***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Buitenmeisje: heb je al geprobeerd moedermelk in zijn oogjes te druppelen? Klinkt vies, maar kan wel werken...
grr ben ik al zo zenuwachtig, is die fysio er nog niet!! had een afspraak om 3 uur, luna valt nu in slaap, gaat lekker zo!
Robbie kan kiekeboe!

Hij trekt de homofiele luier over zijn hoofd, en dan moet ik 'Robbie' 'Robbie' roepen, dan trekt hij hem weg en moet ik 'Kiekeboe' roepen! En dat het liefst twintig keer achter elkaar!

Erg schattig :-)
grr wordt hoe langer hoe bozer! Die fysio is er nog niet en dat terwijl wij een afspraak hadden om 15 uur! ook de telefoon wordt niet opgenomen!

Xaloy: wat schattig! met luna doe ik ook kiekeboe maar dan de omgekeerde versie, ga direct oefenen of zij ook de versie van robbie begrijpt!
Dames, ik stap zo in de auto voor een hopelijk filevrije rit naar Zwitserland. Duimen jullie voor mij morgen? En donderdagochtend? En dan donderdag overdag weer, zodat ik weer filevrij terug kan rijden, naar Robbie?

:-)

Thanks!
Hey meiden

Sorry dat ik een tijdje niets van me liet horen, maar mijn pc, heeft het begeven, zit nu op de pc van mijn vriend.

Verder is Xander ziek, heeft slijmen op de luchtwegen en koorts

Later meer ...
Xaloy, wat schattig van Robbie, ik doe het ook alleen in omgekeerde versie en dat zorgt voor veel schatergelach, dus ik ga het ook eens zo proberen.

Veel succes in der Schweiz!! We duimen voor je!

Marleen, dat is ook raar van die fysio, er zal toch niks gebeurd zijn onderweg?
Succes Xaloy!

Max doet wel de omgekeerde manier, of verstopt zelf zijn hoofdje en begint dan heel hard te lachen als hij tevoorschijn komt.

Leen: de fysio nog geweest?
Heel veel succes Xaloy, ik duim voor je t/m donderdag!

Leen, niks meer van de fysio gehoord??? Vreemd hoor.

Ik herken het wel van de eigen gemaakte groentehapjes. Kaj vindt zelfgemaakt fruit heerlijk, maar vindt potjes groente veeeeel lekkerder dan zelfgemaakt. Afgelopen weekend had ik voor de hele week groentehapjes gemaakt en vandaag kreeg hij broccoli met een beetje aardappelkruim. Hij hield zijn kaken stijf op elkaar en begon te huilen. Boontjes vond hij gister ook al vies. Hoop dat het vanzelf went...

Lara, mijn hechtingen waren binnen 3 dagen spoorloos...

Volgens de HA duurt het bij sommigen gewoon lang voor het genezen is.
Spoorloos...? Bij mij zijn ze er na 5 dagen uiteghaald geloof ik. Heb jij er ook nog steeds last van?

Icke: ik heb je een mail gestuurd. Heb je die gehad? Ik kreeg hem eerst terug namelijk.
Lara, nope:(
(Volgens mij is er iets mis met hotmail. Had het vandaag ook al bij iemand anders. Ik stuur het as we speak nog eens....)
er is altijd wel iets mis met hotmail .....

heb nog niets
ben wel nieuwsgierig......

Leen, is de fysio nog geweest? Vreem hoor, niet eens even afbellen. Hopelijk niets ernstigs gebeurd....

Mariekes, famke, hoe is het met je?

Buitenmeisje, hoe laat verwacht JIJ ons?

Mich smste dat ze wel kan lezen maar niet kan posten. Ze is boos!!!

Layla, ik ben ook een beetje soort van aan het afbouwen. Geef nu in de avond kv met rijstebloem en dat doe ik soms ook in de ochtend omdat ik het gevoel heb dat ik 's ochtends weinig te bieden heb (na een zware nacht en soms wel drie voedingen tussen 22 en 7 uur). Ik merk dat mijn borsten ook een soort van pijn doen soms. Beetje alsof ze vol zitten, terwijl dat best meevalt op dat moment. Steekt soms een beetje. Denk dat het komt omdat ze zich aan het aanpassen zijn. Ik wil dus proberen om niet te veel te varieren met de tijdstippen waarop Ruben kv krijgt. Behalve op woe en vr middag omdat hij dan op de creche zit. Daar moet ik nog even over nadenken, hoe ik dat ga doen......tussen 13 en 18 moet hij minstens 1 voeding hebben, misschien zelfs 2.

Lilien, probeer gewoon alleeen maar zelfgemaakt of alleen maar potjes te geven. Ik heb veel gehoord dat als ze het een eenmaal gewend zijn, ze het ander niet lekker meer vinden. Geldt ook als je begint met fruithapjes; dat is zoet en dan lusten ze vaak de groentes niet meer....
Lara, ik heb af en toe een nog wat trekkerig, pijnlijk (als een schaafwond)gevoel maar het gaat steeds beter. De helft van mijn hechtingen was er met dag 2 al uit en de andere helft dag 3. Nu lijkt het alsof ik heeel veel hechtingen had, maar het waren er 7.
Icke, bedankt voor de tip. Dan geef ik alleen zelfgemaakt.
heel verstandig Lilien!!!

Buitenmeisje, werken de druppeltjes voor de oogjes van Koen? En wat is de verklaring van de arts?
Ruubje zet hem op vanavond!!!!
Goedenavond meiden!

Ik lees hier nog steeds (bijna alles) mee, maar heb echt het fut niet meer om te reageren, jullie schrijven ook zo veel!

Xaloy ik ben niet voor jou gevlucht hoor, zoveel overwicht heb je nu ook weer niet

Succes met je sollicitaties!

Met Kieran gaat het heel goed. Zijn eczeem is stukken minder alleen heeft hij nog wel eenr uwe huid die ik nog braaf elke ochtend en avond insmeer.

Hij slaapt als een tierelier, huilt nooit en het is gewoon de allerliefste baby!

Voor als jullie de behoefte voelen om de tabel aan te passen:

24 september woog Kieran 7140 gr. en is 68 cm

Zijn er ook baby's die nog geen tandjes hebben? Ik denk dat het bij Kieran er nu aan zit te komen. Hij had vandaag een beetje koorts, maar was nog wel actief en hij kon nog lachen dus ik denk dat zijn tandjes eraan komen. Tenminste dat zal toch wel een keer tijd worden!

Welkom voor de nieuwe dames hier, het is hier een gezellige bedoening!

Framboos spannend zeg dat je misschien weer zwanger bent, ben je al van de schrik bekomen? Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Veel plezier zaterdag met jullie meeting!
Haha Poez, kleine pop heeft ook nog geen tandjes en ik moet lachen om je vraag want grote pop had haar eerste tandje pas met 13 (!!!!) maanden!

Grappig Lilien, wij hebben vandaag ook voor het eerst broccoli met aardappelkruim geprobeerd, maar kleine pop ging ook na elk hapje hard huilen. Vanavond een appeltje licht gekookt en dat vond ze wel errug lekker.

Buitenmeisje, moedermelk in de ogen helpt echt heel goed tegen ontsteking, moet je echt proberen.

Ik kan wel weer wat slaapvibes gebruiken voor vanavond, bij wie liggen ze, Lara, Xaloy?!
Jeetje Punkie, met 13 maanden pas!?

Een voordeel is dan wel dat je geen tandjes hoeft te poetsen en misschien doen ze wat langer met hun melktandjes?
Punkie, als je ze vindt wel eerlijk verdelen hoor, die vibes. Ik heb ze ook hard nodig!!!

Xaloy is weg vanavond. Met een beetje geluk komt Compli niet kijken hier en kun je genadeloos toeslaan en een voorraadje meenemen!

Poez, fijn dat het beter gaat met het huidje van je kleine man. Hier ook nog geen tandjes hoor! En wat mij betreft blijven ze ook nog even weg. Spaart mij een boel troosten en zere tepels, verwacht ik.
Alvast trusten!
Hier ook nog geen tandjes hoor, al denk ik wel dat ze eraan komen.

Poez..hoooooooi, leuk dat je nog even binnenvalt! Mooi dat het zo goed gaat met Kieran.

Ik heb qua eten nog geen potjes geprobeerd. Ben nu 2,5 week 'prutjes' aan het geven en tot nu toe vindt Daan alles nog lekker. Hij heeft wortel, nectarine, banaan, broccoli en appel geprobeerd.

Ik zit me net te bedenken dat ik hem misschien teveel geef?

Hij krijgt ca 160 gram 'prut' op een dag...'s morgens ca 80 gram fruit en 'smidaags dan nog eens ca 80 gram groenten..is dat niet wat veel?

Xaloy...heel veel succes!! Ik ga voor je duimen en zal een wijntje voor je drinken op de goede afloop (jaja, je kan maar beter gelijk goed beginnen!)

Icke..ook nog een wijntje voor jou voor een goede nacht...

Nog meer excuses om wijntjes te drinken?

Jaaaa, voor Leen...dat die fysio een heel goed excuus had om niet te komen!

Oja en voor Buitenmeisje..voor goeie oogjes voor koen

Zo, die fles raakt wel leeg...dank meiden, want ik kan niet tegen halfvolle flessen in mn koelkast.
Grote pop kreeg ook nog bv met 13 maanden, dus vond geen tanden ook wel relaxed. Punkieman dacht op een gegeven moment wel dat ze altijd tandloos zou blijven, hahaha!

*sneakt langs compli om een handje vibes van Xaloy te pikken, hier Icke: vangen!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven