35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

hoi iedereen,

net terug van vakantie en weer volop in het gewone ritme. Wilde graag nog een week lekker aanmodderen, maar helaas.

Kijk af en toe nog even naar de foto's om het gevoel vast te houden.

@Watever: 'per ongeluk' vannacht niets gebeurd? Vol verwachting over wat komen gaat? Is het nog een beetje te doen zo op het laatst?

@Pira: fijn dat je het steeds leuker gaat vinden. Kan me voorstellen als ze meer gaat reageren. Ik pas regelmatig op op dochtertje van vriendin, van echt ieniemienie af aan, ze is nu een en een paar maanden en dat is zo leuk. We zitten met zijn 2-en hele verhalen tegen elkaar te vertellen. En zo'n brede glimlach krijgen is helemaal geweldig. De kinderen van mijn vriend gaan naar de lagere school, dat is ook grappig. De vragen die ze af en toe stellen of als ze een nieuw liedje geleerd hebben en dat voor willen doen: erg vertederend.

Heb je vrienden met baby's of kleine kinderen in de buurt?

Ik ga weer aan de slag, drukke dagen vandaag en morgen. Blij als het weekend is.

Fijne dat iedereen.
*Breekt even in*

Welkom thuis Marah, hoe is het met je meid?

Rosa
@Rosa_Rosa: thanks! Ik was weer uitgerust terug...:-). Vakantie was heerlijk. Wel vindt mijn vriend me - terecht - gespannen doen rondom kinderwens. Ikzelf eigenlijk ook wel. Het scheelt dat ik nu een nieuwe baan en gewoonweg amper de tijd heb om erover na te denken. Zal hem ook meer rust geven.

Hoe is het met jou? Verloopt alles naar wens? Voel je je goed?

Zo...op naar het volgende klusje wat voor vakantie is blijven liggen.
Dames, heb gewoon nauwelijks tijd om te schrijven met die 4 thuis, ben helemaal kapot eind van de dag. Lees wel mee, dus zwaai alleen even....

Ik kom gauw weer schrijven!
Hoi meiden en Maria,

Afgelopen maandag gesprek gehad met gyn dat we het niet meer zo hoopvol zagen zitten. En dat ik op randje zit van stoppen of doorgaan.

Hij stelde HSG onderzoek voor, omdat dinsdag of woensdag te doen. Toen ik afspraak maakte kon ik de zelfde middag nog terug komen voor het onderzoek.

Kon ik me ook niet opvreten voor het onderzoek of googlen, want toen was het al gebeurd. Het ging allemaal moeizaam en hij moest tot 2x toe alles vastklemmen en 3 flesjes contrastvloeistof had hij nodig.Hij zij dat dat kwam omdat ik al een kind gebaard had. En het lukte maar om 1 gang van de eileiders te bekijken. Hij zei dat de vloeistof de weg van de minste weerstand op zocht en dan de rest massaal door de andre leider heen ging. Die er overigens goed uitzag.

Mijn mannetje moet maandag zijn spul inleveren en woensdag gesprek over hoe en wat.

Ik zat er van de week helemaal door heen lichamelijk ziekjes geen stem meer en behoorlijk bronchitus. En ik had dinsdag echt een jankdag, nu gaat het wel weer. Maar al die maanden ging het best goed alleen nu zat ik er even door heen.

Watver succes met de bevalling als je ta lang over tijd gaat, wie weet is accupuntuur wat voor jou. Ik heb dat namelijk ook gedaan toen. Ik hoop dat het snel komt in elk geval.
@Watever: hoe is het gegaan? Alles goed met jou en de baby?
hi meiden!!

Watever hoe is t? in t ziekenhuis?

ik heb geen tijd om uitgebreid te schrijven dus groet iedereen en wens een fijn weekend!! tot snel.

hier alles oke al is pirameis vandaag niet van plan te slapen pffff kom tot niks maar goed, dan maar "tutten" met mn meissie.

liefs XX
Zo hier ben ik weer. Ik heb nu even tijd op mijn werk om te reageren.

Wat is er veel geschreven door iedereen, zal eerst heel wat moeten lezen voordat ik reageren kan. Maar vind het wel spannend hoe het met iedereen gaat.

@Beer; Wat een verhalen kun jij schrijven zeg. Er gebeurt dan ook veel bij jou met je vier kinderen, pluimpje voor jou dat je het allemaal in de hand hebt (met hier en daar een uitstulpinkje). En dat de vervelende zaken mogen verdwijnen als sneeuw voor de zon, laat het hier maar lekker zomer zijn. Hoop dat je een mooie en fijne vakantie hebt, geniet er maar van.

@MissBR; Gefeliciteerd met je dochter. Dat is wel snel gegaan zeg. Geniet maar van je roze wolkje. En ook nog een nieuwe auto, lekker hoor.

@Marahbloem; Niet je hoofd laten hangen. De kennis en techniek waar men over beschikt kan heeeeel erg veel. Zelf zet ik hier ook mijn zinnen op. En als ik het goed lees in het overzicht ben je nog niet zo heel erg lang bezig, kop op en ga ervoor. (knuffel voor jou).

@Maria70; Zo te lezen ben je met een lekker gevoel zwanger. Ook fijn om te lezen dat de combi test goed is.

@Marimoh72; Mooi om te lezen dat het goed met jullie gaat. Lekker dat je man thuis is dan kunnen jullie nu even gezamenlijk genieten, plus dat hij je lekker in de watten kan leggen.

@Opaal; wel spannend hoor het rond vertellen dat je zwanger bent, lijkt me fantastisch.

@Watever; Spannende dagen voor jou, sterkte.

@Pira; Lekker gewandeld las ik, dat het mooi weer mag blijven. Een boekje met route’s voor met de kinderwagen, wist niet dat die bestonden. Maar jij zult het meer nodig hebben dan wij in ons platte landje.

@Lucebertha; mooi te lezen dat alles goed gaat, en geniet maar van je vakantie.

@Carlot; Fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat, dat het zo mag blijven.

@ Anastacia; Sterkte met de onderzoeken, heb net ook een HSG onderzoek gehad, vond deze erg pijnlijk. Helaas krijgen we pas 1 september de uitslag, mijn arts is namelijk met vakantie (shit). Gelukkig gaat bij jullie alles sneller. Ik zal duimen voor een goede uitslag.

Wat jullie kunnen lezen bij Anastacia heb ik dus net een HSG onderzoek gehad en deze vond ik erg pijnlijk. Ben bijna gaan hyperventileren, kon me nog net inhouden. Volgens fotograaf waren de leiders open. Tweede foto vond ik wat minder en de fotograaf mocht niks zeggen. De contrastvloeistof zat nog maar aan 1 kant in de baarmoeder, weet niet wat ik ervan vinden moet. Wat de uitslag betreft Anastacia heeft geluk dat het zo snel kan bij haar ik moet wat wachten. In de tussentijd klussen we gewoon door, we zien wel hoe het loopt, blijf goede verwachtingen houden.

Groetjes en knuffels,

Sorry voor degene die ik vergeten ben, moest 6 blz lezen om bij te komen en te reageren. Deze tekst wat afgeraffeld i.v.m. op het laatste moment toch wat tijdgebrek.
Vara jij hebt dus ook onderzoek gehad, maar wat raar dat je niet gelijk uitslag krijgt.

Bij mij was de gynecoloog erbij die deed de ingreep en vloeistof er in. Dan zit er een een volgens mij noem je het een uroloog ofzo bij die de machine bediend en foto's maakt. Je kunt op het scherm mee kijken. Maar dat heb ik niet echt gedaan omdat ik paar keer de ogen dicht de pijn weg pufte alsof ik aan het bevallen was.

Op zich vond ik het mee vallen, ik heb paar keer gepuft en dat was het.

Wie deed bij jou de ingreep dan?

Mijn man zat samen met de verpleegster en uroloog achter het scherm, en gyn stond met jas en schort bij mij.
Oja mag jij deze maand wel sex hebben?

Wel fijn dat ik zelfde dag de ingreep nog kon doen en niet 2 of 3 weken later.
Dit is iets wat ik anders nooit doe maar ik doe ff copy paste, vanuit het juli topic:

laat mij maar lekker thuis bevallen met de VK en niet daar in het ziekenhuis. Of dat de VK mee gaat, dan is het nog weer anders. Maar ik wil zeker niet ingeleid worden. Gadverdamme wat een kille bedoeling daar op de afdeling gynaecologie. Ik weet dat ik het dat gevoel had na de uitslag van de combinatietest en vandaag overviel het me weer. + dat er een hele discussie over de "houdbaarheidsdatum" van onze jongen heeft plaatsgevonden. Eerst was deze bijgesteld naar voren door een echoscopiste van het ziekenhuis notabene en nu zeiden ze weer van: ja maar we houden altijd de eerste datum aan..... Dus dat zou betekenen dat ze toch weer de 29e gaan aanhouden....bullsjit

Laat hem maar lekker spontaan komen.

De gynaecoloog was wel duidelijk onder de indruk van de kunsten van de kleine jongen, want MEN!! wat is hij toch een bewegelijke draaikont. Hij schopte de apparaatjes echt zowat van mijn buik af. Met de echo zagen we hem ook met zijn vuistjes timmeren en flink schoppen met zijn voetbalkuiten. Volgens mij snapt hij niet dat hij er op een andere manier uit moet, haha.
hallo dames!

even klein berichtje. heb nog steeds roze wolk hoor! alles gaat zo goed met ons kleine meisje. we hebben al van alles ondernomen met ons 6 en ze s echt een engeltje. ligt lekker te slapen in haar bakkie (van de wagen) en verder hoor je haar niet. hebben vandaag ook weer gezellig dagje gehad i de dierentuin. jongens ook vrolijk en gezellig, hier thuis lekker pizza gebeld en een spannende film met ze gekeken. topdagje zo!

ben zelf wel moe nu en beetje last van mijn rug, maar ach.. beetje op tijd slapen straks, dan komt het allemaal wel goed!

Beer: hoop dat jij snel weer lekker in je vel zit, wil je er anders iets over kwijt op hyves? ik hoor het wel, probeer maar lekker te genieten van je 4 kindjes, daar kun je trots op zijn! en natuurlijk lekker op vakantie!

watever: even hier ipv op juli topic: hoop maar voor je dat het het weekend gewoon lekker gaat gebeuren. zeker als je zo opziet tegen het ziekenhuis! (belachelijk trouwens dat ze nu ineens de datum willen verschuiven! dat doen ze toch ook niet de andere kant op?? idioot!

ok, ga nu even onderuit, grote jongens staan onder de douche, hoef even niets meer!
Pfff Watever jouw geduld wordt ook flink op de proef gesteld zeg! Ik hoop echt voor je dat het gauw spontaan gaat gebeuren, zeker met het oog op de warmte die ze later in de week verwachten.

MissBR wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Heerlijk als het allemaal zo soepeltjes verloopt met 4 kinderen.

Anastacia goed om te lezen dat er ontwikkelingen zijn! Ik heb overigens ook dat HSG onderzoek gehad. Was bij mij inderdaad ook onder het mom van:"ach, laten we dat ook maar even doen, kunnen we dat ook weer wegstrepen". Persoonlijk leek het mij stug dat er ineens een eileider verstopt zou zitten, maar goed, alles kan natuurlijk. Ik vond het erg meevallen, vond het ook niet pijnlijk (2 seconden geloof ik en toen was het voorbij), ben er ook alleen heen gegaan. Bij mij waren de eileiders ook goed doorgankelijk, dat was waarschijnlijk ook de reden dat het vrijwel pijnloos was. Oh ja, bij mij deed ook de gynaecoloog het alleen en een verpleegkundige deed het inleidend babbeltje. Ik mocht die maand overigens gewoon sex hebben hoor! Dus woensdag krijgen jullie de uitslag van het onderzoek van je man? Ik ben benieuwd! Hoe gaat het nu met je? Voel je je al iets beter?

Varadientje wat vervelend dat het HSG-onderzoek bij jou zo pijnlijk was! Je hoort het inderdaad wel vaker. Wel gek dat je 1 september pas de uitslag krijgt en dat de fotograaf niets mocht zeggen! Maar als ik het goed begrijp dan heeft hij wel gezegd dat de eileiders doorgankelijk waren? Dat is dan alvast positief toch?

Beer doe je een beetje rustig aan? Niet jezelf voorbij lopen hoor! Een hele drukte zeker met 4 koters in huis? Maar straks lekke samen op vakantie!

Marahbloem zo te lezen heb je een lekkere vakantie gehad! Jouw NOD nadert ook alweer zie ik in de tabel. Spannend!

Pira wat is jullie meid alweer flink gegroeid zeg! Hartstikke goed! Dus je bent alweer voorzichtig een beetje aan het werk? Doe je wel een rustig aan? Je hebt nog zwangerschapsverlof hoor !

Carlot wat leuk dat je weer eens langs komt! Wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Ik hoop écht dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt! Het is jullie zó gegund! Wat heerlijk een vakantie in het vooruitzicht! We hebben het nog niet aan onze zoon verteld! Hij maakt af en toe wel een opmerking over mijn gegroeide buik maar doorvragen doet hij niet. We willen wachten tot ná de echo. Om even wat meer zekerheid te hebben. Mocht zich nl een rampenscenario voordoen, en we zouden onverhoopt besluiten om de zwangerschap af te breken, dan moeten we dat ook weer uit gaan leggen en dat lijkt me zo rot... Dan is hij eerst heel erg blij met z’n brusje en dan gaat even later het feest misschien niet door. Begrijp je? Maar we staan onderhand wel te popelen om het te vertellen hoor, vooral omdat de kans steeds groter wordt dat iemand hem iets gaat vragen over de buik van z’n moeder (bv een leidster op de BSO).

A.s. vrijdag is het zover! Ik merk dat ik het wel spannend vind hoor! Hoe zullen we ons voelen ná de echo? Opgelucht of juist niet? De kans dat alles goed is, is natuurlijk vele malen groter, maar je zult maar net die pechvogel zijn! Ik houd jullie op de hoogte! F5 voor de nieuwe tabel!
@Anestacia; Het relaas.

Het begon al met het fijt dat ik niet gelijk een onderzoek kon krijgen moest eerst een maant wachten en dan bellen als ik ong. was zodat er een afspraak gemaakt kon worden voor ca de 10de dag. Helaas bezet. Dus weer een maand wachten. En ja hoor het kon. Alleen was mijn eigen arts er niet bij (was die middag vrij). Dag 1 de eerste foto en dag 2 nog een na foto van waar het contrast gebleven is. Hier was geen art bij alleen een fotograaf. Deze mocht niks zeggen. Aangezien mijn eigen arts nu met vakantie is moeten we zo lang wachten voor uitslag, helaas.

Aan de andere kant komt het ook wel goed uit. Mannetje moet nog een keertje (8 week na laatste keer) een potje inleveren. Dat kan net voordat we de afspraak hebben. Kunnen we mooi gelijk alles bespreken.

Wat betreft seks, hier is niks over gezegd, dus lekker aan het klussen geweest afgelopen weekend.

Groetjes en een knuffel
Hee meiden, wat is er veel geschreven! Kijk steeds even of Watever al bevallen is, maar nog niets. Wel pittig wordt het nu voor je denk ik, maar misschien ben je al bevallen! Hoop het voor je!

Carlot, ben benieuwd waar je zit dan, maar is meer iets voor op hyves denk ik. Hoop dat je een heerlijke vakantie hebt.

Maria spannend, vrijdag de echo! Laat je nog even horen hoe het is gegaan? Ga je ook spieken naar het geslacht?

MissBR wat fijn dat het zo lekker loopt bij jullie, je klinkt heel gelukkig!

Varadientje, wat naar dat je bijna ging hyperen! Weet ik alles van....is eng. Balen dat je nu weet zo lang moet wachten. Je gaat er wel goed mee om vind ik.

Beertje is ziek en ik maak me beetje zorgen. Begon eigenlijk afgelopen woensdag, hij spuugde ineens een hele voeding eruit. Daarna heeft hij een paar dagen steeds een beetje verhoging gehad (37.7) en was ook heel verkouden. Vanaf zaterdag ineens 38.4, gisterenavond zelfs 39.6. Nog steeds heel verkouden ook. Hij drinkt gelukkig wel normaal en ook verder niet gespuugd ofzo. Ik zou anders vandaag wel naar huisarts zijn gegaan, maar ik heb geen auto dus kan eigenlijk niet. Man vind het ook wat overdreven, die maakt zich geen zorgen. Ik denk dat het komt omdat ik nog steeds zo in de stress modus zit dat ik het nu ook niet zo goed kan inschatten. Normaal blijf ik ook wel rustig, maar nu heb ik er geen lekker gevoel bij. Oudste dochter is gisteren overigens ook ineens ziek geworden. Ook 40 graden koorts. Wel zielig, want morgen is ze echt jarig en ze moet nu de hele tijd huilen omdat ze zo bang is dat ze morgen nog ziek is (wat ws ook wel zo zal zijn). Nou ja, ik hoop in ieder geval dat Beertje nu snel gaat opknappen.

fijne dag meiden, Watever hopelijk lig jij al lekker te genieten, anders succes met de bevalling.
Watever meis.....hoe is t? hou je t nog vol? en jij krijgt dus ook lekker actief kindje pirameis schopte van binnen al goed en doet t daarbuiten dus ook !!!

ik duim dat je snel bevalt ofal bent, sterkte

Beer, hoe is t me Beertje? ik kan me je stress wel goed voorstellen. stel dat pirameis ziek wordt...tja ik geloof dat ik t dan ook niet helemaal zou weten en jij hebt nog ervaring erbij. je wilt toch t zekere voor t onzekere. gaat t vandaag beter? ik hoop t.

ga snel naar de gemeente en langs slager nu, zijn vanmiddag dicht en krijg weer bezoek....pfff wel heftig deze weken, steeds mensen over de vloer maar ook wel lief natuurlijk. moet gewoon af en toe even leker naar mn slaapkamer gaan met de kleine want zij word took wel erg druk van alles merk ik. vandaag slaapt ze weer zo goed en de afgelopen week met mensen in huis was dat veel minder dus daar reageert ze heel sterk op.

lieve meiden tot snel en Watever, denk aan je!!! XX
Vandaag dan eindelijk de echo gehad, geweldig. Een eigenwijsje dat is het zeker. tijdens de nekplooimeting wilde ie niet stilliggen en was flink aan het trappen en bewegen en natuurlijk aan het zwaaien naar ons. We hebben dus dik een half uur kunnen genieten van de kleine. Echt super. Alles erop en eraan, en we hebben al vijf vingertjes geteld.

Tussendoor even gelopen, toen zat ie rechtop.

Effe snel een berichtje voordat we morgen vertrekken op vakantie, heb er veel zin in.

groetjes en tot over een week.
opaal: wat heerlijk die echo! en wat fijn dta alles er goed uitzag. kun je echt gaan genieten nu! Fijne vakantie!

beer: wat sneu dat beertje ziek is. als jij het niet vertrouwt, zou ik toch even naar dokter gaan hoor. beter een keer te vaak... mannen doen vaak alsof ze het allemaal onzin vinden, maar eigenlijk vinden ze het dan toch wle fijn als jij je opstelt als de 'overbezorgde' en toch even naar HA gaat. zijn zij ook weer gerustgesteld. gewoon even je gevoel volgen dus!

en wat sneu voor je dochter dat ze ziek is op d'r verjaardag! hebben beertje en zij hetzelfde misschien? (mexicaanse) griep misschien? niet leuk, valt haar feestje nu in het water of deed je dat toch al op een ander moment?

Pira: kan me voorstellen dat je nu veel aanloop hebt, iedereen wil natuulijk pirameis bewonderen en dat combineren met lekkere vakantie.. je hebt het er maar druk mee! zorg je wle dat jij en pirameis de rust wel krijgen? ook dagne inlassen dat je even niks meer hebt en er niemand is..

en ja, k voel me inderdaad erg gelukkig met mijn mooie gezinnetje. ik zit zelf weer lekker in mijn vel, heb steeds meer energie en hummeltje doet het erg goed. heel tevreden en weinig huilen., ze gaat ook braaf mee op alle uitstapjes en ik mekr nog niet dat ze daar last van heeft. gelukkig maar, ze moet toch een beetje mee in alle gedoe.

ga nu even wat billen afvegen en mijn huis opruimen (alle 4 thuis geeft heel veel chaos!). fijne dag allemaal!
@Watever: al nieuws aan 't babyfront? De nieuwe wereldburger al mogen begroeten?
Nee Marahbloem nog steeds niet! Het begint nu toch wel behoorlijk irritant te worden. Maar goed, kan de kleine nieuwe wereldburger wat schelen.......

Voor jou ook weer bijna spannende datum?

Opaal, gaaf he de echo? Fijne vakantie!!

Later meer......
Jee Watever, nog steeds niks.....jij moet echt geduld hebben zeg! Denk aan je hoor! Hoelang laten ze je wachten? Hoop zo dat het nog vanzelf begint bij je.

Opaal wat heerlijk voor je, geniet ervan. En een fijne vakantie alvast. JE bent niet misselijk geloof ik he?

Lieve Pira, MissBR, met Beertje gaat het gelukkig iets beter. Gisteren naar huisarts geweest. Geen oor- of longontsteking in ieder geval. Dus even afwachten, inderdaad een griep. Gisterenavond had hij nog 40 graden koorts, maar vanmorgen was hij koorstvrij. Zal in de loop van de dag nog wel wat oplopen, maar het begin is er. Ben wel wat opgelucht want zat me niet zo lekker. Gelukkig drikt hij wel steeds goed. Dochter was gisteren, op haar verjaardag, gelukkig helemaal beter. We zouden het de dag zelf alleen met ons gezin vieren en naar de dierentuin gaan, maar dat hebben we uitgesteld. Maar het was een mooie dag evengoed. Ze heeft skeelers gekregen, dus veel mee geoefend. Helemaal blij was ze, is altijd fijn om te zien. 6 jaar alweer, wat gaat het hard.

Pira, bij jou nog druk met kraamvisite dus. En nog niet helemaal een ritme. Komt vanzelf hoor. Hoe voel je je lichamelijk trouwens, alweer helemaal de oude?

MissBR, ik wordt altijd vrolijk van jou, omdat het zo lekker loopt bij jullie, geeft mij een goed gevoel. Voel me wel beetje met je verbonden omdat we allebei vier kleine kinderen hebben. En ik weet hoe het voelt, 4 kids thuis, hier ook chaos. Normaal hou ik het nog wel redelijk bij, maar nu begint het echt een puinhoop te worden.

Fijne dag allemaal (Watever, zet hem op!)
Beer, nog gefeliciteerd met je kleine "grote" bere meisje!!

En gelukkig dat het met het jongste beretelgje weer wat beter gaat!

Zometeen dus weer naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en een echo wederom (omdat ik dan volgens het ziekenhuis nu pas een week overtijd loop) Ik zal ook wel te horen krijgen wat de verder actieplannen zijn.

1 ding weet ik wel: Hij beweegt goed! Ik heb er gewoon pijn in mijn buik van, van het harde getrap en gedoe.
@Watever: spannend! Ben benieuwd wat de verdere acties zijn. t Wordt tijd dat ie buiten de buik gaat schoppen:-). Hoop dat je 't nog volhoudt.

@Beer: fijn dat t wat beter met Beertje gaat en verjaardag van je dochter toch geslaagd was. Leuke leeftijd, 6.

Hier even wat minder, nogal wat problemen op relatiefront. Hebben nogal zware tijd achter de rug die deels ook nog even voort zal duren en 't begint een beetje op te breken. Een kind is helaas even geen optie, proberen of we de relatie op de rails kunnen houden/krijgen. Wou dat ik beter bericht had. Vertel het nog niet tegen vriendinnen of familie, maar het houdt me wel erg bezig.
Marahbloem wat balen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat een kind nu even geen optie is. Heel veel sterkte de komende periode!

Beer gelukkig dat Beertje weer is opgeknapt. Koorts is nooit leuk maar helemaal niet bij een baby. En wat fijn dat het feestje van je dochter gewoon door kon gaan! En hoe is het nou met jou? Wanneer vertrekken jullie naar Denemarken?

Watever nog steeds niets! Moet je nu iedere dag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje? Een vriendin van me was een aantal jaren geleden 2 weken overtijd en die hebben ze "gewoon" tot 3 weken door laten lopen! Maar wel iedere dag naar het ziekenhuis voor controle . Daar word je ook niet bepaald blij van! En uiteindelijk na 3 weken alsnog ingeleid. Wat zegt jouw gevoel? Heb je het gevoel dat het gauw gaat gebeuren?

Opaal fijne vakantie! Wat fijn een goede echo! Hebben jullie ook al de uitslag gekregen of krijg je die pas tegelijk met de bloeduitslag?

Miss BR Heerlijk hoor als zo'n kleintje er zo makkelijk tussen past. En hoe vinden de jongens het eigenlijk, zo'n meisje in hun midden?

Pira hoe is het weer nu bij jullie? Ook zo lekker warm als in Nederland? Gaat het nog steeds zo lekker? lk hoop het!

Varadientje dus bij jou zijn er 2 foto's gemaakt op 2 achtereenvolgende dagen? De volgende dag moest je terugkomen? Wat bijzonder! Zo zie je maar weer eens hoe het per ziekenhuis verschilt! Veel plezier met klussen , vóór je er erg in hebt is het september!
Mogge dames (nog steeds een baby in de buik hier)

Ze hebben gisteren dus weer een CTG gemaakt en een echo en alles gaat nog prima daar. Alhoewel de baarmoedermond nog gesloten is, is er duidelijk wel wat "gerommel" geconstateerd. Tijdens het toucheren heeft ze ook wat gewroet en heb nu wel telkens licht bloedverlies.

Zondagavond ga ik naar het ziekenhuis, om te kijken of de baarmoedermond dan geweekt is. Zoniet dat moet ik daar blijven en krijg ik hormonen ingebracht omdat in gang te zetten. Zowel, dan ga ik weer naar huis. Maandag ochtend om 6 uur word ik ingeleid. Dames duim asjeblieft met me mee dat deze kleine vent besluit eerder te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven