April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
VV: dat is nog echt op het nippertje geweest om op tijd in het ziekenhuis te zijn dan is mijn half uur nog lang haha. Mooi dat de kleine het zo goed doet en lekekr thuis is nu!

Steenbokje lekker uitzieken meid. Straks heb je je energie wel nodig als de kleine zich aandient.

Ruma: ook al zo lekker vlot gegaan. Mooie naam hoor! Ook lekker kort! Raar is dat dan he dat het persen voor je idee lang duurt. Had nu zoiets van jemig nog een keer persen(Gwen zat ook met haar schouder een beetje gedraaid)? Terwijl ik bij Fynn toch echt bijna een half uur langer bezig ben geweest om hem eruit te krijgen.......
Enka; wat helpt is dat je de baby in verschillende standen houdt met voeden. Het kinnetje masseerd dan gelijk de borst.

Zie: http://www.borstvoeding.c ... rstvoedingshoudingen.html

Verder:

Doorgaan met de borstvoeding, tenzij het echt te pijnlijk is. Als je de borstvoeding niet kan voortzetten, kolf dan in ieder geval zoveel mogelijk melk af. Begin zodra je dat kan weer borstvoeding te geven. Hoe sneller, hoe beter. Doorgaan met borstvoeden helpt om de ontsteking sneller te genezen. Er is geen gevaar voor de baby.

Warmte, warmwaterkruik of kompressen, op de ontstoken plaats helpt de genezing.

Rusten helpt om de infectie te bestrijden.

Koorts helpt de infectie te bestrijden. Behandel de koorts als je je er heel erg slecht door voelt, niet alleen omdat je koorts hebt.

Medicatie (paracetemol, ibuprofen, andere pijnstillers) tegen de pijn kan zeer goed helpen. Je zal je een stuk beter voelen en de hoeveelheid hiervan die de baby zal binnenkrijgen is te verwaarlozen. Paracetamol is waarschijnlijk minder geschikt omdat het geen ontstekingsremmend effect heeft.

Succes meid !! Ik heb het bij Floortje ook gehad en het is erg pijnlijk. Maar als je echt door wilt gaan: tanden op elkaar en gaan :-)

Vandaag ben ik 37 weken :-)
Floddertje: gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Nu duurt het niet zo lang meer en dan heb jij ook je wondertje in de wieg liggen :-)

Steenbokje: voel je je al iets beter?

Enka: gaat het een beetje met de ontsteking, kun je nog een beetje voeden of moet je kolven. Vervelend meis dat dat er nu tussen komt.

Verder alles goed dames? Lekker aan t genieten van het Paasweekend? Hier gaat alles goed. Vandaag is kraamhulp voor t laatst, zal morgen wel wennen zijn om het dan helemaal alleen te moeten doen

Emma ligt nu lekker in haar wipstoel in de box rond te kijken, het is zo'n vrolijke baby. Ze heeft alleen wel vaak last van de hik en behoorlijk lang ook. Iemand nog tips?

Gisteren zijn we voor het eerst naar buiten geweest om een rondje te lopen, dat voelde zo goed!
Enka en Steenbokje hoe gaat het met jullie???

Ruma wat een stortbevalling zeg pff en dan kom ik met mijn 3 uur persen aan! Wou dat ik ook zo snel was....

Assevas: Anouk heeft bijna na elke voeding de hik hard en lang.. Volgens mijn VK, KVZ en consulatiebureau is er niks tegen te doen en kan het ook echt geen kwaad. Ik dacht dat het te maken had met aanleggen en drinken niet dus... Ik kreeg als tip mee om haar nogmaals te laten drinken tijdens het hikken. Werkt soms wel maar soms verslikt ze zich dan ook tijdens en drinken.

Ze had het ook heel erg veel in mijn buik das wel opvallend hahaha

Floddertjes Wiehoeee je hebt weer een mijlpaal gehaald! Nu mag je thuis bevallen (als dat in je planning zat) toch een fijn gevoel.

Ik ga mijn meissie ff voeden! Moet die slaapkop echt wakker maken voor een voeding om de 3,5 uur. Ze heeft haar wakkere uurtjes smiddags van 2 tot 5 en slaap te rest van de dag. Snachts komt ze na de laatste voeding van 23.00 uur nog steeds maar 1 keer om een uur of 3 en om half 4 ligt de dame weer te tukken tot 8 uur. Zo heeeerlijk meissie.....

Hoe gaat het bij jullie???
* breekt even in *

Pamster, het helpt bij mij heel erg als ik haar 'door de hik laat heendrinken'. Dus als ze de hik heeft gewoon de andere borst geven. Ze heeft dan meestal nog een paar grote hikken en dan is het over.

Succes April dames, zet 'm op! Het weer werkt in ieder geval lekker mee!

* gaat weer terug naar het maart 2009 forum *
Hoi Allemaal,

Hier gaat het wat beter, in bed nog wel wat zweetaanvallen gehad maar zo beroerd als zaterdag is t gelukkig niet meer.

Lig nog wel met mijn dekbedje op de bank om goed uit te zieken en rusten.

Vannacht veel harde buiken gehad.....eigenlijk aan een stuk door...

Goed te lezen dat de baby's het goed doen!

En floddertje: leuk he. 37 weken, vond ik ook erg leuk.

Succes!!
goeiemiddag!

Flodder: een mijplpaal gehaald die heb je alvast binnen.

Assevas: Gwen heeft ook wel eens de hik, eigenlijk vooral als ze wel een boertje doet na haar fles maar is binnen een paar minuten weer over. Ze slaapt er ook gewoon mee in haha

Pam: lekker hoor nog maar 1 keer wakker snachts hier nog 2-3 keer maarja er zit dan ook al bijna 2 weken tussen haha

Steenbokje: flink aan de rommel bij jou al dus. Kom op meid laat ons die mooie baby maar zien!

Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag heeft Gwen de hielprik gehad en we mogen nu lekker naar buiten (mooi want het is me toch lekker warm buiten!!). Ze weegt nu 3340 gram dus nog maar 60 gram onder haar geboortegewicht.

Gisteren ging het alleen ff niet zo wauw, er was een spier helemaal in de knoop geschoten in m'n rug. Dus ademhalen deed gigantisch pijn. Uiteindelijk toch maar naar de HAP en pijnstilling meegekregen. Nu gaat het weer prima dankzij de ibuprofen maar morgen toch maar even de fysio bellen....
VV1, Ruma en Elma: gefeliciteerd met jullie kindjes. Wat gaat het snel nu met de baby's! Wat een snelle bevallingen, is dat niet ontzettend heftig en overdonderend? Ik vond mijn 11 uur al snel gaan.

Hopelijk kunnen jullie lekker genieten van de dames.

Hier gaat alles goed en doet Flip wat Flip het beste kan: slapen, luiers uittesten op hun opvangcapaciteit en veel drinken bij mama.

De Paasdagen waren erg leuk, Flip heeft zijn eerste uitje gehad naar de schoonfamilie. Na al die aandacht was hij wel wat huilerig gisteravond.

Hoe is het nu met de dames die nog bib hebben? Nog maar 10 te gaan zie ik!
even ego: heb stuuuuuwing, niet meer leuk en de kleine dame vindt het niet nodig om mama uit haar lijden te verlossen en blijft maar doorpitten....

Verder gaat het goed hier, Anne is rustig en tevreden (even afkloppen) en ik heb een Super kraamhulp voor 59 uur over 7 dagen. Morgen t/m donderdag nog van 8 tot 5 en vrijdag van 8 tot kwart over 4. Simon heeft haar meteen in zijn hart gesloten en loopt haar achterna en roept mama!!! Alsof hij weet dat zijn mama hem nu niet mag tillen e.d. dus is er even een vervangingsmama voor hem gekomen!! Man heeft vervanging geregeld voor het melken vanaf vrijdagavond tot en met zondagavond, dus ook wel erg fijn.
@Puck: was inderdaad weer even een razende trein, maar Anne was nog niet de snelste, dat was Simon met 5 kwartier en ik had toen last van naweeen, dat was echt niet meer leuk. Nu heb ik ze ook maar lang niet zo erg.
@ Ruma: Balen zeg; die stuwing! Kun je niet wat afkolven? Mooie judas die Simon van jou! Haha! Wel fijn dat hij de kraamhulp accepteert, maar dit hoef nou ook weer niet natuurlijk:-).

@ Elma: goed zeg; dat haar gewicht al zo op peil is. Wel enorm balen van die spier. Hoe is het nu?

Hier gaat alles goed met de kleine Sofia. Alleen de afgelopen 3 nachten waren echt wat minder. Daarvoor ging het prima. Kwam ze rond half 11/11 uur, dan rodn 3 uur en dan pas de volgende ochtend rond 7 weer. Nu ineens niet meer. Het lijkt wel alsof ze de dag en nacht door elkaar haalt. Overdag keihard slapen en s'nachts wakker zijn. Ze wil dan steeds aangelegd worden, of gewoon lekker in je armen liggen ipv in haar wiegje. Gisternacht was echt erg. Ik heb geen oog dichtgedaan. Afgelopen nacht heeft ze tussen 10 en 12 lpen spoken. Maar daarna goed geslapen. Toen kwam ze om 4 uur. Ze dronk en ging daarna meteen weer slapen (en zo heb ik het graag) en vanmorgen weer. Ik hoop dat dit weer doorzet, want ik weer niet zo goed wat ermee te doen. Toch maar steeds pakken, laten huilen... Er zit de afgelopen 3 dagen niet echt lijn in haar voedingsvraag. Iemand tips?

@ Steenbokje: En, en, en? Heeft het gerommel doorgezet?
Goeiemorgen dames!

Ruma wat een kleine grapjas heb jij! Maar wel leuk dat hij de kraamverzorgster zo lief vindt. Fynn was hier ook al flink aan het skansen met haar haha

Noerie: Ik geef geen borstvoeding dus ik weet niet of ik nu onzin ga uitkramen maar zouden het regeldagen kunnen zijn? Of anders misschien krampjes? Gwen heeft vooral 's avonds laat en snachts wel eens last van haar buikje en wil dan ook alleen maar slapen als ze bij je ligt. Dan neem ik haar maar gewoon bij ons in bed nu mag het nog straks zal ze echt in haar eigen bed moeten. Ik ga vanmiddag wel even langs de drogist voor Infacol tegen de krampjes, kijken of dat gaat helpen.

Ik heb net gebeld met de fysio en heb a.s vrijdag een afspraak bij haar dus we zullen eens zien wat het nou was. Nu gaat het wel weer ok maar ben bang dat het er straks ineens weer inschiet ofzo........
Net terug uit het ziekenhuis en omdat mijn onderdruk maar blijft stijgen besloten tot het inleiden van bevalling. Morgen om 7 uur melden en dan gaan ze de vliezen breken! Het gerommel had al wel tot 2 cm ontsluiting geleid, dus de verloskundige zag het positief in.

Ben er nog niet helemaal bij hoor: zo raar dat we morgen onze baby hebben!
Louise: Nou meid dat is ook wat! Snap dat je overdonderd bent,Ik wens je dan ook succes. En het komt allemaal goed, je bent in goede handen in het ZKH;-)

Mijn bloeddruk is ook weer gestegen.

Ik moet vanmiddag naar het ZKH.

Dus wie weet kan ik me bij je aansluiten....

Ik ben net terug van een controle en mijn onderdruk is nu zodanig hoog dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moet.

Helaas heeft het gerommel dus niet doorgezet nee;-(
Louise, wat spannend. Heel gek idee natuurlijk dat je morgen je baby hebt! Geniet van je laatste zwangere dagje!

En steenbokje, wat zal er bij jou gaan gebeuren? Wel balen van je bloeddruk hoor.

Noerie, ik dacht ook aan regeldagen, die zich bij jou misschien meer snachts dan overdag voordoen. Daar kun je niet veel aan doen, behalve toegeven, want ze moeten dan de productie ophogen. Trekt weer bij na een paar dagen. Misschien is het al voorbij, omdat het vannacht al weer goed ging? Maar regeldagen komen om de zoveel tijd wel terug.

Ruma, vreselijk die stuwing, heb ik ook zo erg gehad. Echt Pamela Anderson-achtig. Doet zo'n pijn. Moet zeggen dat het bij mij natuurlijk niet meer zo erg is, maar heb nog steeds wel opgeblazen borsten vaak, denk dat vraag-aanbod nog niet helemaal op elkaar is afgestemd. Ik had trouwens na deze bevalling verschrikkelijke naweeen, echt bijna net zo erg als de echte. Terwijl dit dus eigenlijk mijn langste bevalling was. Vreemd. Lekker dat je nog even kraamhulp hebt!

Hier is man vandaag weer aan het werk gegaan. Kinderen zijn vandaag naar kdv, en school-bso, dus heb een lekker rustig dagje nog, maar morgen gaat het echt beginnen. Halen - brengen school, voetbal , afspraakjes, en dan nu met een baby erbij. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Elma, hoe gaat het nu met je spier? Dat is wel heel vervelend zeg!

Enka, borstontsteking al over?

Ik voel me al best wel heel fit trouwens. Hij is vandaag precies 2 weken. Het bloeden is al gestopt en voel me gewoon zoveel fitter dan in de zwangerschap, daar kan ik gewoon wel van genieten. En wat is het mooi weer he, daar boffen wel wel mee.

Bib, meiden, zet hem op, we zijn benieuwd!
Hallo dames,

Leuk om te lezen dat het allemaal lekker loopt met de kleine ukkies.

En bij de Bibjes is het nu dus wel spannend aan het worden.

Steenbokje, al nieuws?

LouiseP, spannend zeg. Morgen jullie ukkie ook op de wereld. En al dat gerommel heeft dus toch al een beetje geholpen.

Hier heb ik de borstonsteking weer overleefd. Bij Thijmen heb ik die nooit gehad. Ik ben Lars gewoon door blijven voeden en heb hem ongeveer bij ieder murmeltje wat hij gaf aangelegd en maar masseren en zweten etc. Maar nu gaat het dus een stuk beter.

Lars is erg lief, slaapt veel en als hij heeft gegeten is hij een erg tevreden mannetje. Als ik iets te lang wacht met eten geven is hij echt een kopstuk en wordt hij heel boos. Wel leuk hoor om te zien hoe anders hij weer is in vergelijking met Thijmen.

Elma, rot zeg van die spier, ben je je buik kwijt, kan je weer nauwlijks bewegen.

Noerie, dat zijn echt de regeldagen, dan gooien ze alles weer even doorelkaar. Je krijgt er nog een paar. Hier is helemaal nog geen ritme...door de slechte start met de BV en de ontsteking maar nu begint het wel aardig te lopen.

Beer, nog even lekker genieten dus vandaag! Volgende week begint het hier voor mij weer allemaal en dan moet man ook gelijk 2 dagen en een nacht weg voor zijn werk, ben benieuwd.

Ruma, dat was dus weer echt turbo. Fijn dat het zo goed gaat

Dames, voor nu weer even succes allemaal!
Louise alvast succes morgen in het ziekenhuis! Zet hem op meid, kunnen we morgen eindelijk weer eens een kleine vent in het schema zetten!

Steenbokje: al nieuws??

Beer: balen zeg van die naweeen. Ik heb er dus geen 1 gehad en ik had me er al helemaal op ingesteld zeker omdat het zo snel ging maar gelukkig bleven ze hier weg.......

Enka: lekker dat je door de ontsteking heen bent, was vast geen pretje. En dan straks helemaal alleen die 2 ukken, poe zeg dat zal ff wennen zijn!

Hier nog geen last gehad van de spier (klop klop op hout zeg maar.....) vrijdag langs de fysio om te kijken wat er nou aan de hand was dus ben benieuwd.

Ben vanmiddag lekker met de kleine meid naar het dorp gelopen. Het was echt heerlijk weer, lekker warm. Ze heeft de hele tijd geslapen in de wagen ze vond het wel prima.........
Hoi allemaal,

Heb vanmiddag een half uur aan zo'n apparaat gelegen voor een ctg en bloeddruk werd in de gaten gehouden....maar hij was weer netjes laag..haha niet te geloven he

ook het hartfilmpje van de baby was helemaal goed, dus ben erg blij nu!

Ik had zo nu en dan tijdens dat half uur ook weeen...en thuis ook maar nu is het weer weg...helaas
Hoi meiden,

Steenbikje: gelukkig maar dat alles goed is.

Louise: spannend, sterkte.

Ik voel me goed maar ben heel moe. Ik volg jullie wel meiden!

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
@Louise; heel veel succes morgen!!! Ik duim voor je dat het snel zal gaan en als je nu al een begin hebt met 2 cm, dan zal het wel goedkomen!

@Noerie: lijkt inderdaad op de regeldagen. Die komen gemiddeld genomen rond de 10 dagen, 6 weken en 3 maanden als de vraag weer verandert. Lastige tijd, maar als het goed is, is het met een dag of 2 geregeld. Alleen jammer dat het altijd in de nachtelijke uurtjes moet gebeuren.

@Steenbokje: gelukkig dat de bloeddruk weer is gedaald. Hopelijk gaat het bij jou nu ook doorzetten! Succes!

@Enka: ik heb gelukkig nooit een borstontsteking gehad, maar ik ben ook altijd erg alert op mijn borsten nu. Masseer ze voor en tijdens iedere voeding even en voel na waar de harde plekken zijn. En het inderdaad grappig om te zien hoe verschillend ieder kind toch weer is.

@Beer: dus morgen voor de echt in het nieuwe leven :-)). Hier ben ik ook benieuwd hoe het allemaal zal gaan. R+M gaan morgen bij een vriendje van M spelen en gelukkig haalt de moeder ze op van school en brengt ze die 2 weer naar huis. Haar zoontje had zich zo erop verheugd en zij vond het geen probleem om ze weer even te brengen nu ik nog flink aan het kramen ben. Hier heb ik ook behoorlijke last gehad van de naweeën. Bij Simon waren ze erger, maar deze waren ook niet mis. De eerste nacht dacht ik soms echt dat het weer opnieuw ging beginnen....

@Elma: gelukkig dat het weer beter met je gaat. Ben benieuwd wat de fysio zegt.

Verder is Anne een rustige baby (even afkloppen!!!), ze drinkt nu goed en de stuwing is nagenoeg verdwenen. Ik ben blij dat ik zo'n superkraamhulp heb. 's-Middags moet ik altijd nog verplicht in bed liggen (een uur of 2) maar eerlijk gezegd heb ik daar ook geen bezwaar tegen :-)).

Zo, ik ga terug naar de kleine meid en probeer of ze nu al wil slapen....
Iedereen bedankt voor de lieve woorden en aanmoedigingen:-)

Hoop jullie snel babynieuws te brengen;-)

Slaap lekker allemaal!
@ Ruma: inderdaad; kunnen het de regeldagen zijn (had er nog nooit van gehoord maar internet vertelt een hoop). Ik hoop het echt want dat betekent dat het snel weer over is. Vannacht was namelijk weer een redelijke toestand. Overdag is Sofia echt zo;n schatje maar s'nachts veranderd ze in een soort Gremlin, haha!

Nouja, zal wel loslopen uiteindelijk.

En wat vervelend dat jullie zo;n last van naweeen hebben zeg Beer en Ruma. Lijkt me echt redelijke verschrikkelijk. ellendige pijn voor niks; want de baby is er al. Ik help jullie open dat ze snel ophouden.

Ja Beer; dan begint de drukte dus volop bij je. Heftig hoor. Ik vind het met zoontje van bijna 5 en baby nu al echt wennen.

@ Enka: Fijn dat het weer beter met je gaat. En grappig inderdaad; dat baby's al best een eigen karaktertje hebben he?

@Louise: ik denk aan je hoor!! 2 uur geleden zijn je vliezen gebroken... We wachten hier af. Zet hem op!!!

@ Steenbokje: Dat is toch ook allemaal weer wat zeg! Maar gelukkig dat alles helemaal goed was en je weer gerustgesteld bent.

Geniet ze van het lekkere weer vandaag!
Noerie, toen ik van 1 naar 2 ging vond ik het net zo hard wennen hoor, misschien nog wel meer dan nu. Van 2 naar 3 vond ik in ieder geval makkelijker dan van 1 naar 2. Hoe is de nacht gegaan trouwens, nog aan het regelen?

Steenbokje, toevallig al bevallen vannacht? Gaat vast niet lang meer duren bij jou! En voor Louise is het de grote dag vandaag.

Enka, fijn dat de ontsteking over is, ben je erg ziek geweest? Heb je nog AB moeten slikken?

Ruma, lekker toch nog naar bed smiddags? Ik heb dat ook steeds gedaan. Kan nu niet meer natuurlijk. Vannacht was best wel een slechte nacht. Tegen twaalven voor het laatst gevoed, toen weer om half drie, toen weer om half 6 en om 7 uur ging de wekker. Tussendoor nog er uit geweest voor 1 van de anderen. Ben dus niet echt fit vandaag.

Elma, al heel stuk gelopen? Jij voelt je verder dus ook wel goed? Ik ga zo ook eens met de kinderwagen lopen, heb niet voor niets zo'n dure bugaboo gekregen, moet ik er wel iets mee doen natuurlijk!
Goedemorgen dames!

Louise: ik hoop dat je inmiddels al een heel stuk opgeschoten bent met je bevalling, ik denk aan je!

Steenbokje: beginnen de weeen al een beetje door te zetten, ik hoop het zo voor je meid!

Beer: jammer dat je een slechte nacht hebt gehad en dan is het extra vervelend dat je nu niet even s middags ook nog kunt gaan liggen.

Noerie: hopelijk wordt de kleine Gremlin weer snel Sofia 's nachts

Ruma: fijn he zo'n lieve en behulpzame kraamhulp. Ik ben ook zo blij geweest met die van mij. Ik mis haar best een beetje.

Elma: hoe is het vandaag met je spier?

Hier gaat alles zn gangetje. Gisteren voor het eerst zonder kraamhulp en manlief was weer aan t werk dus moesten we het helemaal alleen doen. En het is zo supergoed gegaan! De voedingen gaan ook goed, soms wil ze niet echt lekker aanhappen, dan zit ze echt minuten te draaien met haar hoofd, terwijl ik m letterlijk voor haar mond hou. Maar ze drinkt echt veel want ze komt overdag gemiddeld om de 3 1/2 - 4 uur en 's nachts soms pas na 5 uur.

Geniet van het weer vandaag, heerlijk weer om te gaan wandelen!
Goeiemiddag!

Assevas: lekker hoor dat Emma het zo goed doet!

Louise: misschien is de kleine vent er nu al! Anders nog even doorbijten!

Steenbokje: gelukkig alles ok bij jou, en het blijft lekker rommelen he?

Beer: dus het is te doen met 4 kleine smurfjes? Ik ben inderdaad alweer aan de wandel geweest, lekker naar buiten met dit weer. Alleen kijkt iedereen je nogal raar aan als ze vragen hoe oud de kleine is als ze in de wagen kijken, maarja ik wen er wel aan. Bij Fynn liep ik ook al heel snel weer buiten dus voor mij is het niet zo vreemd haha

Ruma: lekker hoor relaxt nog in bed, zo lang het kan lekker van genieten.

Noerie: maait ze heel erg met haar armpjes misschien? Gwen maait echt de hele tent bij elkaar snachts en gisteravond hebben we haar voor het eerst ingebakerd en mevrouw sliep als een roosje, zonder piepen tussen de voedingen door. Zelfs al een keer 5 uur ertussen!

VV: lekker bijkomen hoor we zien je vanzelf wel weer verschijnen hier.

Nou ik ga vrijdagmiddag naar de fysio toe. Sinds gisteren geen pijnstilling meer geslikt en ik voel nog niks zeer doen dus dat is denk ik wel positief. Gwen doet het lekker mevrouw zit vandaag (dag 7) alweer boven haar geboortegewicht dus helemaal super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven