Augustus 2012 deel 12!!

28-12-2012 21:23 1419 berichten
Ruim een jaar verder en nu …. tijd voor deel 12. (deel 3 alweer op de kinderpijler).

De eerste mini’s zijn al 5 maanden, hun eerste kerst (en alle kerststress) hebben ze gehad. Sommige mama’s zijn weer aan hun werk. Het dagelijkse leven begint te wennen. Maar uitgepraat raken we niet.

Wij praten over….. niet/wel slapende, krijsende, lachende, huilende, vrolijke, zieke/gezonde mini’s. Flessen melk, wel/nietwillende borsten, oranje wortelprut, rondvliegende boontjes. Gezondheidsperikelen, Wel/niet begrijpende mannen (waar we stiekem hartstikke dol op zijn), schoonloeders, ouders en wat verder ter tafel komt.

De dagelijkse soap van de augustus-2012 mama’s continues. Onze stille en soms niet-stille meelezers blijven onze volgen. Voor de “augustus-2013 mama’s-To-be” zijn we een inspiratiebron, wat een eer!

Mini’s en mama’s hebben elkaar een maand geleden real-life ontmoet, wat een topmiddag! Het divagedrag is overgenomen, maar echt het juiste hebben ze elkaar nog niet ingefluisterd, dus in februari gaan we voor de herhaling.

credits voor de inleiding gaan dit keer naar Myself!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

Augustus 2012 deel 11!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! nicole12332 jaar03-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz24 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Arme mini toch... En arme Chrys!

Do fijn dat t CB tevreden was! Leuk hoor zo'n minimini, ook wel knus! Die twee van ons verschillen behoorlijk!

Bub fijn dat t goed is, ben benieuwd naar je verhaal.

Rammeltje doet t goed he? Zo fijn!

Maat, is je dag ok?
Chrys, ik zou nu vast bellen voor overleg.. Het is natuurlijk veel te weinig en straks zit je midden in de nacht daar nu kan zoon evt nog bij opa en oma blijven (??) jemig meid dit is echt tobben
Kroos, Rammeltje is een ander kind.. Ssttt niet te hard zeggen

Later terug nu eerst de release volgen van oscha (berucht en beroemd draagdoeken merk wat heel duur is en binnen 5 min uitverkocht)
Moeten nu terug naar het ziekenhuis. Meisje wordt waarschijnlijk opgenomen. Huisarts belde net om zijn nederige excuses te maken.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
@ chryssa, heel veel sterkte meid!! Wat een ellende!

Ik hoop dat jullie meisje snel opknapt!

@ rammel,.doek kunnen scoren?

@ do, wat een poppetje jullie mini!!

@ bubb, hoe was het bij de oogarts? En hoe gaat het verder met je?

Ik vandaag toch maar een stuk door de sneeuw geploeterd met de wagen. Verder grote pan goulash gekookt vast voor morgen als Maximaat weer thuis is.

Zo eens kijken wat Minimaatje van pompoen vindt.

Ik geef nu om de twee dagen wat anders.
chrys!! nee!! sjemig! heel veel sterkte
Chryssa, denk aan je!

Maat wat goed dat je wat van je dag gemaakt hebt!
Chryss niet leuk dit maar nu gaat er rust komen voor jullie. Laat man de eerste nacht bij mini blijven zodat jij ff een nachtje kunt bijtrekken. Sterkte voor jullie allemaal.

Foto's van mams maken lukt nog wel maar filmen niet helaas. Ze voelt zich zichtbaar ongemakkelijk als we dat doen en dat wil ik dan ook weer niet. Is best dubbel allemaal maar goed komt allemaal wel goed. Vanmiddag belde ze op zegt ze "gelukkig je leeft nog" ehm ja hoezo "er is n dode vrouw gevonden bij jullie en dat had jij kunnen zijn" okeej goed maar ik doe t nog. Zegt ze werk ze nog ff doei. Mijn collega's vonden t erg grappig. Ze voelde zich heel goed ondanks de chemo van gisteren :-D
Meisje wordt opgenomen, in ieder geval tot na het weekend. Als ze niet gaat eten krijgt ze een sonde.
O chryssa, dat is wat je zo niet wilt. En tegelijkertijd is het de beste plaats waar je nu kunt zijn. Heel veel sterkte, ik denk aan jullie.

Kroos, wou ik nog zeggen: je klinkt echt een stuk beter, heb je zelf ook het gevoel dat t de goeie kant op gaat? Reactie op subverhaal: jouw baas is echt heel raar, mooi dat je daar weg gaat!

Ik twijfel over de vervolgstappen wbt medicijnen. Heb het hele verhaal op t sub gezet.

Verder een relaxte dag vandaag. Ik ga zelf wasbaar maandverband maken. Heb vorige maand t uitgeprobeerd en t bevalt goed. Veel minder broeierig dan gewoon maandverband. Als t af is, foto op t sub!
Heel veel sterkte chryssa!! Ik hoop dat ze snel weer lekker in dr velletje zit! Blijf je bij haar?

@ mart toch geen foto van een gebruikt exemplaar he op het sub?!

Ik zal straks ff reageren op het sub, mobiel is leeg nu.
Haha, nee een hagelwit nieuw exemplaar. Vroeg me af maat, waarom heb je niet de drager gepakt ipv de wagen vandaag?
Mart, dragen met dit weer/gladheid is een beetje hetzelfde als fietsen met een beco

Lukt het rugdragen een beetje mart!? Hier is de Double Hammock favo! Heerlijk! En sinds vandaag mn 7e doek onderweg ik kon geen doek van de beruchte release klikken dus heb ik een ander getroost klikt (klikken=bestellen)

Moeilijk verhaal van de medicijnen, ik slik amper iets dus geen wijze raad van tante Rammel.

Bub nog even een extra

Kroos, jouw werkgever is nuts!!!
@ mart, vd week had ik wel Minimaatje in de draagdoek geknoopt voor een klein stukje naar de super. Maar een groot stuk trekken mijn schouders nu even niet. En ook met die opgevroren sneeuw vind ik een beetje link.

@ ohoh rammel!! Nr zeven al aangeschaft?! Haha!! Wat voor heb je nu?

Vd week een zeurend Minimaatje op mn rug geknoopt zodat ik even wat wassen weg kon werken. Hij hield het bijna een uur vol!.

(en ik had het idee dat ik er een workout op had zitten! )
Djeeeezzzzz Minimaatje!! Ik vind dit echt niet leuk meer!!!
Goedemorgen. Paar uur geslapen. Meisje sliep de hele nacht door ondanks de vreemde omgeving. Nu afwachten wat er gaat gebeuren.
@ chryssa, bizar dat ze de hele nacht door sliep!!!

Wat een rotnacht hier. Ik kon niet meer slapen na de voeding.

Nu snel er uit weer, straks naar uwv.

Bah! Droom er al drie nachten van! Snap niet goed van mezelf waarom ik er zo tegen op zie.
Nou ja, ze lag er pas om 23.00 uur in, na een hele dag niet slapen. Het arme kind was uitgeput. Net wilde ze weer niet drinken, het was gillen en krijsen. Toen viel ze in slaap en kon ik haar slapend voeden.
Krijgt ze inmiddels wel medicijnen? Tegen de pijn?

Wat is nu het plan?
ach chrys, arm popje... wat maatje ook vraagt wat is het plan!?
Chryssa Pff wat n ellende meid! Ze heeft dus nu (nog) geen zonde?

Hoop dat jet snel beter gaat! Is zoon nog bij opa en oma?

Maat succes bij t UWV? Waarvoor moet je er nu heen?

Rammel in de sneeuw is een kinderwagen ook n onding

Maar ik ga n kind van straks zin 10 kilo echt niet dragen. Dan ben ik toch blij met m'n onding!

Kwim fijn dat het ondanks alle narigheid toch redelijk goed gaat. Ik heb overigens alleen foto's van mijn moeder, er werd destijds wel aangeraden dat ik moest gaan filmen, maar ik zelf heb daar toen nooit behoefte aan gehad en nu heb ik ook niet de behoefte om zoiets te kijken. Ik snap je moeder ook wel wbt het filmen, dat ze het niet heel fijn vind.

O dat lijkt me zo o hygiënisch Mart?! Was je dat dan op 90 graden?
@ anne, moet nu heen voor bekken klachten. Want ze vond het vreemd dat het na zes weken nog niet over was, want dat had de arts immers gezegd

Als die klachten nog van zwangerschap of bevalling komen krijg ik 100% uitbetaald en anders 70%
Kinderarts net gezien. Eerste stap is nu logopedist laten meekijken metvoeding. Volgens de arts id het raar dat ze wek slapend drinkt, want als het de reflux id, zou ze dan toch ook pijn moeten hebben. Ze lag net weer in bed te gillen, dus ze slaapt nu in de drager.
chrys, gelukkig zijn jullie in goede handen daar
Anne, wat bedoel je met onhygienisch? Ik gooi de maandverbanden in dezelfde emmer als de luiers en alles wordt op 40 graden gewassen. Wasmachines en waspoeder zijn tegenwoordig zo goed dan alles echt wel hygienisch schoon is.

Rammel: doek nummer zeven!!! Jammer dat je niet de nieuwe release kon scoren. Ik wil nu ook nog een kort doekje om een ringsling van te maken. Lijkt me handig voor erbij.

Rugdragen gaat heel goed, oefen t een paar keer per week. Minimart vindt het erg leuk zo rondkijken op mn rug.

Maat: succes vandaag bij de uwv arts. Niet iedereen is gemiddeld hoor, dat de klachten nog niet met 6 weken over zijn.

Ik denk dat ik coldturkey moet afkicken van mn smartphone. Gisterochtend had de shiatsu masseur mn nek, schouders, armen goed los gemasseerd. Lig ik 's avonds in bad te forummen, krijg ik pijn in mn onderarmen. Waarschijnlijk overbelast ik dus mn armen door de slechte houding van phone vasthouden.... Dit wordt moeilijk!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven