basisschool naast begraafplaats

24-11-2010 20:49 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te kijken naar paranormale kinderen en zie een meisje dat heel veel overledenen ziet. Ze blijkt naast een begraafplaats te wonen.

Hoewel ik altijd toch wel sceptisch ben, geloof ik wel in dit soort dingen. Ik vind het een onprettig idee dat er geesten ronddwalen die sommige mensen storen.

Toen bedacht ik me dat de school van mijn zoontje naast een begraafplaats staat. Hoewel hij niets ziet ofzo (althans, nooit gehoord dat hij contact heeft met doden ) vraag ik me ineens af of het wel zo'n gezonde omgeving is voor kinderen?

Ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen/meningen. Nee, ik ga mijn kind niet direct van school halen .

Geloof dat ik nu al spijt krijg dat ik hier post, ik krijg vast hele rare reacties . Ik gok het erop.
Whahaha! Zuig!

On topic: ik woon naast een begraafplaats. Lekker rustig. Ik maak wel eens lawaai, maar ze maken nooit lawaai terug.
quote:Starshine schreef op 24 november 2010 @ 21:20:

[...]

inderdaad, waarom moet het nou weer belachelijk gemaakt worden?Volgens mij mis ik iets... Qua belachelijk maken zeg maar.
quote:Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 21:24:

Whahaha! Zuig!

On topic: ik woon naast een begraafplaats. Lekker rustig. Ik maak wel eens lawaai, maar ze maken nooit lawaai terug.Wat bot
Ja, dat vind ik echt.
quote:twompie schreef op 24 november 2010 @ 21:23:

Aaaaah neeee kom op nou TO je bent toch niet serieus?!

Wat je zelf denkt is nou ja... niet wat ik denk maar dat maakt niet uit. Echter besmet je kindje niet met dit soort bullshit crap ideeën joh.:puke: doe even normaal zeg.
quote:amalia schreef op 24 november 2010 @ 21:26:

[...]

doe even normaal zeg.

You're the one to talk.

En die kotssmiley is ook nergens voor nodig.
Ja, dat vind ik echt.
quote:twompie schreef op 24 november 2010 @ 21:23:

Echter besmet je kindje niet met dit soort bullshit crap ideeën joh.

Alsjeblieft zeg....

Twompie, je slaat een beetje door in mijn ogen.
Kijk uit.... een kotssmiley is provocerend hier.
quote:amalia schreef op 24 november 2010 @ 21:26:

[...]

:puke: doe even normaal zeg.Jij bent grappig.
Oudste zit op een katholieke school, dus pal naast de begraafplaats en de kerk. Tussen de school en de kerk/begraafplaats ligt een doodlopende weg, waar de ingang van de begraafplaats aan ligt en een van de ingangen van school, en het fietspad voor doorgaand verkeer. De hoofdingang van de school ligt tegenover de ingang van de begraafplaats.

Waar ik me wel eens ongemakkelijk bij heb gevoeld, is een moment rond de middagpauze, terwijl er een begrafenisstoet opgesteld stond van mensen uit de kerk op het weggetje. Zelf fiets je daar langs om je kind op te halen.

Ik kan me indenken dat je als rouwende op dat moment extra geconfronteerd wordt met het feit dat de wereld gewoon doorleefd, terwijl voor jouw gevoel op dat moment de wereld misschien even stilstaat. Dat de rouwenden op dat moment bezig zijn met hun verdriet, terwijl de grootste zorg van de wachtende (groot)ouders hun kind is dat ruzie heeft met een vriendje en wat de buurvrouw gedaan heeft.

Overigens hoor ik oudste er nooit over, dus qua schade zal het bij hem wel meevallen.
AAah gatverdamme ik zit onder de kots!
quote:twompie schreef op 24 november 2010 @ 21:35:

AAah gatverdamme ik zit onder de kots!Telepathische kots.
quote:twompie schreef op 24 november 2010 @ 21:35:

AAah gatverdamme ik zit onder de kots!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 24 november 2010 @ 21:30:

[...]

You're the one to talk.

En die kotssmiley is ook nergens voor nodig.? Ik zeg dit toch niet tegen mijn kind?? Vage gedachte, vandaar die kotssmiley, want ik word echt even niet lekker van die opmerking.
Zeg, over dood en levend gesproken: met je eens op 1 kijken. Echt cewl: een heuse hart operatie.
Tieger! Hoi

Deze begraafplaats wordt niet meer gebruikt voor begrafenissen.
quote:Suze02 schreef op 24 november 2010 @ 21:38:

Zeg, over dood en levend gesproken: met je eens op 1 kijken. Echt cewl: een heuse hart operatie.Daar is ook net een topic over geopend
quote:Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 21:37:

[...]

Telepathische kots.

Zoiets?
Ja, dat vind ik echt.
quote:tieger schreef op 24 november 2010 @ 21:35:

Oudste zit op een katholieke school, dus pal naast de begraafplaats en de kerk. Tussen de school en de kerk/begraafplaats ligt een doodlopende weg, waar de ingang van de begraafplaats aan ligt en een van de ingangen van school, en het fietspad voor doorgaand verkeer. De hoofdingang van de school ligt tegenover de ingang van de begraafplaats.

Waar ik me wel eens ongemakkelijk bij heb gevoeld, is een moment rond de middagpauze, terwijl er een begrafenisstoet opgesteld stond van mensen uit de kerk op het weggetje. Zelf fiets je daar langs om je kind op te halen.

Ik kan me indenken dat je als rouwende op dat moment extra geconfronteerd wordt met het feit dat de wereld gewoon doorleefd, terwijl voor jouw gevoel op dat moment de wereld misschien even stilstaat. Dat de rouwenden op dat moment bezig zijn met hun verdriet, terwijl de grootste zorg van de wachtende (groot)ouders hun kind is dat ruzie heeft met een vriendje en wat de buurvrouw gedaan heeft.

Overigens hoor ik oudste er nooit over, dus qua schade zal het bij hem wel meevallen.Misschien is het helemaal niet slecht om te realiseren , dat de dood gewoon bij het leven hoort. Het is alleen jammer dat kennis over het feit dat iedereen dood gaat zoveel gepaard gaat met angst. Terwijl de dood in feite toch een vorm van genade is. Het zal maar je lot zijn om 500 te worden, daar moet je toch niet aan denken.
Hey Suze,

Ja weet je ik vind dat hele programma van SBS6 al bijna misdadig. Kinderen zouden zich niet op die manier bloot moeten geven op tv. Dit gaat nooit meer weg he, als ze later inzien dat het dromen/aangepraat/of wat voor afwijkende ideeën dan ook waren die ervoor zorgde dat ze "dingen zagen", gaan die tv beelden nooit meer weg.

Totaal wat anders(!!), ik vond Menno Buchs "seks voor de Buch" ook zoiets. Echt een helemaal andere programma inhoud maar ook daar dacht ik "soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen en zorgen dat ze geen toneel krijgen en ook nog gevoed worden in hun toch wat verstoorde ideeën".

Dus als ik TO zo hoor praten brrr hoop ik erg hard dat ze dit gewoon hier bespreekt en nooit met of in de buurt van haar kind.
Na denkertje ?

Waar het verstand ophoudt, begint de woede.

Daarom is de woede een teken van zwakte. (Dalai Lama)

Hou het gezellig met elkaar.

En of je er wel of niet in gelooft...respecteer het van elkaar zonder veroordeling.
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 21:42:

Na denkertje ?

En of je er wel of niet in gelooft...respecteer het van elkaar zonder veroordeling.Wow! Mooi.
Twompie, geloof me, Amalia is echt niet het type mensch dat haar kinderen met dit soort trauma's op gaat zadelen heur
quote:BrightMind schreef op 24 november 2010 @ 21:42:

Na denkertje ?

En of je er wel of niet in gelooft...respecteer het van elkaar zonder veroordeling.Opa spreekt.
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 21:44:

[...]

Wow! Mooi.Geinig, wij zien dingen totaal verschillend
Ik zit meer op de lijn van Zam vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven