***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Arme Spitsmuis en Swissie; allebei zo moe en een brakke vent...

Fachat: gefeliciteerd met Kaj! Het superheldenfeest wordt morgen vast hartstikke leuk. Veel plezier!

Wat krijgt hij van jullie?

Zo, wij hebben net een kerstboom gehaald, even optuigen!
Fachat, van harte gefeliciteerd met Kaj! Hoop dat jullie een leuke dag hebben!

Layla, die tas is leuk! Ik heb hem niet gezien op de giftspagina. Wel die met de hertjes, en toen ik hem gisteren wilde bestellen was hij op, grrrrr!

Arme Spitsmuis, zo moe... En Swissie ook. Niet leuk!

O, moet weer wat doen hier, later!

Lara, jij kent mijn buurmeisje toch? Ze geeft vanavond een feest, ga je daar toevallig ook heen?
Nee, het is geen vriendin van ons, ik ken haar alleen via via en mijn vriend ook. Kent jouw vriend haar eigenlijk niet van die studentenvereniging? Of was dat ver na zijn tijd?
Nee, is na zijn tijd. Is de boom al opgetuigd? Gezellig hoor. Wij nemen dit jaar geen boom, ik zou niet weten waar ik hem moet zetten. Hee wacht eens even, misschien zet ik wel een kleintje op het balkon!
Ik wilde gisteren ook wel uit! Vriend was ook thuis dus ik had zo weg gekund. Ik las het net pas dat je ook uit wilde. Ben je nog geweest? Het was uiteindelijk wel leuk hoor thuis, samen met vriend een flesje gedronken.

Trouwens, hij is woensdagmiddag vrij, en ik dus ook, dus al je wil lunchen?
Lees nu pas dat vriend er niet was Lara. Pff, als ik nou eerst eens even alles netjes zou lezen en dan pas reageer.

Lievelust, wat spannend zeg! Wat is het snel gegaan allemaal. Wel raar ook zeg, om zo'n tijdperk af te sluiten. Bijzonder hoor.

Wat was het trouwens heerlijk weer de hele week. Ik heb alleen maar leuke dingen gedaan en voelde me ook weer veeeel beter dan vorige week. Afgelopen zondag zat ik er echt doorheen maar dat kwam doordat iedereen slecht sliep. Twee keer naar de dierentuin geweest, twee keer naar het park, net ook weer met z'n allen. Op jacht naar cadeautjes voor Lars die volgende week alweer twee wordt, m'n binkie. Inderdaad, leve de thuismoeder spitsmuis/framboos, hartstikke retro en dus hip!

Zo, even gezellig doen hier!
Mijn vriend was thuis aan het werk, maar ik dacht dat jij na je uitstapjes van vorig weekend geen zin/ tijd meer zou hebben. Anders had ik je gebeld (had ik dus sowieso moeten doen...).

Klinkt als een gezellig weekje dat je hebt gehad!
Wat krijgt Lars eigenlijk voor zijn verjaardag?
Hallo allemaal! Ook weer even een teken van leven van mij. Ik heb wel af en toe bijgelezen maar al een tijdje niks laten horen. Ik ben op dit moment (weer) ziek, bijholteontsteking, voorhoofdholteonsteking en keelontsteking. Heb veel te lang doorgelopen met m'n klachten. Ik heb nu een flinke antibioticakuur gekregen en hopelijk ben ik er voor de kerst helemaal vanaf. Voor de rest ben ik weer vreselijk moe en heb ik ontstekingen in mijn gewrichten. Weer terug bij af helaas, god wat voelde ik me goed tijdens de zwangerschap en de maanden erna. Misschien toch maar weer zwanger worden

Met Kaj gaat het goed, woensdag weer naar het cb volgens mij is hij in gewicht nauwelijks maar in lengte wel gegroeid. Hij is gelukkig harstikke lief, kan nu goed even alleen spelen zodat ik even rustig kan zitten. Verder krijgt hij EINDELIJK een tandje. Het jochie is al bijna 9 maanden. Ik hoef dus toch geen kunstgebit voor hem te kopen... O, ja hij wil nu ook steeds gaan staan, maar van lig naar zitstand lukt nog steeds niet...

Sorry voor mijn egoberichtje. Volgende keer meer en reactie op jullie als het typen wat beter lukt.
Hey Lilien, fijn weer wat van je te horen. Wat naar dat je nu weer last van je gewrichten hebt. Ik hoop dat je met die ab kuur er snel weer van af bent, zou toch jammer zijn als je ziek bent tijdens de kerstdagen. Wat grappig dat Kaj in gewicht niet veel gegroeid is maar wel in de lengte. Ik denk dat dat meestal rond die leeftijd is? Maar goed, hij heeft nog wel even wat reserves, hij was toch ook altijd zo'n lekker spekkie? Kun je je schoonmoeder ook laten zien dat het allemaal goedkomt, die was toch bang dat hij te dik werd?
Lilien: wat naar zeg dat het niet goed gaat met je gezondheid! Belemmert het je ook erg bij de verzorging van Kaj, of valt het mee? Helpt de medicatie ook niet? Sterkte en beterschap!
Poezewoefke, ik zie je toevallig online staan. Hoe is het met je? En met Kieran?
Wat is het hier uitgestorven!

Ik heb Framboosje gespot in het Idols-publiek!
fachat : gefeliciteerd met kaj

Lilien : fijn dat je nog eens iets van je laat horen !! Beterschap voor jou !

En fijn dat kaj nu zijn eerste tandje krijgt

Poez : hoe gaat het met jou ??
ff tussendoor: hierverkopen ze ook leuke betaalbare babyslofjes, ze hebben zelfs een soort laarsjes, lekker warm gevoerd!
Bedankt voor al jullie lieve felicitaties! Het feestje was erg leuk! Kaj en zijn vriendjes hebben genoten. Kaj ligt pas net op bed en viel meteen uitgeput in slaap! Ik ben zelf ook kapot, ik wilde eerst nog vanavond het huis helemaal opruimen en dweilen, maar ik ga lekker bankhangen met Fachatman, want we zijn echt moe! Morgen dan maar..

Nog even, want wat lees ik.... Finn is al zijn eerste stapjes aan het zetten??? Wat een snelle jongen zeg! Knap hoor!

En beterschap voor Lilien!

En nognmaals gefeliciteerd met de verkoop Lievelust, wat gaat dat snel zeg! Hoelang hebben jullie het cafe nu gehad?
Nu pas naar bed? Was hij helemaal hyper van het feestje? Wel fijn dat hij het zo leuk heeft gehad, je hebt er ook zoveel tijd en zorg ingestoken! Doen jullie feestjes samen, of komt het veel op jouw schouders neer? Lijkt me best een klus hoor, een kinderfeestje organiseren (maar dat krijgen we allemaal nog...).

Een klant had mijn vriend eens ingehuurd om te helpen bij een kinderfeestje. Uiteindelijk heb ik het toen gedaan. Het was een soort van survival door het bos met kinderen van 5 en spelletjes in de tuin. Ik was werkelijk gesloopt na die middag!
Michaatje: helemaal vergeten, je vroeg toch of ik woensdag kon lunchen? Had ik wel heel gezellig gevonden, maar een vriendinnetje is vrij en dara heb ik mee afgesproken... jammer!!!

(ja, ja, ik verveel me dus gooi het hele topic maar even vol)
Oh over die site die ik net geplaatst heb. In de Ouders van Nu stond een advertentie van hen en als je als kortingscode: "oudersnu"invult kosten de babyslofjes maar 13,95 per paar, op de laarsjes krijg je 1,20 korting dus dan komen ze op 16,75 (nog niet duur natuurlijk).
Mogge,

Layla..erg leuke schoentjes zeg op die site. Ik ga er denk ik ook een paar bestellen!

Fachat.. we hebben het café 4 jaar (en 2 maanden) gehad. Ik kan er ook nog niet aan wennen dat het er straks niet meer is en dat we dan weer moeten gáán werken, want nu lopen we de trap af en zijn aan het werk zeg maar.

Balen, ik ben Idols helemaal vergeten. Ik ben om 19.00 uur in bed gaan liggen, want slapen was er gisteren verder ook niet meer van gekomen.
Jeetje zeg, hoe heb je het volgehouden gisteren??
Ik heb net die box verlaagd, maar misschien dat ik het toch maar terug zet. Max kan alleen staan als ik hem zelf ergens aan vastzet en heeft zich nog niet opgetrokken. Zo'n lage box is best irritant voor je rug volgens mij en het kan nog weken duren voor hij zich zelf kan optrekken.

Wat vinden jullie?
Kom even langs fietsen. Niet met de auto want die hebben ze gisteren in elkaar gereden. boehhhhh! Een onverlaat kwam met een vaart een parkeervak uit zetten. Flinke schade en de auto is afgevoerd door het bergingsbedrijf. Dochter was helemaal over haar toeren en wil noooooit meer in de auto. Was al de tweede keer dat ze een botsing meemaakte. Gelukkig hebben we allebei niets. Wel balen hoor. Van de week is ze jarig en geeft een partijtje en nu zonder toet is het lastig boodschappen doen.

Waarschijnlijk krijgen we morgen op zijn vroegst een leenauto.

gisteren ook nog op de huisartsenpost gezeten. Vincent was zo benauwd en kreeg flinke koorts. Donderdag was ik nog bij de ha geweest en die wilde dat als hij koorts kreeg hij meteen gezien zou worden. Ze hebben hem verneveld zodat hij wat minder benauwd werd en alle pufmedicatie mee naar huis.

zo zielig als je die kleine longetjes hoort piepen en reutelen.

Dus het was me het dagje wel gisteren. Eigenlijk moesten we vandaag naar een verjaardag. Nu we geen auto hebben is dat een mooi excuus om thuis te blijven en een beetje bij te trekken van al het gedoe.

Stoer hoor al die kindjes die al kruipen, staan en al pasjes aan het handje maken.

Swissie hoe was het bij Xaloy en hoe gaat het met de kleine Robbie?

Lievelust wat enorm snel is dat allemaal gegaan met de verkoop van het cafe.

Lilien beterschap. red je het een beetje met de verzorging van Kaj?

Framboos hoe was IDols?

Lara, bij ons staat de box nog niet naar beneden. maar ik houd Vincent wel scherp in de gaten. Bedje hebben we al wel lager gezet.
Jaaaa Framboos, hoe was Idols? Details graag! (volgens mij heb ik je zien zitten toen Sandy optrad)

Esan, balen zeg, van je auto! Beterschap voor Vincent!

Lara, wij gaan vanavond de bedjes naar beneden halen. De box hoeft nog niet, aangezien Hugo nog niet bij de rand kan.

Zoo, ik ben nog steeds moe. Hugo werd vannacht om 03:00 (!!!) hysterisch wakker en Muisman heeft zich over hem ontfermd. Volgens de dokter heeft Hugo een middenoorontsteking! Stakkertje. We kunnen er niets tegen doen; zijn lijfje zal het zelf moeten opknappen. Het is wel flink vervelend voor hem (en voor ons), dus ik hoop dat het snel beter gaat met hem.

Ik baal. Mijn menstruatie is op gang gekomen vandaag. Nu is dat al vervelend genoeg, maar dit was dus dag 30! Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en nu dus ineens niet. Ik vind het behoorlijk irritant, aangezien we vanaf maart/april willen gaan kijken of we een nog een kleintje kunnen maken. Bij Steijn en Hugo ging het allemaal erg makkelijk, maar toen had ik cycli van 28 dagen, geen 30!
Esan, wat balen van jullie auto! Wat eng om dat mee te maken. En dan ook nog naar de huisartsenpost met Vincent, arme jongen.

Spitsmuis, Hugo ziek, wat zielig (ook voor de rest van de familie!). Ben je een beetje ongeduldig? 30 dagen is toch niet zo'n heel lange cyclus, dan kan het toch ook nog makkelijk gaan?

Lara, ander keertje dan. Ik heb net ook al een andere afspraak gemaakt voor die middag. O ja, bedankt voor je aanbod, leuk ik sms je straks mijn postcode wel even. Het is toch wel vrijblijvend?

We gaan nu naar een kinderfeestje, Lars z'n beste vriend is gisteren twee geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven