Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hier ook nog niks, wel een paar dagen geleden wat buikpijn gehad en eerder misselijk geweest. Maar aan het begin van de week dacht ik zelfs dat ik al eerder ongesteld zou worden maar nu heb ik nergens last van... Ben wel nog maar pas gestopt met de pil, dus kan nog wat langer duren. Vorige maand had ik wel netjes na 33 dagen weer mijn mensruatie. (net als voordat ik met de pil begon.)

Winterdip, test verzopen...hoe krijg je dat voorelkaar?! Hopen maar dat je niet ongesteld word en dat je het nare gevoel je verdiende loon is voor het verzuipen van de test.
Had beter niks kunnen schrijven, krijg nu spontaan buikpijn.
Hallo weer!

Ik geloof dat we deze maand allemaal geen mazzel hebben! Vandaag ook ongesteld geworden! Dat is dus 31 dagen. Ach ja, ik had al zo'n vermoeden...

Voor het schema: Mijn nieuwe NOD is 23 november
Hahaha! Reanimatie mocht inderdaad niet meer baten.

Nou, ik heb er geen rotgevoel bij hoor. Die verzopen test verandert niets aan het wel of niet zwanger zijn. Sterker nog, ik vind het de giller van de week. Echt weer een Winterdip-actie dit. Jullie reacties vind ik net zo grappig.

Tja, ik ben niet van plan om alles zo serieus te nemen hoor, dan gaat de lol er wel af. Maar zoals Kittepetit het omschreef, zo ging het ook hahaha!!!

Tafeltennis, spannend nog even. En Papuaatje... schade! Volgende ronde weer. Schrijf alle data op. Doe ik ook altijd. Geeft me een mooi inzicht in mijn cyclus. (kennelijk niet mooi genoeg want het is me nog niet gelukt dat ei te vangen maar goed, we houden vol!)

Kijken of ik mijn vader met mijn oorspronkelijke cadeautje blij kan maken dan! groetjes en fijne avond! Ik ga lekker wijntjes drinken.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hahaha, dat is weer een voordeel, laat de alcohol maar komen!!!
Hallo ladies, mag ik aanschuiven?? Begin oktober hebben mijn lief en ik besloten ervoor te gaan, en we zijn bezig met 'klussen'..

Ben 31, heb geen idee hoe het zit met mijn cyclus maar ben wel al jaren van de pil af omdat ik er niet zo goed tegen kan. Volgens mij zit ik net in de vruchtbare periode geweest, en ben nu aan het wachten. Misschien een heel stomme vraag, maar wat is een NOD, waar jullie het over hebben? Is dat de eerste dag van je menstruatie??? Nou ladies, succes allemaal. Heb jullie topic helemaal gelezen, ook het eerste, en hoop snel met jullie te kunnen kletsen over de zwangerschapsklachten die we allemaal hebben

Groetjes!
De wijntjes waren lekkerrrrr!

En, zoals mijn gevoel (letterlijk en figuurlijk) al aangaf... hartstikke ongesteld geworden. Ik vertelde het mijn lief en toen zei hij: `oh jeetje... maar je hebt toch die testen, dan weet je toch precies wanneer het moet?` Nee schat, je weet het nooit precies, de natuur blijft de natuur. ´Oh, moeten we het vaker doen dan? Ik ga het de volgende keer echt geen 7 dagen achter elkaar doen hoor, ik ben geen 16 meer!´ Hahahaha! Dus daar moet ik dan maar even een planninkje op loslaten. Pfffff..... dat wordt nog wat hoor.

Maar goed, nieuwe NOD: 18 november.

Janneke, hartstikke leuk dat je er ook bij komt! NOD is Niet Ongesteld Datum. Dus officieel de 1e dag dat je overtijd bent. Als je een cyclus hebt van (gemiddeld) 28 dagen en je bent 1 oktober ongesteld, dan is dat de 1e dag van je cyclus. Dan zou je op 28 okt. weer ongesteld moeten worden. Word je dat niet, dan ben je overtijd. NOD is dan 28 oktober. Simpel he? Als je het een beetje wilt berekenen kun je via babybrabbel.org of predictor.nl je volgende NOD berekenen!

Toedeloe dames, welterusten!
Haaallllooowww meiden

Sorry weinig tijd gehad maar ik zie dat er verder nog niemand zwanger is.

Dus kop op en we gaan voor oktober/november.En dread mooi dat het schema nu in het eerste bericht staat.
Hoi Allemaal!

Gisteravond ongesteld geworden, met 31 dagen dus uiteindelijk.

Omdat wij dus pas per volgend jaar willen beginnen met een kleintje maken ben ik erg blij dat ik het ben geworden en dat mijn cyclus weer een beetje normaal begint te lopen jeeh! (nooit gedacht nog s blij te zijn ongesteld te worden ;) )

Om mij heen leven de babykriebels! vriendinnen die het niets vonden hangen opeens verterderd over kinderwagens heen. Ik zag gister de meest geweldig schattige mini gympjes (van die stoere VANS gympjes) maat mini... en helemaal betoverd

Kom maar op met januari dan gaan wij lekker van start!

Winterdip, wat een verhaal En inderdaad lekker de lol ervan blijven inzien hoor. Ook dit moet leuk blijven en plezierig.. lekker van alles genieten hoor!

Ik vind dat nog ook wel lastig hoor.. ik ga natuurlijk in de gaten houden wat mijn vruchtbare dagen zijn, maar hoe spring ik dan nog spontaan en lekker mijn mijn vriendje het bed in haha.... Ik zie t al voor me.. ja schat.. nu!!

Hoe doen jullie dat?

PS. Is het voor jullie geen probleem dat ik nu lekker meeschrijf en per januari mijn NOD dagen doorgeef Ben er al wel heeel druk mee bezig hoor die minimensjes
Papua vergeet ik jou nog te vragen.. Hoe is het?

Al tekenen van je ongesteld worden? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid over je cyclus hebt!!

Doei!
Heej, hier ben ik ook nog es.

Weinig tijd gehad de laatste tijd, net effe alles bijgelezen, Ik heb wel erg om jou verhaal moeten lachen winterdip, maar ondanks het grinniken achter mijn pc vind ik het toch ook wel heel jammer dat je niet zwanger bent. Ben dus nog steeds de enige hier.

Alle nieuwe WELCOME! (f)

En om nog even terug te komen op het sexen, om de dag is het beste, want anders gaat de kwaliteit van de zaadjes achteruit, en kunnen ze niet meer zo snel zwemmen naar the place to be! Tis zoiezo al een hele zware tocht voor die mannekes/vrouwkes.....maar 1tje zal de winnaar zijn. \\:-)//

Ik heb het boek van kluun gelezen "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"

Echt een aanrader, voor als je wel van humor houdt. Ik vond hem geweldig.

Hier weinig verandering, nog steeds geen kwalen, geen bloed meer verloren en maandag weer een echo, en dan lekker de hele dag naar de sauna met 2 viendinnen..........nu durf ik nog..... ...

Vriendin zei al, ik hoop dat je wel al aardig wat ziet bij jou tegen de tijd dat we gaan, ben ik eindelijk eens een keer slanker dan jij!! Tja zegt ze, en de mensen zullen zich dan wel afvragen, zou ze zo dik zijn of zou ze zwanger zijn.........de tuttebel, ik heb haar nog net geen draai om haar oren gegeven, maar het was dan ook wel met een grote grijns en een vette knipoog!

Groetjes Sari.
Hallo meiden!

Sjongejonge, daar ben ik eindelijk weer eens. Heb het echt retedruk gehad afgelopen maand, ik ben namelijk getrouwd! Het was echt helemaal super!

Maar door al het tumult daar omheen, bijna niet bezig geweest met een baby maken. Uiteraard wel rond mijn ovulatie gevreeën. En toen bleef mijn menstruatie weekend uit... Test gedaan... En die was positief!! Ik ben dus zwanger... Maar ik merk niets... Heb wel pijnlijke en iets grotere borsten, en plas meer dan normaal, maar verder merk ik niets! Moet ik me nou zorgen maken? Ik verwacht misselijkheid, draaierigheid, buikkrampen! Maar ja, het is ook nog wel heel erg pril allemaal, zit nu in week 4. Misschien me niet zoveel zorgen maken en eens een boekie kopen met informatie?

Ben wel echt heel blij, ookal is het wel echt heel erg spannend...

Groetjes, Jubel
Heej Jubel!!!

Gefeliciteerd! met je trouwen en dan met dit schitterende cadeautje

Maak je niet te druk hoor, iedere vrouw reageert anders op het zwanger zijn hoor ik zo om me heen! geniet lekker!!

Liefs Maki
@ jubel, dubbel gefeliciteerd dan maar hè, leuk joh!

@ sari leuk hè dat boek van kluun, mijn vriend heeft echt helemaal dubbel gelegen, ik trouwens ook. vooral dat stukje over het positief testen op het hoofd van de schoonmoeder.

Hier verder nog geen veranderingen. ben er ook niet heel erg mee bezig, want we zijn erg druk met het kopen van een huis. Gisteren hebben we een bod gedaan, dus ik hoop snel iets te horen.
Jubel, dubbel gefeliciteerd! Wat superleuk voor je joh! En mooi dat je je zo goed voelt! Hopen dat dat blijft! En vertel eens over je bruiloft. Hoe hebben jullie dat gedaan? Helemaal zoals je het wilde? Prinsessenjurk etc?

Sari, jeee... niet meer zo alleen! Voor jou ook gezellig.

Kittepetit, spannend! Wanneer hoor je of het bod is geaccepteerd?
Gefeliciteerd Jubel. Wel een superleuk huwelijkscadeau! Hier nog niks, maar ook geen klachten...buikkramp of juist misselijkheid. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben wil ik een test kopen
Jubel gefeliciteerd!

Ik heb heel ander nieuws..... Ik stop ermee. Ik ben pas een maand bezig maar de twijfels zijn erg toegeslagen. Ik vind als je twijfelt je het niet moet doen. Ik heb deze week promotie gekregen op mijn werk en ik wil me even helemaal daar op richten. Ook zit mijn vriend zonder werk en wil een eigen zaak gaan opstarten. Allemaal een beetje te onzeker.

Ik Blijf af en toe wel met jullie meelezen en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!

Dreadlokje je mag me dus ook uit het schema halen!

Groetjes!!!
Jeee Papua... dat is even wat anders!

Super dat je promotie hebt gekregen joh, van harte!

En als je twijfelt, ach dan kijk het toch nog een poosje aan. Je bent zo jong, geen probleem om nog heel even uit te stellen toch? Laat af en toe nog even hoe met je is. En sluit je weer aan als je er weer voor gaat.

Succes met alles meissie!
Jubel gefeliciteerd met je trouwen en wat er nou in je buik aan het groeien is.

En papua ook gefeliciteerd.En wie weet denk je over een paar maandjes er weer heel anders over
Hallo!! Ben ik ook weer eens!

Allereerst wil ik de nieuwen hier op het forum een warm welkom geven!!

Willen jullie ook in het schema? Graag dan je gegevens doorgeven als je wilt.

Verder Jubel, gefeliciteerd!!! Met je huwelijk èn je zwangerschap! Super hoor!

Papua, gefeliciteerd met je promotie op 't werk. Verstandige keuze om ff te stoppen met voor kinderen gaan.

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Gisteren was m'n nod.
Moeilijk he, Papua...Goed dat je het op deze manier doet, das wijsheid

Gefeliciteerd met je baan, heel veel succes meis! En wel blijven gluren hoor, das gezellig

Nah, vanavond m'n verjaardag doorstaan met alle vragen en goed bedoelde, tips verzorgd door de visite Nee hoor, praat tegenwoordig over niets liever en vind het alleen maar leuk als ze interesse tonen

Fijn weekend allemaal!!

Sorry: Jubel, gefeliciteerd,gefeliciteerd(das dus dubbel he)!!!

En voor de nieuwe meiden: Gezellig dat jullie d'r bij komen!!!

@ papua, gefeliciteerd met je promotie! Ik denk wel dat je een goede beslissing maakt. Succes met je werk!

@jubel, gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk ook met je huwelijk! Je zwangerschap is een mooi huwelijkskadootje

Om nog even terug te komen op het annuleren van een reis om een zwangerschap. Ik heb even op internet gekeken en daar heb ik gevonden dat als je nadat je geboekt hebt zwanger wordt, de reis binnen 48 uur na constatering van de zwangerschap door een arts kostenloos kan annuleren. Dus je hebt nog even de tijd totdat je naar de arts gaat. Mijn schoonouders zijn nu aan het boeken en ik ben nu nog niet zwanger, dus annuleren is dus mogelijk. Gelukkig. Wie weet wordt ik ook wel helemaal niet zwanger voor die tijd en anders dan vergeven ze het me misschien ook wel weer omdat ik ze dan opa en oma worden...

@winterdip, mooi verhaal over de test. Dat zou mij nou ook kunnen overkomen, haha. Jammer dat je nu op je vaders verjaardag nog geen goed nieuws hebt, maar ook na zijn verjaardag gaat hij het zeker wel heel erg leuk vinden hoor!

Ik heb zelf vorige maand al 2 testen in huis gehaald, maar ik ga ze denk ik ook pas gebruiken als ik echt een paar dagen overtijd ben. Sowieso voel ik mijn ongesteldheid over het algemeen al een week van te voren aankomen, dus ik weet al vrij snel of het niet raak is. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het voelt om wel zwanger te zijn.

Momenteel schrijf ik even wat minder. Ik heb thuis voor een aantal weekjes een logee, dus ook thuis kan ik nu minder makkelijk even lezen en schrijven. Maar ik ben nog wel altijd erg geïnteresseerd in hoe het iedereen vergaat, dus ik zal veel mogelijk lezen en reageren...
Helaas helaas... ook bij mij zijn de rode duivels gesignaleerd... Maar had ik al gedacht, voelde het wel aankomen. Ben ook absoluut niet teleurgesteld hoor, we zien het allemaal vanzelf wel. Zou uiteindelijk wel goedkomen.

* Meggie, wat goed om te weten dat je een reis nog kunt annuleren wanneer je zwanger bent. Zal het in mijn achterhoofd houden. Altijd handig om te weten.

We lezen jou vanzelf wel weer hier, kan me voorstellen dat je daar nu minder tijd voor hebt.

Mijn vriend en ik gaan vanavond saampjes uiteten. Heb vandaag mijn contract getekend bij nieuwe werkgever! Feestje waard, vind ik!!

Morgenavond lekker stappen met vriendin van me. Verder lekker relaxen en m'n volgende NOD uitrekenen. Hahaha!

Goed weekend allemaal!!
Ik zit hier te wachten totdat de rode duivels komen...of niet. Heb al een test gehaald en wil deze morgenochtend gebruiken als ik dan nog niet ongesteld ben. Zal ervoor waken dat mijn test niet verzuipt of iets anders geks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven