35 weken zwanger

29-03-2011 16:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

ben ff wat advies nodig.

Ben nu ruim 35 weken zwanger van ons 3e kindje. Gisteren hele dag in het ziekenhuis geweest vanwege weeen, na 2.5 uur had ik 3 cm ontsluiting na weer 3 uur nog steeds 3 cm kortom het deed niks. Mocht weer naar huis.

Sinds vanmiddag 13.00 verlies ik vocht tijdens het lopen, en niet een beetje nee moet na tijd echt een droge broek aan. Heb gebeld met vk, maar die zegt dat het geen vruchtwater kan zijn omdat ons kindje nog niet volledig is ingedaald. Als het nl inegdaald zou zijn kan het wel anders kun je alleen alles in 1 keer verliezen.

Wat is nu verstandig??
Ik denk voor ik een nieuw topic aanmaak eerst hier maar weer ff proberen.

Heb vorige bloed laten prikken omdat ik last heb van blaasjes op mijn tong en erg pijnlijk waren. Nu is eruit gekomen dat ik van alle vitamines ed een flink tekort heb. Ik word voor 15.00 nog terug gebeld door de gyn. Iemand ervaring hoe het nu verder gaat??? Las op een site dat je dan ingeleid word, maar dat zal toch niet??
@ 3e kindje: Goed dat ze uitgebreid hebben gekeken hoe en wat! En fijn dat het geen vruchtwater is. Dan kan die kleine beter nog even blijven zitten. Alhoewel het met 35 weken zou 'mogen', maar iedere dag extra is natuurlijk mooi meegenomen.

Met mij gaat het goed. Vorig jaar op eerste kerstdag bevallen van een prachtig meisje (met 38w5d). De tijd gaat hard, ze is alweer drie maanden oud. Wat ik al zei: mijn vliezen waren die woensdag al gebroken en op zaterdag kwam ze pas (vanwege geen ontsluiting). Ze hebben ons die dagen goed in de gaten gehouden (veel CTG's gehad). Maar toen er eenmaal voldoende ontsluiting was, was het een vlotte bevalling. Ik dacht dat mama-zijn mooi zou zijn, maar dat het zo mooi is! Ik ben verliefd!

Heel veel succes met de bevalling (hopelijk over een paar weekjes)! En dan hopelijk zonder zorgen genieten!
Ik lees nu over je vitaminetekort, weer iets waar je je druk over kan maken. Ik hoop voor je dat het meevalt en de gynaecoloog goed nieuws heeft. Probeer niet meteen van het inleiden uit te gaan, er staat soms zoveel op internet dat je niet meer weet wat juist is. Zo had ik ook gelezen dat je binnen 24 uur na het breken van je vliezen moet bevallen, bij mij heeft het uiteindelijk 70 uur geduurd. Dat klopte dus ook niet. Alhoewel ik hiermee natuurlijk niet wil zeggen dat het niet klopt wat je hebt gelezen. Maar niet alles wat je leest hoeft waar te zijn.

Ik probeer in de gaten te houden hoe het met je gaat en wanneer je je kleintje in je armen hebt gesloten. Nogmaals veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven