basisschool naast begraafplaats

24-11-2010 20:49 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te kijken naar paranormale kinderen en zie een meisje dat heel veel overledenen ziet. Ze blijkt naast een begraafplaats te wonen.

Hoewel ik altijd toch wel sceptisch ben, geloof ik wel in dit soort dingen. Ik vind het een onprettig idee dat er geesten ronddwalen die sommige mensen storen.

Toen bedacht ik me dat de school van mijn zoontje naast een begraafplaats staat. Hoewel hij niets ziet ofzo (althans, nooit gehoord dat hij contact heeft met doden ) vraag ik me ineens af of het wel zo'n gezonde omgeving is voor kinderen?

Ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen/meningen. Nee, ik ga mijn kind niet direct van school halen .

Geloof dat ik nu al spijt krijg dat ik hier post, ik krijg vast hele rare reacties . Ik gok het erop.
Thnx September.

En geloof me,uit eigen ervaring en belevenis (hoe bizar ik het toen ook vond)..er is meer tussen hemel en aarde.
quote:Suze02 schreef op 24 november 2010 @ 21:47:

[...]

Geinig, wij zien dingen totaal verschillend

En dan maar hopen voor jou dat wijsheid met de jaren komt.

Leven en laten leven, komt allemaal goed!
Ik geloof denk ik wel dat er iets meer is, maar je kinderen blootstellen aan zo een programma is misdadig, denk eens aan de toekomst ( en het heden!) voor je kind...

Wat mij betreft mag het AMK hier in grijpen bij dit soort jonge kinderen.
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 21:48:

Thnx September.

En geloof me,uit eigen ervaring en belevenis (hoe bizar ik het toen ook vond)..er is meer tussen hemel en aarde. I know
quote:Suze02 schreef op 24 november 2010 @ 21:45:

Twompie, geloof me, Amalia is echt niet het type mensch dat haar kinderen met dit soort trauma's op gaat zadelen heur

Nou dat is mooi, serieus. Heb zo te doen met die kinderen uit dat sbs programma. Uit de OP maakte ik zo'n beetje op dat TO het programma aardig serieus nam en dat vind ik dan weer reden om te vrezen dat ze dit serieus ooit aan haar kind zou vragen.

Ik vroeg ooit aan mijn nichtje of ze de paarse krokodil in de buurt al had gezien (het was een buurtgrapje van wat kinderen), iedereen had het erover. Ja, die had ze ook al gezien, hij lag in het slootje gisteren maar nu niet meer hoor..

quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 21:48:

[...]

Leven en laten leven, komt allemaal goed!

Haha mooi gezegd September...

Ik vul hem aan met een laatste nadenker voor vanavond...

Wees niet bang om langzaam voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan.
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 21:59:

[...]

Haha mooi gezegd September...

Ik vul hem aan met een laatste nadenker voor vanavond...

Wees niet bang om langzaam voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan.Nu nog een grote oven vinden en je kunt je eigen tegeltjes produceren
Ja, dat vind ik echt.
quote:Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 21:47:

[...]

Opa spreekt.

Haha...wat geef je jezelf bloot zeg.

Je kent me niet eens......heb die behoefte eerlijk gezegd ook niet gezien jouw reacties
Haai Amalia!quote:Cateautje schreef op 24 november 2010 @ 21:39:

[...]

Misschien is het helemaal niet slecht om te realiseren , dat de dood gewoon bij het leven hoort. Het is alleen jammer dat kennis over het feit dat iedereen dood gaat zoveel gepaard gaat met angst. Terwijl de dood in feite toch een vorm van genade is. Het zal maar je lot zijn om 500 te worden, daar moet je toch niet aan denken.

Oh, daar zit ik ook niet op te wachten hoor. 80 is ook leuk, zolang het maar met goede gezondheid gepaard gaat.

Ik weet dat de dood bij het leven hoort, en oudste hebben we vorig jaar bij het overlijden van zijn overgrootmoeder ook gewoon verteld en betrokken bij het feit dat oma dood was. Gewoon dood, niet meer, niet minder. Niet slapen, gewoon dood. Mijn post was ook niet vanuit mijn kind bekeken.

Maar meer in het verlengde van wat Elninjoo ook al schreef. De keren dat ik een begrafenis meegemaakt heb, ben je alleen bezig met je eigen verdriet, en wil je op dat moment misschien helemaal niet geconfronteerd worden met het feit dat de wereld verder gaat, terwijl deze voor jou op dat moment stil staat.

En ik kan me dan behoorlijk verwonderen over anderen die rustig staan te kleppen met elkaar, en het erg belangrijk vinden om te bespreken dat de buurvrouw alwéér de ramen ging lappen die ochtend. Dan denk ik wel bij mezelf dat er belangrijker zaken in het leven zijn om even bij stil te staan.
quote:tieger schreef op 24 november 2010 @ 22:03:

[...]

En ik kan me dan behoorlijk verwonderen over anderen die rustig staan te kleppen met elkaar, en het erg belangrijk vinden om te bespreken dat de buurvrouw alwéér de ramen ging lappen die ochtend. Dan denk ik wel bij mezelf dat er belangrijker zaken in het leven zijn om even bij stil te staan.Maar er sterven tussen 40.000 en 80.000 mensen per dag. Als je daar bij stil moet staan, dan word je leven één hele lange stille tocht.
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 21:48:

[...]

Leven en laten leven, komt allemaal goed!Ik zou zeggen kijk eerst eens naar jezelf. Wat een denigrerende post mijn kant op...
doei dames......het gaat weer op een kippenhok lijken....slaat helemaal nergens op
quote:Suze02 schreef op 24 november 2010 @ 22:10:

[...]

Ik zou zeggen kijk eerst eens naar jezelf. Wat een denigrerende post mijn kant op...Hey, dat was bedoeld met een knipoog, vandaar ook de smiley erachteraan!
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 22:12:

doei dames......het gaat weer op een kippenhok lijken....slaat helemaal nergens opJij leeft echt volgens je motto he?
Ja, dat vind ik echt.
Mijn moeder zei altijd: ´levende mensen zijn enger en gevaarlijker dan dode mensen´. En ik moet haar gelijk geven. Het wordt dagelijks bevestigd. Lees de krant en forums.
quote:tjadatkanook schreef op 24 november 2010 @ 22:16:

Mijn moeder zei altijd: ´levende mensen zijn enger en gevaarlijker dan dode mensen´. En ik moet haar gelijk geven. Het wordt dagelijks bevestigd. Lees de krant en forums.Een wijze moeder.
Ja! Ze zei ook altijd. Als je koffie en thee knoeit moet je het gewoon even met je sokken wegvegen.......

Lekker makkelijk.
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 22:14:

[...]

Jij leeft echt volgens je motto he?haha....jij vult graag in he? jij denkt iemand te kennen vanuit een virtuele visie he?
quote:tjadatkanook schreef op 24 november 2010 @ 22:19:

Ja! Ze zei ook altijd. Als je koffie en thee knoeit moet je het gewoon even met je sokken wegvegen.......

Lekker makkelijk.Beter met je sokken dan met je mouw
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 22:19:

[...]

haha....jij vult graag in he? jij denkt iemand te kennen vanuit een virtuele visie he?

Een virtuele visie.

Leg eens uit.
Ja, dat vind ik echt.
Je nick lijdt trouwens aan zelfoverschatting. Tis maar dat je het weet.
Ja, dat vind ik echt.
Hallo Amalia,

Ik begrijp jouw gedachtengang. Ik kan zelf energieën en entiteiten aanvoelen en ja daar kun je behoorlijk last van hebben als je je er niet goed voor af kunt sluiten.Jouw zoontje heeft volgens jou nergens last van, dus ik zou het vooral allemaal zo laten zoals het is. Mocht je meer over dit soort dingen willen weten dan kun je ook op een spiritueel forum jouw vraag neerleggen. Mocht je een link hiervan nodig hebben pb me maar.
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 22:27:

Je nick lijdt trouwens aan zelfoverschatting. Tis maar dat je het weet.

En weer een invulling..

Ik leg niets uit...lijkt me voldoende info om wat mee te kunnen.

Wel eens van zelfprojectie gehoord?

truste
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 22:38:

[...]

En weer een invulling..

Ik leg niets uit...lijkt me voldoende info om wat mee te kunnen.

Wel eens van zelfprojectie gehoord?

truste

Je lult veel maar je zegt niks.

Knap hoor
Ja, dat vind ik echt.
Weet ik nog altijd niet wat een virtuele visie is
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven