***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes!!!!!!

Swiss, een hele fijne vakantie!!!!!!
Oh laar. Spannend. Voor het onmogelijke gedrag van Puk vind ik wel een signaal hoor. Het komt dichtbij. Het was bij mij ook zo dat Koen niet heel gezellig was de dagen voor de bevalling. En bij een vriendinnetje was het ook zo.

Ik ga dus op de tribune zitten. Heb warme appeltaart en een witte chocoladeroomtaart. (ben aan het voorbereidingen treffen voor EJ zijn verjaardag morgen) En het is ook prima om nog even te blijven wachten op de tribune hoor. Een bruiloft is ook leuk.

Muis: Wat een ziekenboeg. Beterschap voor jullie allemaal.

Ook voor drop beterschap.

Swiss: Hele fijne vakantie. Geniet lekker van jullie vakantie.

Mijn hoofd doet maar driee uurtjes per dag (tussen 11 e 14) veel pijn. Voor de rest gaat het wel. Beetje vaag, maar het was de vorige keer bij mijn voorhoofdholteontsteking ook het begin. Hopelijk zet het dus nu niet door.

Wat betreft die kiezen. Beide onderkiezen moeten eruit (niet in 1x). De bovenkiezen zitten nog heel ver verstopt.
Nou, niets aan de hand hier hoor. Ik ga lekker met een boek mijn bed in.

BM: goed stomen hoor, of hete douches nemen. Misschien valt het nog af te wentelen. Beterschap!

(oe! Witte chocoloadetaart??? Pass eens door...!!)

Fijne vakantie Swiss! Ik sms je als er iets gebeurt (en dat gebeurt wel, want binnen een week wil ik wel bevallen...!)
En niet allemaal in paniek raken als ik me niet 's ochtends vroeg meld. Wij slapen altijd uit tot 8:30/8:45, dus voordat iedereen gedoucht, aangekleed is en gegeten heeft en ik achter mijn computer zit...
*Voel me niet zo lekker en kon niet meer slapen, vandaar dit tijdstip!*

BM, gefeliciteerd met E.! Dat hij maar een grote man mag worden! (en bewaar een stuk van die taart! Hij klinkt zalig!)

Steijn had geen last van gedragswisselingen de dagen rond de geboorte van Mees, maar Hugo des te meer. Vond jij het ook zo irritant en voelde je je ook zo machteloos? Ik had er echt geen zin in, maar vond Hugo ook heel zielig en begreep er geen snars van waarom hij zo boos op me was!

Heb jij alleen pijn tussen 11 en 2? Wat gek! Bij mij begon het met het gevoel dat ik een flinke dreun op mijn neus had gehad en hoofdpijn boven mijn wenkbrauwen, maar dat was niet gebonden aan tijdstippen. Ik heb net een finimal ingenomen in de hoop straks nog iets waard te zijn, maar ik ben bang dat A. gezellig een dag thuis kan blijven!

Nou ja, ergens ook wel handig als hij thuisblijft; hij kan Huug naar de peuterspeelzaal brengen en Steijn en Mees moeten dan maar bij mij blijven! Iets in me zegt dat Steijn straks niet de peuterspeelzaal zal gaan! (en Mees is te jong, maar dat spreekt voor zich.)

Laar, hoe is het? Dode muizen in huis zijn goor!
Nou niets aan de hand hoor. Ik heb wel eerlijk geslapen.
Mogge!
Veel plezier op reis Swiss

* Witchke55 gaat ook maar op de tribune zitten. Waw meiden wat hebben jullie veel lekkers al mee. * Witchke55 deelt alvast de champagneglazen uit voor vanavond
En nu wat paperassen in orde maken en weer naar zo een uitzendbureau. Tot vanmiddag!
Mogge.
Shit. De oppas voor vanavond heeft afgezegd.

Eerst maar eens de was opvouwen en de krant lezen en dan nadenken over een oplossing. Volgens mij komt mijn ware aard boven. Ik vind het eigenlijk best relaxt om niets te doen!
Goedemorgen allemaal,

Ik kom ook lekker op de tribune zitten, want ik ben weer thuis. Ben gistermorgen wel gaan werken, maar kreeg gelijk weer een hoop achterstallige webshoporders en een lijst met telefoonnummers van klanten die het antwoordapparaat hebben ingesproken die teruggebeld moeten worden. M.a.w. de k*tklusjes dus. In de tussentijd ging de telefoon een paar x en aangezien niemand aanstalten maakte om op te nemen heb ik het maar gedaan, maar het voelde niet goed, Ik zag het niet zitten om al klanten te woord te staan dus ik heb daarna de webshoporders zo goed mogelijk afgewerkt in die 2 uur en ben naar huis gegaan.Mijn lg had een gespreksverslag gemaakt wat ik naar mijn privé mail adres heb doorgestuurd. Ik heb hem gezegd dat ik het op mijn gemak doorneem voordat ik het onderteken, maar het klopt weer voor geen meter, woorden zijn verdraaid (in hun voordeel natuurlijk) dus ik was weer goed pissig. 's middags is mijn vriendin meegegaan naar de bedrijfsarts en die zag ook wel in dat het geen zin heeft om me aan het werk te zetten. Hij geeft me dus een time-out om even tot rust te komen zodat ik goed kan overdenken wat ik wil.
anoniem_40585 wijzigde dit bericht op 08-01-2010 16:18
Reden: gewijzigd ivm evt. herkenning
% gewijzigd
Laar, ik denk dat het een teken is dat je vanavond gewoon lekker met je beentjes omhoog moet!
Laar, ik ben het met Swis eens! Dit is een teken van boven! Wedden! Hup, je regelt een oppas voor Puk, maar dat is niet omdat je naar die bruiloft gaat!

Oh, niks doen is heerlijk. Zelf ben ik liever lui dan moe en ben jaren geleden opgehouden met me hiervoor te schamen. Natuurlijk vond ik het leuk om te werken, maar ik vond een dag helemaal niets doen op zijn tijd heerlijk! Ik snapte collega's ook totaal niet die niet wisten wat ze met de vrije tijd in vakanties moesten!

Layla, wat fijn dat je een mail hebt gekregen van je collega/vriendin. Begrijp ik het goed dat je niet meer terug gaat naar je werk? Ik denk dat dat een heel goede beslissing is gebaseerd op wat je allemaal verteld hebt!
Lay wat goed dat je steun krijgt van je collega/vriendin. Ik denk dat het de verstandigste beslissing voor je is om niet meer daar te gaan werken.

Hehe kom terug van twee uitzendkantoren. Eentje had geen werk en de ander had misschien werk op een bedrijf waar ik al 5 maal heb gesolliciteerd. Altijd nodigen ze me uit. Maar nooit hebben ze de gepaste baan. Misschien nu wel ...

Begin het thuiszitten echt beu te worden. Hopelijk valt er gauw iets uit de bus. Heb al zo hard mijn best gedaan, en niemand belt me. Balen.

Meestal vragen ze tweetaligheid NL/Frans. Maar ik kan heel goed Frans spreken en korte mailtjes sturen om bestellingen te bevestigen en om problemen op te lossen in het Frans. Maar hele brieven in het Frans schrijven kan ik dan weer niet.

Ik vind het echt wel overdreven. Ik woon in Vlaanderen en niet in Brussel. En Walen kunnen heus wel Nederlands spreken en mij verstaan als ik een mailtje schrijf. Nooit problemen met gehad. En nu stoot ik tegen dit aan.
Layla, ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal waarom je teleurgesteld bent in je vriendin / collega. Vind je het jammer dat ze niet meer haar best doet in het MT?

Ik vind het super dat ze je haar mening laat weten, en ik zou dan ook zeker proberen je te laten uitkopen.

Heel veel sterkte.

Witchke, is het mogelijk dat je een goede cursus geschreven Frans volgt? Zolang je daar tijd voor hebt?

Zou het misschien kunnen dat er meer mensen beschikbaar zijn op de markt, waardoor de bedrijven meer kunnen eissen?

Of misschien zijn de bedrijven meer internationaal / binnen geheel Belgie aan het werk vanwege de kredietcrisis?

Zo, mijn schoenen zijn binnen, zit nu nog even een soepje naar binnen te werken, daarna nog even naar een sportzaak, nog wat laatste spullen pakken en de auto inpakken en wegwezen (oh ja, en Finn tussen de bedrijven door nog ff van de creche halen).
quote:swissie schreef op 08 januari 2010 @ 13:38:

(oh ja, en Finn tussen de bedrijven door nog ff van de creche halen).Niet vergeten hoor!
quote:swissie schreef op 08 januari 2010 @ 13:38:

(oh ja, en Finn tussen de bedrijven door nog ff van de creche halen).Niet vergeten hoor!
Swiss, herriner je je nog dat ik die cursus vorig jaar heb gevolgd voor administratief medewerker. Eigenlijk was Frans mijn beste vak en daar kreeg ik veel herhaling mbt geschreven Frans. Ik zal eens uitpluizen waar ik nog meerdere cursussen kan vinden. Probleem is altijd dat het geld kost. En sja moge ik dat nu niet in massa's hebben. Wat ik niet snap is dat ze tweetaligheid vragen op een klantendienst en dat ik dus mij aanbiedt met zeer goede mondelinge kennis en basiskennis van het geschrevene. Waarmee je ook goed je plan kan trekken op een klantendienst. En dat ze me dan toch niet weerhouden. En idd het is crisis, en daarom eisen ze meer. Maar ze moeten nu ook niet meer gaan eisen dat het nodig is. Wat zei eisen is het Frans van iemand die tweetalig is opgevoed. En dat kan ik nu echt niet meer gaan inhalen met een cursusje.
Witch, een ander soort baan zoeken? Is dat anders geen idee?

Hugo is grappiger dan een kudde apen bij elkaar! Serieus, het mannetje heeft gevoel voor humor en is altijd in voor een dolletje. Vandaag ging hij zich elke keer in zijn vest verstoppen, keihard lachen en aan mij vragen waar hij zich verstopt had! Gekkie.
Kun je via het arbeidsburo geen cursus volgen Witchke?
Oh Laar, dat is een goed idee!

Vandaag heb ik mijn nieuwe spijkerbroek aan en ik ben er blij mee! Hij doet mijn figuur echt veel goed en mijn brede, platgeslagen Hollandse moederkont wordt verbazingwekkend leuk gelift!

(bovenstaande is helemaal niet belangrijk, maar ik wilde het toch even kwijt.)
Wel belangrijk Muis! Zoiets doet wonderen voor je humeur.

Hoe is het met de zieke kinderschare vandaag?

Heb net even een zakelijk briefje opgesteld voor het bedrijf van vriend en waar ik dat normaal toch echt binnen een half uur af gehad zou hebben heeft het me nu een uur gekost. Lang leve verlof (en ik bid God op mijn blote knietjes dat het nog enigszins goed komt).

Verder ben ik dolblij want het schilderijtje voor de babykamer dat ik dinsdagavond heb besteld is binnen en superleuk!
Muis : heb me al kandidaat opgegeven om te gaan inpakken, maar dat is in ploegensysteem dus ook geen aanrader.

Het arbeidsbureau biedt geen cursussen correspondentie Frans aan :(
Wat balen Witch, dat lijkt me dus echt een nadeel van de tweetaligheid bij jullie.

Swiss, ik was erg teleurgesteld omdat ik het gevoel had dat ze mij liet vallen. Nu blijkt dus dat ze aan mijn kant staat, maar dat kan ze niet laten merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven