Augustus 2012 deel 11!!
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:02
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!
Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!
De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!
We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!
Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!
De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!
Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!
Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!
credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!
Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!
Onze zwangerschappen
Augustus 2012 deel 10!!
NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!
En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!
maandag 26 november 2012 om 09:55
Meisje wilde natuurlijk niet verder slapen in bed, dus hup in de Ergo en lopen maar. Binnen 5 minuten: snuuuurk... Ik heb een plek vlakbij huis gevonden waar zoon heerlijk buiten kan spelen. Kilometers weiland en geen mens te zien. Prima dus. Zoon rennen en mama sjokt er met Meisje in de drager wel achteraan .
@rammel: Oh jee, wat is je schoonmonster nu weer van plan?
@bubblezz: Hopelijk gaat het goed met mini bij de oppas!
@rammel: Oh jee, wat is je schoonmonster nu weer van plan?
@bubblezz: Hopelijk gaat het goed met mini bij de oppas!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
maandag 26 november 2012 om 10:12
Haha Chryssa wat heerlijk zo'n weiland. Ik zie het helemaal voor me. Zoon lekker los, wordt ie lekker moe, gaat ie heeeeerlijk van slapen.
Mini sliep tot kwart voor 8 vanmorgen, zo heerlijk! Ik ga zo met m naar het werk van z'n papa, even showen.
Vanmiddag spreek ik m'n baas, ben benieuwd!
Succes met werken vandaag Bub en Myself. En alle andere working ladies natuurlijk ook!
Mini sliep tot kwart voor 8 vanmorgen, zo heerlijk! Ik ga zo met m naar het werk van z'n papa, even showen.
Vanmiddag spreek ik m'n baas, ben benieuwd!
Succes met werken vandaag Bub en Myself. En alle andere working ladies natuurlijk ook!
maandag 26 november 2012 om 10:24
Meet go's first indeed! Heb mn tanden in de strijd gezet..
Het is te lang en te ingewikkeld om het uit te leggen. Jullie horen het zondag wel
Kroos, lekker nachtje gehad dus?
Ik heb de ramen gelapt net... Goed bezig ik!! Was wel nodig ook zeg
Bub werkze! Volgensmij zijn onze diva's een beetje uit hetzelfde hout gesneden
Het is te lang en te ingewikkeld om het uit te leggen. Jullie horen het zondag wel
Kroos, lekker nachtje gehad dus?
Ik heb de ramen gelapt net... Goed bezig ik!! Was wel nodig ook zeg
Bub werkze! Volgensmij zijn onze diva's een beetje uit hetzelfde hout gesneden
maandag 26 november 2012 om 11:33
Hey meiden!!!
Rammel, Wat balen van je etentje en nog meer balen van de reactie van die "vriendinenn"... Ze komen behoorlijk bekrompen over....
Chryssa wat fijn dat je huisje klaar is!!! Nu lekker genieten
@mama's die weer net aan het werk gaan: Veel succes vandaag!!! Voor mij lijkt het alweer zo lang geleden!!!
Ik was vrijdag naar a'dam gegaan en met man en kleine 2 nachten bij mijn zus geslapen. De eerste nacht was mini al een beetje onrustig (waarschijnlijk iets te koud en erg verkouden) en de 2e nacht werd hij om 2.30 wakker... Heb hem maar lekker tussen ons ingelegd... Ik kon zelf toch niet slapen vanwege buikkrampen.... Zondag een feestje gehad met allemaal oude mensen dus iedereen wilde kijken enzo.... Mini vond het op een gegeven moment gewoon genoeg... Elke keer als hij huilde wist iedereen wat er mis was... "Hij heeft honger denk ik, heeft hij al gegeten?" ik:"Nee, ik geef mijn kind geen eten, dus denk idd dat hij honger heeft... En nog veel meer van dit soort zinloze opmerkingen....
Eenmaal thuis heeft hij heerlijk geslapen tot vanmorgen, maar ik nog steeds niet... Heel vaak naar de wc, het loopt er echt uit als water.... Nu net een broodje op en een kopje thee, ben benieuwd of mijn lichaam dit wel wil binnenhouden... Maar ik voel me verder niet ziek, maar heb me wel ziek gemeld op het werk, want 1 uur in de auto heen en 1 uur terug en dat terwijl je echt moet rennen af en toe om op tijd bij de wc te zijn......
Rammel, Wat balen van je etentje en nog meer balen van de reactie van die "vriendinenn"... Ze komen behoorlijk bekrompen over....
Chryssa wat fijn dat je huisje klaar is!!! Nu lekker genieten
@mama's die weer net aan het werk gaan: Veel succes vandaag!!! Voor mij lijkt het alweer zo lang geleden!!!
Ik was vrijdag naar a'dam gegaan en met man en kleine 2 nachten bij mijn zus geslapen. De eerste nacht was mini al een beetje onrustig (waarschijnlijk iets te koud en erg verkouden) en de 2e nacht werd hij om 2.30 wakker... Heb hem maar lekker tussen ons ingelegd... Ik kon zelf toch niet slapen vanwege buikkrampen.... Zondag een feestje gehad met allemaal oude mensen dus iedereen wilde kijken enzo.... Mini vond het op een gegeven moment gewoon genoeg... Elke keer als hij huilde wist iedereen wat er mis was... "Hij heeft honger denk ik, heeft hij al gegeten?" ik:"Nee, ik geef mijn kind geen eten, dus denk idd dat hij honger heeft... En nog veel meer van dit soort zinloze opmerkingen....
Eenmaal thuis heeft hij heerlijk geslapen tot vanmorgen, maar ik nog steeds niet... Heel vaak naar de wc, het loopt er echt uit als water.... Nu net een broodje op en een kopje thee, ben benieuwd of mijn lichaam dit wel wil binnenhouden... Maar ik voel me verder niet ziek, maar heb me wel ziek gemeld op het werk, want 1 uur in de auto heen en 1 uur terug en dat terwijl je echt moet rennen af en toe om op tijd bij de wc te zijn......
maandag 26 november 2012 om 12:43
Goedemiddag dames
Verhuizen, verjaardagen, wc-rennen, schoonloeders, nachtbrakers en de rest: dikke
Hier gaat het ietsje beter, want ik slaap niet meer heel erg slecht maar 'gewoon' slecht. Lig nog maar een paar uurtjes wakker 's nachts ipv uuuren. Verder gonst en steekt het en irriteert het verband.
Het is wel raar dat ik nu thuis ben en mini bij opa en oma..
Zo maar eens proberen te tukken.
Verhuizen, verjaardagen, wc-rennen, schoonloeders, nachtbrakers en de rest: dikke
Hier gaat het ietsje beter, want ik slaap niet meer heel erg slecht maar 'gewoon' slecht. Lig nog maar een paar uurtjes wakker 's nachts ipv uuuren. Verder gonst en steekt het en irriteert het verband.
Het is wel raar dat ik nu thuis ben en mini bij opa en oma..
Zo maar eens proberen te tukken.
maandag 26 november 2012 om 13:52
cryssa lachen 
Het hele huis afgezocht en tada was het de telefoon.
Logisch dat je ukkies van slag zijn. Er is veel verandert in de afgelopen maanden voor hun en jullie.
Maar het komt goed. Ik hoop dat jullie snel gewend zijn op jullie stekkie.
Dodo en blijft mini daar lang? Of komen opa en oma bij jou.
Hoe lang mag je mini niet tillen?
Jeuk is genezing? Toch?
Allemaal liefs
Beppe
Het hele huis afgezocht en tada was het de telefoon.
Logisch dat je ukkies van slag zijn. Er is veel verandert in de afgelopen maanden voor hun en jullie.
Maar het komt goed. Ik hoop dat jullie snel gewend zijn op jullie stekkie.
Dodo en blijft mini daar lang? Of komen opa en oma bij jou.
Hoe lang mag je mini niet tillen?
Jeuk is genezing? Toch?
Allemaal liefs
Beppe
maandag 26 november 2012 om 14:50
juut, beterschap! Nou ja iig aan je darmen
Chryss, das een Rammel actie hoor ik vroeg me laatst af wat dat gezoem toch was heel de tijd, toen ik een aangebrand luchtje rook dacht ik: ow ja de oven met mijn pistoletje
Do, wanneer mag het verband er af?? Fijn dat de nachten beter gaan
Vandaag wezen wegen met Rammeltje, 270gr in 3 weken, iets stijgende curve en een dik tevreden mama!.. Even over fopspeen gebruik gehad nog en zoals het nu gaat is het prima.. Ik moest me vooral geen zorgen maken met zo'n lekker moppie met van die bolle wangen en ook wat meer vertrouwen hebben in haar als het aankomt op voedingen en groeien.
Chryss, das een Rammel actie hoor ik vroeg me laatst af wat dat gezoem toch was heel de tijd, toen ik een aangebrand luchtje rook dacht ik: ow ja de oven met mijn pistoletje
Do, wanneer mag het verband er af?? Fijn dat de nachten beter gaan
Vandaag wezen wegen met Rammeltje, 270gr in 3 weken, iets stijgende curve en een dik tevreden mama!.. Even over fopspeen gebruik gehad nog en zoals het nu gaat is het prima.. Ik moest me vooral geen zorgen maken met zo'n lekker moppie met van die bolle wangen en ook wat meer vertrouwen hebben in haar als het aankomt op voedingen en groeien.
maandag 26 november 2012 om 15:16
Wat groeit mijn uk dan veel tov een aantal uk's. Zou dat komen door fv of bv?! Apart
Onze uk's lopen ongeveer gelijk op rammel.
Wat wel grappig is ikzelf was precies hetzelfde als dodo's uk toen ik baby was!
Ik was alleen iets zwaarder bij de geboorte!
Mijn mini was lichter dan ik, maar wat ikzelf bij 5 maanden woog, weegt zij nu al!!
Ze groeit gewoon echt n kilo per maand!
Chryssa ben je zelf al weer wat gewend of kun je je draai hier nog niet helemaal vinden?
Dodo beterschap! Jeuk is n goed teken! Wel balen van de nachten!
Thanks juut! Jij ook beterschap! Iets verkeerds gegeten of toch buikgriep?
Onze uk's lopen ongeveer gelijk op rammel.
Wat wel grappig is ikzelf was precies hetzelfde als dodo's uk toen ik baby was!
Ik was alleen iets zwaarder bij de geboorte!
Mijn mini was lichter dan ik, maar wat ikzelf bij 5 maanden woog, weegt zij nu al!!
Ze groeit gewoon echt n kilo per maand!
Chryssa ben je zelf al weer wat gewend of kun je je draai hier nog niet helemaal vinden?
Dodo beterschap! Jeuk is n goed teken! Wel balen van de nachten!
Thanks juut! Jij ook beterschap! Iets verkeerds gegeten of toch buikgriep?
maandag 26 november 2012 om 15:30
Chryssa dat is ook wat dat gepiep! Dat zal wel even wennen zijn.
Geniet van je nieuwe stek!
Beterschap Juut!!
Zo, toch zeker wel een kwartier getukt in bed!
Opa en oma hebben gebeld. Ze komen mini brengen!
Ik mag haar niet tillen dus dan wordt het erg lastig om voor haar te zorgen.
Ik hoop dat ik na woensdag het weer mag doen. Het verband gaat er dan ook af.
Ik denk ook jeuk is een goed teken is Beppe.
Ik geloof dat mijn mini ook echt de ministe is..
Grappig Anne dat jijzelf gelijk op ging. Hoe lang ben je nu? Dan komt het misschien nog wel goed met mijn mini!
Geniet van je nieuwe stek!
Beterschap Juut!!
Zo, toch zeker wel een kwartier getukt in bed!
Opa en oma hebben gebeld. Ze komen mini brengen!
Ik mag haar niet tillen dus dan wordt het erg lastig om voor haar te zorgen.
Ik hoop dat ik na woensdag het weer mag doen. Het verband gaat er dan ook af.
Ik denk ook jeuk is een goed teken is Beppe.
Ik geloof dat mijn mini ook echt de ministe is..
Grappig Anne dat jijzelf gelijk op ging. Hoe lang ben je nu? Dan komt het misschien nog wel goed met mijn mini!
maandag 26 november 2012 om 15:36
Jaaaa we hebben weer een nieuwe ontwikkeling hier! Minimaatje pakt speeltjes en houdt ze ook vast (en stopt ze in zn mond)
@ chryssa. Logisch dat je ventje van slag is. Hopelijk vind hij snel zn draai!
@ rammel, fijn dat rammeltje lekker aangekomen is! Ben zo benieuwd naar Minimaatje zn gewicht morgen!
@ anne, wat was jij een kleine baby dan!!
@ juut, beterschap!!
@ dodo, wanneer mag het verband er af? Zal ook wel schelen denk ik?!
@ chryssa. Logisch dat je ventje van slag is. Hopelijk vind hij snel zn draai!
@ rammel, fijn dat rammeltje lekker aangekomen is! Ben zo benieuwd naar Minimaatje zn gewicht morgen!
@ anne, wat was jij een kleine baby dan!!
@ juut, beterschap!!
@ dodo, wanneer mag het verband er af? Zal ook wel schelen denk ik?!
maandag 26 november 2012 om 15:38
maandag 26 november 2012 om 15:41