Ben ik zwanger?
vrijdag 4 maart 2011 om 10:37
vrijdag 4 maart 2011 om 10:40
quote:sietszke schreef op 04 maart 2011 @ 10:36:
ooh oke.. ik wil trouwens niet zwanger worden hoor.. en ik heb inderdaad onveilige seks gehad..
En ik ben niet meer aan de pil gegaan omdat dat mijn seksuele wil, mindert..Als je niet zwanger wil worden, en wel veel wil sexen, moet je dat toch echt veilig gaan doen!!
ooh oke.. ik wil trouwens niet zwanger worden hoor.. en ik heb inderdaad onveilige seks gehad..
En ik ben niet meer aan de pil gegaan omdat dat mijn seksuele wil, mindert..Als je niet zwanger wil worden, en wel veel wil sexen, moet je dat toch echt veilig gaan doen!!
vrijdag 4 maart 2011 om 10:41
quote:sietszke schreef op 04 maart 2011 @ 10:36:
En ik ben niet meer aan de pil gegaan omdat dat mijn seksuele wil, mindert..Heel slim meid... Bij de drogist verkopen ze niet alleen zwangerschapstesten, maar ook condooms. En morning after pillen.
En ik ben niet meer aan de pil gegaan omdat dat mijn seksuele wil, mindert..Heel slim meid... Bij de drogist verkopen ze niet alleen zwangerschapstesten, maar ook condooms. En morning after pillen.
-
vrijdag 4 maart 2011 om 10:48
vrijdag 4 maart 2011 om 12:11
Heb je die meerdere tests verspreid over een aantal dagen/weken? Ik denk niet dat je zwanger bent. Huisarts zal je overigens aanraden om het nog een maandje af te wachten of je de volgende maand wel ongesteld wordt. Kan best zijn dat je lichaam door wat voor reden dan ook wat van slag is en je daardoor niet ongesteld wordt.
vrijdag 4 maart 2011 om 12:23
quote:sietszke schreef op 04 maart 2011 @ 09:32:
Hallo, ik heb even een situatie en weet nu even niet wat ik nu moet gaan doen..
Ik ben ongeveer 2 weken overtijd maar heb wel steeds maagkrampen. Nu heb ik online een paar zwangerschapstests besteld en bij alle 3 kwam negatief uit. waarom ben ik dan nog niet ongesteld?? Ben een maand geleden ongeveer met de pil gestopt..
groetjes in de war!Omdat je met de pil gestopt bent
Hallo, ik heb even een situatie en weet nu even niet wat ik nu moet gaan doen..
Ik ben ongeveer 2 weken overtijd maar heb wel steeds maagkrampen. Nu heb ik online een paar zwangerschapstests besteld en bij alle 3 kwam negatief uit. waarom ben ik dan nog niet ongesteld?? Ben een maand geleden ongeveer met de pil gestopt..
groetjes in de war!Omdat je met de pil gestopt bent