Bedrogen door oppas?

22-07-2011 01:13 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg gehaald ivm privacy
En in welk opzicht ben je bedrogen?
In dat ze alleen bij ons zou zijn en er toch iemand stiekem bij ons was...

Ze mag alles bij ons ze blijft vaak nog lang zitten en bespreken veel met elkaar.

Ik voel me voor gelogen door haar..
Ja dat ben je ook. Het is niet kies om zo om te gaan met afspraken die je samen maakt. Ik had haar moeder niet gebeld. Gevolg van eigen gedrag en dus haar niet meer als oppas vragen zou ik denk ik duidelijk genoeg hebben gevonden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oppas van 16 jaar

Hier het andere topic
Je trekt het je erg aan, maar het is en blijft een meisje van 16. En een oppas. Tja.. ze voldoet dus aan het stereotype!

Lullig dat je je zo voelt, maar probeer het te laten gaan..
Dankje moonlight..

@enn haar moeder is een goede vriendin van ons en ik weet dat ze Hey niet zou willen dat haar dochter van 16 zomaar op straat rondt hangt of wordt gezet...
Ik begrijp dat zij een goede bekende van jullie is?

Tja je weet niet precies hoe het gegaan is denk ik. Of ze vooraf al plannen had om die jongen te ontvangen. Of dat ze gewoon aan het oppassen was en dat ie belde voor t één of ander en gezegd heeft: Oh dan kom ik wel ff langs.

En zij heeft zich misschien niet gerealiseerd dat je het zo erg zou vinden.

Ik roep maar wat. Ik weet het ook niet.
Je kan toch met haar mee naar huis lopen ook al ga je haar niet meer vragen als oppas? Ik geloof dat ik je reactie niet snap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoezo heeft ze je bedrogen dan?
Hmm.. ik snap dat je het echt niet leuk vindt en dat je vertrouwen in haar geschaad is. Maar op straat zetten en dan haar moeder bellen? Inderdaad, waarom loop je niet mee, en vertel dan wel of niet ook waarom?

Ik weet niet, denk dat je het je erg aantrekt allemaal.
Hadden jullie het vooraf wel eens over uitnodigen gehad?

Of kwam dat nu achteraf pas ter sprake?
uitnodigen van haar bezoek dus
Beetje overdreven. Is toch normaal tienergedrag? Hoezo wist moeder niet waar haar kind was? Ze was toch bij jullie?
arm kind
Was er gewoon iemand op bezoek zonder dat jij dat wist of betrapte je ze heftig seksend op de bank? Vind dat toch eigenlijk wel verschil maken.

En zoals ML zegt, misschien een belletje en een spontane afspraak. Had je liever gehad dat ze je gebeld had met de vraag of ze X binnen mocht laten. Leek het erop als jullie niet eerder dan gepland thuis waren gekomen X er dan niet meer was geweest als in wat niet weet wat niet deert?

Op basis van deze beperkte informatie vind ik dat je toch wel een klein beetje overdrijft. Wat zegt je partner ervan?
bedrogen??? zwaar overdreven dit.
Eens met thee.
Ik snap wel dat je het niet leuk vindt dat ze iemand heeftuitgenodigd zonder dat jij het wist. Dat had ze moeten overleggen.

Dat ze vraagt hoe laat jullie thuis zijn is niet raar, maar volstrekt logisch.

En hoezo weet haar moeder niet dat ze bij jou oppast? Als ze niemand had uitgenodigd had je haar moeder dan ook verteld dat ze bij jullie oppast?
Bedrogen heeft ze je niet wellicht wel gelogen alhoewel ik door de posts van Moonlight ook denk dat het bezoekje net zo goed spontaan ontstaan kan zijn. Een meisje van zestien met een vriendje op de bank als ze oppast vind ik niet zo schokkend.

Maar goed als je niet wilt dat er een vriendje bij zit zou ik haar dus niet meer als oppas vragen.
Had je het ook zo erg gevonden als er een vriendinnetje op bij haar op de bank zat?
goede vraag batwom!
-
Haha, ik deed dit ook altijd, vroeg het vaak wel. Flikflooien met een of ander ventje op de bank.

Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je liever hebt dat ze het vraagt. Ik vind je reactie vreselijk overdreven en echt ontzettend kinderachtig dat je haar moeder hebt gebeld, je weet vast wel hoe gevoelig dat kan liggen.

Ik zou niet eens meer willen oppassen bij je.
Tsjongejonge,bedrogen nog wel..

Nounou het is me toch wat met die 16 jarige pubers..

Ik kwam gisteren thuis van mijn werk en daar zat mijn 14 jarige dochter zomaar met een vriendin op de bank zonder dat ik dat wist..

Of nou ja zitten,hangen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven