***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gelukkig hebben alle scans geen abcessen en dergelijke laten zien! Weet niet meer zo goed iets te schrijven, behalve dat jullie superouders zijn en on-ge-loof-lijk dapper!
Wat moet het zwaar zijn voor jullie om Robbie zo te zien aan alle slangen en apparaten. Ik leef met jullie mee!
Denk dat we nu even op een 'afwachten' punt zitten hè? We kunnen alleen maar hopen met zijn allen op een goede ontwaking...

En lieve woorden over mijn zogenaamde hulpvaardigheid, maar niet nodig hoor!

Ik ga slapen, en mocht ik toevallig nog iets horen dan laat ik het jullie weten. (en vice versa natuurlijk!)

Slaap lekker lieve meisjes!
Gelukkig, al wat "beter" nieuws. Tjonge, wat duurt dat lang om uit de narcose te komen zeg! En het lijkt mij ook vreselijk om je kleine mannetje aan al die slangetjes en beademing te moeten zien!

Wat anderen ook al schrijven, ben ik Ole ook net iets vaker en steviger aan het knuffelen en ga ik steeds maar kijken als hij ligt te slapen.

Ik was vanavond uiteten met collegea, maar mijn gedachten waren steeds bij jullie! We blijven maar voor jullie duimen...
Even spieken voor nieuws.....
Sorry dat ik even in kom breken, maar ook ik wil even Xaloy en Compli en natuurlijk Robbie heel veel sterkte wensen (ook al ken ik jullie niet persoonlijk). Dit is echt een nachtmerrie voor alle ouders volgens mij...
Ben benieuwd hoe de nacht is geweest..
Xaloy en Compli, hou vol, hou vol.

Robbie (in goed Vlaams) : Doe dat goed he! Wordt weer beter, ventje!

Ik hoop dat ze een beetje door hebben kunnen slapen vannacht.

Ik ga mss dalijk even bij ze langs.

X
nog geen nieuws dus...

Fachat toevallig was ik gister ook uit eten met een paar collega's

(eerste X sinds geboorte) en ik zat ook steeds ff mijn telefoon te checken...Het zit inderdaad steeds in je hoofd.

Zohla, succes bij ze vanmiddag!
Lieve Xaloy, Compli

Wat een vreselijk verhaal! Ik begreep dat het alweer ietsje beter gaat met Robbie ...maar wat moet het vreseijk zijn om je allessie zo te zien liggen!!!

Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en liefde toe en hoop dat Robbie snel opknapt en weer lekker bij jullie thuis mag zijn!

Lieve Robbie, mannetje toch, wat ben jij een sterk! Zet hem op! Papa en mama zijn zo trots op jou!

snoetie, mama van Charissa 29 april 2007.
Hallo allemaal,

Zijn net natuurlijk weer bij Robbie geweest. Hij had vanmorgen 39,3 wat op zich niet belachelijk hoog is, maar we schrikken tegenwoordig van alles boven de 38 omdat we zo bang zijn dat hij misschien weer een stuip gaat krijgen.

Ik heb daar zelf wat meer moeite mee dan Xaloy, omdat zij gelukkig er pas op het laatst bij was toen Robbie in Enschede die stuip kreeg. Heb op dit moment er een beetje moeite mee om naar Robbie te gaan, omdat ik iedere keer bang ben dat er iets niet goed is en vooral dat hij weer een koortspiek zal hebben.

Toen we er net waren, was hij net verschoond en was er wat aan hem geprutst met slangen enzo, dus was hij geprikkeld. Bloeddruk hoger, hartslag hoger en koorts hoger. Dan schieten mij de tranen al direct weer in de ogen. Xaloy heeft een poosje zijn handje vastgehouden en de kalmeergeluidjes die wij altijd gebruiken (sssjjj sssjjj sssjjj, kent iedereen wel) gemaakt. Daardoor leek hij wat rustiger te worden. We zijn nu even naar beneden omdat hij zo lekker slaapt en de koorts al weer iets aan het zakken is.

Ik hoop dat deze nachtmerrie snel voorbij zal gaan. Het kereltje is al een week zo ziek. En als je dan 's morgens hoort dat hij 39,3 heeft en de hele nacht met hoge koorts heeft gelegen, geeft je dat geen lekker gevoel. We zijn het eigenlijk gewoon spuugzat dat het herstel zo lang op zich laat wachten en dat alles zo traag gaat.

Hoe dan ook, we houden de moed er natuurlijk altijd in en gaan er van uit dat Robbie echt snel gaat opknappen. Hij is inderdaad een echte vechter en ik ben ongelooflijk trots op hem.
Wat een ongelooflijke nachtmerrie, Xaloy en Compli. Ik hoop zó dat het snel weer wat beter gaat met Robbie. Dit zou niet moeten mogen.

Hang in there (f)
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Jeetje Xaloy en Complicated....ik heb de afgelopen week al mee gelezen en las toen iets positievere berichten. Wat verschrikkelijk!

Houd vol....het komt goed!
Lieve Xaloy en Compli, ik lees dat Robbie dapper door blijft vechten. Hier i huize Dropneus denken we heel veel aan jullie en ik komgeregeld eve langswaaien hier om te lezen of er nog nieuws is.

Hou vol en veel sterkte!!!

Gisteren op gesprek geweest bij een detacheringsbureau. Het was nogal een beroerd gesprek (lees geen gesprek want ik stond na 15 min. weer op straat) die man was werkelijk niet geinteresseerd (terwijl ik maandag wel een gesprek heb bij een bedrijf via hen) Hij gaf uiteindelijk toe dat hij verkeerd gepland had en daardoor eigenlijk geen tijd had. lekkere boel dus!! Hij belde later op de middag wel nog op om te melden dat de andere kandidaat die zij maandag op gesprek zouden sturen uit is gevallen. dus zijn mijn kansen wel weer beter. Het is echter een functie voor 20 uur. Dat is op zich erg lekker, maar dan moeten ze me wel niet onderaan laten beginnen qua salaris want dan hebben we denk ik een financieel probleempje hier in huis... Ach ja, beste beentje voor maandag en dan zien we wel weer...
Compli.. ik vind dat jullie allebei, ondanks alles, toch heel sterk overkomen hier. Ik kan me zo voorstellen dat je wereld compleet instort, je staat als ouders voor je gevoel zo machteloos als je kindje aan al die apparatuur ziet. Ik weet zeker dat het voor Robbie heel veel betekend dat jullie dag en nacht bij hem kunnen zijn, dat hij weet dat hoe zwaar hij het ook heeft, jullie zullen altijd naast hem staan.

We blijven duimen met zn allen!
Comli en Xaloy, ik kan me voorstellen dat jullie het lange wachten op herstel spuugzat beginnen te worden en dat langzaamaan ook al jullie energie-reserves op beginnen te raken! Hang in there! is het enige wat ik kan zeggen
Dropneus..wat vervelend dat die vent zo ongeinteresseerd was, dan krijg je echt zo het gevoel dat je daar voor Jan L*L je verhaal zit te doen. Ik hoop dat er maandag iets goeds uit dat gesprek voort komt!
Lieve Xaloy en Compli, wat gaan jullie door een hel! verschrikkelijk om je kleine manneke zo te moeten zien! Jullie zijn top ouders en kunnen nu niet meer doen dan er voor hem zijn, en dat doen jullie (als een voorbeeld voor elke ouder!) Ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen. En mijn aanbod blijft staan....eenmaal terug in enschede kunnen jullie altijd een beroep op mij doen.

als jullie nog spullen uit enschede nodig hebben.....mijn broertje studeert in groningen en komt maandag weer die kant op.....laat het maar weten!

Kom op robbie; klein vechtertje, papa en mama zijn niet alleen trots op jou, dat zijn wij allemaal!!!

Verder geen tijd om vandaag te kijken maar kijk vanavond weer en ondertussen blijf ik duimen en aan jullie denken!
Dropneus, wat een rot"gesprek" en dat bij een bureau die dat als hoofdtaak heeft! Ik hoop voor je dat het wat wordt op de nieuwe functie!
Icke.. hoe is het gegaan met Ruben van de week? Je bent toch weer naar de Osteopaat geweest? En was die soort van babyfluisteraar ook niet deze week?
Compli, ik kan me goed indenken dat je het zo langzamerhand spuugzat begint te worden. Ik zou me zo machteloos voelen als ik alleen maar kon wachten! Bah! Ik hoop zo enorm vanuit mijn tenen dat Robbies temperatuur daalt (in ieder geval tot een acceptabel niveau)! Jij en Xaloy komen zo sterk over in jullie berichten! Hang in there.

Drop, wat vreemd dat een bedrijf die dit als taak heeft zo afhandelt! Wel fijn dat je kansen beter zijn maandag!
Ik kom ook even inbreken als 'oude bekende' van Xaloy!

Wat een ellende allemaal...al een week zo'n hoge koorts...arm ventje

Lieve Xaloy, Complicated: veel sterkte en hou vol! En Robbie: kom op en gauw beter worden hoor!

ff off topic: Ik zag Its en Angelic hier voorbij komen...zijn jullie de Its en Angelic van 'vroeger'? Zo ja: hallo meiden, leuk jullie weer eens te 'zien'!
Ik ben mijn eigen bananenschil
he bah weer verhoging! Compi kan mij ook goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. En ik denk ook dat zo'n 'stuip' ervaring best sporen achter laat bij je...Het zal een hele ingrijpende gebeurtenis zijn geweest die zal moeten slijten....Pas als Robbie weer de goede kant op gaat zal het zelfvertrouwen van jullie ook weer omhoog gaan...Wat een onzekerheid! bah!

Sterkte voor beiden vandaag!
Xaloy en Compli, bedankt voor de regelmatige update.

Kom op Robbie, vecht tegen die vervelende koorts en bacterie.

Dropneus, suc6 maandag. Vervelend om met 15 min weer op straat te staan. hadden ze dan niet even eerder contact met je kunnen opnemen dat ze geen tijd hadden?

Voel me niet al te geweldig vandaag (en waarschijnlijk de komende dagen), gisteren een wortelkanaalbehandeling gehad. Nu heb ik alleen meer pijn dan voor die behandeling. En een lekker opgezette wang (ik word alweer hamster genoemd door mijn man).

Ik weet niet meer wie over de tandarts had gesproken een tijdje geleden, maar ik ben dus ook iemand die nooit naar de tandarts wil. Het gevolg is dus dat ik nu te laat was, en dan krijg je dit.

Inderdaad Icke, hoe gaat het bij Ruben? Kunnen jullie al iets beter slapen? Is hij al iets rustiger?

Finn heeft gisteren zijn voorlopig laatste prikken gehad. Hij heeft zich heel groot gehouden en maar heel even gehuild. Ik knuffel hem ook nog meer sinds die enge verhalen over Robbie. Zo wordt je wel weer met je neus op de feiten gedrukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven