Aug/sept 2009

19-11-2009 22:52 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 36 Zwanger van de 4e!

Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 24 SABA (05-09-09)

Dierewier 28 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 33 MIMA (09-09-09)

Lala1979 31 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 32 Zwanger van de 2e!

Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 29 ESSIE (14-09-09)

Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Mier doet het de hele nacht op Pampers maat 2, Lala.

Vis, weet je zeker dat het teething is? Misschien heeft ze heel erg anders last van. Verkoudheid zorgt bijv. ook voor slecht drinken en groene poep. Anders even langs de huisarts? Spruw zou ook nog kunnen. Ik heb dat teething verhaal nog nooit gehoord.

Verder even kort want we moeten zo naar t CB voor 1e vaccinatie. Ben benieuwd naar zijn gewicht want hij groeit zo hard, ik kan het gewoon elke dag zien

Hier alles goed, maar drukdrukdruk. Verhuizing staat nu gepland voor za 19/ zo 20 dec. Van 23 t/m 27 dec zijn we in Ierland, gisteren geboekt.

Oja, Wij hebben onze oproepen alle drie gehad en gaan a.s. vrijdag. Ier heeft op werk al gehad want medische wereld.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pauwie, ik zou een elektrische kopen. Ik had bij Chica handkolf maar weet nu hoeveel sneller t kan. Ik wil niet meer zonder.
Succes op CB zo Inad. Niet huilen he

Kletsen jullie kindjes ook zo? Gezellig al die aanspraak.

Saba heeft vannacht bijna klokje rond geslapen. (slaapt overdag nog erg weinig dat wel)
Vis, ik zal mijn bijbel er eens bij pakken straks, maar denk eerder dat ze ziek aan het worden is.
Kijk hier eens Vis:

http://www.borstvoeding.c ... taking-een-overzicht.html
Meiden!

Nala ga binnenkort ook echt naar Internet laten kijken. We passen ons nogal snel aan als er problemen zijn en wat stomme trucs werkt het dan weer even. Het wordt nu per keer minder en oom heeft al gekeken maar begrijpt er ook niets van. Nu gaan we hem wegbrengen maar voordat we dat weer gedaan hebben zijn we ook zo weer aantal weken verder

Cesar is op kdv met inenting dus geen probleem.

Vis wat een reis zeg pfff. Ik heb nu 2 voedingen afgebouwd en dat blijf ik voorlopig zo houden, is dat geen optie? Ik geef sochtends de eerste voeding, derde voeding, 5de voeding en als er nog een komt die uiteraard ook. Nu hoef ik overdag maar 1 keer te kolven, dat is prima te doen! Afbouwen kan inderdaad altijd nog inderdaad, je kan het een kans geven?

Leuk he Aruba dat geklets. Vind dan dat ze helemaal zo groot worden. Cesar kletst vooral met Nesta.

Star Eetje heeft leuk koppie met lieve oren!

Heb hier trouwens electrische kolf geleend en wat een uitvinding, had niemand mij dat eerder kunnen vertellen

Inad succes bij CB ben benieuwd naar maten.

Geen idee hoe groot Cesar nu is, Rebbel. 1 december laat ik je het weten want het lijkt er op dat Mattie ook een goede inhaalslag maakt!

O ja en voor de nacht kan je ook gewoon een pak kopen van een maat groter. Deed ik op een gegeven moment ook bij Nesta. Ook een soort van "nachtluier".

Ben vandaag strontsjaga. Blegh niets aan als je jezelf in de weg loopt. Nesta vind me ook een zeur. Verveeld zich kapot, arm schaap. Maak het wel weer goed

Nala rustig aan doen!

Star en Vis hebben baby's ook niet een dipje rond de 4 maanden met voeden? Ook een soort van geregel? Is dat het niet misschien? Vroegtijdig gecluster/geregel?
4 maanden dip wel vroeg dan
Vis, wat balen dat Mima niet bij je wilde drinken.

Vandaag verder overleefd?

Lala, je hebt op zich wel gelijk, ik ben altijd druk bezig. (zeggen de meiden op de andere fora ook )

Maar vind het wel moeilijk soms mijn rust te vinden.

Ook nog eens een groot huis, wat je niet in een dagje schoon hebt.

Laat de sopdoek nu al vaker liggen, maar soms moet het toch echt. Helemaal met 2 honden.

Maar merk soms ook dat ik op mezelf moet letten en trap dan wel weer op de rem.

Essie heeft ook maatje 2 van Pampers aan. En is nog nooit doorgelekt. (heeft ze trouwens pas vanaf het weekend aan, daarvoor nog maat 1)

's Nachts verschoon ik niet, omdat ze doorslaapt. Dus ze doet hier 8-10 uur met een luier 's nachts.

Inad, hoe ging het op het CB?

Pauwie, ik heb nog een enkele elektrische kolf. Maar 1 week gebruikt denk dus gloedje nieuw.

Ik wilde hem op Marktplaats zetten. Maar als je interesse hebt, moet je het maar zeggen.

Werd vanmiddag gebeld door mijn werk dat er een meisje van mijn oude groep op sterven lag.

Werd ik 1 1/2 uur later alweer gebeld, dat ze al was overleden.

Ze was wel een meisje wat altijd longontsteking had en vaak aan de zuurstof lag.

Ze waren er nu ook achter gekomen dat ze de Mexicaanse griep had.

Ze is volgens mij maar 14 jaar geworden.

Vanmiddag ff bij de buuf geweest. Kon natuurlijk nog bijna niemand van de laan, maar was wel gezellig.

Maar wat een bagger weer zeg! Echt binnenzit weer.

Ga pas morgenmiddag de deur weer uit.

Essie blijft een beetje mieperig. Iedere keer slaapt ze maar een half uurtje en huilt dan weer.

Speentje erin, dan slaapt ze wel weer verder.

De nachten blijven gelukkig wel goed gaan. Niet zoals het weekend tot half 9, maar tot half 7 vind ik ook niet erg.
Jee Nala, wat naar van dat meisje
Ik doe even een koppiepeest over CB want piepkonijn is net in mijn armen in slaap gevallen

Had al met Star gesmst vanmiddag, maar wel Pneumo gedaan want mocht het batchnummer zien. Maar, baalde er achteraf wel van want andere batch kan natuurlijk ook best fout zijn. Maar alles goed so far, hij is alleen iets pieperig dan normaal, geen koorts.

Hij is Eetje voorbij gegroeid en zit nu alom bovengemiddeld qua maten op 60 cm en 5810 gram

Ik moest dossier tekenen, ook van Chica, voor overdracht naar nieuwe dorp en dus ook ingezien (keken ze even van op, dat ik dat wilde. maar ga niet zomaar iets tekenen). Stond er bij Chica paar keer 'Moeder was laat' Maar mijn zus zei al terecht, zetten ze er ook in wat vaker voorkomt? 'Moeder was op tijd (nouja, bijnaaa) maar wij liepen 40 minuten uit'
Even snel hier gelezen, want ben bekaf. Man en ik hadden besloten toch maar naar Dublin te rijden ipv dat ik alleen met Mima zou vliegen. De combi van een onbetrouwbare luchtvaartmaaschappij en een mogelijk borstweigerende baby vonden we wat te veel van het goede. Vlucht nu verzet naar datum dat we het paspoort op kunnen halen.

Star - Dank voor het overzicht. Mima had duidelijk pijn in haar mond gisteren, want reageerde sterk als ik op haar onderkaakje drukte en dronk fles ook kreunend leeg.

Ik heb 2 tips die ik op het internet vond toegepast. 's Avonds laat heb ik haar hééél lang op mijn vinger laten zuigen en toen ze sliep deze verwisseld voor mijn tepel. Ze ging niet echt drinken, maar sabbelde er wel een beetje op. Verder heb ik haar vanmorgen aangelegd terwijl ze aan het wakker worden was. Vandaag is het verder goed gegaan. We hebben door de wateroverlast enorm lang in de auto gezeten en ik heb haar op de achterbank in de file gevoed (en ook verschoond trouwens ).

Hoop dat ze het zo gaat volhouden... Ze had wel weer een groene luier vanmorgen... Kan idd ook zijn dat ze iets anders onder de leden heeft dan tandengedoe. Maar ze komt verder wel alert over en speelt veel.

Oh, was trouwens ook ongesteld geworden gisteren... Maar als dat de reden van haar weigering was dan zou ze de afgekolfde melk toch ook niet hebben willen drinken?

Anyway, als ze er maar geen gewoonte van gaat maken .
Ik was er trouwens zo van geschrokken omdat het zoontje van een vriendin ook de borst ging weigeren toen hij bijna 3 maanden was. Ze was heel beslist om hem weer aan de borst te krijgen, maar het is echt niet meer meer gelukt :( .

Overigens weigerde een zoontje van een andere vriendin rond deze tijd de fles. Toen ze weer aan het werk ging ging hij op het KDV gewoon de hele dag slapen om 's nachts de voedingen in te halen . Kennelijk is het een gevoelige leeftijd.
Ik zit de hele tijd met een jengelend aapje op mijn armen.

In bed wil ze niet slapen, maar wel in mijn armen.

Denk nog steeds een sprongetje.
Ik geloof niet zo in die sprongetjes. Jij herkent ze wel dus Nala?

Wat verschrikkelijk van dat meisje...

Inad, wat is Mier lang voor zijn leeftijd!
Ik geloof ook niet in sprongen

Ja, heeft ie van Ier denk ik, Aruba. En ben zelf ook vrij lang.

Vannacht deed Mier 23.30 - 6.30, lang leve de lieve Mier

Vis, kan heel goed hoor, dat ze weigert vanwege andere smaak door ongesteldheid. En misschien trekt die smaak na tijdje in koelkast wat weg of had ze net toevalling zo'n honger dat ze dacht vooruit dan maar Hoe gaat het nu?
Hij lijkt trouwens weinig last te hebben van vaccinaties, alleen gisteravond beetje pieperig. *klopt af*
Nala, wat erg van dat meisje op je oude groep.

Hier ook niet zo van de sprongetjes. Mattie doet een beetje raar sinds zondag, drinkt minder goed, spuugt opeens heel veel, maar is verder wel alert en heeft geen koorts. Dus of ie nou ziek wordt?

Bij jullie dus wel standaard vaccinatie en mg in één week, Inad? Hier hebben ze alle afspraken afgezegd, maar dat was denk ik omdat de cb'ers meedoen met prikken.

Vanmiddag uitje met m'n team, het grappige is dat het op tien minuten lopen hier vandaan is, lekker makkelijk. Wel zin om iedereen weer te zien, want door MG ben ik nog steeds niet naar school gegaan om Mattie te showen. We gaan high tea doen, hmmm...

Inad, gaat goed met Mier! Leuk.
quote:rebbel schreef op 24 november 2009 @ 10:15:

Hier ook niet zo van de sprongetjes. Mattie doet een beetje raar sinds zondag, drinkt minder goed, spuugt opeens heel veel, maar is verder wel alert en heeft geen koorts. Dus of ie nou ziek wordt?

Toch een sprongetje?

Veel plezier met het uitje
Mier heeft zijn handjes ontdekt en ligt er de hele dag naar te staren

Is niet Mier, maar dat doet ie dus
Nala; heftig van dat meisje.. 14 jaar... Doet je weer eesn beseffen hoe je van ieder moment moet genieten.

Welke kolf heb jij?

Ben misschien wel geinteresseerd..

Inad ; Knap van Mier!!
quote:Star schreef op 23 november 2009 @ 16:01:

4 maanden dip wel vroeg dan Dat dacht ik later ook maar toen deed Internet het niet meer
Nala wat naar van meisje, vreselijk!

Haha ik ben wel van de sprongetjes, al moet ik zeggen dat we al snel roepen als hij iets meer wil drinken dan anders of iets: SPRONGETJE. Is ook grapje geworden.

Leuk je uitje Rebbel, high tea is lekker. Gezellig gehad?

Lief met handjes spelen Inad! Schattig.

Vis inderdaad dan wat relaxter, hoop ook echt dat ze je borst weer gaat accepteren. Niet leuk als je zelf de keuze niet kan maken.

Vandaag dagje gewerkt. Was erg leuk en interessant. Moest wel af en toe weer hersenen kraken om visie weer op te rakelen en een goed beeld te krijgen maar zat er uiteindelijk ook zo weer in. Nu relaxen. Morgen prikken halen, Nesta had de prikken op Journaal al gezien (vergeten weg te zappen) en roept heel hard dat hij geen prikje wel. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Pauwie; bedoel je mijn kolf? Ik heb deze in de aan bieding. Geen idee eigenlijk wat ik ervoor wil hebben.

Ga nu snel lekker op de bank liggen..ben kapot met een zieke peuter in huis.
Aruba, ik herkende nu voor het eerste zo'n sprongetje. Ik geloof er wel degelijk in.

Merkte het echt aan d'r.

Rebbel, leuke middag gehad?

Pauwie, als ik het goed uit mijn hoofd zeg, ik heb een Medela Swing. Een enkele, elektrische kolf.

Dus maar een weekje gebruikt.

Zal morgen nog voor de zekerheid ff kijken of ik het goed onthouden heb.

Dierewier, was dit je eerste werkdag weer?

Suc6 morgen met Nesta zijn prikje.

Vanmiddag met de 5 vriendinnen en baby's bij elkaar gekomen, waarmee ik tegelijk zwanger was.

Was erg gezellig en leuke foto's gemaakt. (heb op onze Hyves 2 foto's geplaatst)

En de leguanen zitten in hun nieuwe hok!!! Ging gelukkig goed.

Ze zaten al die tijd nog in het oude huis. Hok was nu pas klaar.

Ben benieuwd hoe ze de nacht overleven. Zijn toch stress gevoelige beesten.
http://www.medela.nl/BENELUX/breastfeed ... /swing.php

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven