Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
@Marquise die kan dus zijn/ haar hele leven uitleggen dat het geen diesjon maar Dion is....
Maanroosvis schreef:
02-09-2017 18:24
@Marquise die kan dus zijn/ haar hele leven uitleggen dat het geen diesjon maar Dion is....
Zoals in de zangeres Céline Dion maar dan Dion als voornaam ipv familienaam :-D.
Oooo wat kan ik me hier toch weer heerlijk verbazen over de verschrikkelijke namen.. :) Lig in het ziekenhuis i.v.m. inleiding dus perfect topic :-D
SanPellegrino schreef:
02-09-2017 18:39
Oooo wat kan ik me hier toch weer heerlijk verbazen over de verschrikkelijke namen.. :) Lig in het ziekenhuis i.v.m. inleiding dus perfect topic :-D
Let op welke naam je je kind straks geeft :-D ...

Voor één of andere tante of vriendin uit de biecht klapt en de naam hier verschijnt.
Bubblegum1 schreef:
01-09-2017 16:14
Boet is een oudnederlandse naam. Ik ken meerdere mannen 50+ die zo heten. Vind het geen gekke naam. Maar het is maar net waar je aan gewend bent. :-)

Zo zag ik van de week op tv een man die Eppo heet. Dat vind ik vreemder dan Boet. Mensen in Limburg zullen daar waarschijnlijk anders over denken.
Eppo werkt echt op mijn lach spieren.
Tornacense schreef:
02-09-2017 18:25
Zoals in de zangeres Céline Dion maar dan Dion als voornaam ipv familienaam :-D.
De zangeres niet de mosterd :hihi:
Bubblegum1 schreef:
01-09-2017 16:14
Boet is een oudnederlandse naam. Ik ken meerdere mannen 50+ die zo heten. Vind het geen gekke naam. Maar het is maar net waar je aan gewend bent. :-)

Zo zag ik van de week op tv een man die Eppo heet. Dat vind ik vreemder dan Boet. Mensen in Limburg zullen daar waarschijnlijk anders over denken.
Eppo is helemaal geen typische Limburgse naam. Boet, net als Baer dan weer wel.
watdachtjehiervan schreef:
02-09-2017 18:49
Eppo werkt echt op mijn lach spieren.
Ach, ik had vroeger een klasgenoot ... Z.eppo. (Zonder punt, maar voor de anonimiteit)
Moest altijd denken aan die aanstekers, ook wel bekend als Zippo.

Dan schrik je niet meer van Eppo :-).
@Nlies
Loa vind ik best een leuke naam, wat de andere namen betreft ben ik het met je eens.
anoniem_182333 wijzigde dit bericht op 02-09-2017 21:46
73.35% gewijzigd
Mijn kind gaat sinds kort naar een kinderdagverblijf en ik had stiekem gehoopt op nieuwe inspiratie voor dit topic. Maar de 'raarste' naam die er tussen zit is Alano.
Mijn nichtje zit sinds deze week in de klas met een D.iezel.

Heb haar al gevraagd in welke klas Gas en Benzine zitten :-).
ennebar schreef:
02-09-2017 21:13
Ik denk niet dat die * onderdeel van de naam is. De verloskundige hier zet die achter namen van kindjes die overleden zijn...

Loa vind ik trouwens best een leuke naam, wat de andere namen betreft ben ik het met je eens.
o sh.. had ik even niet aan gedacht :-O$ stom
ik heb maar even een puntje in de naam gezet, en wat weggehaald, zou het echt erg vinden als familie dat zou zien, wil jij het in je quote ook weghalen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-09-2017 21:32
Ach, zolang je niet op Facebook hebt gereageerd dat je het een rare naam vindt is er niks aan de hand toch? :)
nlies schreef:
02-09-2017 21:32
ik heb maar even een puntje in de naam gezet, en wat weggehaald, zou het echt erg vinden als familie dat zou zien, wil jij het in je quote ook weghalen?
Gedaan hoor!
ennebar schreef:
02-09-2017 21:13
@Nlies
Loa vind ik best een leuke naam, wat de andere namen betreft ben ik het met je eens.
Bij Loa moet ik denken aan die Loa-wormen, ook wel "oogwormen" genoemd omdat ze daarin kruipen :-?
https://en.wikipedia.org/wiki/Loa_loa_filariasis
@ennebar: dank je, nee was zo'n mededeling waarop een vriend had gereageerd. En verder, waarom zou ik dat daar doen als ik hier een heel topic heb om me te verbazen :-D
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
lotus77 schreef:
02-09-2017 22:14
Bij Loa moet ik denken aan die Loa-wormen, ook wel "oogwormen" genoemd omdat ze daarin kruipen :-?
https://en.wikipedia.org/wiki/Loa_loa_filariasis
Oh, gatver... Die naam gaat van het 'eventueel-ooit-misschien' lijstje.
L.eif. Broertje van B.obby (meisje).
Bobby is een hond.
Of een man.
Geen meisje.

En hoe vaak gaat het kind gepest worden met "L.eif is niet lief"?
L.eif is bovendien gewoon een verkeerd geschreven lichaam oftewel lijf.
Enora schreef:
02-09-2017 23:07
L.eif. Broertje van B.obby (meisje).
L.eif. is een Scandinavische naam. Tot aan de jaren vijftig heel populair, nu wat minder waardoor het in die landen als een beetje ouderwetse naam beschouwd wordt. Leif Erickson zou Amerika al ontdekt hebben vóór Columbus.
Anders vond ik ook een rare naam. Bij een tweeling, Nils en Anders.
Alsofnde ouders op een kind hadden gerekend en er twee kwamen. Ja hoe moet de andere dan heten, 'hmmm, anders dan de eerste".

Waren Zweden, dan is het ineens wel weer een normale naam ;)
Zusjes P.assion en P.recious. Een oerhollandse achternaam en beiden een Louis Vuitton tas. ;-D
Eppo vind ik inderdaad ook een lachwekkende naam.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
feder schreef:
03-09-2017 07:37
Anders vond ik ook een rare naam. Bij een tweeling, Nils en Anders.
Alsofnde ouders op een kind hadden gerekend en er twee kwamen. Ja hoe moet de andere dan heten, 'hmmm, anders dan de eerste".

Waren Zweden, dan is het ineens wel weer een normale naam ;)
Nils en Anders zijn in Scandinavië inderdaad heel normale namen.
Tijd niet gelezen hier, maar toen ik op het KDV zag dat er een (Broertje? Zusje?) was geboren dacht ik gelijk weer aan dit topic (ik doe er even een . tussen):

D.halí (ja, met een h ertussen, maar dan wel weer de í, mijn autocorrect wil het zelfs al gaan veranderen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven