen.
Veel sterkte en succes Varadientje! Ik hoop dat alles meevalt.

Heb je wel een lekkere vakantie gehad?

Hier nog steeds geen verandering......
hoi iedereen,

ik ben ook weer terug van vakantie. Was heerlijk, lekker ontspannen in het warme weer. Nog een week en dan weer aan de slag.

@watever: nu wordt het echt spannend! Hoop dat je 't nog trekt!
Hi allemaal,

Ben ik eindelijk weer n's! Ik heb wel geprobeerd zoveel mogelijk mee te lezen en heb vaak aan jullie gedacht, maar het is een hectische tijd geweest. Eigenlijk zolang als 2009 duurt al, er is gewoon heel veel gebeurd. Maar... morgen nog werken en dan begint onze vakantie en ik probeer me daar de laatste wk al n beetje op te focussen om er ook echt van te kunnen genieten. Heb al wel vaker gehad dat het me, als t dan zover is, niet lukt te ontspannen en genieten en da's niet fijn voor mezelf, maar zeker ook niet voor mijn man & kinderen. Word dan juist onrustiger.

Beer, we komen eerst n weekje jouw kant uit , gaan in een dorpje naast jullie op n boerderij passen. Ik denk dat t n relaxed wkje wordt en we hopen daarna nog n wk (hopelijk nog wat langer) richting Frankrijk of Italië te gaan, maar hebben nog geen huisje/tent/app kunnen vinden. Duimduim dat dat nog wel lukt. Zo, beetje veel over mezelf, nu jullie!

Varadientje: ik heb gisteren aan je gedacht, kwam thuis en las dat je naar t zkhuis moest. Ik hoop heel erg dat jullie snel duidelijkheid krijgen en dat je nu 'gewoon' gauw zwanger bent ! Trouwens, je vroeg ergens wat 'mk' betekende. Ik heb eind jan een miskraam gehad en daar staat mk voor in de tabel.

(zo leuk dat ik die smiliedingen weer kan aanklikken, voelt weer helemaal als vanouds, ahum)

Watever: je klinkt alsof t nog wel ff kan duren, maar you never know: ik wens ook jou een heel mooie bevalling toe. Mooi in de zin van bijzonder & gezond: mooi om aan terug te denken! Is jullie huis helemaal klaar, mooi en naar je zin geworden? Het was een heftige tijd! Geniet nog even van je dikke buik

Pira: wat klink jij zomers, fit & gelukkig! Was alles goed met Pirameisje en jij tevreden met het cb gisteren? Ik ruik bijna de berglucht en krijg steeds meer zin in de vakantie als ik jou lees. Hoe is het met Piraman en de zonen? Lees dat je af en toe alweer wat werkt. Kun je dat (ook straks) makkelijk combineren met jullie meisje? Ook voor jou: geniet er van !

Beer: jij blijft altijd zo trouw en dat terwijl je genoeg te doen hebt, zou je denken : dank, dat doet goed! Het lijkt met jou beter te gaan of? Ik herken me ook wel in jouw sombere dgn en heb vaak aan je gedacht. Hopelijk ga je een heerlijke zomervakantie in (jullie 1e wk toch?) en heb je weer zin in je werk straks. Daarover heb je ook wel ns twijfels geuit, omdat je wel ns iets anders zou willen. Heeft jullie dochter haar A/B&C in 1x gehaald? Wat knap!! Dat is zeker een feestje waard! En nu dus 'maar' 2 kindjes thuis? Veel zon & geluk ook voor jou!

Lieselotje: met vakantie of heb ik je gemist? Meen al ff niets meer van je te hebben gelezen/-hoord. Hoop dat alles goed met je gaat!! Vond je buik er op de foto erg mooi uit zien!

MissBR: lekker dat je nu bij kunt komen! Tenminste, zo klinkt t: ff geen gestress/veel alleen thuis enzo. Mooi dat zo'n kl mannetje dan ook weer naar je toetrekt nu t beter met je gaat! Je hebt t zwaar gehad, die laatste wkn zeker. Nu jullie-meisje-met-de-mooie-naam er is, komt iedereen weer bij en kan ik me goed voorstellen dat je je rijk voelt met je grote gezin! Hoop dat ook jij n heerlijke zomer hebt! Gaan jullie nog weg? Geniet, geniet!!

Maria: het voelt je erg gegund, je zwschap. Ik weet t niet zo goed te zeggen, maar ben ongelooflijk blij voor je, leef met je mee en wens je alle gezondheid & geluk toe. Nu eerst voor de komende maanden. Lukt het je vooral te genieten of ben je ook erg bezorgd? Zal aan je denken volgende wk als je de echo hebt. Willen jullie weten wat het is? Hoe gaat het met je zoontje en wat vind hij van zijn nwe broertje of zusje? Geniet van je zwschap & de zomer!

Marimoh: gaat het weer goed met je? Leuk joh, twee meisjes en wat fijn dat het zo goed gaat!! En o ja: ook al zo lief om te zien op de foto's: wat een schatje(s)!!

Marahbloem, Klussertje, Lucebertha, Suffeltje, Klussertje en ben ik nog iemand vergeten?: ik wil jullie echt niet vergeten, maar heb even niet in mn hoofd wat jullie als laatste geschreven hebben, sorry! Ik wens jullie wel zeker alle goeds en n fijne zomer toe!

Met mij gaat het vrij goed. Ik denk dat we deze mnd 'niet helemaal op tijd waren', maar ik voel me beter, ben heel blij dat het op mijn werk ook beter gaat en het gaat thuis goed, al was het echt niet makkelijk en hebben we best veel 'te verstouwen' gehad. Ik kijk (in meerdere opzichten ) erg uit naar de vakantie en voor daarna? Ik kan nu echt wel zeggen dat ik weer uitkijk naar een positieve test in mn handen!

Veel liefs voor jullie allemaal!

Carlotxx
Carlot hi wat fijn weer van je te lezen en je klinkt echt goed en ben blij dat je binnenkort lekker vakantie hebt. En ik duim duim dat de "rest" snel volgt.

hoe is t trouwens op je werk nu?

Varadientje hoe was je vakantie?

En het onderzoek? toch wel heel spannend allemaal!

Watever???? je houdt t aardig vol meid naja 1 ding is zeker, hij zal een lekker mannetje zijn met al wat vet op zn lijfje

Beer wanneer vertrekken jullie? ook een heel georganiseer met al die kids of niet?

Beertje doet t goed?denk zo vaak aan je hoe vaak je hier schrijft en meeleeft en ik ben al druk met 1 ukkie, HOE DOE JE DAT?????

alle andere meiden, ik lees alles hoor.....

Hier alles prima. gisteren op CB geweest en ze weegt 4,7 kilo dus in 4 weken meer dan een kilo aangekomen en sinds geboorte 7 cm gegroeid. enthousiasme al om hahaha. ze was ook zo lief en rustig daar, wel alles ondergepiest; weegschaal, commode hahaha maarja wat wil je als ze zoveel drinkt en groeit!!

maandag was verder vreselijk heel de dag bezig met haar, huilerig, onrustig, overstuur pffff ik wist t echt niet meer maar sinds gisteren weer een engeltje. en ik vind het nu steeds leuker worden, ze wordt steviger, reageert meer, echt gaaf.

ja inderdaad weer wat klusjes aan t doen, klantjes die bellen wil ik toch niet laten schieten. nu heb ik hier een meisje in huis overdag die hand -span diensten verricht. ze blijft ook in aug hoe ik het erna ga doen weet ik nog niet.....ik moet eens rond gaan vragen bij mij aan t gardameer naar iemand voor paar ochtenden vanaf oktober ofzo zodat ik dan echt kan werken. immers denk dat t anders moeilijk wordt echt werk te verzetten met haar bij me en t huishouden eromheen.komt wel goed denk ik, kan me dr nog niet druk om maken.

lieve meiden, ga nog snel paar mails de deur uit doen voordat ze weer wakker wordt.

ps. Beer voedt jij op vraag of heb je dat in het begin gedaan en is er een ritme in gekomen of heb je zelf toch een ritme "geforceerd"?

hier zijn ze heel erg van het voeden op aanvraag en dat gaat nu prima maar tussen 17-20 uur vraagt ze om ca 1,5 uur.s nachts zit er dan wel soms 6 uur tussen dus dat is heerlijk maar ik vraag me af of ik toch met zachte dwang t moet rekken, al gilt ze nu de boel bij elkaar hoor als ik denk "kan niet, je hebt net gegeten - bv 1 uur geleden" en dan leg ik haar aan en lurkt ze als een gek dus tja.....ik geef er aan toe voor mijn en haar rust maar in die tijd presteer ik dus niets dan enkel nieuws kijken of blaadje door bladeren.

ciao, fijne dag allemaal X
Hoi meiden!!

Carlotje goed weer wat van je te lezen. Hoop dat je straks een heerlijke welverdiende vakantie hebt en met als afsluiting een prachtige positieve test in handen.

Marahbloem ook weer terug van weg geweest! Heerlijk gehad zo te lezen?

Beer, bij jou ook alles goed?

Pira, al weer langzamerhand je oude leventje aan het oppakken? haha wist dat je dat niet kon laten. Wel relaxed dat je het een beetje op z'n beloop laat aangaande opvang zoeken.

Lekker dat je meisje zo goed groeit! ik dacht van dat onderplassen dat, dat echt een jongens tik was? Ik hou mijn hart vast wat de onze aangaat!

Vanmorgen weer bij de VK geweest en heb een doorverwijzing gehad voor het ziekenhuis. Vrijdag gaan ze weer een volledige check up doen en alles goed is blijf ik onder controle van de VK. Het kan zijn dat ik heel misschien vrijdag wordt ingeleid, maar ik vermoed van niet.

Liefs watever
hallo allemaal!

even kort berichtje hier. druk dagje, vankorgen cb op bezoek, vanmiddag vriendin met zoon. Met name die zoon is nogal vermoeiend :-) alles uit de kast enzo.

ach ja, ze zijn weer weg en mijn eigen mannetjes komen vanavond weer thuis (waren logeren bij opa en oma, de oudste twee dan)

carlot, wat knap toch dat je op iedereen weet te reageren! we gaan niet meer weg deze zomer, afgezien van wta dagjes (eftelin, dierentuine enzo) maar ben wel aan het kijken voor huisje in de herfstvakantie, Hoop dat jullie het lekker hebben! en hoop vooral ook dat je snel die positieve test hebt en we lekker met jou mee kunnen leven!

Pira: lekker hoor, een meisje in huis voor van alles wat. leker van genieten en id gewoon maar zien hoe je dta straks gata doen mijn ervaring is dat de meeste dingen vanzelf wel goed komen als het nodig is. heeft geen zin om je van te voren al erg druk over te maken!

Beer: hoe bevalt het met alle kinderen thuis? vind je het druk? Hier zijn ze ook wle weer veel aan het logeren en zijn we van plan om regelmatig een dagje weg te gaan. merk wel dat als ze lang thuis zijn, ze elkaar steeds meer in de weg zitten (hoewel ze erg goed samen kunnen spelen). die dagjes op stap zijn wel goede onderbreking dan..

ok, moet nu stoppen, jongste zoon wordt opstandig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven