Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 28 juli 2017 om 22:34
Mohammed met al zijn verschillende schrijfwijzen voor kinderen van nieuwe Nederlanders die al generaties in Nederland wonen. Ik vind dat zo jammer. Elke keuzevrijheid met betrekking tot geloof heb je je kind ontnomen. Er zijn zulke mooie Arabische jongensnamen die in de landen van ooit herkomst ook zijn goedgekeurd als het om de tweede nationaliteit gaat.
Ik vind dat net zoiets als je zoon Jozef of Abraham noemen.
Abel vind ik ook een verschrikkelijk lelijke naam. Broertje heette Pim tot mij grote verbazing in plaats van Kain.
Abel vind ik ook een verschrikkelijk lelijke naam. Broertje heette Pim tot mij grote verbazing in plaats van Kain.
zaterdag 29 juli 2017 om 21:02
In dezelfde trant: D.akota en J.uta (U.tah dus), twee zusjes. En de oudere zus heeft dezelfde naam als in jouw quote. Ik vind het op zich geen lelijke namen.
Wat ik wel lelijk vind: E.ppo. Doet me denken aan dat tijdschrift van vroeger: E.ppo wordt vervolgd.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.

zaterdag 29 juli 2017 om 21:15
Dakota, Tennessee, Topanga. Deze namen zouden zeker op het lijstje hebben gestaan als ik Amerikaanse was geweest.
zondag 30 juli 2017 om 21:54
Als in J.Lo?
maandag 31 juli 2017 om 05:43
Jep.

maandag 31 juli 2017 om 13:28
Nou, ik kijk iemand er niet op aan als hij Mohammed heet. Het is gewoon een hele standaard naam. Ik dacht ook dat de eerste zoon in een gezin soort van standaard Mohammed wordt genoemd. Waarom is dat erg?PattyJupiter schreef: ↑28-07-2017 22:34Mohammed met al zijn verschillende schrijfwijzen voor kinderen van nieuwe Nederlanders die al generaties in Nederland wonen. Ik vind dat zo jammer. Elke keuzevrijheid met betrekking tot geloof heb je je kind ontnomen. Er zijn zulke mooie Arabische jongensnamen die in de landen van ooit herkomst ook zijn goedgekeurd als het om de tweede nationaliteit gaat.
En Abel; het is misschien niet je smaak maar om nou te zeggen afgrijselijk? Gewoon een bijbelse naam die ik vooral met bakfietstypes associeer (zie: Sem, Sam, Levi, etc.).