35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Lekker naar Denemarken MissBr, ben jaloers! Welk deel is dat dan waar je zit. Ik wil in de herfstvakantie eigenlijk ook weg, maar kost weer geld he.

Lieselot, ik weet ook nog wel hoe het voelt ja, dat wachten. Je bent er zo klaar mee he. Hoop dat ie snel komt!

Gaat bij mij nog steeds een beetje met upsendowns. Heb nu weer last van paniek. Zucht...vermoeiend. Wil me gewoon goed voelen. Ontzwangeren is niet echt mijn ding.
Vervelend Beer.. Ik heb niet alles meegekregen denk ik, maar klinkt vervelend. Of tenminste: het lijkt me rot dat je jezelf niet helemaal kunt oppakken na de bevalling. Heb er na de bevalling nooit last van gehad, maar wel een paar jaar geleden. Blijf er ook bang voor. MIsschien een domme tip: maar banaantjes eten schijnt te helpen.. Zit een stofje in waar je vrolijk van wordt! Sterkte. Met het mannetje wel alles goed???

MissBR: Denemarken klinkt ook wel erg leuk..... Ik had gehoop dat deze lekker op tijd zou komen zodat we ook nog weg kunnen in de herfstvakantie.

Pira: het bewegen is ook niet veel meer. Ik schijn heel veel vruchtwater te hebben, heb echt last van mijn onderrug. Het voelt ook echt allemaal te zwaar worden. Lang staan lukt echt niet meer. Moet na de trap echt gaan zitten. Bah bah bah!
Hè Lieselot....dan wordt t echt vervelend ja. ik duim dat je niet lang meer hoeft te wachten en dat t super vlot en soepel verloopt!!!

Beer meis wat balen dat je je weer zo voelt, t'is inderdaad met ups en downs. was t bij je andere kindjes ook steeds na de zwschap zo?

Carlot inderdaad nog eens getest??

Watever mbt luieruitslag liep ik nog aan je te denken. Je zult zeker al 1000' en 1 dingen geprobeerd hebben maar hier in t zkhuis kreegik enkel water en olijfolie aangereikt om mn meisje te wassen en schoon te maken. gaasjes, beetje vochtig maken, beetje olijfolie erop met pompflesje en huppekee.

ook het badje beetje grof keukenzout en olijfolie (zout laat olie goed in water verdelen). al die mooie flesjes en middeltjes zwitsal en co zijn uiteindelijk toch deels chemisch en kunnen dus ook reacties geven, vooral als de huid al geirriteerd is. ik ben nu dus al die zwitsal dingen zelf aan t opmaken

wellicht heb je er niets aan maar wilde t je toch doorgeven.

Missbr ja ik heb pirameis uiteindelijk die eerste maand ook steeds bij me gehad in draagdoek of op de arm, was enige manier als ze zo huilerig was. en nu met 3 maanden wil ze af en toe al nie tmeer bij me zitten maar gewoon spelen in de box......

meiden fijne dag allemaal XX
Allereerste Carlot van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, super zeg. Zal duimelen dat alles goed blijft gaan.

@ de rest bedankt voor alle opbeurende woorden, had ik wel even nodig. Ben afgelopen zaterdag weer ongi geworden. Zoals elke maand voelde ik weer van alles, maar nee hoor weer niet. Zucht, op naar de volgende ronde. Het lijstje van personen die zwanger wil worden is nu erg kort en wordt steeds korter. Hopelijk voor iedereen wordt deze straks opgeheven, grijns.

@MissBR; nog gefeliciteerd met je verjaardag, wat gaat de tijd toch snel.

@Pira; lekker er even tussenuit, jummie. Wat vervelend dat met die speen, hoop dat je snel een oplossing vind.

@Opaal; 20 weken echo, lijkt me geweldig om naar uit te zien. Geniet er maar van en laat het ons even weten hoe het gegaan is.

Zo, nu maar weer verder met mijn werk. Het begint nu eindelijk weer wat drukker te worden, gelukkig.
Hi meiden!

Dank jullie voor jullie felicitaties: het maakt het steeds echter! Ik voel nog steeds allerlei dingetjes waar ik (ook al voelt zo'n enorme, opgeblazen buik he-le-maal niet lekker) gewoon blij mee ben. Is tenminste teken dat ik nog steeds zwanger ben! Ik heb idd nog een test gedaan en jawel: een + !!

De kinderen weten nog niets, maar vonden het erg verdacht dat ik geen wijn meer drink... . Ze zijn natuurlijk al groter en soms vreselijk bijdehand. De oudste (12) vindt het (nog) maar niks zegt/roept/schreeuwt ze soms, maar we hebben sterk het idee dat ze wel bijdraait. Ze wil het gewoon niet ('iech: dat je vader en moeder...t ideeee') is ah puberen en soms nogal wisselvallig: vorige week begon ze over shoppen en zag ze een schattig mini-jasje. 'Zou wel leuk zijn hè mam, hebben we allebei dezelfde!' Zo lief.

Verder voelt het rustig, ben ik er niet vreselijk mee bezig. Wel kijk ik echt super uit naar 5 okt: de 1e echo (denk ik). Ik heb een med. indicatie ivm keizersnede vd oudste en loop de controles ook al bij de gyn omdat de vk's hier je dan niet op controle willen. Nu heb ik een geweldige gyn getroffen toen ik de mk kreeg en ik heb nu bij haar de 1e afspraak gemaakt. Als dan alles goed lijkt te zijn, ben ik al verder dan in januari! Al mag ik eerder komen ivm die mk: het kan weer misgaan en met 8 wk zie je dan net alweer iets meer. Mijn man vindt het ook heel leuk, al zag hij ook wel even veel op zich af komen: kijkers voor ons huis (loopt tot nu toe best hard, dus poets/boen/opruimen: nog nooit zoveel gedaan), hij begint weer aan een studie, in de herfst vliegen we met de hele familie naar Italië (fam.feest, heel bijzonder en leuk, wel nog veel te organiseren), maar hoe kan het tij zich keren. Ik heb me echt heel somber gevoeld, ben wel erg ziek geweest, maar er is natuurlijk heel veel gebeurd dit jaar. Ik hoop zó dat het nu allemaal goed gaat/komt en dat ik vooral kan genieten de komende tijd!

Ik kom morgenochtend terug, want dit is wel erg veel over mij. Voor nu een fijne avond en tot dan!

Lieve groet,

Carlotxx
Hi meiden!

Dank jullie voor jullie felicitaties: het maakt het steeds echter! Ik voel nog steeds allerlei dingetjes waar ik (ook al voelt zo'n enorme, opgeblazen buik he-le-maal niet lekker) gewoon blij mee ben. Is tenminste teken dat ik nog steeds zwanger ben! Ik heb idd nog een test gedaan en jawel: een + !!

De kinderen weten nog niets, maar vonden het erg verdacht dat ik geen wijn meer drink... . Ze zijn natuurlijk al groter en soms vreselijk bijdehand. De oudste (12) vindt het (nog) maar niks zegt/roept/schreeuwt ze soms, maar we hebben sterk het idee dat ze wel bijdraait. Ze wil het gewoon niet ('iech: dat je vader en moeder...t ideeee') is ah puberen en soms nogal wisselvallig: vorige week begon ze over shoppen en zag ze een schattig mini-jasje. 'Zou wel leuk zijn hè mam, hebben we allebei dezelfde!' Zo lief.

Verder voelt het rustig, ben ik er niet vreselijk mee bezig. Wel kijk ik echt super uit naar 5 okt: de 1e echo (denk ik). Ik heb een med. indicatie ivm keizersnede vd oudste en loop de controles ook al bij de gyn omdat de vk's hier je dan niet op controle willen. Nu heb ik een geweldige gyn getroffen toen ik de mk kreeg en ik heb nu bij haar de 1e afspraak gemaakt. Als dan alles goed lijkt te zijn, ben ik al verder dan in januari! Al mag ik eerder komen ivm die mk: het kan weer misgaan en met 8 wk zie je dan net alweer iets meer. Mijn man vindt het ook heel leuk, al zag hij ook wel even veel op zich af komen: kijkers voor ons huis (loopt tot nu toe best hard, dus poets/boen/opruimen: nog nooit zoveel gedaan), hij begint weer aan een studie, in de herfst vliegen we met de hele familie naar Italië (fam.feest, heel bijzonder en leuk, wel nog veel te organiseren), maar hoe kan het tij zich keren. Ik heb me echt heel somber gevoeld, ben wel erg ziek geweest, maar er is natuurlijk heel veel gebeurd dit jaar. Ik hoop zó dat het nu allemaal goed gaat/komt en dat ik vooral kan genieten de komende tijd!

Ik kom morgenochtend terug, want dit is wel erg veel over mij. Voor nu een fijne avond en tot dan!

Lieve groet,

Carlotxx
Lieve Carlot, juist leuk dat je lekker over jezelf vertelt! Wat spannend allemaal he. Het blijft vast gewoon goed gaan deze keer. Gek inderdaad, dat je al een puber hebt rondlopen. Mijn neefje is ook 12, jemig wat is die bijdehand. Moet je ook mee leren omgaan zeg. Maar als het je eigen kind is is dat natuurlijk anders.

Varadientje wat rot dat je weer ongesteld bent geworden, toch weer zo'n teleurstelling he.

Lieselotje go go go go!

Ik ga nu even shoppen, bananen kopen,
Hi Beer aan de banenen!!!

Carlot fijn van je te lezen en dat ook de 2e test positief was, nu er vertrouwen in hebben en ga inderdaad naar die fijne gyn,ook als je eerder iets voelt of zekeheid wilt.

Lieselot hoe is t'ie???

Varadientje ongesteld, balen maar zoals je schrijft de lijst wordt steeds korter dus ook JIJ komt aan de beurt vertrouw erop!!

meiden hier oke, vannacht heeft madammeke van 21.30 tot 06.00 uur geslapen yoehoeee hadik ook nodig.

moet er vandoor ze wordt wakker en ligt beneden (ik zit in kantoor). fijne dag allemaal
Google er maar eens op. Voeding is echt van invloed op je humeur!

nog niks spannends hier....

Afwachten helaas. Zondag vind ik wel leuk om te bevallen 20-09-2009
Hoi allemaal!

(Dubbelop = eens zo dik zeiden ze bij ons thuis…)

Varadientje: ik hoop zozozozozozoooo heel erg dat je je een beetje kunt ontspannen en dat het dan ‘opeens gewoon’ zover voor je mag zijn!! Het is echt fijn dat alles (meer dan) in orde is, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je helemaal niet nog de tijd hebt voor nog een half jaar. Veel geluk :hug:!!

Pira: wat weet je t toch weer kort maar raak te verwoorden: de lijst wordt steeds korter...

En wat heb jij een lekkere nacht achter de rug zeg! Ben je fysiek al goed hersteld? bv kost kracht, herstellen ook, een nieuwe situatie, (schoon-)familie over de vloer, werk/klanten dat/die wat van je wil(len)… Moe, ja dat zul je wel zijn. Pas je goed op jezelf? Heerlijk jullie vakantie in het vooruitzicht: gewoon ‘lekker weg in eigen land’ :-d! Wij hebben Le Marche in het vooruitzicht: nog nooit geweest, maar staat al langer op ons lijstje!

Heerlijk dat ze van die ‘huis-tuin-en-keukenmiddeltjes’gebruiken, gewoon in het zkhuis: kan NL echt nog iets van leren! Ik houd het iig (ver) in mn achterhoofd: de oudste had ook zo’n lastig huidje.

Lieselotje: leuk om je hier weer te zien! Je mag nu, dus laat ‘m nu maar komen ook! idd: 20-09-2009: een leuke datum! Ik wens je een hele gezonde, voorspoedige bevalling en ik blijf erg benieuwd naar de reacties van je oudste kinderen. Die vonden het gelijk heel leuk toch? Ook voor jou (alvast) veel geluk!!

Hè Beer, wat vervelend voor je! Had je dat idd na de andere kindjes ook? Ik had je zeer gegund dat je gewoon lekker 2 dgn ah werk kon, maar het ‘niet leuke’ steekt dus nu al de kop weer op. Wat doe je voor je werk? Hamvraag natuurlijk… en wat zou je willen? Ik ben zelf ook zoekende (en met ons volgens mij nog wel wat (bijna) 40ers-;-)… Weet evt leuke site/leuk boek voor je, gewoon om te lezen/doen als je zin/tijd hebt en t dan weer n’s weg te leggen. Laat maar horen, zet ik t op Hyves. Maar alles op z’n tijd hè! Ik wens je gezondheid, rust en jezelf toe: :hug:!!

Watever: hoe is het met jou? Vervelend dat Jasper veel huilt. Ik geloof dat ook hij van de zware bevalling bij moet komen, had t idee dat hij het bij jou daarbinnen nog best had en toen moest ‘ie er uit. Landen dus en dat gaat nu eenmaal het beste lekker bij jou/jullie in de buurt. Ben je ook ah genieten? Fijn dat het voeden zo goed gaat!!

MissBR: ik vind het elke keer weer zo leuk van jou te horen! Echt anders dan ah eind van je zwschap: oef, wat moet jij er (soms) doorheen hebben gezeten! En natuurlijk nog van harte! Wat een leuk vooruitzicht, jullie vakantie! Echt heerlijk er even tussenuit. Wanneer ga jij weer ah werk? Misschien heb je er dan net weer paar wkn op zitten, dan weekje weg… goed gepland!!

Lucebertha: spannend al die veranderingen! Jullie zijn dus ook met een huis bezig? Wij hebben 2 zeer geïnteresseerden voor ons huis en als t verkocht is, dan gaan we op zoek, hebben nog geen idee waar ons nieuwe huis zal staan. Voel je je goed verder en hoeveel weken ben je nu?

Opaal: leuk & spannend volgende wk! Wij wilden het de eerste keren ook niet weten en nu weet ik het nog niet. Merk dat ik echt eerst wil weten dat het goed gaat ‘eerst maar n’s die 8 wkn’ en dat soort gedachten. Vind het ook spannend op mn werk en aan familie te vertellen.

Maria: hoe is het met jou? Nu de herfst in aantocht is, vind ik het najaar met al z’n feesten (3 verjaardgn hier, Sint & Kerst) altijd zo snel gaan… en dan ben jij al a d beurt!

Marimoh: ben benieuwd naar je!!

Meiden, fijne dag (hier schijnt de zon: hmmm!) nog en tot de volgende keer!

Lieve groet,

Carlotxx
Heee Carlootje! Ik snap m niet van dat dubbelop....

Wat klink je vrolijk! Ben toch zo blij voor je!

Pira, lekker he zo'n nacht! Kun je zo van opknappen. Weet je nog toen Beertje net geboren was dat ik zo'n beetje elke dag kwam melden hoe de nacht was geweest? Nu speelt dat echt niet meer hier, alhoewel hij heus nog wel eens spookt.

20092009 klinkt prachtig, dat moet m dan maar worden Lieselot!

Even ego hoor----wat een rot dag vandaag. Zoals gezegd zit ik al niet zo goed in mijn vel...vandaag tegen een andere auto op gereden bij school, met uitparkeren, echt zo stom. Best veel schade aan die auto en ook aan eigen auto. Voel me zo stom, vooral omdat ik ook steeds denk dat het net zo goed een kind had kunnen zijn. Ik ben af en toe gewoon te suf om echt goed te functioneren en daar baal ik van. Het is ook nog zo'n chaos in mijn hoofd. Ik moet aan zoveel dingen denken, vroeger totaal geen moeite mee en nu onthoud ik het gewoon niet.

Man chagrijnig vanwege de auto natuurlijk. De kinderen waren ook loeivervelend vandaag, kreeg het gewoon allemaal niet opgelost en voel me dan ook zo'n slechte moeder. Ben moe en snipverkouden en vooral vind ik mezelf ook zo'n zeur. Ik moest zo mijn bed maar eens induiken en hopelijk morgen weer betere dag. We kennen ze allemaal he, die dagen.

Beertje is zooooo lief, dat blijft hoor, dat ik zo van hem geniet. Hij lacht zo veel en is zo vrolijk, echt geweldig.
Beer, ik mòet ff op je reageren!

Ik leef met je mee, want idd we kennen allemaal van die dagen, maar deze klinkt wel heel heftig, ècht even teveel hoor!!

Tuurlijk had het ook een kind kunnen zijn, maar dat is het gelukkig, gelukkig niet. Punt!

En helaas met dit soort dgn... daar reageren kinderen ook op en soms zijn ze gewoon ook even niet zo leuk/supervervelend en dat kun jij nu gewoon even niet goed hebben.

Lekker je bed in, even lezen, gedachten verzetten en morgen... gezond, fris & fruitig weer op! Die dag wordt vast weer beter!

Lieve groet,

Carlotxx

ps: dat dubbelop >

vlgs mij heb ik dat lange bericht ook nog ns 2x geplaatst
Heb even niet de puf en de tijd om uitgebreid te reageren, dus maar even kort. Arme Beer heb met je te doen hoor! Wat een pechdag! Gelukkig komen dit soort dagen maar heel weinig voor. En inderdaad net wat Carlot zegt: het wás geen kind, het was een auto! Lekker slapen en morgen een hele nieuwe dag!

Carlot wat fijn om je zo blij te "zien"! Het is je echt van harte gegund na al dat wachten! Wanneer ben je eigenlijk (ongeveer) uitgerekend? In mei 2010?

Varadientje ik leef met je mee hoor! Ik ken het gevoel zó goed. Maar ik denk écht dat jij ook binnenkort eens met een positieve test in je handen staat!

F5 voor de nieuwe tabel! (met mooie gele streep voor Carlot ;)!)
och arme Beer! dikke knuffel voor jou! Blij dat iig kleine beertje je een beetje opbeurt.

Carlootje wat ontzettend leuk voor je. Het zit vast helemaal goed hoor! Hoop dat je 5 oktober een mooie echo hebt.

Varadientje...damn!! Weer ongesteld. Hoop dat voor jou het allemaal snel goed komt.

Heerlijk die lange nachten soms he Pira.

MissBR lekker op vakantie! Lekker genieten met de hele bende.

Maria, vind het echt top dat je de tabel zo keurig bij blijft houden.

Lieselotje zet hem op meid, nog heeeeeeeeeeeeeel even!

Jasper heeft vanacht van 22.30 tot 7.00 uur geslapen. Heerlijk!!

En man heeft zich zelf opgeofferd en een nachtje mij snurkvrij gelaten. Ben helemaal bij gekomen.

We proberen inderdaad van alles met die luieruitslag Pira. olijfolie kende ik nog niet. De plek waar de uitslag zit maken we schoon met water en daarna smeren we er zinkolie op (dokters recept) 1 keer per dag laten we hem met blote billen in de box liggen (voor een half uurtje) maar dat is een draamaaaa! Huilen gillen... zo zielig. We drogen hem met de fohn. In bed doen we eigenlijk nooit zeep. We wassen hem wel met zemelen bad, maar niet zijn billen.

Keuken zout?? Maar dat doet toch juist heel veel pijn?

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve adviezen.
Watever is het niet geen schimmel wat Jasper heeft? Dat hoor je ook heel veel hoor, vooral als het zo hardnekkig is. Maar ik neem aan dat je er door de huisarts/consultatiebureau naar hebt laten kijken? Dan zouden ze het toch herkend moeten hebben. Onze zoon heeft het ook gehad als baby, hoewel hij toen al wel wat ouder was. Een poosje Daktarin (Miconazol) zalf smeren onder de gewone luierzalf en het verdween als sneeuw voor de zon! Jasper is natuurlijk nog heel klein dus je moet er niet zelf mee gaan dokteren, maar ik zou het zeker eens bespreken!

Lieselotje nog steeds geen voortekenen? Ik vind 20-09-2009 ook een prachtige datum! Go for it :)!
Goeimorgen allemaal!

eerst maar een dikke knuffel voor Beer! je hebt soms van die dagen he? ik leef erg met je mee! de mist in mijn hoofd is redelijk opgeklaard, maar ik kan er soms ook wel even doorheen zitten. vooral als ik (zoals vandaag) een lange dag voor me heb met alleen maar de kinderen. vriendlief heel dag weg.. dan lijkt de dag erg lang en kan het soms gewoon even teveel zijn als de kinderen ook moe zijn..

probeer idd maar lekker te slapen, de dag te vergeten (hoop dat je dat dus al gedaan hebt) en met frisse moed aan vandaag te beginnen... komt vast allemaal goed!

Pira; natuurlijk ben je moe! geef er af en toe lekker aan toe en blijf lekker genieten daar in heyt mooie italie (ben soms wel jaloers hoor!)

Carlot: wat fijn dat het allemaal nog goed gaat.. wat is nou je uitgerekende datum? (of staat ie in tabel? heb niet eens gekeken!)

Hier alles ok, hummeltje is zooooo schattig en tevreden. huilt zelden (en alleen als er dus iets duidelijk aanwijsbaas mis is: honger of vieze luier of moe) en is makkelijk te troosten. ligt nu al meer dan een uur in haar wipstoeltje bij me en zit lekker geluidjes te maken en te kijken en te lachen! (zo lief, heb het eindelijk mooi op de foto, zal dat zo even proberen op hyves te zetten!)

verder de rest van de kinders ook lekker in hun vel. iedereen vrolijk en lief voor elkaar. heel mooi om te zien, we genieten erg!

en ja Carlot: ik moet komende maandag weer aan het werk dus die vakantie komt dan na 4 weken, is prima timing he?

baal zelf alleen van pijn in mijn rug. sinds vorige week is dat weer heel erg terug (eigenlijk erger dan het was). fysio kon weinig verlichting brengen.. met name zitten en in d eauto doet veel pijn en dat is nou juist wat ik doe tijdens werk.. dus hoop maar dat het gaat!

ok, ga even babbelen met mijn hummeltje nu. en kopje thee opdrinken voor het koud is!

tot later en geniet van mooie dag vandaag!
Hee lieve meiden, bedankt voor de knuffels, kon ze wel gebruiken!

Inmiddels alweer 2 dagen verder en zie het weer een beetje in perspectief (met name dat van die auto). Niet dat ik ineens super in mijn vel zit ofzo, maar kan weer wat beter relativeren.

MissBR, jij klinkt weer goed! Alleen ontzetten balen van je rug zeg. Met vier kinderen kun je dat eigenlijk niet hebben he. Hoe doe je dat met tillen van baby? Fijn dat ze het zo goed doet ook trouwens, en dat ze alle vier zo lekker in hun vel zitten.

Watever, wat Maria zeg is eigenlijk ook mijn gedachte, is het geen schimmel? Het klinkt wel zo namelijk. Wel heel vervelend trouwens, en zielig ook. Lekker trouwens zo'n nachtje!

Carlotje, ook thanx voor je woorden, je hebt helemaal gelijk.

Ik ga zo eens proberen de financien op orde te brengen....wish me luck.
beer: baby tillen gaat eigenlijk wel ok, die weegt nog niet zoveel. jongste zoon tillen (die is nogal een BEER zeg maar ) is een stuk moeilijker. maar onvermijdbaar.. heb weer heel dag mijn bekkenband om en neem pijnstillers.. geen langetermijn oplossing natuurlijk, maar moet wle de dag door..

kunnen we nog iets voor je betekenen?vind het zo vervelend dat je zo slecht in je vel zit. ben ej al in gesprek met iemand di je misschien een beetje kan helpen? (een psycholoog ofzo) lijkt me wel goed...

sterkte!
MissBR wat lief dat je dat zegt. Weet je, ik ben gewoon nooit zo'n heel stabiel/onbezorgd typje geweest, maar kan er altijd goed mee leven. Onder invloed van hormonen kan dit af en toe wel eens doorslaan, dat is me wel een paar keer gebeurd afgelopen jaren. Zwanger zijn en alles daarna kan dus heftig zijn. Ik maak wel voortdurend de balans op hoor. Heb het er ook best vaak met mijn huisarts over, soms overwegen we medicijnen of gesprekken. Maar vaak gaat het ook weer heel lang heel goed en lijkt dat weer overdreven. Ik heb vooral heel veel last van hypochondrie, zowel over mezelf als over de kids (vandaar dat mijn huisarts me ook best goed kent). En af en toe paniekaanvallen dus.Nu zit ik inderdaad dus ook weer op zo'n punt dat ik denk moet ik niet iets gaan ondernemen. Gelukkig kan ik er erg goed over praten met mijn man, die kent en snapt me.

Verder ben ik juist een heel gelukkig persoontje hoor, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft, dan wordt je bang om al dat moois (lees: gezin) kwijt te raken. Sinds de kinderen ben ik gewoon nog een stukje onbezorgder geworden. Zullen veel moeders wel herkennen.

Echt balen van je rug zeg. Rugpijn is zo vermoeiend. Jouw jongste zoon ook een Beer, net als mijn Beertje. Ik til ook liever mijn jongste dochter (die scheelt nog maar een paar kilo met Beertje en die geeft wat meer mee natuurlijk).
lieve meiden wat is er veel geschreven.....kan effe niet zo snel op alles reageren want pirameis is onrustig.

Lieselot GOGOGOGOGO 20092009 is jouw datum!!!!

Beer goh wat ene kl...dag had je maar lees dat t met 2 dagne erna weer beter gaat. een auto is dan toch maar een auto maar op dat moment kun je dan zo balen en er uit je doen van raken.

Watever mbt open huidje is denk ik keukenzout inderdaad niet zo'n goeie en als t zo erg is, zou ik inderdaad er dubbel naar laten kijken, arm manneke. maar jee wat slaapt hij al goed zeg, nog zo klein.

ons meiske vannacht van 2130 tot 07.30 WOW, ik was al een uur wakker ivm zere borsten haha dus snel wat gekolfd om t flesjes verhaal weer op te pakken. ze heeft niet gedronken maar hield de speen wel in de mond dus morgen nieuwe poging, zal wel goed komen.

lieve meiden, fijne avond en weekend, tot snel XX
Hi allemaal,

Beer, ik zou je een bos zonnebloemen willen geven: gewoon om je een fleurig steuntje in je rug te geven! Het is net wat MissBR al schreef: als we iets voor je kunnen betekenen... laat t ons dan weten!

Hoe is het met Jasper Watever? Akelig hoor, als hij zo'n last van kapotte billetjes heeft. Wel superfijn dat hij s nachts zo goed slaapt!

Ben benieuwd hoe het je maandag vergaat MissBR, hoor graag van je! Wat voor werk doe je eigenlijk? Oef, die rug: da's echt niet fijn! Heb je dat eerder ook zo erg gehad? 't Is net wat je zegt: je moet wel de dag door. Maar het is ook zo kwetsbaar en dan met 4 kinderen.. veel sterkte ermee!!

Lieselotje: veel sterkte morgen...-:) !! Een prachtige zonnige nazomerse ZONdag en dan nog zo'n datum...kan niet beter!

Pira: was t een onrustig dagje tussendoor, of iets bijzonders met Pirameis? Gaat het goed met jou ook, al weer fit enzo?

Maria: ik denk vaak aan je, zeker de laatste dagen. Je hebt er zolang op moeten wachten! Ben erg benieuwd hoe jij je nu voelt enzo!!

Tja, ik wilde toch maar even schrijven. Werd gisteren wakker en beng: heel erg ongerust. Het ging in de loop vd dag iets beter, gisteravond laat maar in bad gegaan, goed geslapen, maar vanmorgen weer zo wakker geworden. Ik voel gewoon minder en merk dat de spanning er wel degelijk zit. Heb net besloten maandag te bellen als ik me zo blijf voelen. Weet ook wat het is als 'iets' tussen je oren gaat zitten en stress is ook niet goed. Maar ja: maandag pas 6 wk, da's ook nog net niks. Amper of geen hartje te vinden nog enzo. Manlief leeft erg mee, vindt het ook heel naar en probeert me echt te steunen.

Nou ja, wilde het toch maar even hier melden.

Geniet van de zon (ga ik ook echt doen!) en fijn weekend!

Lieve groet,

Carlotxx
Carlot kan me goed voorstellen dat je nog onzeker bent. Dat gevoel heb ik nog wel heel lang gehouden in m'n zwangerschap. Het wordt steeds een stukje "echter"; eerst na de eerste echo en je het hartje ziet kloppen, daarna na de echo met nekplooimeting en eigenlijk kreeg ik er pas écht vertrouwen in nadat ik de 16 weken grens gepasseerd was, ik met 18 weken het kindje ging voelen en natuurlijk na de 20 weken echo. Ik heb natuurlijk ook nog bloedingen gehad bij 7 en 8 weken, dus dat was extra spannend.En om je gerust te stellen: ik had in die eerste periode ook echt heel weinig tekenen van zwangerschap. Rond m'n NOD was ik een beetje verkouden met hoofdpijn en iets gevoelige borsten maar dat verdween een paar dagen later eigenlijk weer. Ook ben ik (op heel af en toe een vlaag na) weer helemaal niet misselijk geweest. En tóch was ik hartstikke zwanger! Ik heb na die bloeding bij 7 weken een echo gehad en daarop was al hartactie te zien. Is het geen idee om toch eerder een echo te laten doen, bv aan het eind van volgende week? Ik zou het zeker eens aan de gynaecoloog vragen! Sterkte meid, het komt vast allemaal goed!
hi meiden, was nieuwsgierig of Lieselot de klus gisteren heeft geklaard...................??!! LIESELOT hoe is t'ie??

hier alles oke, vanmiddag bed in gedoken met kleine en samen bijna 2 uur geslapen ....heerlijk had ik echt nodig. ben de laatste weken echt moe, moet ik toegeven dus probeer af en toe wat rust in te lassen.

lieve meiden, fijne avond tot snel X
Kom ook even kijken of Lieselot die mooie datum nou gepakt heeft.....wie weet horen we het nog.

Carlot, ben je al weer wat rustiger, hoop het voor je.

En Pira, jij bent echt nog moe he, heel herkenbaar ook, juist in die fase waarin je nu zit. Je leeft niet meer op die adrenaline van het begin. Het normale leven is gewoon weer begonnen, maar ondertussen ben je nog helemaal niet fit, en zit je nog met gebroken nachten.

Merk dat ik nu wel fitter ben dan bv een paar maanden terug, maar ben nog zeker niet de oude hoor.

Hebben besloten ons paard te verkopen. Wel triest, maar het is niet meer haalbaar, met 4 kids. Heb er gewoon niet genoeg tijd voor en het kost wel heel veel geld. tja, je kunt niet alles hebben.
Even een meld Niks aan de hand nog hier.

Ga zo ff lezen hier en reageren.

Bij erge nieuwschierigheid kunnen jullie ook op het septembertopic kijken, daar schrijf ik wat regelmatiger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven