Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 24 juli 2017 om 17:07
Ik heb juist namen gekozen die op zijn Nederlands en in het Engels uit te spreken zijn, onze achternaam is namelijk bijna niet uit te spreken voor buitenlanders en dan kunnen ze altijd uitwijken naar de voornaamStarshine-2 schreef: ↑24-07-2017 08:08Dat zal best maar ik vind het onzin om internationale namen te kiezen terwijl je helemaal niet weet of je kinderen een internationale carrière gaan krijgen.
Kun je trouwens misschien beter voor Chinese namen kiezen.

dinsdag 25 juli 2017 om 15:10
Dat dus! Ik vind Nathan in het Engels een prachtige naam, maar dan kom je in het Nederlands op Naat-an uitblablamana schreef: ↑24-07-2017 15:27Ik wilde zoontje eerst graag Liam noemen, maar zoals dat op zijn Hollands wordt uitgesproken... vonden we echt verschrikkelijk. Dus toch maar voor iets anders gegaan![]()

Stiekem heb ik al jaren een oogje op de Scandinavische naam 'Saga' ipv Sarah, maar kweenie. Misschien settelen we wel gewoon met 'Emma'. Uitgemolken als wat, maar blijft mooi en werkt in alle talen

Hee, zullen we een Wijntje doen?

I think I have a problem - I think I think too much.
dinsdag 25 juli 2017 om 20:35
Ik ken een hondje dat Diva heet. Een soort ruwharige chihuahua-kruising met scheve tanden. Het is een schattig beestje, superlief, maar ook een van de lelijkste honden die ik ooit gezien heb. En dat heet dan Diva...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

woensdag 26 juli 2017 om 19:24
Ik ken wel iemand die haar dochter continu Kleine Diva noemt. De keren dat ze wel bij haar naam genoemd wordt zijn denk ik op een hand te tellen...

woensdag 26 juli 2017 om 20:42
Precies ja, dat kan je toch niet serieus nemen?blablamana schreef: ↑26-07-2017 20:36Doet mij denken aan die meme Pepe the frog :")
Vandaag gehoord (nouja, gezien, stond op haar naamkaartje): Baute.

''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''