Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
ow hahaha ik snap het!! waarschijnlijk heb ik daar tegen die tijd ook last van.. om over die grens van 30 te gaan! maar ik ben nu nog 'maar' 24 dus nog een paar jaartjes.. blijf jij maar lekker 29 hoor!!!

maar dan zijn jullie misschien toch wel goed bezig geweest! als je de volgende dag een positieve test zou hebben dan kan het nog atijd zo zijn...

geen idee waarom ze daarvoor per sé bloed moeten prikken. het ging om de hormonen... daar zouden ze aan kunnen zien of ik een eisprong heb gehad. maar vind ik niet erg hoor! ben niet bang voor naalden.. prik mij maar lek!
Inderdaad, het is voor een goede zaak! Ik ben gelukkig ook niet zo benauwd voor naalden. Niet dat het nou een hobby is maar als het moet, kom maar op dan.

Geen idee wanneer ik nou die eisprong heb gehad hoor. Ik had nog 1 test en die heb ik woensdag gedaan. Daarna waren ze op en nu koop ik ze ook niet meer. Ik heb het maanden gedaan en weet dat mijn ovulatie meestal rond dag 11 is, soms met een uitloopje naar 13 of 14. Prima. Ik ben klaar met de testen. Veel te duur.

Misschien straks nog een keer een wippie maken maar vriend ligt nog steeds met een kater op bed. Hij zei gisteravond: "Morgen moeten we weer even he? Nou, dan houd ik er rekening mee en zal ik niet te veel drinken vanavond."

Vervolgens komt hij om 06.00 uur vanmorgen ladderzat thuis. Eikel. Dus eigenlijk heb ik er vandaag ook helemaal geen zin meer in.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
nou ja!!!! het spijt me zeer, maar dan zou ik er ook echt geen zin meer in hebben hoor.. en het heeft waarschijnlijk toch weinig nut, dat is alleen maar alcohol wat je binnenkrijgt dan hihi. ach joh, dan volgende maand toch weer? je moet het niet met tegenzin doen hoor winter!! want dan heb je er vandaag of morgen zo'n afkeer van en dat wil je ook niet.

dat was dus van de week ook zo bij ons.. hij zei zelf: "vanavond moeten we weer even aan de bak" ligt ie vervolgens heel de avond te snurken op de bank. toen heb ik hem om half 12 maar eens wakker gemaakt en gevraagd of ie mee naar boven ging. om te SLAPEN hè!! en dan heeft meneer er ineens wel zin in. nou... troela niet meer hoor!! ja zeg, krijg een beetje het apezuur! kom op!

oeps sorry hahahaha ik kan dan altijd een beetje link worden! nu ik dat zo schrijf voel ik het ook gewoon weer... grrr!

als ik jou was zou ik ook stoppen met die testen. je hebt nu genoeg inzicht in je cycles dus waarom zou je er dan nog je geld aan uitgeven?

ik moet gewoon vanavond werken! vind ik echt belachelijk, het is pakjesavond! niet dat ik dat nou hou of zo maar alle andere winkels zijn dicht.. hetzelfde als de dag voor kerst, zijn we ook tot 18 uur open terwijl de andere winkels om 16 uur dicht zijn! en dan moeten de mensen van de vulling nog tot 19 uur of langer doorwerken om er voor te zorgen dat de winkel weer helemaal aan kant is na de kerst.. ik vind dat eigenlijk niet kunnen! maar ja, stel je voor dat je die 3 klanten misloopt... dan keldert heel ahold! sukkels...
Heee is Appie open vanavond?

Kan me voorstellen dat je baalt dat je moet werken maar persoonlijk vind ik het wel servicegericht hoor. Ze doen het niet voor die 3 klanten maar voor de service (= beeldvorming = pr = gewoon kut voor jou natuurlijk...)

Ja, ik was ook even link. Maar ik moet eerlijk zeggen, een uur later kan ik er dan ook wel weer om lachen hoor. Deze maand interesseert het me echt even niet. 2009 is een nieuw jaar met nieuwe ronden en nieuwe kansen. Ik ben er even klaar mee.

Ik ga de stad even in.

Vanavond komen er gezellig vrienden eten en gaat mijn lief zich weer uitsloven in de keuken.
yeah, yeah I know... maar ja, het is inderdaad kut! ben wel benieuwd of het druk is vanavond, denk het niet zo.

inderdaad, 2009 wordt ons jaar!! ik ben er heilig van overtuigd dat wij allemaal zwanger worden dat jaar.. durf er mijn handen voor in het vuur te steken!!

veel plezier vanavond!!!!

ik ga nu alvast even eten..

xxx
Hey meiden!!! Dreadje heeft gisteren brief ontvangen van het UMC St Radboud... we kunnen daar 15 januari terecht!! Dat valt me reuze mee! Ik was bang dat het pas febr. zou worden, maar dit is voor mij wel te overzien. Ook wel weer spannend hoor! Gisteravond tijdens pakjesavond kwam de spanning er uit........ en dat tijdens het voorlezen van gedicht die ik bij het cadeau had gekregen..... Heb ik weer! Maar gelukkig heb ik een hele lieve, fijne familie!!!

Heb ook een erg drukke week achter de rug... leuk met kinderen werken, alleen waren ze allemaal erg bezig met Sinterklaas en daardoor ook drukker..... gelukkig hebben we die oude man na het Sinterklaas-feest de deur uit kunnen schoppen!

Hoe gaat het met Kaatje en Kusje?? Houden jullie het nog een beetje vol? Gaat het goed met de kleintjes in jullie buik??

FIJN WEEKEND! Ik zal veel weg zijn, heb vanalles weer te doen...
Ik dacht een HSG? Wat is dat?? Heb het ff opgezocht op internet...

Hysterosalpingogram (HSG) is een röntgenfoto die de baarmoeder (hystero) en de eileiders (salpingo) zichtbaar kan maken.
Dreadje, de 15e al! Goed nieuws. De focus ligt dus op het nieuwe jaar.

Hier een leuke Sinterklaasavond gehad. We hadden gezellig vrienden te eten. Mijn vriend had zichzelf weer overtroffen in de keuken. Lekker veel wijn en prosecco erbij. Jummie.

En vanavond weer zo'n gezellige avond met andere vrienden. Heerlijk weekendje dus.

Net trouwens e.e.a. uit de vetput in onze tuin staan scheppen. Ik wist helemaal niet dat wij zo'n ouderwets systeem hadden (oud huis).... maar het water liep niet goed meer weg vanwege dus gestold vet. Ik snap daar allemaal niks van hoor. Dus vriend heeft even uitgelegd hoe dat nou allemaal zit. Maar goed, hij dus scheppen in de put en ik een plastic tas openhouden. GATVER-DE-GATVERRRR... dat stinkt! Ik heb echt staan kokhalzen. Goedemorgen zeg. Maar goed, ook dat is weer opgelost.
hoi meiden,

ieuw Winterdip, wat vies...........Ik vind het al vies als de chiffon van de wastafel weer eens schoon moet worden gemaakt.

Dreadje, wat een goed nieuws en al best snel! Enne...Ik kan me voorstellen dat die spanning er af en toe uit moet.

Troela, ik ben het met jou eens! 2009 wordt ons jaar! Wel balen dat je moest werken. Gooi die tent lekker dicht. Als je in de verzorging ofzo zou werken zou ik het nog anders vinden.

Gisteren hebben we sinterklaas gevierd. Het was erg gezellig met cadeautjes en lekker eten. Deze maand gaat het al lekker mis met het lijnen. Al die lekkere dingen. Kreeg ik deze week ook nog van iemand een chocoladeletter, superlief. maar ja die is natuurlijk al weer op. GRRR...ging het net zo goed. Ach ja januari is een heel goed maand om weer echt te lijnen.

xxx Inci
Moeilijk he Inci?

Hier ook problemen met de lijn hoor. Grote problemen. Gister kreeg ik foto's te zien van een feestje van 2 weken geleden en dan zie je jezelf ineens heel anders. Tjeetje ik schrok ervan! Dikke plofkop, enorme bovenarmen en benen.... Echt alle vorm is eruit. Bij mag er zeker 8 kilo vanaf weer. Maar goed, ik ben dan ook een redelijke jojo. Maar ik moet er toch maar eens wat aan gaan doen want in principe willen we in februari op vakantie. En als ik niet wat kwijt ben voel ik me niet gemakkelijk straks hoor.

Waardeloos.
Ooooh ja het is echt moeilijk. Ik vind het ook vreselijk om foto's van mezelf te zien. Het past ook niet bij me dit overgewicht. Ik ben juist altijd slank geweest (maat 40-42, dat past bij mij). Ik kwam gisteren een kennis tegen en ik kon alleen maar denken; zij zullen vast denken wat is zij dik geworden. Tja eigenlijk moet ik denken "boeien", maar toch ben ik er gevoelig voor. En natuurlijk met het oog op een toekomstige kleine...meer kans om zwanger te raken en gezonder tijdens de zwangerschap.

x
Ik voel me het lekkerst bij maat 38-40. Maar daar zit ik echt overheen nu hoor. Grr... En terwijl ik dit tik schuif ik al mijn derde stuk appeltaart naar binnen sinds gisteravond.

Ik weet niet wat het is maar de laatste paar maanden lijk ik gewoon echt in een grote (vr-)eetkick te zitten. En hoe harder ik roep dat ik moet afvallen, hoe meer ik naar binnen werk. Ik kom niet uit die cirkel op dit moment.

Echt KUT.

Ik denk ook altijd dat iedereen denkt: "Zo, die is aangekomen!" maar het idiote is, deze week werd mij al 2x gevraagd of ik was afgevallen (?!) Kennelijk is men al weer gewend aan de zwaardere Winterdip en had ik gewoon een slimme kledingkeuze die dag want van afvallen is totaal geen spraken.

Morgen weer proberen slim en bewust te eten.
Nog langer geleden had ik zelfs maat 36 van bovenlichaam en 38-40 van onderlichaam. Maar dan was ik toch aan de magere kant. Ik ben namelijk ook best lang, 1.76m. En ik heb van nature brede heupen en een slanke taille.

aaahhh verse appeltaart...LEKKER....had ik ook op sinterklaasavond...met slagroom....foutfoutfout. Maar errug lekker.

Met kleding kun je gelukkig veel doen. Maar ook voor mij: morgen doe ik echt weer mijn best, echt! (wie probeer ik te overtuigen)
Sinterklaas was hier heel gezellig!!! Op vrijdag met de familie en op zaterdag met vrienden.

Wel lekker druk zo maar een heel geslaagd weekend!

(en ook ik heb mij vol gegeten, durf nog niet op de weegschaal te gaan staan!!!)

Dread, beter dat je eindelijk een datum hebt! en dit duurt ook niet zo lang gelukkig! ben erg benieuwd hoe alles gaat verlopen!

Winter, wat stel ik mij voor bij zo'n vetput??? Ik ken wel een beerput...

Zo, hebben jullie het ook zou koud??? Brrrr! Ik ga zo lekker een bad nemen, de kuip is al aan het vollopen!
Grrrr.... Ik ben chagrijnig!

De wasmachine heeft het gister begeven. Fijn hoor, toen ik EINDELIJK dat kutdeurtje openkreeg stond het kreng nog vol water. Dus moest ik al mijn kleren zeik- en zeiknat ophangen. Dat ging natuurlijk onwijs lekken dus toen ben ik met natte kleren en al naar mijn moeder gegaan om het daar te laten centrifugeren en drogen. En maar gelijk de rest van mijn was ook mee genomen.

Nu ga ik mijn camera wegbrengen want die is ook kapot. En de senseo schiet tijdens het koffie zetten ook steeds open waarna alle het water overal uitschiet. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat niet vervolgens ook nog laptop, tv en koelkast het gaan begeven want dan wordt het echt helemaal geen vakantie dit keer.

Zo. Dat was even mijn klaagzang.

Oja, die vetput, daar komt je afvoerwater in terecht, soort van opvang voordat het wegloopt in het riool. (Alleen je kraanwater hoor, niet wat je door de plee trekt gelukkig). Maar goed, als je vette pannen spoelt dan gaat dat stollen. Dus de toevoer tot het riool naar de weg was verstopt. Dus moesten we dat vet wegscheppen. Die vetput zit onder een steen in de tuin, is niet open en bloot. Maar als je daarbij moet zijn is dat dus wel behoorlijk goor!

Wat anders dan een beerput dus. We hebben wel een oud huisje maar niet zo oud dat er nog een houten hokje met uitgezaagd hartje in de deur in de achtertuin staat hoor hahaha!
En het allerergste... Nu krijg ik natuurlijk een wasmachine VOOR MIJN VERJAARDAG!!!!! Vriend zei gelijk: "Oh, weet ik meteen wat ik voor je verjaardag moet kopen!"

GRRRRRR.
nou dat gaat lekker dan winter!! inderdaad te hopen dat het hierbij blijft... maar meestal is het zo dat dan altijd alles tegelijk kapot gaat. bij ons tenminste...

dat is toch mooi dat je een wasmachine voor je verjaardag krijgt? of had je liever een iets romantischer cadeau gehad? hihi.. troost je, ik krijg waarschijnlijk een koeke(n?)pan voor kerst. mannen hè..

die vetput klinkt best ranzig eerlijk gezegd!!! bah bah.

bloem, leuk dat sinterklaas zo gezellig was!!! leuke cadeaus gehad?

dread, wat goed! de 15e al! heerlijk... kun je lekker relaxed de feestdagen ingaan! sinterklaas was voor jou een beetje emotioneel? geeft niks hè, dat is wel logisch ook. je hebt je al die tijd heel sterk gehouden maar vroeg of laat komt het er toch uit.. maar zoals je zelf zegt, je hebt een hele fijne familie!

tsja inci, het is ook niet echt de tijd van het jaar om te lijnen! hihihi. ik ben 1.75 en heb toch wel maatje 44-46. en weet je? ik zit er eigenlijk niet zo erg mee.. zondag waren wij op een kerstfair en ik kreeg de ene compliment na de andere! ik had mijn nieuwe kleren aan en was best sexy al zeg ik het zelf hahah. er werd zelfs tegen lief gezegd dat ie maar trots op zijn mooie vrouw moest zijn! leuk toch? op een gegeven moment stond ik met mijn moeder en zus(die allebei nog wat steviger zijn) en kregen we te horen dat we er zo flitsend uitzagen! nou....dat was een goed dagje voor mijn ego hoor!! hahah.

vanochtend heb ik bloed laten prikken. dan hoor ik waarschijnlijk de uitslag bij mijn onderzoek volgende week. oh, ik hoop zo dat ik donderdag of vrijdag ongesteld word(of dat ik het dinsdag nog steeds niet ben natuurlijk) want als ik op dag 28 ongesteld word, zondag dus, dan moeten we het onderzoek een maand uitstellen en dat wil ik echt niet!
Hey!! Helloooooo!!!

Winter, wat k*t allemaal!! Hopenlijk gaat de rest van je aparatuur het niet begeven..... want dan wordt dat een dure aangelegenheid..... Zo zo, romantisch en attent ook een wasmachine voor je verjaardag..... NOT!! Zulke cadeau's hoef ik ook niet voor mijn verjaardag, want dan kirjgt vriendlief gereedschap cadeau van mij!! Reken daar maar op! Kom nou!!! Hahaha!!

Troela, waar wordt jouw bloed op getest? Heeft jouw vriend ook nog onderzoeken gepland staan? Of niet? Gaan ze eerst jou verder onderzoeken? Ik hoop voor jou dat je òf helemaal niet ongesteld wordt, dus dat je zwanger bent... òf dat je op tijd ongesteld wordt, zodat onderzoek door kan gaan!
GRRRRRRRRR heb ik net een hel bericht getypt, kaar ik de "backspace" knop aan en gaat de pagina naar de vorige en ben ik mijn hele tekst kwijt!!!!! Vind ik zoooooooo irritant en ik weet nu ook niet meer precies wat ik had geschreven!!!!

Ja, iets van thanx voor uitleg over de put, en dat wij nooit huishoud dingen op verlanglijsten zetten omdat wij die gewoon niet leuk vinden om te krijgen. ik had het alleen veel leuker opgeschreven maar dat weet ik nu niet meer.

Ohja, en ik wenste/hoopte voor troela ook dat ze of zwanger of optijd ongi gaat worden!!!!

Pfff, stomme pc...
dread, in mijn bloed kunnen ze zien of ik vorige week een eisprong heb gehad.. dan gaan ze op zoek naar die hormonen die je dan aanmaakt. ik sta inderdaad eerst volop in de onderzoeken....... eh nou ja, enkel volgende week nog hihi. en lief moet 7 januari naar de uroloog en ik weet niet precies wat ze dan gaan doen. in ieder geval kijken hoe het eruit ziet, of zijn ballen wel ingedaalt zijn enz enz.. en daarna zien we wel weer verder.

owww vervelend bloem! stomme dingen zijn het ook soms die computers! zo af en toe druk ik op verstuur en dan zie ik dat ie vast gaat lopen.. dan kopieër ik supersnel mijn tekst anders ben ik het ook inderdaad kwijt.

jullie allebei bedankt voor het hopen!
De 15e januari moeten we eerst bij afd. urologie zijn en daarna bij afd. verloskunden en gynaecologie. Dus we gaan beide onderzoeken in...
ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS WINTER!!

van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag!! hihi! van mij! is je humeur al wat beter ondertussen?

ja dread, dat zijn dan inderdaad dezelfde onderzoeken. dan kan ik je vertellen wat jullie te wachten staat als wij het gehad hebben..

hmm gisteren had ik het gevoel dat mijn menstruatie eraan zat te komen, ik had de welbekende krampen, maar dat is nu weer over. ik hoop zo dat het morgen er is!!
Lieve, lieve Winterdip... GEFELICITEEEEEERD MET JOUW 29e verjaardag!!! Hier een cadeautje voor jou: (ik zal maar vast verklappen dat het géén wasmachine is... ). Fijne dag/avond!

Troela, ik hoop voor jou dat je ongesteldheid eraan zit te komen (of helemaal niet... )! Ik heb op internet al het één en ander gelezen over wat er komen gaat wat onderzoeken betreft, dus dat weet ik al. Ben wel blij dat we op dezelfde dag ook al bij uroloog terecht kunnen, aangezien "het probleem" bij mijn vriend ligt (voor zover we weten).
Dank jullie wel lieve meiden!

Ik heb een leuke verjaardag gehad. Pfff...29 alweer, wat vliegt de tijd

En Toela, is het nog doorgezet of is er nog steeds niets? Houd ons op de hoogte!

Nu snel mijn mandje in, net de visite de deur uit en morgenochtend vroeg een afspraak met mijn manager.

Kus
En en en?? Wat heb je gekregen op jouw verjaardag Winter??

Troela, al ongesteld geworden? Of nog niet?

Hoe gaat het met Bloem, Inci en Natadecoco??

Kaatje en Kusje, hoe gaat het met jullie?? Ik hoop dat het goed met jullie en jullie zwangerschap gaat!

Hier alles oké! Ik vind de tijd zo snel gaan en dat is wel prettig, des te eerder is het 15 januari!! Hahahaha!! Verder is het een drukke maand voor mij, veel verjaardagen en afspraken. Maar dat vind ik niet erg, wel gezellig! Als ik maar tijd heb om telkens even bij te komen, vind ik het wel best...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven