35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Heel goed van je Carlot, nu eens een keer voor jezelf kiezen. Zwanger zijn is ook niet niks he op onze leeftijd....nee hoor grapje, maar wel met een kern van waarheid. Ik vodn de laatste zwangerschap in ieder geval behoorlijk zwaar. Heb me toen ook veel moeten ziekmelden en dus ook eerder met verlof gegaan. Vond dat ook heel moeilijk, net als jij, maar het is toch gewoon het beste. Even pas op de plaats maken, rustig aan doen.

Maar het blijft dus nog wel even spannend voor jou, iig tot volgende week nog. Probeer er maar gewoon vertrouwen in te hebben.

Missbr, hoop dat jullie snel gewend zijn aan het nieuwe ritme.

Dat werk is snel weer normaal he, ik heb ook het idee dat ik hier alweer tijden zit.

Gaat op zich inderdaad wel lekker, Carlot, maar nog steeds wel instabiel hoor. Stom he, ik wou dat ik een wat stabieler persoontje was, lijkt me heerlijk. Maar misschien als alle hormonen weer eens uit mijn lijf zijn. Krijgen we over zoveel jaar de overgang weer - zie er nu al tegenop.

Lieselot?
Heel goed van je Carlot, nu eens een keer voor jezelf kiezen. Zwanger zijn is ook niet niks he op onze leeftijd....nee hoor grapje, maar wel met een kern van waarheid. Ik vodn de laatste zwangerschap in ieder geval behoorlijk zwaar. Heb me toen ook veel moeten ziekmelden en dus ook eerder met verlof gegaan. Vond dat ook heel moeilijk, net als jij, maar het is toch gewoon het beste. Even pas op de plaats maken, rustig aan doen.

Maar het blijft dus nog wel even spannend voor jou, iig tot volgende week nog. Probeer er maar gewoon vertrouwen in te hebben.

Missbr, hoop dat jullie snel gewend zijn aan het nieuwe ritme.

Dat werk is snel weer normaal he, ik heb ook het idee dat ik hier alweer tijden zit.

Gaat op zich inderdaad wel lekker, Carlot, maar nog steeds wel instabiel hoor. Stom he, ik wou dat ik een wat stabieler persoontje was, lijkt me heerlijk. Maar misschien als alle hormonen weer eens uit mijn lijf zijn. Krijgen we over zoveel jaar de overgang weer - zie er nu al tegenop.

Lieselot?
Lieselot????? sterkte meid!!

Carlot spannend en doe effe rustig aan he.

Ik heel kort want meiske zal zo wel komen en ik wil daarna lekker effe plat.....afgelopen dagen heel slap, diarree enzo...dus probeer af en toe bij te slapen.

verder alles oke en zalig warm nazomer weer.

liefs aan allemaal, X
balen Pira, heb je een virusje? Lekker bijslapen!
Zo, wat is er weer veel geschreven. Kan het niet allemaal bijhouden.

Kwam even kijken hoe het staat met Lieselotje, wel spannend hoor.

Verder lees ik ook minder fijne zaken (MissBR, Watever), meiden sterkte ermee.

@Calot; rustig hier, als ik in december nog niet zwanger ben maak ik al weer een afspraak met de gyn. Er is dan nog geen half jaar voorbij, maar dat kan me niet schelen. Kan waarschijnlijk toch niet gelijk terecht.

Spannende week voor jou. Goed van je dat je niet in de zenuwen zit, weet niet hoe ik zelf gereageerd zou hebben. Wel balen dat je je niet lekker voelt, hopelijk gaat dat snel weer over.

Sorry dat ik niet overal op reageer, wil wel maar het zit er even niet in, veel te druk (werk, werk, werk).

Groetjes en tot de volgende keer.
Nog niks hier hoor...

Heb wel wat last van mijn rug. misschien dat er wel een heeeeeel klein beetje beweging in komt...

Heb niet zo'n zin om te forummen vandaag, ben het echt een beetje zat. Zit een beetje dom tv te kijken.
Lieselot gewoon dom tv kijken dan en ik duim voor je dat die kleine uk nu echt heeeeeeel snel komt!!

Beer ik weet t niet, t lijkt niet op een virus wat t is niet dagen achter elkaar. sinds vrijdag op zaterdag nacht heb ik nu 2x een aanval van enorme diarree en maagkrampen gehad en daarna alles oke en normaal..?'!! maar alsik moe ben, beetje aan mn reserves kom, speelt altijd vrij snel mn maag op dus ik vermoed dat het een signaal is om wat meer rust te nemen dus dat probeer ik dan ook maar.

Watever hoe is t met de billen van je mannetje,wordt t al wat beter?

Varadientje, inderdaad gewoon achteraan blijven zitten, t'is jouw lijf en leven!!

lieve meiden, fijne avond allemaal X
Lieslotje, pijn in de rug, beginnende rugweeen? Zo begin de eerste keer bij mij wel in ieder geval. Hoop het zo voor je! Wat ben je het zat he, op het laatst!

Varadientje, druk dus. Ben het eens met Pira, gewoon achteraan gaan.

Pira, slaat bij mij ook vaak op maag/darmen als ik moe ben of stress. En moe ben je natuurlijk. Ik ben altijd geneigd ieder kwaaltje dat eerste jaar na de bevalling aan het "ontzwangeren" toe te schrijven. In ieder geval zijn er best wel dingen dan die je anders ws niet gehad zou hebben. Hoe doet Pirameis het, nog steeds goed? En Piraman nog zo druk?

MissBR, lekker aan het werk. Gaat meisje eigenlijk naar een kdv of heb je wat anders?

Beertje was gisteren zo kapot van dagje kdv, heeft eindelijk weer eens zonder nachtvoeding doorgeslapen, voel me toch wel wat fitter nu. Ben trouwens begonnen met fruithapjes (hij is tenslotte al weer bijna een jaar) maar hij moet er nog niet veel van hebben.

Carlot, vandaag nog een dagje thuis of ben je weer aan het werk? Staat er trouwens een foto van jou op onze hyves? Heb nog geen "plaatje" van jou in mijn hoofd.

Zoals jullie merken ben ik driftig aan het posten op mijn werk, maar ik heb nu ook even heel rustig. Volgende week wordt het hopelijk beter.
Goeiemorgen!

las net heel even snel op september dat Lieselotje nog niet begonnen is.. arm kind! nog even doorzetten hoor, t duurt vast niet lang meer!

beer: bijna een jaar?? hij is toch van maart?

Mijn kinderen zijn overigens gewoon thuis, we hebben een geweldige oppas aan huis die alles aankan en nooit ergens voor terugschrikt. voor de kinderen dus ook geweldig, want die kunnen vriendjes meenemen en alles.. erg fijn idee (en vandaag is vriendlief thuis, dus ook prima). en hummel is zoooo makkelijk dat ik me er geen enkele zorgen over maak. die doet het overal prima.

hier druk op werk, nieuwe afdeling, maar veel werk. wel even wennen aan alle mannen in pak.. dagen vliegen voorbij, dat danw eer wel.

ok. ga even verder nu. Lies: zet m op!!!!
Lies sterkte meid.......!!

Beer, ik denk tik fout, beertje is half jaar....en hij vindt jouw melk gewoon nog veel lekkerder....

Pirameis doet prima slaapt al bijna een week door oftewel van 21.30-22 uur tot 06 - 07 uur YOEHOEEE heerlijk. nu zal ze me dit vannacht natuurlijk betaalt zetten

alleen de fles nog steeds onmogelijk.....naja ik maak me nog maar niet te druk, oefen elke dag stug verder. gisteren bij kinderarts geweest, was plicht hier rond de 3 maanden. alles oke behalve dat ze dr koppie nog niet stevig omhoog houdt, als vanuit ligpositie aan de armen omhoog getrokken wordt. ik vind dat er zo akelig uit zien....en t zal wel goed komen hoor. op dr buik (doe ik af en toe een paar minuten) tilt ze dr koppie wel prima op dus maak me niet zo druk.

piraman nog steeds super druk maar vakantie geboekt 10-17 oktober weekje Toscana in de buurt van Siena. leuke agritur met ook nog sauna (voor mij hahaha) en lekker half pension...weekje niks doen, rommelen, zalig.

volgende week officieel aan t werk.

dit weekend "volksverhuizing" richting ons huis aan Gardameer dus katten mee, enz enz moet morgen eens bekijken wat er nog verder mee moet. en dan di, woe en do heb ik oppas in huis voor mn meissie, ben benieuwd. volgende week zie ik als oefenweekje en dat ik mn kantoor op orde maak, mail op orde breng, papieren van afgelopen maanden ordenen en dan na vakantie serieus aan de slag. (heb eigenlijk nog niet zo heel veel zin maarja komt wel goed).

meiden fijne avond en Lieselot hoop dat je snel goed nieuws hebt.

liefs XX
Nog niks hoor......

Laat morgen wat meer horen, ga nu even naar de bios.

Mijn vriendinnen zijn alleen bang dat mijn vliezen breken tijdens de film Ach.... zo'n verhaal doet het dan nog jaren goed op een verjaardag hahahahah
En Lieselot hoe is het gegaan in de bios? Heb je je verhaal binnen? Zo niet dan moest je vandaag maar eens beginnen.

Beertje is uiteraard geen jaar maar een half jaar....

MissBR, wel fijn zo'n oppas aan huis scheelt hoop gedoe. Hoe bevalt het werken nu?

Pira, druk bij jou. Jullie vertrekken dan nu dus uit het huis in de bergen? Zal je het missen?

Beertje was ook niet sterk genoeg in z'n nekje, maar nu de laatste keer wel. Heb me er echt niet druk om gemaakt.

Hier alles ok. Gisteren veeeel kleren ingeslagen voor de kids, moest echt. Vier kinderen betekent ook vier kinderen in de kleren zetten. Aan de ene kant heel leuk, maar ook wel veel werk. Maar goed, dochters hebben nu denk ik genoeg om de winter weer door te komen. Die 2 vind ik altijd het moeilijkst. Ene dochter is best stevig (niet dik) en veel kleren zijn toch voor smallere meisjes gemaakt. Andere dochter is weer zo smal dat zelfs die smalle kleertjes van haar kont zakken. Is altijd best zoeken dus. Zoon was ik al klaar voor. Paar leuke spijkerbroeken en serie truitjes, klaar, die is makkelijk. En Beertje heeft nog veel, hoef ik eigenlijk niets meer voor te hebben (helaas, want leuk om te kopen).

Het is echt herfst nu he, ble!
hi hi allemaal. Hoe is t met Lieselot? sterk verhaal voor in de toekomst of niet? mag nu wel komen hè...week overtijd is genoeg!! sterkte!

Beer, flink geshopt!!

Hier druk aan t opruimen en inpakken. Mn man is al met een auto vol en katten erin onderweg naar ons andere huis. Ik hoef niet zoveel nog maar toch alles effe nalopen, wasmachines draaien enzovoort. wil zo ook nog effe buiten zitten, t'is zo zalig..

pirameis prima, rolt op dr buik en terug, lach me rot. gisteren had ik er op bed gelegd (tussen kussen in gelukkig) en ging even iets pakken, kom ik terug, ligt ze te grijnzen op dr buik kwam niet meer bij. Nu is dr sport dus omrollen heen en weer tot ze er kwaad en moe van wordt.

volgend weekend gaan we een weekje op vakantie, heerlijk vooruitzicht. hoop wel dat t mooie weer aanhoudt. t'is nu al zo lang prachtig dat ik bang ben dat we straks een week regen krijgen...naja dan veel in bed en slapen maar goed zou wel jammer zijn.

meiden ga snel verder. liefs en fijn weekend

XX
Hi dames, kwam even kijken of er nieuws was van Lieselotje, maar nog niks dus...pffff. Weet wat het is meid, dat wachten!

Pira, hele fijne vakantie!

Andere dames liefs van mij. Enne Beer vreselijk he dat het alweer herfst is...
nog niks van Lieselot???? zou ze dan stiekum dr babytje al in dr armen hebben?? ik hoop t voor haar!!

Watever hoe is t met jou en je manneke? en de luieruitslag?

ik ben weer in ons andere huis (in vergelijking met ons huisin de bergen is dit hier echt ieniminie...) .moet effe wennen en goed opruimen om ruimte te houden ahhaha

komende 3 dagen komt de oppas zodat ik aan t werk kan maar deze week zal er nog niet echt veel van komen denk ik. hier beetje op orde brengen, tuin is klerezooi en mn ouders zitten in ons huis in de bergen maar komen morgen ook nog paar dagen richting gardameer dusse.....naja het hoogstnodige en dan maar de rest na de vakantie.

liefs voor jullie allemaal XX
wat een luxe pira: twee huizen in Italie!!! ik is jaloers ...;-)

Lieselotje heeft geloof ik op september-forum ook nog niets laten horen. lijkt me duidelijk teken. ik hoop het zo voor haar!

beer: dat van die kleren is erg he? ik probeer het allemaal een beetje tussendoor te doen zodat het niet zo'n uitgaaf in 1 keer is, maar het blijft erg! heb nu echt geen geld meer, maar ze moeten wel winterjassen.. (de oudste twee dan).. geen idee nog hoe we dat gaan doen. en schoenen! laatst 300 euro voor 3 paar schoenen. vreselijk!

na ja.. niet teveel over nadenken, t komt allemaal wel goed!

ok, ga weer even aan het werk dames. kom later nog wel kijken of er nieuws is van Lieselotje!
Pira druk weekje zeg voor jou. Wel leuk je ouders weer zien. Ik neem aan dat je die niet zo vaak kunt zien? Geef jij nog helemaal bv trouwens? Ga je dan kolven volgende week?

Ik kolf hier 1 keer per dag. En gooi het dan dus weg (ja..zonde).

Watever, hoe is ie? en met de uitslag van J? En hoe voel jij je?

Ik had trouwens even gespiekt bij het september topic, en zag dat Lieselotje vandaag gestript werd, daar zullen ze dan mee proberen de bevalling in te zetten denk ik. Hoop voor je dat het lukt meid, het wordt echt tijd he!

Hier alles ok. Beertje was vanmorgen een uur lang echt hysterisch. Maar ik moest echt naar mijn werk. Man heeft de ochtend toen maar vrijgenomen, en ik zou indien nodig vanmiddag komen. Konden hem echt zo niet wegbrengen. Maar het is weer over. Het heeft iets met het tanden krijgen te maken. Hij heeft er nu 2 en ik denk dat er meer aankomen. Dat doet pijn en daar is ie gewoon heel verontwaardig over. Krijsen en niet te troosten. Hij heeft dat al wel vaker gehad. Wel sneu hoor. Ik smeer er wel dentinox op maar toch helpt niet echt denk ik.

Carlot hoe gaat het met je, hoop dat alles nog goed zit bij jou!

En Maria, jij zit nu al in derde trimester denk ik?

Ik heb het idee dat ik weer ongesteld ga worden ofzo, ben het nog niet geweest sinds bevalling. Maar ben natuurlijk bv aan het afbouwen dus kan zomaar ineens weer beginnen. Veel buikklachten gehad afgelopen dagen. Wordt de eerste keer in 15 maanden weer, zal wennen zijn. Betekent trouwens ook dat ik dan weer vruchtbaar ben. En met die mislukte sterilisatie...mag wel oppassen. Vind 4 kinderen helemaal geweldig en helemaal genoeg.

Ben vanmorgen met nieuw autootje naar werk gereden. Wel heel fijn, maar mis stiekum mijn oude afgeragde bakje ook wel, kon er toch mee lezen en schrijven.

Hoe is het met alle anderen? MissBR, Varadientje, Opaal, maar ook van langer geleden Marimoh , Snok, Zina? Hopelijk alles goed met jullie!
crosspost MissBR! Bij mij passen ze allemaal winterjas van vorige jaar nog, gelukkig en die zijn ook nog leuk. Die schoenen zijn het ergst ja, wat een bak met geld iedere keer! Alles goed met meisje?
Crosspost Beer..

zeg, was die sterilisatie mislukt?? dat heb ik geloof ik niet helemaal meegekregen? hoe is dat zo gekomen? (vriendlief moete r bij ons ook aan geloven, dsu ben graag voorbereid)
alweer crosspost. haha!

meisje is ENGELTJE, echt hoor, enorme schat. zoet, tevreden .. nooit moeilijk, echt een cadeautje
2x cp...

Fijn dat ze zo lief is, het is je gegund! Ons Beertje normaal gesproken ook hoor, en hij mag af en toe ook wel eens herrie trappen natuurlijk!

Oja dat van die mislukte sterilisatie zou ik nog een keer op hyves zetten. Niet dat het nou zo'n spannend verhaal is, maar ja toch het idee dat ik dan intieme zaken van manlief online gooi ofzo....

werkze, ga ik ook weer eens doen.
Helaas! Baarmoeder zat nog potdicht, dus het strippen is niet gelukt. Vond het best pijnlijk en bloedde ook wat en heb nu een "gevoelige"(weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen) baarmoeder en last van mijn rug. VK gelooft er ook niet zo in dat het zomaar spontaan nog gaat komen. Woensdag dus naar de gyn en dan denk ik vrijdag inleiden. Ik hoop niet op donderdag wat dan moet zoonlief voor een dagopname in een ander ziekenhuis zijn. Maar ja.. je zal zien dat het altijd anders loopt dan gepland.

Sorry... beetje ego berichten de laatste tijd. Maak het later allemaal weer goed
ach arm meissie.. wat vervelend voor je! en kom maar op met die ego-berichten hoor. we snappen dat allemaal best!

Carlot: hoe is het met je? lang geleden alweer. gaat alles nog goed?
Hi meiden

ff snel hier om te 'pennen': bah, bah, bah Lieselot! Ik vind het echt erg vervelend voor je! Hoop heel snel mooiere berichten van je te lezen! Wens je nog steeds een prachtige afsluiting (of eigenlijk ontsluiting?!) met een prachtmannetje in je armen! Bij je oudsten ook zo laat???

Alle anderen: sorry, erg weinig tijd om te schrijven, probeer dagelijks ff bij te lezen.

Hier spannend. Ik ben nu verder dan januari, als ik morgen goeie echo krijg! Duim, duim alsjeblieft!

Las ik van Maria dat ze cola dronk voor de echo? Moest ik vandaag even aan denken.

Laat zsm van me horen, moet morgenvroeg naar zkhuis, dan door naar mn werk en van daar kan ik niet hier, komen maar dan morgenavond zeker: beloofd!

Lieve groet, hoop gauw beter te schrijven en met mooi nieuws!

Carlotxx
Carlot: ik zal zeker voor je duimen morgen. komt vast goed meid! heel spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven