Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Hij is idd fijn maat!! Lekker strak aan te spannen wat het voor jou prettig maakt en de ergonomische houding voor minimaat! Maar we gaan het gewoon proberen op de meet.. Kan iedereen meegenieten
Valt mee hoor Rammel. Althans, het doet ellendig pijn maar ik vond bevallen veel erger!

Minico is ook al 7 kilo maar Juutbaby is volgens mij inderdaad de grootste.
Hier ook een mega mini, die zat 3 weken geleden op 7 kilo en 67 cm, ik denk inmiddels zeker 7,5. Alle collega's van vriend konden hun ogen niet geloven. Oeps!
Wow kroos 67 cm al?! Lange vent hoor!

Kroos en myself jullie email stond niet op t sub ik hoop dat jullie t kunnen doen met Facebook

Martje en toet van jullie email krijg ik n foutmelding?? Martje zou je je email nog eens willen geven of mij mailen kan ook email staat wel op t sub.

Toet jij hebt het event op Facebook is dat voldoende? Anders mij ook ff mailen!

Mart ik ga btw met de trein!!
Maatje, klinkt erg goed met de kerst lekker samen en toch weg!!!!

De mini's worden mega's

Liefs en een mooie dag beppe
Pff ik verwaarloos jullie!! Ben zo druk in het huisje! Zaterdag weer opendag!

Hier kwam mini vanacht om 5u en 8u.... En wilde echt drinken.. hopelijk red ik t dus de rest van de dag met 3x 180... Hongernek! Mini is ook al 65 cm en 6,5 kilo!! Maar mini van kroos die spant de kroon!

Ik ben bezig met fotoalbum voor mini, word zo moooii!!

9 dec is t een jaar gelden dat ik wist dat ik zwanger was, wat vliegt de tijd!!

Maat: wat leuk lekker weg!!!! Koblenz is zo leuk!! Ik heb ook nog wel een draagdoek voor je, zo'n knupding, heeeeel lang is hij... Ooit gekregen maar nooitgebruikt! Zal m meenemen naar de meet voor je?

Anne: jou mini heeft duidelijk een sprongetje gemaakt! Ik geef indd al wel bambix, omdat ik dacht dat ie dan miss wat langer door ging slapen, maar helaas.... Voordeel is dat hij t wel heerlijk vind en dus met 15 min de fles op heeft waar hij normaal dik 30min overdoet... Ik heb de meetinfo via fb indd.. denk dat je mijn mail adres niet .nl hebt gedaan maar .com?

Rammel: wat fijn dat mini zo makkelijk is geworden nu ze de speen pakt en wat een vriendinnen :( triest! Herken het wel!

Dodo: gelukkig gaat t iets beter met je!!

Nico: ook fijn dat mini weer wat opknapt!

Sorry als ik iemand vergeet!!! Ik duik weer even t bedje in met boekje....
Toet wat ben jij lekker druk bezig meid, leuk! Dat inspireert me wel en dat is een goed teken. :-)

Maat, ik vergat het helemaal te zeggen. Wat tof dat je mee gaat varen joh! Ik ben helemaal enthousiast voor je. Heb t zelfs aan mn vriend verteld :-)

Nico, het klinkt echt naar. Bevallen was vast pijnlijker maar he, dat betekent niet dat dit meevalt hoor. Bikkel!

Hihi, is mijn mega mini echt de grootste? Meneer groeit over een paar weken al uit maat 68. Ik bracht m net naar t kdv en daar waren twee leidsters uit andere groepen en dan moet ik echt vertellen dan mini echt nog jong is. Anders gaan ze hem behandelen als een kindje van 6 maanden. Ik zal weer ns een foto op t sub mieteren, kunnen jullie m zien.

Ik heb net mijn eerste gevecht met de bakfiets er op zitten. Man man, da's even andere koek zeg. Ik word er nog even niet vrolijk van.

Het hele verhaal met mijn baas laat ik nog even bezinken, dus daarover later meer. Ik wil jullie wel ontzettend bedanken voor alle lieve steun! Jullie zijn lief!
Kroos, voor je gesprek. Bah! Haha dat fietsen met die bakfiets zal wel zwaar zijn denk ik. Wel leuk hoor en makkelijk in de stad. Mijn nieuwe fiets ga ik zaterdag ophalen. :-)

Nico, jeetje, of je je portie nog niet gehad hebt.

Maat, wat leuk om mee te gaan varen. Gezellig kerst met zijn 3tjes.

Bub, wat vervelend dat mini het niet zo goed deed bij oppas. Maar echt even blijven oefenen dan.

Toet, heb je nog wel kijkers gehad? Hopelijk wordt het nou snel verkocht.

Anne, fijn dat het sprongetje voorbij is en minianne weer gezellige minianne is. Ik ben er bij hoor zondag. (man zegt oh dan heb ik een vrije dag)

Grootte, hier is mini ook echt al groot. Ben heel benieuwd. We moeten de kleintjes wel even op volgorde van geboorte leggen van de week. Leuk om de verschillen dan te zien.

Mart, jij maandag dus weer werken. Spannend! Maar volgens mij gaat alles goed toch?

Zo mijn eerste werkdag zit er op en vandaag ben ik weer lekker vrij. Het ging hardstikke goed met mini bij opa en oma. En ik kon ook wel weer mijn draai vinden. Lag een lief cadeautje en leuk welkom op het memobord. Wel weer een hoop werk te doen en er is ook wel wat blijven liggen. Er zijn veel dingen die je op het laatste moment kan afmaken maar niet een gedrukte kerstkaart na 20.000 klanten. Grrrr....

Ikzelf zie er niet uit op het moment. Herpes op mijn oog, dus een lekker hangoog. Gelijk begonnen met smeren met zovirax en heel erg oppassen met mini.

Vraagje: heeft er iemand van jullie een Manduca toevallig? Mart toch? Zou je die mee willen nemen naar de meet en zou ik die even mogen proberen?
@ myself, herpus op je oog???? Wat heb jij gedaan?

@ kroos, aan je vriend verteld dat ik mee ga varen. hihi wat zei hij!

Ben benieuwd naar het gesprek met je werkgever.

@ toet, neem maar mee hoor de doek. We hebben immers een draagdoekconsulente op de meet.

Wat een grote baby's allemaal!

Ik moet vanmiddag weer wegen, ben Zoooo benieuwd of mijn inspanning wat uitgehaald heeft?!

Ben best nerveus!
Ohhh Maat vanmiddag al weer wegen, wat gaat de tijd snel! Ik snap dat je nerveus bent, maar dat hoeft helemaal niet want je bent gewoon een supermama en je doet t harske goed.
Ik duim voor je maat!! Consulent!?? I wish!!

Kroos, koppie op meis laat je niet beinvloeden door een bakfiets hoor! Het schijnt te moeten wennen zo'n ding! Ik wil er ook graag een.. Vent vind het niks

Myself, goed plan! Alle ukkies op alfabetische volgorde
Ha Rammel, je hebt precies door hoe het zit tussen mij en de bakfiets! Dan ding ging met me aan de haal joh vanmorgen. En dan met je mini door de Amsterdamse fietsspits zwoegen... Ik voelde me zo'n kluns! Ik ben nu moed aan het verzamelen om hem er vanmiddag weer mee op te halen.
Ik ben nog lekker een dagje thuis.. .Vanmorgen liep ik weer leeg, had letterlijk niets meer in mijn lichaam zitten... Heb ook sinds zondag (toen het begon) hele pijnlijke steken in het midden van mijn buik... Deze middag gaat het al veel beter, maar ja.... Zonder eten in mijn buik, kan er ook niets uit... Ben nu een broodje aan het eten....

De vrouw van mijn vader is vandaag jarig en ze zou vandaag op mini passen... Had speciaal het bezoek laten komen rond de tijd dat mini meestal wel wakker is... Helaas ging dat dus niet door... Wel gaan we daar vanavond heen en blijf ik met mini daar slapen (als ik me beter voel)

Ik moet 12 december naar het cb, maar 3 weken geleden was mini 6,7 kg en 65 cm!!! Ik heb heel veel broeken maat 68 die echt lang niet passen... Zijn denk ik wel 10 cm te lang aan de onderkant... Kan ze wel aandoen en dan omvouwen... Maar daar zit echt een groot verschil in lengte...

@Maatje, dat meevaren klinkt inderdaad als een soort vakantie!!! Heerlijk hoor, lekker genieten!!!

Ik ga donderdag dus naar Londen tot en met maandagavond... Ik ga met de bus omdat het vet goedkoop was... Maar met die diarree is dat geen pretje, dus hoop echt dat het snel over is!
Dag dames,

Hier een redelijke nacht gehad. Zoon wel om 05.30 uur wakker, maar hij ging gelukkig weer slapen en werd vervolgens pas om 07.15 uur wakker. Hij is nog steeds niet zichzelf, maar was vanmorgen wel iets inder drakerig dan gisteren. Nu ligt hij weer in bed en ik hoor hem door de babyfoon kletsen. Meisje net uit bed gevist, want die lag alleen maar te kraaien. Dus die heb ik nu maar bij me in de woonkamer gelegd.

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe lang en zwaar Meisje nu is. De laatste keer dat ze gewogen is waren we nog in de VS, dus dat is alweer ruim anderhalve maand geleden. Toen was ze 63 cm en 5,5 kilo. Dus daar zal ze nu wel een stuk boven zitten.

Dat er al zoveel babies op nog maar 4 flessen per dag zitten! Dat hoef ik echt niet te proberen bij ons Meisje.

@Maat: klinkt goed, mee op de boot! Een draagdoek is dan inderdaad wel handig.

@nico: Dus toch een operatie. Vervelend, maar wat moet, dat moet. Het lijkt me heel naar, die pijnaanvallen.

@juutje: Bah, wat vervelend is dat toch, zo'n buikgriepje! Hopelijk knap je snel op.

@bubblezz: Jammer dat je mini niet wilde drinken bij de oppas. Is vast een kwestie van wennen, maar lastig is het wel.

@kroos: Ik denk er ook over om een bakfiets te kopen. Maar het is dus lastig onder de knie te krijgen? Hier is het gelukkig lang niet zo druk als in Amsterdam, dat scheelt vast met oefenen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
@juut, nee die bus is niet te doen hoor! En ziek is geldige annulerings reden... Je bent dus bij de meet??

Serieus: Beterschap meid!! En misschien als je je niet ziek voelt even langs de huisarts? Klinkt wel apart zo!

@kroos, ik zou nu even op die bak(beest)fiets stappen zonder mini! Even het gevoel krijgen.. Is het een driewieler? (Ik wil graag een driewieler met ouderwets stuur, en electrische trap aandrijving, dat dan weer wel )
Haha maat, als baby geknuffeld met oma. Herpesvirus is het koortslipvirus he? Ik heb het alleen altijd bij mijn ogen en neus, nooit op mijn lippen. Wel fijn want besmettingsgevaar is minder.

Maat, duim voor je dat hij goed is aangekomen.

Juut, hopelijk knap je idd snel op.

Oh ja, wat ik nog wilde delen. Ik kwam gister terug van kolven op mijn werkplek en toen zei mijn collega, de nieuwe trend na planking is milking. Je kan wel meedoen. Ik dacht dat hij een geintje maakte ahv het kolven, maar serieus het was gister op rtl4 toen ik thuiskwam. Hihi!
Ik fantaseer regelmatig over een bakfiets, dat ik hier door de wijk fiets met mn bak vol boodschappen en Rammeltje op mn rug in de draagdoek.. (Hoe fout maar lijkt me zo gezellig)
Milking!?? Ik doe mee wij doen veel planking met Rammeltje.. Als je haar in de lucht boven je hoofd houd strekt ze automatisch haar beentjes en kraaien dan.. Zo grappig!! Ze heeft haar stem trouwens uitgevonden.. Ze gilt me toch hard! Bizar! We verstaan elkaar soms gewoon niet
@rammel: Naam in je post.
@chrys, djies thanx! Jij bent mijn namen engel hier op t forum!!

Fijn dat zoon wat beter in zn hummetje is! Hoe bevalt het huis? Kun je je draai vinden?
Het huis bevalt prima. Wel even wennen nog natuurlijk. Ik hoop gewoon vooral dat zoon weer snel tot zichzelf komt, want dit is niks zo. Hij ligt nu ook alweer een uur te kletsen in bed, dat doet hij normaal nooit. Je legt hem erin voor z'n middagslaap en hij is meteen weg. Dus dit lijkt me een typisch gevalletje verwerking.
Rammel, leef je uit! http://youtu.be/ANhJgQGH_7k

Haha! Zo zonde van die net gekolfde melk.
Ahg chrys, ja lijkt me ook typisch verwerken!

Myself ik ga eens even kijken..;-)
Getverdemme!! Haha!
Rammel en het programma op rt l gezien gisterenavond over schoonloeders het kan dus toch nog erger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven