Ben ik zwanger?

04-03-2011 09:32 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Omdat waarschijnlijk je hormoonhuishouding in de war is, dat kan soms gebeuren.
ik zeg: JA!

of nee.

50% kans he?
Ps de maagkrampen kunnen best wel eens van de zenuwen komen.
Ga naar de huisarts!
haha 50% hou ik niet zo van.. ik ben trouwens wel een maand geleden ongeveer midden in mijn pil gestopt..
Misschien door de stress?? 3 x negatief lijkt me duidelijk genoeg. Anders even de dokter bellen voor advies?
Ik denk dat je er wel na 3 zwangerschapstesten er van uit kan gaan dat je niet zwanger bent.

Denk dat de maagkrampen van de zenuwen komen. Neem lekker een warme douche/bad en probeer beetje te relaxen.

En als je het niet vertrouwd bel dan ff de huisarts. Daar kan je ook een test doen.
Die testen zijn behoorlijk betrouwbaar, maar een positieve test is altijd betrouwbaarder dan een negatieve test.

Het kan zijn dat je gewoon niet zwanger bent, maar het kan ook zijn dat als je over bijv een week weer een test doet en dan ineens wel een positieve uitslag hebt.
ja, je bent zwanger, van een tweeling, een jongen en een meisje. En ze gaan Priskillah en Wesley heten.

Dus hop, aan de slag met de babykamer.
oke nou ik heb gisteren 2 tests gedaan en vanochtend nog 1 test gedaan dan zie ik na het weekend wel even voor die andere test. en of ik ongesteld ben.. en dan maar dokter even advies vragen..
Ik denk dat je niet zwanger bent.

Volgens mij zijn je hormonen even van slag.

Even afwachten en je zult zien dat je ongesteld wordt.
Mijn glazen bol is stuk...
Waarom denk je dat je zwanger bent?
Huisarts kan je vast meer duidelijkheid geven.

Kan er nog een andere reden zijn waardoor je niet ongesteld wordt?

Stress/ ondergewicht? Ziek (geweest)?

Als je midden in een strip bent gestopt, lijkt me sowieso dat je je cyclus even in de war schopt.
heb je onveilige seks gehad?
quote:kaatje_85 schreef op 04 maart 2011 @ 09:48:

heb je onveilige seks gehad?Héle goede vraag!
ja dank je Miss Moneypenny. Het zou niet de eerste zijn die hier komt vragen of ze zwanger is, maar in de afgelopen tijd niet eens gesekst heeft.
quote:sietszke schreef op 04 maart 2011 @ 09:35:

haha 50% hou ik niet zo van.. ik ben trouwens wel een maand geleden ongeveer midden in mijn pil gestopt..dat was mss niet heul handig. of wel?
Na het stoppen met de pil kan het een tijdje duren voor je normale menstruatie weer op gang komt. Ik zou rustig even afwachten en niet zo stressen.

Wil je eigenlijk zwanger worden?
Ik mag hopen dat je niet zonder condoom gepijpt hebt de afgelopen tijd? Anders zou het nog wel eens flink mis kunnen zijn!
Eens met Isolde. Toen ik stopte met de nuvaring, werd ik pas na vijf maanden weer ongesteld. Als je stopt met de pil, kan het dus zo zijn, dat je ongesteld even uitblijft en later weer op gang komt.
Toen ik stopte met de pil duurde het wel een aantal maanden voordat ik weer ongesteld werd. Dus het kan inderdaad nog een tijdje duren.
ooh oke.. ik wil trouwens niet zwanger worden hoor.. en ik heb inderdaad onveilige seks gehad..

En ik ben niet meer aan de pil gegaan omdat dat mijn seksuele wil, mindert..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven