35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Marahbloem ik hoop dat jullie eruit komen. Sta je op onze hyves? Als je prive even je hart wilt luchten, doe dat dan lekker! Dikke knuffel voor je
beer: ik he datzelfde gevoel hoor, voel me ook beetje verbonden met jou. zoveel mensen 'ken' ik niet met 4 kleine kinderen. dus beetje herkenbaarheid is fijn! heel fijn ook dat Beertje weer is opgeknapt (en je oudste dochter ook: ja, het gata snel he? mijn oudste is lweer 7 1/2 en is al zo groot.. en zo'n echte grote broer met enorm verantwoordelijkheidsgevoel..)

en wb die chaos.. normaal heb ik schoonmaker die eens per twee weken (moet eigenlijk elke week, maar is financieel even niet handig) komt voor de dingen als badkamer en wc en zuigen van bovenverdiepingen enzo, maar die is nu op vakantie. niet handig natuurlijk. Vriendlief nu met schoonmaakspullen onder de douche, poetst ie behalve zichzelf ook meteen de badkamer

en gelukkig is het nu mooi weer, is de rommel verplaatst naar de tuin (en dat is domein van vriendlief, dus daar heb ik gene last van )

watever: ik duim heeeeeeel hard voor je hoor.hoop echt dat het begint voor je aan de medische toestanden moet. kan zomaar ineens he (kijk naar mij, van niets aan de hand naar een baby in 1 uur!), dus hoop dat het vandaag echt gaat beginnen!

Marahbloem: sterkte ermee, hoop dat jullie eenmanier vinden om eruit te komen. is niet leuk zo!

ok, we gaan zo naar mijn ouders, die hebben grote tuin. lekker badje erin en dankan iedereen spelen en kan moeders lkker rustig zitten. beetje knuffels inhalen met mijn kleine meisje, die komt met al die uitstapjes wel wat kusjes tekort!

fijne dag allemaal (en watever: je gaat vast VANDAAG! bevallen!)
watever ?????

oh ik duim keihard dat je kleine gewoon dezer dagen komt maar dat geloof ik ook wel sterkte denk aan je XX

beer gelukkig je kleintje beterder

kom snel meer schrijven liefs aan allemaal
@Watever: tuurlijk duim ik voor je dat hij eerder komt. Hij moet er gewwoon vandaag, morgen of op zijn laatst zaterdagochend uitkomen. Punt! Sterkte met de laatste, warme dagen.
Marahbloem, wat rot voor je! Hoop dat jullie er uit komen.

Watever, hoop zo voor dat je voor het weekend bevalt. Al ananas gegeten, sex, ...en wat heb je nog meer voor huismiddeltjes die de bevalling zouden opwekken?

MissBR, mijn oudste is ook al bijna 7,5, Hij is van feb. 2002. Hij heeft alleen niet zoveel verantwoordelijksheidsgevoel. Mijn dochter van nu 6 vertrouw ik meer met Beertje dan hem. Hij is heel erg lief, maar soms gewoon te wild.

Lekker dat je schoonmaakhulp hebt trouwens. Wil ik eigenlijk ook weer. In vorige huis had ik dat ook, maar 1,5 geleden verhuisd en niet meer op ziek geweest naar nieuwe.

Maria, vandaag de echo toch? Heel veel plezier!

Beertje gelukkig nog steeds beter. Wel beetje uit zijn ritme, vannacht weer moeten voeden, maar maakt niet uit. Kinderen slapen nu toch een beetje uit (tot 8 uur ofzo), hoeven in ieder geval niet zo vroeg op.

Nog een weekje en dan lekker op vakantie, begin er nu wel echt zin in te krijgen.
Beer: mijn oudste is van januari 2002, zo'n beetje even oud dus. Hij is echt de oudste, heel verantwoordelijk. haalt jongste zoon ook uit bed enzo. met hummel laat ik ze nog niet rommelen, ze is nog wel erg klein nu. maar oudste kan dat zeker wel. middelste zoon (5) is meer flierefluiter die vooral aan zichzelf denkt.

watever: kom op meid, heb er vertrouwen in dat het DIT weekend gaat gebeuren, gewoon lekker thuis!

maka me vandaag beetje zorgen om hummel. ze drinkt elke keer zo weinig. heb nu grotere speen, maar zie nog niet veel verschil. en met deze warmte ben ik bang dta ze te weinig vocht binnen krijgt. verder is ze niet suf ofzo, ligt nu alweer heel tijd lekker te kijken en poept en plast wel goed. zal dus wel ok zijn, maar toch... (maar ja, ik krijg er gewoon niet meer in..wat ik ook doe)

schoonmaakhulp is onontbeerlijk hoor. normaal werk ik 4 dagen en die dagen thuis wil ik gewoon echt ook niet verspillen aan schoonmaken, dan wil ik zoveel mogelijk met de kinderen doen.

ok, ga even wat doen, vanavond bbq met vrienden, moet nog wat voorbereiden!
nog geen Watever vandaag?? hopelijk gewoon lekker thuis aan het bevallen!!

hier alles oke, kleine pirameis slaapt 2 nachten zo'n 6 uur door....heerlijk!!! overdag is ze wel een wakkere..dat is dan weer jammer want er komt niet zoveel uit mn handen daardoor maarja kan niet alles willen!!

verder heb ik nu de moeder van piraman in huis en die is behoorlijk op leeftijd, vergeetachtig enz. pfff is nog bewerkelijker dan pirameis.

meiden fijn weekend, tot snel XX
@Watever: je zult wel moe worden van alles vragen, maar ik hoop dat geen berichtje hier goed nieuws betekent!

@Pira: hoe lang blijft je schoonmoeder? Zo te lezen inderdaad een dagtaak erbij.

Ik ben overigens ongesteld geworden. Toch wel jammer...hoewel mijn hoofd nu naar andere dingen staat.

@Beer: nog steeds zijn gangetje? Gaat het alweer beter? Beertje al beter?

Fijn weekend iedereen.
Lieve dames,

Hier nog steeds niets aan de gang! Vrees toch dat ik maandag ingeleid ga worden.

MissBR en Beer leuk te lezen over die grote gezinnen van jullie. 4 dagen werken met 4 kinderen Miss.........pffff pittig hoor. Petje af.

Marahbloem hoe gaat het met je? Lukt het allemaal wel een beetje thuis? Kunnen jullie praten?

Pira, ik heb meteen een beeld bij je schoonmoeder van een echte italiaanse oudere dame die je hier ook op de reclames ziet (erg he?)

Nou dames, ik denk dat ik morgen overdag nog wel ff een berichtje plaats hier en anders horen jullie het nieuws in de loop van de week wel.
@Watever: jammer. Maar wie weet, hij heeft nog 1,5 dag om te komen...alle trucs al toegepast?

Met ons is het op dit moment erg fragiel. We praten wel, maar heel voorzichtig. Het gevoel dat e.e.a snel kan exploderen of ontsporen. Erg voorzichtig dus allemaal...

Lief dat je het vraagt. In ieder geval 'succes' met de bevalling alvast. (wat zeg je dan eigenlijk? Succes klinkt een beetje raar).
Hè Watever, meis wat balen, ik denk vaak aan je. Naast t "vervelende wachten" nu ook nog dat gevoel dat je mogelijk maandag naar t zkhuis moet voor "verplichte bevalling".

Wie weet wil je mannetje het tot t laatst spannend houden en komt hij gewoon vannacht of morgen.....kan echt ineens zover zijn. Ik dium me gek voor je....en is het niet zo....probeer t dan over te geven, in t zkhuis zijn ze ook heel lief en zorgzaam, maar spreek je teleurstelling wel gewoon uit, dan houden ze daar rekening mee. Houdt voor ogen dat het allerbelangrijkste een goede bevalling is met een gezond kindje en gezonde mamma!!!! heel veel sterkte!!

ik moet snel naar mn strudel in de oven gaan kijken. morgen is oudste zoon piraman jarig dus tja......verder alles oke al ben ik errug moe, lag er te laat in gisteren en dat trek ik duidelijk nog niet. hoop morgen te gaan biken....ben benieuwd. veel liefs allemaal tot snel!! XX
Hoi meiden,

Even mijn verslag van de gyn afgelopen woensdag.

Nadat de eileiders zijn doorgespoten en potje van manlief hebben ingeleverd maandag, kregen we het nieuws dat het van manlief dramatisch slecht is. Zoals zijn woorden letterlijk waren.

Je hebt schijnbaar per ejeculatie 100 tot 200 miljoen en hoet moet minimaal 20 miljoen zijn. Mannetje had nog 300.000 duizend dus slecht werkende zaadjes. Hij stelde 1x IUI voor omdat hij daar ook geen toekomst in ziet om vervolgens maar over te gaan op IVF. En ik heb voor mezelf voor genomen om geen IVF te doen omdat we ook al een gezonde meid hebben.

En het me te heftig word dat IVF.

Daar sta je dan buiten met receptje voor IUI en afspraak voor a.s. dinsdag voor uitleg over spuiten en de behandeling.

En ik lees in het boekje dat je minimaal 3miljoen goedwerkende zaadcellen moet hebben om IUI te doen, waarom dan nog een poging wagen in deze omstandigheden.

Ik zie het dus allemaal niet meer zitten.

Ik was al bezig met van stoppen en afspraak afbellen. Spreek ik vriendin in het dorp die met IUI en 600.000 zaadjes zwanger is geworden.

Maar gyn wil maar in poging wagen in mijn situaite.

Wat een gedoe allemaal jullie snappen wel dat het drama in mijn hoofd is. En ik had net rust in mijn hoofd dat er nu een reden is gevonden om te stoppen met zwanger worden.
marahbloem; wat vervelend moet dat zijn, goed dat jullie wle praten, maar moeilijk als het zo explosief voelt. kun je dan wle zeggen wat je wil?

Pira: strudel? wow! geweldige huisvrouw ben jij gefeliciteerd trouwens, met zoon van piraman. hoe oud wordt ie? woont ie eigenlijk altijd bij jullie?

anastacia: lastig hoor. je wil natuurlijk toch een beetje hoop houden, dat snap ik best. dat loslaten is moeilijk. sterkte met welke beslissing je ook gaat nemen!

watever, net ook al op andere forum gereageerd.. heb over je gedroomd vannacht: hoop zo dat je snel spontaan gaat bevallen en als dat niet lukt, dat het ziekenhuis gewoon meevalt (is mij wel meegevallen de twee keer dat ik erheen moest)

en wb 4 dagen werken 4 kinderen.. ik vind mijn werk leuk en voordeel is dat ik daar nooit last heb van stress (echt, niets is te vergelijken met drukte thuis!) dus ik ervaar dat niet als zwaar. heb ook erg fijne oppas (thuis) en zelden zieke kindjes, dus dat is prima te doen. en geniet ook heel erg van mijn kindjes. dat geeft ook energie.

ok, fijne dag allemaal en tot snel (vooral jij: watever!)
Even heel snel voor Watever: hoop dat je al bevallen bent en anders vandaag misschien. En anders wordt het morgen ziekenhuis, zoals al gezegd, ook daar kan het prima gaan hoor. Ik ben 1 keer in ziekenhuis bevallen en vond het net zo mooi als thuis. Heel veel succes met de bevalling in ieder geval, denk aan je!
Wat grappig dat je van mij gedroomd hebt MissBR.

Ik hoop dat het wel een goede droom was :-))

Pira gefeliciteerd! Hoop dat jullie een leuke dag hebben.

Anastasia: dat zijn geen fijne berichten meis. Maar als je ook nog een keer van die tegenstrijdige berichten krijgt, is het nog moeilijker het hoofdstuk af te sluiten.

Marahbloem, misschien is het juist wel goed de boel te laten exploderen. Op je tenen lopen is ook niet gezond. Bij ons is het laatst ook omgepland geexplodeerd en heeft hier erg veel lucht en liefde opgeleverd.

Meiden, waarschijnlijk tot in de loop van de komende week. Dan ben ik mama Watever
Ow Beer, dank je wel!! (Crosspost)
@Watever: veel succes morgen! Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en je zoon snel in de armen kunt sluiten.

Hier met kleine stapjes weer beter. Exploderen zou in andere omstandigheden ook veel beter en fijner zijn, dat klaart de boel op. Alleen door omstandigheden (vriend is zeer ernstig ziek geweest en nog steeds herstellende) laat ik dat niet gebeuren. Wil hem niet te zwaar belasten. Alhoewel dat nu ook gebeurd is. Nou ja, lastige situatie dus. Maar aan de betere hand.

@missbr: jee, dat klinkt wel erg als superwoman. Fijn dat het allemaal zo gemakkelijk en stressloos gaat. Kan me voorstellen dat goede oppas aan huis een groot verschil uitmaakt. Tof.
Hi allemaal,

Ik moet jou, Watever, echt ff laten weten dat ik de afgelopen wk (zonder computer) veel aan je heb gedacht! Kan ik je nog alle goeds & liefde toe te wensen voor je bevalling!! Tot hopelijk heel gauw met pràchtnieuws, wens je toe dat alles goed mag gaan !

Marahbloem, ook voor jou, voor jullie veel sterkte. Ik hoop dat het snel beter met jullie gaat. Als ik zo snel lees over ernstig ziek enzo, dan denk ik ook dat jullie een spannende/enerverende tijd achter je hebt liggen. Dat het dan een keer zo onder spanning komt te staan, is niet zo gek, maar wel erg naar: !

Verder lieve groet voor allemaal, ga gauw m'n mand in!

Carlotxx
Hoi meiden,

Hoe gaat het waterver?

Spannend hoor succes met de bevalling.

Ik heb een kuur gekregen van de huisarts loop al 3 wken met brochitus en kom er niet af en dan neus potdicht en hoesten.

Maar daar de grote wens maar door gelopen omdat ik geen kuur wou hebben.

Daarna ass gyn gebeld en afspraak voor morgen afgebeld omdat ik antibiotica heb gekregen en gevraagd of ze het zaad nogmaals kunnen testen om dan alles nog uit te sluiten. Ook gezegd dat we niet aan IVF gaan beginnen. we kunnen potje en brief ophalen en dan nogmaals laten testen. Zodat als het zo is er een punt achter kunnen zetten.
Hallo allemaal,

Ben net terug van een heerlijke vakantie: twee weken Spanje, twee weken ouders! Wat leuk om weer bij te lezen, en wat een spanning door de bevalling van Watever!

Kort nieuws over mij: voel me alweer aardig goed, ben alleen nog snel erg moe, maar als dat alles is (en blijft) kan ik niet anders dan juichen!! De misselijkheid is sinds twee weken voorbij, dus mijn leven begint weer :D

Verder vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles ziet er prima uit. Wat is dat toch weer een gelukkig moment om zo'n klein mensje in je lijf te zien bewegen. Wat wel raar is: toen de echoscopiste op een bepaalde plek in mijn buik drukte deed het zo enorm pijn, heel raar! Ik denk dat het een spiertje is ofzo. Nu druk ik er ook af en toe op, omdat ik het zo raar vind. Zou ik dan echt een spier verrekt hebben ofzo? Nou ja, morgenochtend gynaecoloog en dan hoor ik het wel.

Volgende week weer werken en ik ben blij dat ik er nu goed voor kan gaan zonder die misselijkheid: tja het zonnetje begint weer goed te schijnen. Eindelijk kan ik gewoon genieten van mijn zwangerschap.

@ alle meiden: ik lees echt mee en ik leef echt mee, alleen tegen de tijd dat ik wil reageren ben ik alweer vergeten wat ik tegen wie wilde zeggen! Suf he? Dus ik ga er echt binnenkort voor zitten om eens normaal te reageren. Voor nu van mij een dikke knuffel!!!
Watever ik denk aan je!!!

Anastacia heftig zeg en kan me voorstellen dat je nog een test wilt. Doe je nu wel 1 poging IUI als ik goed begrepen heb?

MissBr wanneer ga je weer aan de slag? goed geregeld en fijn te lezen dat het lekker loopt.

nou zo'n huisvrouw ben ik niet hoor maar taarten e.d. bakken vind ik wel heel leuk. nee de oudste zoon woont niet bij ons maar verblijft nu paar dagen hier (in italie zijn de weken rond 15.08 echt vakantie weken) dus daarom ook schoonmoeder, haar zus, e.d. ook in huis. vanavond komt ook nog de andere zoon van Armando.

wel moet ik jullie bekennen dat het me sinds gisteren allemaal veel te veel is al die mensen. heb gisterenavond effe flink een potje gejankt. ben erg moe en vind al dat gebemoei met mn pirameis zo lastig. ze bedoelen t allemaal goed maar ik kan t nu niet zo hebben. tevens vind ik dat de jongens van piraman ook wel eens hun handen uit mogen steken in huis maarja.....t zijn niet de mijne dus moeilijk om daar mee om te gaan vind ik.

nou effe mn hart gelucht

tot snel XX
nog geen nieuws van watever, wsl pas morgen op zijn vroegst,,, hoop dat ze ligt te genieten!

Pira: ik moet eind september weer beginnen, duurt nog even en voor die tijd zijn de jongens weer naar school. zitten we alweer in het ritme. wle lekker dat ik ze nog een tijdje kan wegbrengen en ophalen., normaal komt dat er niet zo van.

ik kan het me goed voorstellen hoor, dat je het zat bent, al dat bezoek. ze blijven natuurlijk ook allemala slapen enzo. en dan ook nog al dat bemoeien met je meisje,, lastig!

(en ik zou ze gewoon aan het werk zetten hoor, die jongens! ik vraag dat ook van vriendjes als ze hier zijn. als ze mee- eten, moeten ze ook mee opruimen enzo.)

anastacia: verstandig om een keuz te maken, hoe moeilijk dat ook zal zijn. sterkte!

marahbloem: superwoman?? haha! nou verre van! ik ben erg vaak ongeduldig en te vaak onaardig.. maar ik vind het gewoon geen opgaaf om te werken en die oppas thuis is ideaal inderdaad!

had hier lekker rustig dagje, middelste zoon nog logeren (komt morgenavond terug), net lekker de bbq aangehad. nu begint het te regenen, maar we zijn toch klaar. moet nu even mijn kleine meisje en fles gaan geven. vriendlief mag de andere twee doen (ruik enorme poepluier! gna gna )
Hmm nog geen nieuws van Watever! Kom morgen wel weer even kijken en bijkletsen. Meid, heel veel succes!

En weer even F5 voor de nieuwe tabel!
Heee Maria, wat superleuk een jongen! Hoe voel je je?

Ben ook benieuwd naar Watever...
even snel: wateverv is bevallen van zoon jasper.zware bevalling, ze vertelt later zelf vast meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven