***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Muis wat sneu dat Hugo zo'n pijn heeft. Wat vaak helpt is zijn hoofdeinde van zijn bed wat te verhogen. Je kunt bijvoorbeeld wat boeken onder de voorpoten van het bed zetten.

Ik heb trouwens nooit hetzelfde aantal dagen bij een cyclus. Maar net als michasha zegt. 30 dagen is nog helemaal niet vreemd.

Beterschap
heeeeeej meisjes! Idols was leuk! we waren per ongeluk 2uur te vroeg (we waren de afslag mac donalds voorbijgereden) dus kwamen bijna helemaal vooraan te zitten (5erij) naast de jury. Super belevenis om zo'n grote hapening een keer live mee te maken!

denk dat zo'n show zowiezo leuk is om te zien omdat er optredens zijn..muziek is tenslotte altijd dikke prima!

oja, kreeg af en toe gelijke smsjes van vriendinnen die mij zagen dus blijkbaar was is wel even in beeld...Zal vanavond eens kijken naar de HH!

Spitsmuis Huug een middenoorontsteking!!! das zielig! Dat arme mannetje! en ook nog niets kunnen doen voor hem!

En wanneer kom je nou eens op tv bij de huisartsenpost??

Esan vincent benauwd! wat eng zoiets! ook even de schrik in de benen gehad of niet? En dan ook nog een auto ongelukje! Wat zielig voor je meisje zeg!

Mich ik ben ook nieuwsgierig wat jullie voor Lars gaan kopen!!!

oja, dacht gister tijdens idols de baby te voelen! Voelde ineens 2xeen "plopje" in mijn zij..Volgens mij dacht de baby wat is dit voor een lawaai!!

En de drinkbeker met neusuitsparing is voor Tommy een succes!

De peer ging er vandaag binnen no time in! Dat kan je van de lepel niet meer zeggen.....
beker

dit vind tommy fijn!
Esan wat sneu van je auto !! En dan nog eens vincent ziek. Hoe gaat het met benevelen. Hier zijn we er nog altijd met bezig en het is een waar gevecht altijd.

Zo muis, jij ook al aan het kijken voor een derde !! Ik zou wel willen als alles weer een beetje op gang bij mij loopt, en als Xander drie is. Maar vriend, ... ik weet het niet , denk na heel de historie met mij dat hij niet meer zal willen.
Trouwens Beterschap voor Hugo !!
Esan, wat een schrik van dat ongeluk! Is er erg veel schade? Je dochtertje heeft toch ook wel pech zeg, dat ze er weer bij was...

Die arme Vincent...! Wanneer moet het beter gaan? En hoe werkt zo'n inhalator? Wat zit daar dan in? Is dat net zo'n ding als astma-patienten hebben?

Framboos: leuk dat je het zo leuk hebt gehad! Volgens mij best grappig om zo'n show eens in het echt te zien.

Spitsmuisje: he bah, die arme Huug! Hij had al eerder een oorontsteking toch? Heeft hij dan ook koorts?

Ben je minder vruchtbaar met een langere cyclus? Als het altijd 30 dagen is is er toch niks aan de hand?

Micha: helemaal vrijblijvend, het wordt na 2 weken vanzelf stopgezet. Hoe was het feestje?
Framboos, wat fijn dat je het zo leuk vond! Super dat je de baby voelde! Ik ging nog eens naar een concert (of vier) toen ik zwanger was en ik voelde Steijn en Hugo dan heel erg! Als de kinderen in mijn klas lawaaierig waren voelde ik ze trouwens ook meer dan normaal. Volgens mij reageren kleintjes op harde muziek! (of harde kinderstemmen)

Mich, hoe was het feestje?

Tja, die cyclus... Ik wil heel graag weten hoe hij verloopt zodat ik weet wanneer ik van bil moet gaan ergens in maart/april. Dat is dus de reden dat ik niet zo blij ben met die twee dagen extra die ik ineens had! (bah, wat een ordinair verhaal!)

Met Hugo gaat het weer wat beter. Gelukkig maar, want hij heeft twee dagen heel veel gehuild. Oorpijn is vervelend en ik had het zo met hem te doen! Hij is sowieso een stuk ziekelijker dan Steijn. Hugo heeft de afgelopen twee maanden een oorontsteking, een grote puist met als gevolg verband en een middenoorontsteking gehad. Steijn heeft de afgelopen twee maanden helemaal niets gehad, op een snotneusje na!
Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en er een hele week voor uittreken Muis

Wat is eigenlijk het verschil tussen een gewone oorontsteking en een middenoorontsteking? (of vraag ik nu iets heel doms?). Fijn dat het alweer beter gaat met het arme kereltje!
Lara: --- . Zeg even als je 'm hebt, dan haal ik hem er weer af.

Had hier m'n postcode staan maar haal hem er nu weer af. Kan m'n telefoon niet vinden en hij staat op stil dus kan je niet sms-en (lekker handig...). O ja, op MSN staat het ook! Alvast dank je wel!
Hoe laat komt Idols? Ik wil Framboos ook wel zien!

Feestje was wel leuk, echt een kinderfeestje met een heleboel kleintjes tussen de 0 en 3, en een verdwaald stel zonder kinderen dat zich af leek te vragen wat ze er eigenlijk deden. Er stond een pan heerlijke mulled wine (soort gluhwein) op het vuur, dus ik vermaakte me prima.

Spitsmuis, komt wel goed joh, gewoon een weekje ervoor uittrekken net als Lara zegt.
O, en beterschap voor die arme Hugo natuurlijk! Was weer eens te snel.
Micha: ik heb het naar je gemaild!
mich een verdwaald stel????was het een openbaar feestje ofzo??

Idols komt vanavond 8:30 rtl 8....

ik verwacht van mijn verschijning niet al te veel

In de backstage show was ik in ieder geval wel ff te zien want ik had vriend aan de lijn die vroeg waar ik stond dus ik ging bellend op een stoeltje achter gordon staan en vriend zag mij toen.

Wij zaten rechts van de jury 5e rij naast gordon (achter de wand.) Ik had een grijs tshirt aan met een paar glitters..mijn vriendin heeft lang donker haar met zwarte bril, en andere vriendin blonde krullen.

Ga zeker niet speciaal voor mij kijken naar die eindeloze show hoor! das zonde van je tijd! maar als je zowiezo ging kijken...

Ik wil boer zoekt vrouw zien! begint om 20:20 ned 1!!
Frambooske.. ik wil je wel even zien hoor! Ik wilde gisteravond al kijken, maar ben toen lichtelijk in slaap gevallen, dus ik ga straks wel even kijken.

Vriend heeft vandaag voor Daan van die nieuwe Olvarit A La Carte gekocht, en lekker dat hij het vond! Die potjes heb ik ook wel eens geproefd en die vind ik zelf echt niet lekker, maar ik heb vanmiddag ook even een klein hapje geproefd en dit is best te pruimen. Het smaakt meer naar 'echt' eten zeg maar.

Jammer alleen dat het redelijk duur is..

Muis..hihi, ik moest wel lachen om je cyclus en het van bil gaan..gewoon elke dag doen, kan je nooit missen!

zo, nu even zelf eten maken..misschien tot later!
Lievelust olvarit ala carte? zag het in de bladen staan ja! Ik dacht dat dit alleen voor de grotere kindjes was....dat er veel grote stukken in zitten, maar dat is niet zo? Ga ik dat ook maar eens proberen want het eten hier is nog steeds een heel groot drama! Meneer is helemaal van slag als er gegeten moet worden! pfff snap echt niet waar dit ineens vandaan komt....

veel plezier met idols!!

oja, ik vergat je nog helemaal te feliciteren met de verkoop van jullie cafe! Wauw wat definitief ineens...Wens jullie alle geluk!! (f)
Het is voor kindjes vanaf 8 mnd en structuur is eigenlijk nog best fijn vind ik, ik denk dat het vanaf 8 maanden is omdat er ook kruiden enzo inzitten.

Ja, de verkoop is eigenlijk heel snel gegaan, we zijn er erg blij mee, maar het is ook heel vreemd hoor. We weten natuurlijk ook iet wat we gaan doen qua werk enzo en da's toch best spannend, zo ineens allebei zonder inkomen.
Volgens mij was die Olvarit a la carte nu in de aanbieding bij de Dirxx, maar ik weet het niet zeker.

Zucht. Ik heb hier een klaarwakker jongetje. Het inslapen ging juist steeds zo goed!
Pff, ons gsm abonnement is afgelopen in maart, maar als we willen verlengen moet dit wel 3 maanden van te voren. Als we willen overstappen naar een ander netwerk moet dat ook minimaal 2 maanden van tevroren...maar er zijn zoveel verschillende soorten, ik zie echt door de bomen het bos niet meer!!
* zwaait naar forumvriendinnetjes, drukdrukdruk en ga vroehoeg naar bed vandaag!! *
lievelust hoe dan ook gaan jullie(eindelijk) meer tijd krijgen om samen met daan door te brengen toch?das toch geweldig??daar leef je toch voor???Met het werk komt het wel goed met jullie hard werken mentaliteit!
Ja, we zijn al allemaal dingen aan het bedenken die we nu samen kunnen gaan doen, dat voelt wel erg goed inderdaad en het is al zo lang geleden dat we bijvoorbeeld feestdagen echt hebben gevierd, want we waren altijd aan het werk.

Natuurlijk hebben we daar zelf voor gekozen, en het was ook echt geen probleem, maar sinds we Daan hebben ging dat ons echt wel opbreken.

Nu echt eerst eten maken, anders val ik om!
Grrr tekst getypt... blijkt mijn internet er ineens uit te liggen. En normaal kopieer ik alles eerst. Helaas. Dus ff kort want ben net als framboos boer zoekt vrouw aan het kijken.

Beterschap voor de zieke kindjes. Vincent, Hugo, .....

Framboos: Koen heeft vandaag ineens weer goed gegeten. Het scheelt echt als hij niet moe is. Dus meteen warme hap als hij smiddags wakker wordt.

Muis: Hoe gaat het eigenlijk met Steijntje zijn buikje. Heeft hij al minder last van opkomend eten?

En maak je niet druk om de lange cyclus joh. Volgens mij had ik vroeguhh een nog langere cyclus. Ben het alweer helemaal vergeten. Lang lang geleden. En mag nu weer gaan tellen. Want ben vorige week dus voor het eerst weer ongesteld geworden. Het duurt volgens mij wel langer dan voorheen.

Swissie: Hoe was het bij Xaloy?

Icke: Hoe gaat het bij jullie. Nog steeds een doorslapertje?

Ik ga bankhangen. Tot later.

Wat een vreselijke foto hiernaast trouwens. Beetje nep.
Hallo meiden,

Hier gaat alles nog steeds heel goed. Kieran is een wijs mannetje, maar motorisch heeft hij er nog niet zoveel zin in. Hij kan nog niet zelfstandig zitten. Laat staan kruipen of staan.

Wat zijn sommige kindjes hier snel zeg! Al staan en aan de hand lopen, wauw! Vooral die foto dat Finn?, staat in de box, echt wijs staat dat!

Hij heeft wel 4 tandjes en nr 5 komt eraan. Hij zit nu steeds heerlijk te knarsen met zijn tandjes, brrr..

Verder niet veel nieuws onder de zon, het gaat gewoon hartstikke goed met hem.

Ik lees nog wel regelmatig jullie verhalen, en af en toe werp ik een blik op jullie kinders op onze msn groep. Wat gaat het toch snel allemaal.
Hey Poezewoef, wat fijn dat het goed gaat met Kieran. En qua motoriek zou ik me niet druk maken hoor, komt vast allemaal goed. Zahra is ook niet zo'n vlotte, kan ook niet zitten zonder dat ik een vangnet creëer omdat ze anders voorover valt.

Spitsmuis, beterschap voor Hugo! Middenoorontsteking lijkt me echt niet fijn.

Esan ook beterschap voor Vincent en wat balen van je auto. Ik hoop dat je dochter al een beetje van de schrik bekomen is.

Zahra heeft last van doorkomende tandjes denk ik, vanmiddag een spuitluier, iedere keer van die rode wangetjes en ze is gewoon niet in haar hum. Vanavond heb ik een beetje gel op haar tandvlees gesmeerd. (had ik al in Turkije gekocht tijdens de vakantie omdat ik dacht dat haar tanden doorkwamen)

Lievelust, ik heb ook 2 pakjes A la carte gekocht, waren bij AH in de aanbieding, 2 duopakken voor 3,99, normaal 1 duopak voor 3,49. Het ziet er inderdaad wel smakelijk uit, ik wacht nog even met het geven ervan tot de feestdagen, dan is ze 8 maanden.

Framboos, ik heb geen Idols gekeken dus ik heb je helaas gemist. Wat een handig bekertje is dat trouwens! Zahra drinkt niet uit zo'n antilekbeker, dus misschien ook maar zo'n bekertje proberen.

Lara, ik heb de box nu naar beneden gezet, maar het was nog niet echt nodig, maar om hem nou weer omhoog te doen is ook zowat. Ik zou hem lekker omhoog laten als ik jou was. Het bedje hebben we nog niet naar beneden gezet overigens.

Buitenmeisje & Spitsmuisje, ik ben ook nog niet ongesteld maar als ik het deze maand niet word ga ik maar even naar de huisarts denk ik. Ik ben bang dat het weer een lastige klus gaat worden om zwanger te worden, dus dan kan ik maar beter gelijk naar de gyn doorgestuurd worden denk ik. Ik wil ook wel proberen om weer zwanger te worden volgend jaar. Ben natuurlijk al 38, dus dan is langer wachten niet verstandig denk ik.

Ik ga nog ff wat strijken en dan slapen.

tot morgen!
Esan, wat eng dat ongeluk zeg! En wat vervelend dat je nu zonder auto zit zeg! en hoe gaat het nu met Vincent, heeft hij nog koorts?

Framboos, wat leuk dat je de baby voelde! Je schijnt het bij je 2e kindje ook al eerder te voelen hé! (tenminste, je herkent het eerder)

Ik snap die beker trouwens niet helemaal, drinkt hij zijn perenhapje dan, of begrijpn ik het nu verkeerd?

Spitsmuis, gelukkig dat het weer beter gaat met Hugo! Hij heeft wel wat te verduren gehad de afgelopen 2 maanden zeg!

Ja Icke, hoe gaat het nu met de nachtelijke avonturen van Ruben?

Ole is nogal van slag, hij had het gisteren al een klein beetje met al die kinderen, maar vanmiddag met het bezoek had hij het echt gehad, hij wilde alleen maar bij mij zijn en verder niets en zelf bij mij was hij nog niet helemaal tevreden. Was trouwens wel erg sneu voor mijn vader, want hij moest vooral niets van mijn vader hebben, hij hoefde Ole maar aan te kijken of hij begon gelijk te huilen, hij werd echt een beetje bang van hem. Hij is ook nog eens snipverkouden, heeft een verschrikkelijke snotneus en een lelijk hoestje. Hij ligt nu sinds 19.00 uur op bed, maar is bijna elk half uur wel even wakker geweest (dat belooft wat voor vannacht!). Hij zit duidelijk even niet zo lekker in zijn velletje. Het was ook allemaak wel erg druk de afgelopen week. Nog een weekje en dan heerlijk 2 weken rust! Morgenochtend moet iK naar het CB, daar ook maar even goed naar zijn longetjes laten luisteren. Ben trouwens ook erg benieuwd hoeveel hij is gegroeid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven