***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
goeiemorgen,

Ben ik ook weer eens. M is weekend naar Frankrijk, dus was even pittig. Sowieso gister op een neer gecrosst naar 2 verjaardagen. Vermoeiend, maaar gelukkig gedroeg kleine zich goed, klein hazeslaapje tussendoor in de auto en meneer kon er weer tegen. Maar allebei wel kapot van moeheid. Nu een nieuwe dag. Gaan eten bij schoonma, hoef ik lekker niet te koken.

Wat een actie op MP door jullie

Staat er nmog wel wat op voor ons? :-)

Dat labiele herken ik wel. En niet alleen positief. Af en toe ook echt wel soort angst van hoe moet dat allemaal straks.

Swiss, red je t nog een beetje? Deze week aan de beurt toch?

Esan, hopelijk begint t doorslapen nu echt. Ben erg blij dat Noah eigenlijk altijd goed slaapt, een enkele uitzondering daargelaten.

Mirene is echt super, ideaal, werd niet meer ongesteld en nergens last van. Ga ik zeker weer doen als we uitgejongt zijn, ha ha.

Vandaag een droog dagje, dus lekker naar buiten! Fijn! Dat geeft en vrolijker mannetje.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goeiemorgen,

Layla, nog niet bevallen hoor! Je 'mag' pas de 12e namelijk volgens mijn voorspelling

Mich/ Esan....ik loop dus ook steeds om liedjes te janken. Dochters van Marco Borstato idd, wat een tearjerker is dat, ik kon niet meer ophouden. Vriend schrok zich rot, we zaten ook in de auto namelijk en ik begon uit het niets te grienen.

DN, jeetje naar twee verjaardagen in je up, kan me goed voorstellen dat je bek af bent!

Gek is dat eigenlijk, 'vroeger' maakte het me niet uit hoe druk ik het had, maar nu ben ik al gevloerd als ik de hond uit heb gelaten..mijn conditie is echt ver beneden peil!

Vandaag gaan we met Daan denkik even naar de speeltuin, kan ie lekker even rennen en klimmen. Dat verdient hij wel na 2 dagen binnen te hebben gezeten.
heerlijk weertje!!!

Esanman is met de kids naar het strand. Even rennen en scheppen. Dus kan ik aan de studie, maar ik moet mij nog even motiveren.

Lievelustje kwam het doo rhet weer dat jullie twee dagen biinnen zaten? Veel plezier in de speeltuin.

Dn wat een volle agenda en dat in je uppie. Dat is een goede zet om vandaag bij je schoonmoeder te gaan eten.

Ga nu toch maar beginnen. See you ......
He bah Esan. Hopelijk was juist het niet doorslapen van vannacht een uitzondering en pakt hij het vanaf nu weer op!

Die oude FP-garage is mooi! Mijn broer had hem vroeger ook en heeft er uren mee gespeeld. Ik vind die oude FP-spullen ook mooier dan de nieuwere.

Muis: wat vonden de jongens nu ookalweer zo leuk van Little People? Ben een beetje dingen aan het verzinnen voor Sinterklaas.

Swiss: goede vlucht! Je boek valt hier in goede aarde. Puk kan heel geconcentreerd naar de plaatjes kijken. Echt leuk.

Micha: ben je er eigenlijk al over uit hoe je het gaat doen met de creche?

Het feestje gisteren was erg leuk (en dus laat). Vanmorgen genant lang uitgeslapen en dat was echt heerlijk. Ik kan er weer tegenaan.
Hee, al een tijd niets van muis gehoord. Ze zal toch niet ........
Muis is idd wel erg afwezig, niks voor haar. Maar ze heeft natuurlijk wel een druk leventje, dus het zal wel niet.... Hoop ik vanharte!!
Nee hoor lieverds, ik ben niet aan het werpen! Mijn laptop loopt alleen om de haverklap vast, waardoor ik weinig zin heb om te reageren. Daarnaast heb ik een druk weekend gehad, maar wel een leuk weekend.

Zaterdag hebben we (eindelijk!) de Bugaboo en een matrasje voor Ernie gehaald. Aansluitend boodschappen gedaan bij mijn immer favoriete Albert Heijn en toen waren de jongens moe. Ik ben gaan lunchen met een vriendin en haar zoontje en daarna was ik moe. (en de jongens weer wakker) Ik heb heel de middag en avond geslapen, heerlijk!

Vanochtend zijn we naar Clingendael gegaan en de knulletjes hebben zich helemaal uitgeleefd. Hugo heeft gehold (!!!) en achter hondjes aangelopen, terwijl Steijn alles wilde bekijken. Ik heb me geloof ik ook iets te veel uitgeleefd, want ik werd afgestraft met een berg harde buiken! Vandaag heb ik wederom heel de middag geslapen en ben pas net opgestaan, maar ik voel me wel prima.

Fach, fijn dat Ole weer beter is! Ik kan me zo genept voelen als een kleintje eerst doodziek is, om vervolgens in een nanoseconde op te knappen! Zit je daar met al je zorgen!

Ook fijn dat het goed gaat met je moeder! Wanneer mag ze naar huis?

Lara, het enige dat de jongens leuk vinden van Little People is die tractor. Ik moet zeggen dat het ook wel een erg tof ding is! Wij hebben wel meer van LP, maar ze spelen er eigenlijk zelden mee. (lees: nooit)

Ik ben trouwens van plan om met Sinterklaas iets van Plan Toys te geven. Zij hebben echt waanzinnig mooi (en waanzinnig duur) houten speelgoed en je kan er zo veel van krijgen! Ik ga voor een keukentje, maar Abe wil dat ze of een brandweerstation of een werkbank krijgen. Nou ja, ik kijk maar even wat budgettechnisch leuk is. Dit jaar moet ik voor drie, ja drie, kindjes speeltjes kopen! (even onder ons: Ernie komt er magertjes van af, maar hij is dan nog maar een paar dagen/weken oud en ik denk niet dat hij er een trauma aan over zal houden)

Esan, ik hoop voor je dat Vincent vanavond (en alle avonden die nog volgen) doorslaapt!

LL, hoe was de speeltuin?

Hugo heeft een paar nieuwe woordjes: kidneyboon ("kibbiebo"), lekker en mascara (macra). Vooral mascara is een essentieel woord voor zijn primaire woordenschat! Volgens mij zijn hij en Steijn twee Leco'tjes in de dop: niets is leuker dan met mijn make-up te rommelen en mij nadoen als ik bijvoorbeeld mijn neus poeder.

Oe, het kamertje van Ernie is bijna klaar! We hebben een stoel weggehaald en het is nu een heel lief klein babyjongetjeshokje geworden! Gisteravond heb ik nog wat kleertjes voor hem gewassen en dat gaf me een hoop rust. Laat de Ern maar komen! Ik ben er klaar voor!
Ben net thuis uit fryslan, ben bij mijn moeder op bezoek geweest. Het gaat goed met haar, ze vond het wel fijn dat ik op bezoek kwam. Wsl mag ze as dinsdag naar huis en moet ze dan nog een paar maanden herstellen (geen zware dingen doen enzo).

Muisje, wat goed dat je er helemaal klaar voor bent zeg! Volgens onze voorspelling moet je helaas nog even geduld hebben!

Trouwens, ik voelde me idd behoorlijk genept met Ole's schommelziekte!

Ik heb nu voor sinterklaas via MP die aquadraw van Thomas de Trein voor Ole gekocht. Volgens mij gaat hij dat heel leuk vinden!

Muis, heb hem niet gezien, maar volgens fachatman had de karwei nu een heel leuk houten keukentje in de aanbieding!

Dat zijn trouwens zeer belangrijke woorden om te kennen! Een van Ole's favoriete woord momenteel is Pikachu (Kaj heeft een pokemonpoppetje die dat zegt), ook zeer belangrijk!

Esan, wat balen dat Vincent niet weer doorgeslapen heeft! Die vibes zitten er dus wsl ook niet in!

Icke, hoe gaat het met Ruben in zijn peuterbed?
Fachat, gaat goed met Ruben in zijn peuterbed. Hij klimt of valt er in ieder geval niet uit, maar slapen doet ie nogsteeds niet voorbeeldig. Nu al drie weken veel wakker tussen door 's nachts en dan niet verder willen slapen. En 's ochtend is het hier hooguit 5.30 helaas. Vanochtend zelfs 4,20. Maar ik denk niet dat het van zijn bedje komt hoor:)

Hieperdepiep hoera voor Vincent !!!! Het is jullie zooooo gegund!! Hij moet vast even wennen, Vannacht gaat het vast beter. Ik duim echt mee!

Mich, even niet lekker in je vel he? Is ook niet niks geweest de laatste weken hoor....... Ik herken het wel, ben net als jij fysiek veel sterker dan mentaal en dat krijg ik altijd dubbel en dwars op mijn bordje op een gegeven moment.

Doe je nog yoga oefeningen?

Jammer dat ik niet in de buurt woon, ben erg benieuwd naar je stulpje.

Swiss, ik ben het even kwijt, is deze week je operatie?

Laar, nog gefeliciteerd met jullie jubileum!!!

Ik ga naar mijn bedje toe, ben moe. Dag dag vrouwtjes!
Spitsmuis, dat keukentje van Karwei is echt heel leuk, er zitten ook allerlei houten accessoires bij. En 30 euro is echt een koopje. Ze hadden nog meer leuk speelgoed in de folder staan.

Ik maak me een beetje zorgen om Zahra. Ze werd een half uurtje geleden wakker met koorts, ik heb haar getempt en het is 40.3 dus dat is wel hoog, ik heb ze een paracetamol gegeven en nu slaapt ze gelukkig weer, maar ik vind het wel eng. Daarbij raakt Laylaman altijd snel in paniek als ze koorts heeft en zit hij zichzelf op te fokken. Ik had de ha post gebeld en die zeiden dat ik ze in de gaten moest houden, als ze alert blijft en goede plasluiers heeft gewoon paracetamol geven, als het niet zakt weer terugbellen. Pffff ik blijf altijd redelijk kalm (lijkt me ook het beste voor Zahra) maar dan moet ik man ook nog gaan geruststellen. Hij gelooft gewoon niet dat het normaal is dat kleine kinderen zo snel hoge koorts kunnen hebben dus is in staat om direct naar het zh te rijden.
Beterschap voor Zahra, gelukkig is er meestal niks aan de hand als ze kooorts hebben, maar wat kan dat ineens omhoog schieten, he? Idd maar goed in de gaten houden. Arme Icke, red je het nog een beetje, dat is wel erg weinig slaap de laatste paar weken. Wel fijn dat ie in zijn bedje blijft liggen.

Gelukkig muis, nog nit geworpen, laat kleine Ern nog maar lekker even zitten. Fijn dat t kamertje af is.

Hierbij wat slaapvibes voor Vincent en Ruben!!

Ik lekker bij schoonma gegeten, heerlijk, geen afwas en zo. Nu ook lekker naar mijn bedje.

Hopelijk komt vriend morgen thuis, want zijn behoorlijke wateroverlastproblemen bij Lyon en daar mot ie langs.

Heb m nu wel lang genoeg gemist!

Slaap lekker iedereen.
Oh ja, fijn dat alles goed was met je mam fachat!!

En sterkte mich met je hormonen ed. Goed dat je wat voor jezelf ben gaan doen!
Balen dat het slapen niet zo goed gaat Icke! Maar wel goed dat hij zo goed in zijn peuterbedje slaapt!

Jeetje, Layla, beterschap voor Zahra. 40.3 is behoorlijk hoog!

Hou haar maar goed in de gaten!

Hoe lang is je vriend weggeweest Draakje?

Kunnen jullie dat keukentje van karwei op internet vinden trouwens? Ik niet nl.

Heb het even gemist Micha, jij bent een cursus / opleiding gaan doen?
Fachat, fijn dat het wat beter met je moeder gaat. Ik had trouwens de folder van karwei binnengekregen dus daar zag ik hem in staan. Overigens heb ik op MP wat Duplo blokken gescoord voor 5 euro, volgens mij is het hier vlakbij (er stond 0km afstand) dus ik ga het morgen even ophalen. Ze speelt op het kdv ook zo graag met Duplo. Ik heb hier ook wel wat blokjes, maar dat zijn van die blokken met 1 grote nop (is dat Primo ofzo). Ik heb trouwens ook geboden op een vliegtuig van LP, leek me wel leuk voor sinterklaas (de doos zat er nog bij)

DN, ik hoop ook dat je man geen last ondervindt van de wateroverlast. Lekker is dat hè, als je zelf niet hoeft te koken.

Icke, wat balen dat Ruben zo vroeg wakker wordt, Zahra was vanmorgen om half 7 wakker en dat vond ik al megavroeg. Daarentegen heeft ze wel de hele nacht doorgeslapen (vanaf 19.30) dus dat was wel fijn. Ik heb ze maar bij ons in bed gelegd en ben er om 8 uur uitgegaan zodat man nog een beetje kon slapen.

Spitsmuis, fijn dat het kamertje voor Ernie helemaal klaar is. Het kamertje voor ons kleintje is nu ook helemaal klaar, ik heb vanmorgen het bedje opgemaakt en wat kleertjes uitgezocht die ik meeneem naar het zh. Het ziet er echt gezellig uit.

Esan, balen dat Vincent weer niet doorgeslapen heeft, ik gooi wat slaapvibes jullie kant op! Overigens krijg ik Zahra nog wel in haar autostoel gelukkig, maar zo'n winkelwagen heeft ze een hekel aan (misschien omdat ze dan achteruit rijdt en niks kan zien?)

Lievelust, wat grappig dat je zo emotioneel kan worden van een nummer op de radio. Ik heb dat ook wel hoor, vooral met bijv. programma's als Extreme Home Makeover, vanavond ook weer, zo'n alleenstaande moeder met 4 kids (waarvan de jongste spastisch is) die dan een heel nieuw huis krijgt, ik hou het dan ook niet droog. Sinds ik moeder ben raken dat soort dingen me veel meer dan vroeger. Ik ben overigens nog niet van plan te bevallen hoor, dus misschien win je de poule wel!
pffff....3.40 vanochtend.......hoe bedenkt hij het?!!!!!!!!
Jaaa, dat keukentje van de Karwei, leuk is die! Wij willen hem vandaag ook gaan halen, ik zag hem op de reclame gisteren.

De folder krijgen wij altijd pas op dinsdag, daar ga ik niet op wachten want ik denk dat die dingen heel hard zullen gaan.

Speeltuin ging niet door helaas, auto startte niet en het is te ver om te lopen. We zijn dus maar een extra grote ronde met de hond gaan wandelen met de kindjes in de wagen, zijn ze toch nog even buiten geweest.

Esan, Daan was wat koortsig de laatste dagen daarom heb ik hem even binnen gehouden. Hij liep zo te hoesten en te proesten dat dat vochtige weer me niet erg fijn leek voor hem.

Hij vermaakt zich binnen ook heel goed hoor; potten en pannen met blokjes erin en koken maar =)

Beterschap voor Zahra, gaat het al wat beter met haar?

Muis, dat houten speelgoed is super! Helaas hebben wij hier een erg krap budget, ander had ik het wel geweten.

Fijn dat het kamertje voor Ernie klaar is, geeft ook weer een stukje rust he.

Fachat, fijn dat het goed gaat met je moeder! Ik heb hier die gewone uitvoering van de aquamat voor Sinterklaas, ik denk ook dat dat hier in goede aarde zal vallen, met alle pennen die hij tegenkomt wordt enthousiast op de muren getekend (gelukkig weet hij nog niet hoe hij een balpen 'aan' moet zetten!)
Hoe is het met Zahra, Layla?
Icke, wat irritant die nachten! Was hij vanmorgen ook helemaal wakker?? En wanneer gaat hij nu weer slapen? Wat doet hij nu hij wakker wordt? Loopt hij naar jullie toe? Sterkte meis!

Hoe is het nu met Zahra? Ik snap wel dat je bezorgd bent, maar meer dan paracetamol kun je niet doen. Als ze goed drinkt en niet suf is dan zal het vanzelf wel beter gaan. Beterschap!

Fachat: fijn dat het wat beter gaat met Ole en je moeder!

Dag lieve meisjes, moet nu echt an het werk.
Jeetje, wat een belabberde tijd, icke. Bij deze spreek ik Ruubje even ernstig toe. Morgen tot 7 uur stil zijn!!!

Ik durf bijna niet te zeggen dat Noah om 8.30 wakker werd.

Ga straks ook maar eens bij de karwei kijken. M vindt dat we al teveel hebben, maar vind zo'n keukentje zo leuk, vooral van hout. En hij is er nu toch niet.........

Fachat, hij is vrijdagochtend weggegaan en komt hopelijk vanavond thuis.
Layla, wat sneu dat Zahra zulke hoge koorts heeft. Ik hoop dat ze snel een beetje opknapt.

Muis, gewoon een gezellig druk weekend. Laat Ernie nog maar even lekker binnen zitten.

Icke, zwaai, zwaai hier ook weer 1.40 en vanaf 4.10 wilde hij gewoon niet meer slapen, ook niet tussen ons in. Vincent lag maar te draaien en te huilen. Om 6.00 maar een fles gegeven. Het is maar goed dat we het doorslapen meteen gevierd hebben anders was het niet meer nodig.

Dn, is je man voor zaken naar het buitenland? Hopelijk heeft hij niet te veel last van al dat water.

Dat keukentje klinkt leuk, dadelijk even kijken op de site.
esan, nee, gewoon voor hobby en plezier. Hij doet aan vrijevlucht modelvliegen. En er was een wedstrijd in Frankrijk. Dat is voor hem echt een weekend ontspanning, hoewel hij er flink van baalde dat ie niet gewonnen had

Heeft Vincent een beetje geslapen?
Goedemorgen.

Gaat het vandaag beter met de zieke kindjes. Anders wat digimientjes vanuit hier....

Icke: arme jij. Zo vroeg wakker. Wat doet Ruben als hij wakker is? Koen ligt meestal gewoon te kletsen en soms valt hij zelfs weer in slaap als het donker is. Hopelijk snapt Ruben snel dat dit niet helemaal de bedoeling is en niet echt goed voor zijn mama. Sterkte.

Muis: Lekker dat je helemaal klaar bent. Het schiet nu ook lekker op. Probeer nog ff een klein beetje te genieten van je zwangerschap, omdat je lijf het nu zo goed doet. Gezellig zo'n (soms veel te hard) trappelend kindje in je buik.

Swis: Veel sterkte deze week. Moest je nu morgen al naar het ziekenhuis?

Esan: Vincent vannacht weer doorgeslapen? Hopelijk wel voor jullie. Goed dat jullie er wel een taartje op gegeten hebben.

Fachat: Fijn dat het goed gaat met je moeder. Tis toch altijd schrikken zulke dingen.

Hier een lekker weekend gehad. Alhoewel ik zaterdag wel ff ben uitgevallen tegen vriendlief (hormonen). Al weken is hij bezig met de bouw van de schuur. Die is nu af. Dus ik dacht hem in huis te hebben dit weekend en dan gaat hij ook weer lekker 'buiten spelen' en zonder na te denken over de zorg voor Koen. pffffff. Ik heb dat de afgelopen tijd gedaan, maar vind het ook leuk als hij gewoon weer ff meehelpt overdag (savond helpt hij altijd hoor). Gelukkig was gisteren weer helemaal goed. We hebben het hele huis opgeruimd en schoon gemaakt dus de baby kan komen. Koen heeft goed meegeholpen. 's middags nog ff lekker een rondje gefietst.

Nu een nieuwe dag en vol verwachting klopt ons hart... ben nieuwsgierig en wil niet heel lang meer wachten.

Mich: nog ff een vraagje aan jou. Wat ik zo gek vind is dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat de bevalling spontaan begint, omdat de vorige keer de vk er aan te pas moest komen met het breken van de vliezen bij 42 weken. Nu denk ik ook alleen maar dat het gaat beginnen door het strippen of vliezen breken. Herken jij dit?
Goedenmorgen, ff snel want ben laatste dagje aan het werk.

Sorry, heb wel bijgelezen, maar ff geen puf te reageren.

Morgenochtend om 9 uur moet ik me in het ziekenhuis melden. Morgen zijn dan verschillende onderzoeken en woensdag ga ik onder het mes.

Als alles goed gaat mag ik dan donderdag (tussen 8.30 en 10 uur) alweer naar huis. Ik moet dan nog zeker een week wachten op de uitslag.

Ik ben best nerveus aan het worden, hoop ook niet dat ik er veel last van ga krijgen. Manlief vertelde vanmorgen dat hij verwacht dat ik best veel pijn ga hebben en wel eens een tijdje niet kan lopen! Lekker vooruitzicht! Hij heeft ergens online een filmpje gezien van zo'n operatie.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik vrijdag gewoon weer rondhuppel en maandag weer lekker naar kantoor kan.

Oeps, werk te doen
Hello!

Icke en Esan, ik zou stapelgek worden van die tijden!

Layla, hoe is het met Zahra? Is ze weer wat opgeknapt of niet? Huug heeft twee weken geleden ook vier dagen lang 40 graden koorts gehad en knapte ineens, zo poef, op!

Ik ben zo dol op A.! Hij heeft zich gister helemaal uit de naad gewerkt, ook toen ik al naar bed was. Vanochtend stond ik op en er lag een keurig opgeruimde overloop, een enorm opgeruimde slaapkamer en een opgeruimde zitkamer op me te wachten! Okee, het plaatsje ligt ramvol met zooi, maar hij heeft zich gister echt de blubbers moeten werken om het zo opgeruimd te krijgen.

We hebben een nieuw bed! Van de Ikea! Het is dat witte bed dat oud oogt, maar het niet is. (zo'n spijlenbed) Ooit hadden we een zwarte, maar die wilde ik niet meer. (waarom???) We hebben toen een ander bed gekocht, maar dat had geen hoofdeinde waardoor mijn hoofdkussen elke nacht van het bed viel. (irritant!) Nu hebben we dus een nieuw bed en het hoofdeinde is te hoog voor onze slaapkamer (schuine wanden en heel veel balken), maar ook zonder hoofdeinde staat het staat prima! Daarbij komt ook nog dat het een enorm hoog bed is en daar word ik momenteel zo blij van! A. vond het iets te hoog, maar ik heb als een roosje geslapen vannacht!

De mannetjes waren na hun mandarijn en kop thee vanochtend allebei gaar. Ze liggen nu dus op bed en ik hoop dat ze aan het einde van de middag ook nog een tukkie willen doen. Steijn zal het wel willen, maar ik weet het niet met Hugo.
He Swis, ik hoop echt voor je dat het meevalt! Ik denk aan je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven