April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Ruma: en, hoe is het gegaan met Rutger en het zwemmen?

Wat een temperatuur vandaag zeg;-) Lekker, maar vond het te warm in de zon, hihi en het is nooit goed he;-)

Fijne avond allemaal

liefs
Hij heeft zijn B!! En nu verder voor het C. Hij vindt zwemmen echt heel erg leuk (gelukkig). Het was alleen pokkewarm in het zwembad, dus we waren blij dat ze na ruim 1 uur klaar waren....
Wow Elma Gefeliciteerd met je meissie! Hele coole naam!

Wat een turbo bevalling hahaha weet nog dat we het er in het begin over hadden over hoe snel iedereen een beetje bevallen was! Maar jij spant de kroon! Hoe voel je je??? Geniet lekker van je Meissie en mannetje!

India ff een dikke virtuele knuffel voor jou! Hoop dat je echt snel je kindje in je armen heb. Jij heb je portie wel gehad!

Ruma Van harte met jou kanjer! Top hoor en een heel fijn gevoel als mama dat je weet dat je kind zich in het water kan redden.

Ik ga met anouk lekker babyzwemmen strakkies, ze kan er maar vast aan wennen hahahahaha

BIB dames kom op he!! Ik ga duimen dat jullie ook snel in de poepluiers, darmkrampjes en tepelkloven zitten hihihihihihi

En het lekkere blauwe beurse gevoel van onderen niet te vergeten.
Nou vergeet ik helemaal Mette te feliciteren met haar kanjer!

Gefeliciteerd meid! Ben erg benieuwd naar jouw verhaal...
Ruma, gefeliciteerd met Rutgers B! Mijn zoontje heeft eind vorig jaar B en C gehaald (toen ik al best wel flink zwanger was), ik stond iedere keer te snotteren. Heb jij het droog kunnen houden?

BIB dames, vandaag mooie dag om te bevallen!
hallo.

Gisteravond om 19.27 is onze dochter karlijn geboren. We zijn nu weer thuis. Alles is goed. Later meer.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Wiehoee Gefelicteerd VV met je dochter! Lekker genieten nu en later ff vertellen hoe alles gegaan is he?
Zo vv, dat heb je dan ook rap gedaan :-) !!! Ben heeeeel benieuwd naar je verhaal !!

gefeliciteerd VV met karlijn!

Ruma goed zeg z'n B al gehaald! En altijd he zo ontzettend warm in zo'n zwembad! Misschien zweet de baby er nu wel snel uit??

Pam: haha schoonzusje zei al donderdag van joh kan je die van mij later ook niet doen (de bevalling dan haha). Kraamverzorgster noemt het al een drive thru bevalling (al la mac donalds).
VV gefeliciteerd met jullie dochter Karlijn. Geniet ervan!!
Heee, VV van harte met je dochter Karlijn ! Genieten!
** breekt even in **

Hoi meiden,

Ik kom even melden dat ruma een dochter heeft gekregen. Ze is 10 april om 23.29 uur geboren. De naam weet ik niet of ze die hier wil hebben staan, dus dat laat ik maar aan Ruma zelf over.

Liefs Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Zooo we gaan ineens snel! Gefeliciteerd Ruma met jou meissie!

Lekker genieten en bijkomen.
VV en Ruma: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden! Bedankt Barbarella!

Ben erg benieuwd naar meer nieuws natuurlijk. Wat geweldig allemaal weer. En gewoon nog voor Pasen Ruma! Dat had je niet gedacht, of wel?

Geniet ze lekker en ik hoop dat het goed met jullie gaat!
Hahaha geweldig. De baby heeft het wel erg letterlijk genomen om tot na de B te blijven zitten :-)

Gefeliciteerd !!
Hallo dames!

Het schiet hier al lekker op zie ik. Alle BUBs heel erg gefeliciteerd en alle BIBs nog even... en dan kunnen jullie ook genieten.

HIer gaat het even wat minder met me. Lig met koorts en een borstontsteking op bed (nog tips?), dus ben erg veel aan het slapen enzo.

Beetje jammer want de BV ging net goed, de eerste dagen nl niet en toen is Lars ook aardig wat afgevallen. Nu kwam hij net weer lekker aan.

Met Lars gaat het wel super, het is een heerlijk mannetje en doet wat een baby hoort te doen, slapen, eten en vieze luiers produceren

Thijmen vindt het allemaal wel goed. Hij gaat gewoon zijn eigen gangetje en komt soms even een kusje geven enzo.

De visite valt mee, we houden het lekker rustig, komt nu ook wel goed uit.

Zo nu eerst weer even wat doen, zal proberen wat vaker langs te komen
VV en Ruma, van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Wat zijn jullie snel inderdaad, tjonge. Volgens mij hebben alleen 1e keer moeders ellenlange verhalen! Gaaf hoor...ik begin er steeds meer zin in te krijgen.

Liefs
Ruma gefeliciteerd! We hebben wel een meidenmaand geloof ik he?

Enka balen van je borstontsteking ik heb er geen ervaring mee dus kan je ook geen tips geven. Zelf nu wel een beginnende stuwing (heerlijk als je flesvoeding geeft) maar hopelijk blijft het bij 1 dag strak staan.........

ga ff de kleine meid in de tabel zetten.......
Jeetje wat balen Enka van je borstontsteking. Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent. Beterschap. Hou je taai! Wel erg goed om te horen dat Lars wel helemaal goed en lekker gaat.
hoi meiden!

Nou, ze heeft het inderdaad erg letterlijk genomen. Ik had net alledrie de jongens in bed gelegd, mijn stukje hier neergeplant en na het afsluiten van de pc, braken rond 21.00 uur mijn vliezen! even na half 10 begonnen de weeen en om 23.25 had ik volledige ontsluiting. Persen viel even tegen in de zin van dat ik 3x moest persen omdat ze vastzat met haar schoudertje. En om 23.29 was ze er dan eindelijk: onze dochter Anne. Gelukkig viel de schade voor haar en mij mee.

De jongens vonden het vanochtend geweldig dat ze eindelijk een zusje hadden en de jongste is de hele tijd aan het aaien (alhoewel hij wel al haar knuffels in beslag wilde nemen). Ze weegt 3900 gr en is ongeveer 51 cm lang. De dikste en langste van allevier!

@VV: Van harte met je dochter!!! Ik heb toch netjes het stokje van je overgenomen en mooi gewacht totdat jij eerst was geweest.
Elma, VV en Ruma: van harte met jullie meiden! Het is idd hard gegaan de afgelopen dagen met bevallingen zeg en ook nog allemaal meisjes!

Elma: wat een turbobevalling! Fijn dat je toch nog op tijd in het zkh was.

VV: wat een mooie naam Karlijn, hebben wij ook nog op ons lijstje gehad! Ben benieuwd naar je verhaal.

Ruma: nog net geen paasmeisje, maar wel lekker dat het achter de rug is denk ik zo.

Alle dames met nog een BIB: nog even volhouden! Kan me voorstellen dat jullie ook graag aan de bak willen

Wat vervelend Enka dat je ziek bent en dat je borstontsteking hebt. Ik hoop voor je dat het snel weer overgaat en dat je verder kunt gaan met bv geven.

Hier gaat alles goed. Emma doet het heel goed. Is sinds gisteren al weer boven haar geboortegewicht, volgens de kraamverzorgster heb ik slagroom in plaats van melk Verder plast en poept ze ook lekker door. Heeft sinds gisteren wel wat last van krampjes en ze heeft een enorme zuigbehoefte iedere keer. We zijn daarom vandaag maar begonnen met haar een speentje te geven, want iedere keer anderhalf uur met mn vinger in haar mond om haar in slaap te krijgen was het ook niet helemaal. Ze heeft geen speen/tepelverwarring tot nu toe, dus das mooi.

Ikzelf ben nog een beetje onrustig. De kraamtranen komen in vlagen en ik ben soms zo bang dat ik het allemaal niet goed doe en dat ik haar huiltjes niet uit elkaar kan houden en haar dus niet goed genoeg kan helpen. Maar goed, gaat hopelijk snel over. Ik heb overigens wat fotootjes op hyves gezet.

Leuk om al die lieve kleintjes van jullie ook te kunnen bewonderen, ze zijn allemaal even schattig!!
Ruma, van harte ! Toch nog vroeg bevallen dan, wie had dat gedacht. Ook heel mooie naam Anne. Leuk een dochter na drie jongens, heel speciaal.

Enka, dat is balen, bij mij dreigt het af en toe ook, maar ik kolf zo nu en dan wat af en probeer een beetje plekken weg te masseren, heb het tot nu toe voorkomen. Maar veel laten drinken en veel rusten. Ben je bij de huisarts geweest?

Assevas, het is je eerste, ik had dat ook heel erg toen, die onzekerheid. En die tranen heb ik nu ook nog!
VV en Ruma: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochters!!

Ben ziek helaas, heb de hele dag met koorts en spierpijn op bed gelegen, en nu kan ik niet slapen:-S
Hoi allemaal,

enka: balen borstontsteking. Volgens mij moet je dan wel kolven zodat het blijft doorlopen.

Ruma: ook al zo'n snelle bevalling!

Ik had vrijdagmiddag al het idee dat ik veel harde buiken had maar ik wilde mezelf niet gek maken. Het werk om kwart over 5 wel zo erg dat ik mijn ouders belde om Wil op te halen.

Om 6 uur werd de pijn steeds heviger en heb ik Wil naar de buren gebracht voor alle zekerheid en ook om wat rustiger weeen op te kunnen vangen. Om half 7 heb ik de verloskundige gebeld of ze polshoogte wilde komen nemen. Ze was er om ongeveer 10 over 7 en toen zijn we meteen naar het ziekenhuis gereden. Karlijn is daar geboren om half 8. We waren toen net 5 minuten binnen in het ziekenhuis. Ik was behoorlijk in paniek doordat het zo snel ging.

We moesten een nachtje blijven voor Karlijn ter observatie. We moeten volgende week even terug naar de kinderarts voor een aantal onderzoeken maar Karlijn is gelukkig thuis nu.

Groetjes,

Vv.
steenbokje beterschap meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven