basisschool naast begraafplaats
woensdag 24 november 2010 om 20:49
Ik zit te kijken naar paranormale kinderen en zie een meisje dat heel veel overledenen ziet. Ze blijkt naast een begraafplaats te wonen.
Hoewel ik altijd toch wel sceptisch ben, geloof ik wel in dit soort dingen. Ik vind het een onprettig idee dat er geesten ronddwalen die sommige mensen storen.
Toen bedacht ik me dat de school van mijn zoontje naast een begraafplaats staat. Hoewel hij niets ziet ofzo (althans, nooit gehoord dat hij contact heeft met doden ) vraag ik me ineens af of het wel zo'n gezonde omgeving is voor kinderen?
Ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen/meningen. Nee, ik ga mijn kind niet direct van school halen .
Geloof dat ik nu al spijt krijg dat ik hier post, ik krijg vast hele rare reacties . Ik gok het erop.
Hoewel ik altijd toch wel sceptisch ben, geloof ik wel in dit soort dingen. Ik vind het een onprettig idee dat er geesten ronddwalen die sommige mensen storen.
Toen bedacht ik me dat de school van mijn zoontje naast een begraafplaats staat. Hoewel hij niets ziet ofzo (althans, nooit gehoord dat hij contact heeft met doden ) vraag ik me ineens af of het wel zo'n gezonde omgeving is voor kinderen?
Ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen/meningen. Nee, ik ga mijn kind niet direct van school halen .
Geloof dat ik nu al spijt krijg dat ik hier post, ik krijg vast hele rare reacties . Ik gok het erop.
woensdag 24 november 2010 om 20:52
Mijn vroegere basisschool was vlak bij de kerk en dus ook kerkhof. Absoluut geen trauma aan overgehouden. Kijk als t nu een TBS kliniek was.
Niet lullig bedoeld maar je post doet me een beetje denken aan jaren geleden toen er mensen protesteerden tegen de komst van een hospice. Dit was nl niet goed voor de kinderen die in die wijk woonden. Zo onbegrijpelijk.
Niet lullig bedoeld maar je post doet me een beetje denken aan jaren geleden toen er mensen protesteerden tegen de komst van een hospice. Dit was nl niet goed voor de kinderen die in die wijk woonden. Zo onbegrijpelijk.
woensdag 24 november 2010 om 20:53
woensdag 24 november 2010 om 20:57
quote:ElleMichelle schreef op 24 november 2010 @ 20:51:
Krijgt de school tenminste geen klachten van de buurt ivm geluidsoverlast.Lekker rustig toch...je zou maar 'n begrafenis hebben terwijl die school pauze heeft (dacht dat dat 't dilemma van dit topic zou zijn, mensen die rouwend hun dierbare gaan begraven onder 't gekrijs van schoolkinderen)
Krijgt de school tenminste geen klachten van de buurt ivm geluidsoverlast.Lekker rustig toch...je zou maar 'n begrafenis hebben terwijl die school pauze heeft (dacht dat dat 't dilemma van dit topic zou zijn, mensen die rouwend hun dierbare gaan begraven onder 't gekrijs van schoolkinderen)
woensdag 24 november 2010 om 21:01
Vind het zelf ook wel bijzonder hoor, het is ook een mooi kerkhofje (volgens mij heel oud), dood en (redelijk) nieuw leven zo bij elkaar.
Maarja als ik dan dat meisje op tv zie, vind het sneu voor haar. En ik denk dat kinderen sowieso veel gevoeliger zijn en open staan voor gevoelens van buiten.
Maar als Sabeltandcavia, Hebbes en Saaar goed terecht zijn gekomen komt het met mijn zoon vast ook wel goed
Maarja als ik dan dat meisje op tv zie, vind het sneu voor haar. En ik denk dat kinderen sowieso veel gevoeliger zijn en open staan voor gevoelens van buiten.
Maar als Sabeltandcavia, Hebbes en Saaar goed terecht zijn gekomen komt het met mijn zoon vast ook wel goed
woensdag 24 november 2010 om 21:02
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 20:50:
Jij denkt veel te ver door.
Buiten dat vind ik het bijna een vorm van kindermishandeling wanneer je je kind aan zo iets mee laat doen.
Dat het maar gezegd is.
Eens, eens, eens!
Schan-da-lig en walgelijk vind ik het zowel van de idioten die het bedacht hebben als van de ouders die hun kinderen hiervoor aanmelden.
Jij denkt veel te ver door.
Buiten dat vind ik het bijna een vorm van kindermishandeling wanneer je je kind aan zo iets mee laat doen.
Dat het maar gezegd is.
Eens, eens, eens!
Schan-da-lig en walgelijk vind ik het zowel van de idioten die het bedacht hebben als van de ouders die hun kinderen hiervoor aanmelden.
The time is now
woensdag 24 november 2010 om 21:03
quote:elninjoo schreef op 24 november 2010 @ 20:57:
[...]
je zou maar 'n begrafenis hebben terwijl die school pauze heeft (dacht dat dat 't dilemma van dit topic zou zijn, mensen die rouwend hun dierbare gaan begraven onder 't gekrijs van schoolkinderen)Ik denk zomaar dat de gemiddelde uitvaartondernemer/koster/beheerder van 'n begraafplaats al heel snel de tijden weet dat scholen pauze hebben... En dat nabestaanden daarover heus wel geadviseerd worden wat betreft tijd van de uitvaart.
[...]
je zou maar 'n begrafenis hebben terwijl die school pauze heeft (dacht dat dat 't dilemma van dit topic zou zijn, mensen die rouwend hun dierbare gaan begraven onder 't gekrijs van schoolkinderen)Ik denk zomaar dat de gemiddelde uitvaartondernemer/koster/beheerder van 'n begraafplaats al heel snel de tijden weet dat scholen pauze hebben... En dat nabestaanden daarover heus wel geadviseerd worden wat betreft tijd van de uitvaart.
woensdag 24 november 2010 om 21:04
Ongezond?
Wat is er ongezond aan doodgaan?
Dacht altijd dat het de enige garantie was in het leven
Dus nee, ik vind het zeker niet ongezond
Verder eens met Saaar, ik vind het pure kindermishandeling dat programma....
En haar vind ik persoonlijk veel en veel enger dan de begraafplaats
Wat is er ongezond aan doodgaan?
Dacht altijd dat het de enige garantie was in het leven
Dus nee, ik vind het zeker niet ongezond
Verder eens met Saaar, ik vind het pure kindermishandeling dat programma....
En haar vind ik persoonlijk veel en veel enger dan de begraafplaats
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 24 november 2010 om 21:05
woensdag 24 november 2010 om 21:06
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 20:56:
Mijn basisschool was ook naast de begraafplaats.
Af en toe vloog er een bal over naar de begraafplaats en dat was het dan.
Meer last van beide kanten was er niet.Werd zeker nooit terug gegooid Saaar.... Dan vind ik het wel een probleem van een school naast een begraafplaats, dat je elke keer zelf die bal moet gaan halen!!
Mijn basisschool was ook naast de begraafplaats.
Af en toe vloog er een bal over naar de begraafplaats en dat was het dan.
Meer last van beide kanten was er niet.Werd zeker nooit terug gegooid Saaar.... Dan vind ik het wel een probleem van een school naast een begraafplaats, dat je elke keer zelf die bal moet gaan halen!!
woensdag 24 november 2010 om 21:07
quote:Banba schreef op 24 november 2010 @ 21:02:
[...]
Eens, eens, eens!
En uiteraard helemaal eens met jou!
Dit is dus een programma dat ik weiger te kijken, principe kwestie noem je dat.
[...]
Eens, eens, eens!
En uiteraard helemaal eens met jou!
Dit is dus een programma dat ik weiger te kijken, principe kwestie noem je dat.
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 24 november 2010 om 21:09
quote:Zuigstengel schreef op 24 november 2010 @ 21:06:
[...]
Werd zeker nooit terug gegooid Saaar.... Dan vind ik het wel een probleem van een school naast een begraafplaats, dat je elke keer zelf die bal moet gaan halen!!
Maar we leerden wel nieuwe scheldwoorden van meneer pastoor
[...]
Werd zeker nooit terug gegooid Saaar.... Dan vind ik het wel een probleem van een school naast een begraafplaats, dat je elke keer zelf die bal moet gaan halen!!
Maar we leerden wel nieuwe scheldwoorden van meneer pastoor
Ja, dat vind ik echt.