***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Zet um op Robbie, je kunt het kerel!!!! Ik hoop echt dat ze de oorzaak van de koorts snel vinden, dan is het ook veel makkelijker om de het probleem te bestrijden en weten jullie eindelijk een 'beetje'waar jullie aan toe zijn.

Ik duik mijn nestje in. Morgen is het vast heel vroeg dag
Hou vol, Robbie, hou vol! Word maar snel beter!

Xaloy, Compli, we denken aan jullie. Dit moet slopend zijn, en alle angst en zorgen moeten jullie van binnen wel verteren. Hou vol, hou je haaks, en heel veel sterkte

Hallo,

Xaloy; was laat thuis vanavond,mijn vriend vertelde dat je gebeld had. Fijn dat ik ergens mee kan helpen! Heb mijn broertje het gevraagd en die doet het graag!

Ik begreep dat je morgenochtend wee zou bellen, spreken we dan verder af!

Hoop dat de komende nacht goed verloopt!
Xaloy en Comli,jullie zijn allebei kanjers van een papa en mama...en Robbie een kanjer van een vechtertje

En ik hoop echt dat het heel snel een stuk beter gaat met jullie kleine mannetje

Als ik het zo lees, wordt er heel erg veel aan jullie alle 3 gedacht en meegeleefd(in het bijzonder de kleine Robbie),en dat is echt heel mooi om te lezen

Heel veel sterkte
Ben hier niet vaak, maar wil jullie ook veel sterkte toewensen!!!

Echt hartverscheurend wat er met jullie Robbie gebeurd!

Gelukkig wordt hij goed in de gaten gehouden op de IC, beter kan gewoon niet!

Geen woorden meer! Wel wens ik jullie nogmaals veel sterkte en zorg ook goed voor jezelf en elkaar!

X Brigitte
Wat een verdriet, wat een onmacht, en wat een vechtertje! Xaloy en Compli, veel sterkte en kracht in deze periode die jullie zo langzamerhand moet slopen. Ik weet niet van wie Robbie die vechtlust heeft, maar ik gok van jullie beiden. En dat haal ik zomaar even uit jullie berichten.

Lieve Robbie....."fight the bastards!"
Ik moet zo werken, ik hoop dat er hier snel beter nieuws over robbie komt!

knuffel voor X,C,enR
Nog geen nieuws zie ik.

Layla, ik heb hetzelfde! Ik ben zo blij dat ik van dit forum deel uitmaak als ik zie en lees hoe erg er met iedereen wordt meegeleefd! Geweldig dat een "anoniem" (ben zelf allang niet meer anoniem) forum zulke reacties teweeg brengt.

Dames, ik ben blij met jullie! (word er helemaal snotterig van zo op de vroege ochtend)

Xaloy, Compli en Robbie, wij denken heel de tijd aan jullie. Ik hoop zo dat de temperatuur van Robbie vandaag een acceptabel niveau krijgt en onder controle is. Toe maar, lieve Robbie, je kan het!!!
Beetje spuit elf, maar Lilien, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Lilien.. helemaal vergeten je te feliciteren gisteren, nu dan alsnog... gefeliciteerd!!

Dames, wintertijd is ingegaan he, niet vergeten!
Hear, hear Layla en Spitsmuis, ik ben ook blij dat ik hier op dit forum terecht ben gekomen.

Ik hoop ook dat er maar snel, goed, nieuws komt over Robbie.

We denken aan jullie, de hele tijd...
Even iets anders tussendoor...

Willen jullie allemaal het programma "De Huisartsenpost" volgen? Ik was gister met Steijn dus even naar de hp gegaan en ze waren aan het filmen. Steijn en ik zijn opgenomen (geen make up, de horror!) en als het goed is gaat Steijntje dus binnenkort zijn tv-debut maken! We waren er overigens voor iets heel knulligs; zijn handje was paars en opgezet, maar dat was alweer weg toen we eindelijk geholpen werden. Ik zal waarschijnlijk worden neergezet als overbezorgde moeder, maar ik neem het zekere voor het onzekere en bij alles wat ik niet vertrouw wordt de huisarts ingeschakeld.(helemaal sinds Robbie zo ziek is, maar dat spreekt voor zich) Ik weet alleen niet wanneer het uitgezonden wordt. (ben ik vergeten te vragen.... Stom, stommer, stomst!)
Ik hoop dat Robbie een goede nacht heeft gehad.

Even wat anders, hebben jullie tips tegen verstopping bij baby's? Zahra heeft al een paar dagen niet gepoept en ze heeft er echt last van. Ik heb vanmorgen al een keer getempt in de hoop dat er iets uitkomt, maar tot nut toe heeft het weinig effect. (ik zag vanmorgen bij het verschonen wel wat zitten, maar is weer teruggefloept als jullie begrijpen wat ik bedoel )
Ik was al van plan om vandaag maar geen papfles te geven en geen fruithapjes waar banaan in zit. Zou ik een beetje zonnebloem of olijfolie in haar fles kunnen doen straks?
Layla, ik dacht dat wat extra water geven de ontlasting wat dunner maakt, zodat het er makkelijker uit kan. (bah, wat een vies verhaal!) Je hebt al getemperatuurd, toch? Dat is hier vaak het wondermiddel! (denk: Hugo die eens op de bank heeft gepoept toen ik een thermometer in zijn poepertje stopte)
Fruithapje waar wat pruim in zit? Niet met alleen pruim, dat is weer wat teveel ven het goeie denk ik.
Ha..we hebben dus een echt TVpersoonlijkheid in ons midden

Op welke zender wordt dat uitgezonden en hoe laat?
Spitsmuis, welke dag, hoe laat, welk net? Leuk!

Layla, ik moet meteen denken aan roosvicee laxo.... Ik weet alleen niet of babies dit al mogen hebben. Anders misschien een pruimen-fruithapje? (pruimen hebben van nature een laxerende werking!)
Ik heb nog een fles Roosvicee Laxo in de koelkast staan, ik heb even gekeken op de site van Roosvicee en er staat dat babies vanaf 4 maanden de siroop mogen gebruiken, dus ik kan haar straks wel een beetje geven, misschien helpt het?
Even een hele stomme vraag..laten jullie je kindje boeren als hij fruit/groente gegeten heeft?

Ik deed dat eigenlijk nooit, maar ik pak net Daan op na zijn fruit en hij liet een enorme boer.
Layla, Ik kreeg vorige week in het ziekenhuis de tip van de verpleging om een beetje te spelen met zonnebloemolie als ze wat verstopt was. Doe nu een theelepeltje door de groentehap, maar volgens mij kan ze zelfs iets meer hebben. Vanaf 7 mnd moet je zelfs wat vet gaan toevoegen aan de hapjes, dan mag dat ook olijfolie zijn, maar nu weet ik dat niet. Zou dus de zonnebloem proberen als ik jou was! En dat herfsthapje uit de Opperdepop, zitten pruimen in (of ben ik nu mosterd?)

Spitsmuis, ik kijk weleens de huisartsen post, ben benieuwd wanneer jij erop bent!

Lilien, nog gefeliciteerd, was er gisteren even bij in geschoten vrees ik!

Lievelust, ik laat kleine pop niet echt boeren, maar ze boert idd wel altijd als ik haar na fruit/groente op pak.

Met kleine pop gaat het gelukkig nog steeds helemaal goed. Ze slaapt bijna altijd de hele nacht door, overdag maakt ze nu slaapjes van 2 uur en langer en verder is ze uitermate relaxed. Dus da's super.

Hoe is Robbie de nacht door gekomen?
Net uit bed en meteen checken voor nieuws over Robbie...

Bedankt voor je laatste update gisteren C. Ik hoop dat jullie heel snel de uitslag van die laatste kweekjes krijgen! De onzekerheid over wat Robbies herstel tegenhoud moet vreselijk zijn...

X en C, inmiddels zijn ook de meisjes op de hoogte. Ze zijn te groot om er niks van mee te krijgen, en ook zij leven heel erg mee!

Ik zou hem veel liever in het echt geven en deze is niet minder gemeend, maar we moeten het maar met een virtuele doen:

Hmmm...wilde ook een boel ouderwetse straaltjes sturen, maar die kent het nieuwe forum niet?

Olijf, ik vind het ook heel erg bijzonder om hier op dit moment allemaal oude bekenden tegen te komen..
Nog geen nieuw nieuws over Robbie?

Punkie, wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje, ik wilde er juist naar vragen! Ik was het helemaal vergeten door alle consternatie hier, maar echt super voor jullie allemaal, na al die ellende.

Layla, peer is ook heel goed, en appel juist weer niet. En kiwi is ook laxerend. Roosvicee zou ik nog niet geven aan een baby, dat Laxo werkt ook best heftig.

De jongens deden leuk mee met de wintertijd, ze sliepen ineens door tot kwart voor negen oude tijd, dus dat was heel netjes.

Lilien, nog gefeliciteerd!

Ik wacht verder op nieuws. Ik droomde zelfs over jullie vannacht, zo zeer ben ik ermee bezig...
Ik breek even in om Xaloy en Compli heel veel sterkte te wensen! Hoop dat er snel goed nieuws over jullie Robbie te melden is.... ik denk aan jullie.

Peace
Oh Michasha, te laat! Ik heb haar net ongeveer 50cc water met een beetje laxo gegeven. Ik hoop dat het werkt, anders straks maar een beetje zonnebloem olie door de groentehap doen. Peer wilde ik haar straks sowieso een beetje geven a-la-Rapley, lijkt me wel leuk.

Punkiepop, bedankt voor de tip, ik had dat idee van die olie al van een vriendin gehoord,maar het is fijn om te weten dat ze het in het zh ook geven, dan weet ik het zeker. Wat fijn dat kleine pop het zo goed doet! Ze slaapt lekker en is relaxed, wat wil je nog meer.

Spitsmuisje, wat gaaf dat jij en Steijntje op TV komen, op welke dag komt het eigenlijk en op welke zender? En ik zou ook gelijk naar de hp gaan bij een opgezet handje hoor! Helemaal door die meningitis van Robbie ben ik er veel alerter op. Je moet er trouwens toch niet aan denken wat er was gebeurd als Xaloy en Compli niet op tijd naar het ziekenhuis waren gestuurd door de huisarts. Ik kan nog zoo kwaad worden als ik lees wat ze bij de huisartsenpost zeiden. Lauw badje geven...Tjesus dat kind had gewoon over de 40 graden koorts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven