basisschool naast begraafplaats

24-11-2010 20:49 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te kijken naar paranormale kinderen en zie een meisje dat heel veel overledenen ziet. Ze blijkt naast een begraafplaats te wonen.

Hoewel ik altijd toch wel sceptisch ben, geloof ik wel in dit soort dingen. Ik vind het een onprettig idee dat er geesten ronddwalen die sommige mensen storen.

Toen bedacht ik me dat de school van mijn zoontje naast een begraafplaats staat. Hoewel hij niets ziet ofzo (althans, nooit gehoord dat hij contact heeft met doden ) vraag ik me ineens af of het wel zo'n gezonde omgeving is voor kinderen?

Ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen/meningen. Nee, ik ga mijn kind niet direct van school halen .

Geloof dat ik nu al spijt krijg dat ik hier post, ik krijg vast hele rare reacties . Ik gok het erop.
Na alleen de OP: whaaahahah Amaal. Nee toch he? Niet echt he? Grapje, toch?
quote:Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 21:08:

Nou, doodgaan kun je niet echt gezond noemen, Summer..

Maar Amalia, die crap geloof je toch niet, dat er mensen zijn die met doden kunnen praten???

Je wordt vernaggeld waar je bij staat..

Oh ik geloof absoluut dat er meer is tussen hemel en aarde.

Hell, ik heb zelf wazige dingen meegemaakt.

Maar dit programma is zum kotzen.
Ja, dat vind ik echt.

AAAARGHHH!!!
Bij ons op het schoolplein lagen in een hoek een drietal oude grafzerken. Geen idee waar ze vandaan kwamen, ze lagen er al jaren, en mogelijk liggen ze er nog. Het waren ook geen graven, het waren allen de stenen zerken. Wij speelden erop en eromheen, en met rekenles mochten we uitrekenen welke getallen er in romeinse cijfers opstonden.

Nooit raar gevonden, als kind accepteer je zoveel meer van het leven meer als volwassene.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 21:10:

[afbeelding]

AAAARGHHH!!!Zam

Maar Amalia, die crap geloof je toch niet, dat er mensen zijn die met doden kunnen praten???

Je wordt vernaggeld waar je bij staat..Het gaat ook niet om 'doden', het gaat om energieën. Waarom toch zo sceptisch? Hebben wij alle wijsheid in pacht? Waarom is het toch zo erg om erin te geloven dat er zoveel meer is tussen hemel en aard dan wij weten? Waarom is dat zo erg en zo moeilijk? Kan je je ook voorstellen dat mensen dat troost uit halen?
En dan een serieuze reactie: de dood hort bij het leven. Ik zou me er geen seconde druk om maken. Als de school naast het crematorium dat de hele dag staat te roken zou liggen trouwens wel. Dat lijkt me namelijk wel ongezond.

ps: je weet wie het zegt he
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 21:09:

[...]

Maar we leerden wel nieuwe scheldwoorden van meneer pastoor Hahaha!! Dàt geloof ik weer wel!!

Nou ja Zam, persoonlijk lijkt het me ongezonder om eeuwig te blijven leven hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 21:12:

[...]

Het gaat ook niet om 'doden', het gaat om energieën. Waarom toch zo sceptisch? Hebben wij alle wijsheid in pacht? Waarom is het toch zo erg om erin te geloven dat er zoveel meer is tussen hemel en aard dan wij weten? Waarom is dat zo erg en zo moeilijk? Kan je je ook voorstellen dat mensen dat troost uit halen?Het gaat ook niet om 'doden', het gaat om energieën. Waarom niet sceptisch? Hebben wij alle wijsheid in pacht? Waarom is het toch zo erg om er niet in te geloven dat er meer is tussen hemel en aard dan wij weten? Waarom is dat zo erg en zo moeilijk? Kan je je ook voorstellen dat mensen dat troost uit halen?
quote:Suze02 schreef op 24 november 2010 @ 21:14:

[...]

Het gaat ook niet om 'doden', het gaat om energieën. Waarom niet sceptisch? Hebben wij alle wijsheid in pacht? Waarom is het toch zo erg om er niet in te geloven dat er meer is tussen hemel en aard dan wij weten? Waarom is dat zo erg en zo moeilijk? Kan je je ook voorstellen dat mensen dat troost uit halen?Ik hoor een echo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

HÈÈÈ....PSSSTTT!!
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 21:07:

[...]

En uiteraard helemaal eens met jou!

Dit is dus een programma dat ik weiger te kijken, principe kwestie noem je dat.

Ik kijk ook niet, slecht voor m'n bloeddruk en m'n humeur.
The time is now
quote:Summerdance schreef op 24 november 2010 @ 21:16:

[...]

Ik hoor een echo Bijijijna
Ja, dat vind ik echt.
Whehehehe Zuig en Zamirah
Ja, dat vind ik echt.
quote:Suze02 schreef op 24 november 2010 @ 21:14:

[...]

Het gaat ook niet om 'doden', het gaat om energieën. Waarom niet sceptisch? Hebben wij alle wijsheid in pacht? Waarom is het toch zo erg om er niet in te geloven dat er meer is tussen hemel en aard dan wij weten? Waarom is dat zo erg en zo moeilijk? Kan je je ook voorstellen dat mensen dat troost uit halen?Het is helemaal niet erg om daar 'niet in te geloven', om daar niet voor open te staan. Doen waar je je fijn bij voelt!! Maar kielhaal alsjeblieft niet iedereen die op je pad komt die daar wel voor open staat, en daar troost uit haalt.
[quote]Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 20:55:

Mijn God, wat een lulkoek lees ik weer....[/quote

...Wat een flauwe en respectloze reactie...reageer dan gewoon niet.

Stomme vragen bestaan niet.......en hebben een antwoord....

En als de Topicvraag niet past in je gedachtegang.......is het wijzer geen reactie te geven.

TO....laat je niet bang maken door wat je ziet op TV...het is een ervaring van anderen,die je waarschijnlijk zelf nog niet ervaren hebt.

Als ik voor mijn kids kon kiezen uit een school bij een snelweg of begraafplaats.......kies ik voor de laatse.
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 21:17:

[...]

Bijijijna Jij snapt hem
Waarom........zoveel.......puntjes......?
Ja, dat vind ik echt.
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 21:17:

[...]

Het is helemaal niet erg om daar 'niet in te geloven', om daar niet voor open te staan. Doen waar je je fijn bij voelt!! Maar kielhaal alsjeblieft niet iedereen die op je pad komt die daar wel voor open staat, en daar troost uit haalt.inderdaad, waarom moet het nou weer belachelijk gemaakt worden?
quote:mimsey schreef op 24 november 2010 @ 21:11:

Bij ons op het schoolplein lagen in een hoek een drietal oude grafzerken. Geen idee waar ze vandaan kwamen, ze lagen er al jaren, en mogelijk liggen ze er nog. Het waren ook geen graven, het waren allen de stenen zerken. Wij speelden erop en eromheen, en met rekenles mochten we uitrekenen welke getallen er in romeinse cijfers opstonden.

Nooit raar gevonden, als kind accepteer je zoveel meer van het leven meer als volwassene.Klopt helemaal.
Ja, dat vind ik echt.
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 21:17:

[...]

Het is helemaal niet erg om daar 'niet in te geloven', om daar niet voor open te staan. Doen waar je je fijn bij voelt!! Maar kielhaal alsjeblieft niet iedereen die op je pad komt die daar wel voor open staat, en daar troost uit haalt.Jij vindt dit kielhalen? Kolere zeg, tere ziel wel jij...
Nee dit vind ik niet kielhalen. Nog niet. Niet zo flauw doen Suze!
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 21:18:

[quote]Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 20:55:

Mijn God, wat een lulkoek lees ik weer....[/quote

...Wat een flauwe en respectloze reactie...reageer dan gewoon niet.

Stomme vragen bestaan niet.......en hebben een antwoord....

En als de Topicvraag niet past in je gedachtegang.......is het wijzer geen reactie te geven.

TO....laat je niet bang maken door wat je ziet op TV...het is een ervaring van anderen,die je waarschijnlijk zelf nog niet ervaren hebt.

Als ik voor mijn kids kon kiezen uit een school bij een snelweg of begraafplaats.......kies ik voor de laatse.

Ik laat me absoluut niet bang maken hoor. Ik vind het heel erg interessant.

En het was idd kiezen tussen de snelweg of een begraafplaats! Grappig. Zag die snelweg absoluut niet zitten, lekker 8 jaar lang fijnstof inademen
Aaaaah neeee kom op nou TO je bent toch niet serieus?!

Wat je zelf denkt is nou ja... niet wat ik denk maar dat maakt niet uit. Echter besmet je kindje niet met dit soort bullshit crap ideeën joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven