***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Arme Esan! Hoe zou het toch komen??

BM, leuk, de dieren! Kun je op een gegeven moment ook nog de stal enzo erbij doen. Wij hebben de stal wel, maar die is nog net iets te breekbaar, dus gebruiken we een peuterproof-stalletje.

Ik denk dat je dat probleem sowieso snel hebt met een tweede. Alle "grote" dingen zoals loopfietsjes zijn er al. Och en kinderen hebben ook niet door dat iets grote of kleine cadeaus zijn. Daarnaast heeft Gijs waarschijnlijk al meer dan Koen destijds. Of niet?
Muis, daarvoor is er nou Lego uitgevonden. Hoe meer je daar van hebt, hoe leuker het wordt! Plus: hoe ouder de kinderen, hoe leuker het wordt!

Handig he.

Die 2 vibes die we hier nog hebben die blijven hier ook Esan, sorry. Robbie is heel onrustig de laatste tijd.

Swiss? Alles OK?

Werruk.
Xaloy, A. is ook nog een kind! Hij gaat elk weekend helemaal los met de duplo en zit zich nu al te verheugen op het technisch lego dat over een jaartje of vijf kan worden aangeschaft! (ha, en dan mag hij het opruimen. Ik word nu al kriegel van het opruimen van twee bakken duplo, ook al helpen Steijn en Hugo mee. Overal ligt dat spul! Onder de bank, onder de stoel, in de keuken en helaas ben ik altijd de sufferd die er op gaat staan.)

Laar, kinderen hebben inderdaad niet door of een cadeau groot of klein is. Steijn wil namelijk een nieuwe keuken van de Sint krijgen, maar Hugo was aan het pleiten voor appelsap!
Hugo weet wat belangrijk is! Jongetje naar mijn hart :-)
Mooi peuterverhaal:

Robbie had gepoept. Dat is tegenwoordig aanleiding om te roepen: 'Poep, lui!' (mama, of papa, er zit poep in mijn luier!)

Waarop papa de luier gaat verschonen. Als papa daarmee klaar is en Robbie weer weghuppelt zwaait hij naar de afvalbak en roept: 'klaaaaar! byebye poep!'

haha, super die Robbie!

Esan, het slechte slapen gaat beter worden. Het was afgelopen nacht volle maan, dus nu wordt het beter!

Sorry, maar momenteel geen vibes van mij. Ben erg blij als Finn doorslaapt, want ik trek het momenteel niet om mijn bed uit te moeten.

BM, ik geef Finn ook weinig voor zijn verjaardag / kerst. Hij wordt een beetje overactief van teveel nieuwe dingen, en als hij al veel van Opa's en Oma's enzo krijgt, vind ik het zonde nog veel meer te kopen. Daarnaast heeft hij het toch nog niet in de gaten!

Net mijn 3e shot gehad. Mijn bloed was nog steeds goed, kan zelf helemaal nergens uithalen dat ik het medicijn krijg of het placebo. Koppijn enzo nog even aankijken met paracetamol, verwacht eigenlijk dat als ik echt erge bijwerkingen krijg, dat die een deze weken komen.

Nu even lekker bank hangen. Over een uurtje (ofzo) Finn weer ophalen.
Lieve swiss doe ff lekker rustig aan.

Wat een nare spanning lijkt het me toch dat je niet weet of je een medicijn of het placebo krijgt.

Hoeveel shots heb je eigenlijk nog te gaan?

En ga je daarna weer door de hele medische mallemolen?
De volgende shot is op 24 November. Daarna op 9 December weer scan-dag. Als alles goed is (geen nieuwe uitzaaiingen enzo), krijg ik daarna elke 3 maanden een nieuwe shot. En dat voor 2 3/4 jaar (totaal trial 3 jaar). Als het medicijn in de tussentijd wordt goedgekeurd, of als ik in de tussentijd een nieuwe uitzaaing krijg, stopt de trial.

Ik krijg pas aan het eind van de trial te horen of ik het medicijn kreeg of niet!
Lolz Xaloy wat een gekke kerel die Robbie

Swiss : ik hoop dat er echt geen uitzaaiingen meer zullen zijn in december.

Zo het staat nu vast op 10 december stop ik met de dagbehandeling en dan ga ik de maandag erop de paperassenmolen in.

Papieren in orde brengen om werkloosheidsuitkering te krijgen, papieren in orde brengen om mijn vrijwilligerswerk verder te mogen doen. En dan waarschijnlijk nog een oproeping door de kas om me te gaan verantwoorden waarom ik al zolang zonder werk zit.
Aah, die Robbie! Wat schattig!

Swis, er zijn gewoon geen nieuwe uitzaaiingen! Dat kan niet en dat mag niet! Zo, ik heb gezegd.

Vanochtend was ik toch zo blij dat Steijn en Hugo zo lief zijn de laatste tijd? Nou, dat was de goden verzoeken, want ze hebben me sinds thuiskomst van de peuterspeelzaal aan een stuk door uitgetest. Het hoogtepunt was dat Hugo op het hoofdje van Mees wilde gaan zitten! Ik schrok zo erg, dat ik hem (ik denk te) hardhandig bij zijn armpje heb gegrepen en heb weggetrokken. Volgens mij schrok Hugo weer zo van mij, dat hij begon te huilen (vond ik wel erg zielig), of hij huilde vanuit schrik voor zijn eigen actie. Desalniettemin was het niet echt een topdag...Ik ben serieus gaar van het continu afbakenen van mijn grenzen! (waarom dacht ik dat drie kinderen hebben zo leuk is?)
Fijn dat de frequentie van de shots hierna minder wordt Swiss. Blijven de controles dan wel zo vaak? En als je nu tussentijds een controle wil, kan dat dan ook?

Muis, hing het in de lucht ofzo?? Puk was de hele middag afwisselend enorm lief en enorm stout. Als hij stout was probeerde hij me echt uit. Bah. Ik vroeg me vandaag echt af waarom ik in godsnaam een tweede wilde en vooral hoe ik dat ga doen...

Oh, we hebben een nieuwe buurvrouw onder ons. Ik baalde al dat de vorige weg zijn gegaan, want ze pasten regelmatig op de babyfoon. Deze is au pair geweest, dus dat is ook prima .
Goedemorgen!
Goedemorgen!

Laar, Puk was dus ook zo gezellig gister? Soms snap ik die kleintjes echt niet: het ene moment is het beregezellig, maar dat kan in een nanoseconde omslaan! Bah.

Een au pair als onderbuur is relaxt! Bofferd!

Wij zijn vandaag drie jaar getrouwd en doen niets. Gezellig, nietwaar?
Gefeliciteerd! Gaan jullie dit weekend ook niets doen? Wat ongezellig!

Wij waren afgelopen weekend 7 jaar samen (goed, dat is geen huwelijk, maar ok) en vriend heeft niet eens een bosje rozen oid geregeld. Zijn excuus: "dat komt volgend weekend, want dan is het 7 jaar" (we doen het het 1e weekend van november). Nou was het zondag 1 november, dus die vlieger gaat niet op, maar ok. Ik denk dat ik hem vrijdag nog even help herinneren.
Zijn jullie allemaal druk??
Hey muis gefeliciteerd met je driejarig huwelijk !

Hier zonet bij de adviserend geneesheer van het ziekenfonds geweest en ben goedgekeurd. Ze raadde me aan om me aan te melden op een wachtlijst voor werkzoekenden die medische beperkingen hebben. Mij goed maar ik moet er eerst nog het fijne van weten, ik wil ook op gewone jobs kunnen solliciteren.

Verder naar de kapper geweest en heb een korte bob in het blauwzwart voor maar 47 euro, viel dus goed mee.

Hehe het begint te korten, maandag is het al zover. Xander gaat dan naar school. Eerst natuurlijk nog uitgebreid trakteren op de creche met cake en de leidsters een doosje ferrero rocher geven. Ik ga hem meehalen vrijdag, hoop dat ik weer geen traantje ga wegpinken omdat kleine man weer een grote stap in zijn leven gaat zetten. Elke verjaardag heb ik al stiekem zitten janken.
Lara, valt druk doen ook onder druk? Dan ja ...........

Gefeliciteerd Muis, misschien een idee om het weekend iets te doen? Hoewel ik persoonlijk niet zo'n fan ben van speciale dagen (trouwdag / verjaardag etc) vieren, ik vier liever als er een goede reden is (heb nu zin om uit eten te gaan / naar de bios / bubbels te drinken).

Over gezellige kids gesproken. Ik stond vanmorgen op met een schreeuwend en huilend kind, en ging weg naar kantoor terwijl ik een schreeuwend en huislend kind achterliet. Moest tot 4 keer toe hem terugduwen het huis in, toen heb ik gewoon de lift genomen. Neem aan dat alles goed is gekomen en hij uiteindelijk de deur weer binnen is gegaan.

Eerst moest hij huilen omdat mama het had gewaagd de (enorm volle bak) cornflakes op tafel te zetten (lees, hij mocht het zelf niet over de vloer legen), daarna was het omdat .... geen idee. Hij was doodmoe en had geen zin.

Gevolg, mama ging met een knallende koppijn de trein in! Joepie!

Verder alles ok. Darmen een beetje onrustig, maar geen echte problemen. Morgen lekker dagje thuis. Denk dat ik met Finn de dag ga beginnen met zwemmen.
een keer is genoeg
Oh bah Swiss. Dat is zo vreselijk naar om op die manier weg te gaan! Hopelijk is die bui morgen weer over... (ik vind je trouwens wel een hele gemene moeder: waarom mag Finn niet eens de cornflakes over de grond heel gooien?? )

Spannend hoor Witchke. Gaat Xander dan hele dagen naar school? Brengt en haalt jouw vriend hem eigenlijk altijd van de creche?

Hier was het vanmorgen eigenlijk heel gezellig. De nieuwe schoonmaakster is helemaal weg van Puk en laat dat duidelijk merken. Hij kan op zijn beurt dan niet overdreven genoeg doen. Charmeur.
Gratis af te halen:

Twee peuters van 2,5 jaar en een baby van elf maanden. Het zijn allen jongens en doorgaans heel lief en gezellig.

Gatver de gatver, wat een kutdag vandaag. Ik ben in tijden niet zo uit mijn hum geweest en ik heb gewoon echt geen zin meer om thuis met die drie idioten te zitten. Slapen? Ben je gek. Luisteren? Doe normaal. Gezellig meedoen? Is voor watjes. Doodop zijn en NIET naar bed willen? Is leuk voor mamma. (of wat daarvoor door moet gaan.)

Jezus, ik kan wel janken! Ik heb potverdomme mijn hele leven opzij gezet, zodat A. carriere kan maken (vindt ie leuk) en ik voor de kinderen zou zorgen. Geloof me: ik zou zo graag willen dat A. een normale baan met normale werktijden had en dat ik er niet de godganse dag alleen voor sta. Ik had dan ook gewoon een baan gehad (zou nu natuurlijk ook kunnen, maar ik word al moe van de gedachte om alles alleen te doen 's ochtends en 's avonds en dan ook nog te moeten werken tussendoor.) Dag in dag uit, alles doe ik alleen. Soms vind ik het geweldig, soms vind ik het leuk, soms vind ik het wat minder en vandaag vind ik het ronduit kut met peren.
Ik heb mijn dag niet vandaag. Ik voorspel een scheiding binnen nu en een jaar, aangezien dit geen goed begin van het vierde huwelijksjaar is. (zie je, ik had gewoon nooit moeten trouwen! Waarom ben ik zo huisje, boompje, drie kinderen en twee beestjes? Waarom? Ja, waarom zijn de bananen krom!)
Jemig, ik lees net mijn posts terug en het sjacherijn druipt er van af! Valt het op?

Morgen ben ik weer helemaal mijn stralende, gezellige, onderhoudende en uitermate geestige zelf! Maar nu even niet.
Dikke muis. Je bent een supermama en die mogen echt wel eens mopperen, klagen enz... Het is superknap he je het allemaal doet. Ik word zelf van twee soms al helemaal moedeloos....

Luuk is vandaag zelf gaan zitten.. Hij was sinds hij thuis was (rond half 6) al steeds bezig om op handen en knieen te gaan zitten. daarstraks in bad ging hij daarmee verder en toen zat ie ineens op zijn billen. Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk. Ik moest er gewoon van huilen. Het gaat allemaal zo verrekte snel. Ben zowieso een emotioneel wrak momenteel, dus dat komt goed uit.....Volgende week een week vakantie, hoop dat ik weer een beetje tot rust kom.

Sorry voor mijn ego-ego berichtje... Mag ik ook wat slaapvibes??? Gaaaaap

Vanavond naar de cursus "peuter lief, soms lastig'. Gezellig met allemaal lotgenoten
Muis je mag mopperen! Lijkt mij ook rete zwaar om alles in je uppie te doen! is A inmiddels thuis?

Hier gaat alles prima. Vriend is sinds gisteren weer aan het werk, moet wel erg wennen hoor. Vind het moeilijk om mijn aandacht te verdelen en heb het idee dat ik nergens aan toe kom in het huishouden of voor mezelf. Maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn.....

Rosa doet het goed. Het doorslapen was helaas een uitzondering. Ze komt nu meestal 1 keer rond een uur of 4 en daarna rond 8 uur. Mogen we nog niet over klagen natuurlijk.

Ga morgen haar laten wegen, ben erg benieuwd of ze weer goed gegroeid is.

Luna is een trotse grote zus. Heeft wel haar jaloerse buien maar reageert dat gelukkig niet op Rosa af. Ze is juist heel lief voor Rosa, wil haar veel knuffelen, aaien en kusjes geven. Moet haar alleen nog leren dat dat ook wat zachter mag!
Muis, je bent een sterke vrouw, zou het op mijn eentje niet redden om dag in dag uit op Xander te passen.

Lara, vriend gaat Xander altijd brengen en halen. En Xander gaat fulltime naar school gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven