Bedrogen door oppas?
vrijdag 22 juli 2011 om 01:27
Ja dat ben je ook. Het is niet kies om zo om te gaan met afspraken die je samen maakt. Ik had haar moeder niet gebeld. Gevolg van eigen gedrag en dus haar niet meer als oppas vragen zou ik denk ik duidelijk genoeg hebben gevonden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 juli 2011 om 01:33
Ik begrijp dat zij een goede bekende van jullie is?
Tja je weet niet precies hoe het gegaan is denk ik. Of ze vooraf al plannen had om die jongen te ontvangen. Of dat ze gewoon aan het oppassen was en dat ie belde voor t één of ander en gezegd heeft: Oh dan kom ik wel ff langs.
En zij heeft zich misschien niet gerealiseerd dat je het zo erg zou vinden.
Ik roep maar wat. Ik weet het ook niet.
Tja je weet niet precies hoe het gegaan is denk ik. Of ze vooraf al plannen had om die jongen te ontvangen. Of dat ze gewoon aan het oppassen was en dat ie belde voor t één of ander en gezegd heeft: Oh dan kom ik wel ff langs.
En zij heeft zich misschien niet gerealiseerd dat je het zo erg zou vinden.
Ik roep maar wat. Ik weet het ook niet.
vrijdag 22 juli 2011 om 01:45
vrijdag 22 juli 2011 om 01:49
vrijdag 22 juli 2011 om 02:06
Was er gewoon iemand op bezoek zonder dat jij dat wist of betrapte je ze heftig seksend op de bank? Vind dat toch eigenlijk wel verschil maken.
En zoals ML zegt, misschien een belletje en een spontane afspraak. Had je liever gehad dat ze je gebeld had met de vraag of ze X binnen mocht laten. Leek het erop als jullie niet eerder dan gepland thuis waren gekomen X er dan niet meer was geweest als in wat niet weet wat niet deert?
Op basis van deze beperkte informatie vind ik dat je toch wel een klein beetje overdrijft. Wat zegt je partner ervan?
En zoals ML zegt, misschien een belletje en een spontane afspraak. Had je liever gehad dat ze je gebeld had met de vraag of ze X binnen mocht laten. Leek het erop als jullie niet eerder dan gepland thuis waren gekomen X er dan niet meer was geweest als in wat niet weet wat niet deert?
Op basis van deze beperkte informatie vind ik dat je toch wel een klein beetje overdrijft. Wat zegt je partner ervan?
vrijdag 22 juli 2011 om 02:10
Ik snap wel dat je het niet leuk vindt dat ze iemand heeftuitgenodigd zonder dat jij het wist. Dat had ze moeten overleggen.
Dat ze vraagt hoe laat jullie thuis zijn is niet raar, maar volstrekt logisch.
En hoezo weet haar moeder niet dat ze bij jou oppast? Als ze niemand had uitgenodigd had je haar moeder dan ook verteld dat ze bij jullie oppast?
Dat ze vraagt hoe laat jullie thuis zijn is niet raar, maar volstrekt logisch.
En hoezo weet haar moeder niet dat ze bij jou oppast? Als ze niemand had uitgenodigd had je haar moeder dan ook verteld dat ze bij jullie oppast?
vrijdag 22 juli 2011 om 02:15
Bedrogen heeft ze je niet wellicht wel gelogen alhoewel ik door de posts van Moonlight ook denk dat het bezoekje net zo goed spontaan ontstaan kan zijn. Een meisje van zestien met een vriendje op de bank als ze oppast vind ik niet zo schokkend.
Maar goed als je niet wilt dat er een vriendje bij zit zou ik haar dus niet meer als oppas vragen.
Maar goed als je niet wilt dat er een vriendje bij zit zou ik haar dus niet meer als oppas vragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 juli 2011 om 06:55
Haha, ik deed dit ook altijd, vroeg het vaak wel. Flikflooien met een of ander ventje op de bank.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je liever hebt dat ze het vraagt. Ik vind je reactie vreselijk overdreven en echt ontzettend kinderachtig dat je haar moeder hebt gebeld, je weet vast wel hoe gevoelig dat kan liggen.
Ik zou niet eens meer willen oppassen bij je.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je liever hebt dat ze het vraagt. Ik vind je reactie vreselijk overdreven en echt ontzettend kinderachtig dat je haar moeder hebt gebeld, je weet vast wel hoe gevoelig dat kan liggen.
Ik zou niet eens meer willen oppassen bij je.
vrijdag 22 juli 2011 om 07:01