35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

wat ben ik aanwezig he.....het is duidelijk dat ik weer op mijn werk zit
Maria mag t?

Ja vind het ook wel eens leuk om jullie kindjes en jullie te zien.....

Beer je kan ook zeggen hoe het heet dan kan ik het toch ook vinden? Dus de titel van de hyves pagina....
uhm, volgens mij 35+. weet niet zeker
volgens mij is het Watever die er over gaat toch? die is ook al tijdje niet geweest.

WATEVER ALLES OKE MET JE MEIS?

Snok vijfendertigplus.hyves.nl

jajajajjajaja ik moet test gaan kopen maar werk nu eerst nog even paar uur (moe tik dus niet steeds hier komen kletsen .........
Snok ik beheer onze Hyves niet (heet inderdaad "35plus"). Volgens mij deed Watever dat. (Beer aan het werk! )
Je kan toch ook eerst die test halen en daarna werken!!

Tja Pira... prioriteiten stellen

Gut... Kees zijn derde dag met banaan of peer. H ij vindt het heerlijk, maar wat een troep in die luier zeg. Hij sch..t ze echt helemaal vol, komt er aan de bovenkant bij zijn rug weer uit

Wat een schatje
Ik ga ff hyves checken en me aanmelden!!!
ik sluit me aan bij lieselotje! eerst die test kopen, wij komen zo ook nergens aan toe!
Nou meiden, ik doe weer een poging. Oudste speelt buiten, jongste in bed. Pira je houdt ons allemaal wel bezig hoor! Heb je al getest??

Lieselotje Kees aan de fruithap? Daar kan ik ook al zo naar uit kijken, over 2 maanden is het hier ook zover ! Geef jij eigenlijk ook al rijstebloem in de fles?

MissBR hoe is het met jou? Voel je je al iets beter? Hoe ervaar je de gesprekken? En wat een leuke foto's op hyves! Lekker lachebekje zo te zien! Snok leuk dat je weer eens langskomt! Dus jullie over een poosje ook voor een tweede? Leuk hoor!

Carlot denken jullie al serieus over een 5e of begrijp ik je verkeerd? Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met de verlenging van je contract?

Beer wat kan ik me goed voorstellen hoe het voelt je kleine meisje nu ook naar school! Ze zal zich vast goed staande kunnen houden denk ik, dat gaat bij die kleuters vaak best soepel.

Opaal dus jij geniet nog even lekker van je verlof? Heerlijk hoor! En wat fijn dat de nachten goed gaan met Jelle. Bij ons gaat dat gelukkig ook goed en dat scheelt een hoop, zeker als je weer aan het werk moet. Ik stop er weer even mee, jongste ligt al een poosje te brabbelen en begint waarschijnlijk zo te huilen. Tot later allemaal!
tralalalalalalalalalaaaaaaaa........ ik wacht

En wacht,....... Tja... en verder doe ik niks........Pira???
Pfff heb echt bijzonder weinig uitevoerd vandaag....allemaal de schuld van Pira natuurlijk

Zo lekker naar huis, kids ophalen en alle verhalen horen.

Maria, Carlot is nu zwanger van de derde, is ze dan een tweeling aan het plannen (of ik snap het niet goed denk ik). Succes met werken (was het nu morgen al?)

Lieselot, het wordt alleen nog maar erger hoor, naarmate ze meer gaan eten, maar ja dat hoef ik jou niet te vertellen.
maria: ik geef al vanaf een maand of 4,5 rijstebloem.

En dan nu sinds een paar dagen aan de fruit. ZO leuk. En hij vindt het ook zo lekker.....

Ik heb zojuist besloten dat ik over 5 dagen, dan is mijn strip op, ook stop met de pil. Kan ik april/mei beetje op gang komen en dan hoppa.....
Thx voor alle lieve welkoms woorden

Ik verwaarloos jullie schandelijk...maar wij schrijven op het mei topic echt als gekken....

En ja ...een wens voor een tweede is er wel maar nu nog even niet...wil dat Binck iig twee is.....enne ben momenteel in een afvalstrijd...inmiddels 17 kilo kwijt...nog 13 te gaan

Was amper wat kwijt van zwangerschapskilos...en daarvoor al aangekomen.....(last van schildklier in combi met bourgondische inslag is niet handig)

Dus zo richting oktober /november ga ik er echt eens serieus over nadenken ....denk ik nu (of moet ik wij zeggen? ahahah)

Nou ik zit vol spanning te wachten op toestemming op hyves....zag al heeeeeeeeeeeele lieve foto van de forum opper Dus degene die site heeft gemaakt.....wie is dat...echt een lieffie om te zien..
Lieselotje jij dus nu ook voor eggie...spannend! Wordt dus dan jouw vierde? Jij bent in oktober bevallen toch? Dames vindt jullie wel stoer hoor....lijkt me toch wel zwaar?
Ik zit eigenlijk een beetje met mijn ziel onder mijn arm.... zit op de kindjes te wachten. Die zullen zo wel terug komen van de begrafenis. Ze waren erg zenuwachtig want ze moesten met de volgauto mee en hun vader draagt de kist. Vind het best erg dat ik ze niet kan troosten eigenlijk...
Beer: hoe vond dochter het?

en PIRA!!!!!!!! kom op meid, hou ons niet langer in spanning!
Hey Snok... Welnee!!! valt nog allemaal reuze mee. Heb tijd over

Ik vind het gewoon reuze gezellig die kindjes allemaal om me heen en van die oudste heb ik echt geen last, eerder gemak. Dus nee.. niet stoer. Ik heb gewoon geluk dat Kees ook makkelijk is, ik een makkelijke zwangerschap had, geen drukke baan heb.

Nou nog hopen dat de vierde net zo makkelijk gaat..... Maar ja.. we kunnen hem moeilijk terug sstoppen als het niet zo is

O.. en ik heb het net ok alleen bedacht van die pil hoor. Manlief wil toch wel
o, n zwaar?? ik heb mijn kinderen nog nooit ervaren als 'zwaar' of een belasting ofzo. natuurlijk heb ik wel eens geen zin en word ik wel eens gek, maar ik geniet me suf van mijn schatjes (meestal dus)...
Lieselot hoe is het gegaan met je kinderen op de begrafenis? Zal best indrukwekkend voor ze zijn geweest.

Beer hoe was de eerste echte schooldag van je dochter? Die zal vanavond waarschijnlijk slapen als een roosje.

Pira?????
pira???
Oehoeeeeeeeeeeee ????

Druk wordt wel erg groot nu.....

Ik moet naar tennisles, maar ja.....zou het liefst thuis blijven om te zien of Pira ......

Ach.. kindjes waren erg verdrietig, vooral mijn dochter. Die bleef huilen. Valt nu gelukkig weer mee. Maar heeft best een impact..
zijn jullie het soms uitgebreid aan het vieren Pira????
nou... ik ga zo alweer naar bed. heb de laatste dagen erg last van mijn rug en kan 'savonds haast niet meer zitten. hoop dat het aan ongesteldheid ligt (vandaag weer, een week te vroeg, dat ben ik normaal nooit! hoop dat dat niet zo doorgaat)....

moet ik dus een hele nacht wakker liggen pira??? !!!!

hoop dat je gevoel klopt en dat pirameis gezelschap krijgt..

slaap lekker meiden. tot morgen!
ga allemaal maar lekker slapen!!!!

hoe vaag kan zo'n streepje zijn maar ik zie toch echt een heeeeeeeeeeeel vaag streepje! dus ik ga er van uit dat ik zwanger ben.......................

truste en ik heb jullie vanavond goed bezig gehouden zie ik

nu snel slapen XX
Pira!!! Ik denk nog even checken voor t slapen! Streep is streep hoe vaag ook! Wat geweldig. Van harte! Dikkle x vanui hier..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven