Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Bloempje, streepje is streepje neem ik aan. Wat zegt de bijsluiter van jouw ovulatietest dan? Even goed doorlezen dan, want er staat vaak wel een voorbeeld van wat een positieve en negatieve testuitslag eruit ziet. Ik ben niet bekend met Kruidvat-testen. Gewoon aankomende dagen veel sex hebben!! Succes hè!!

Troela, al getest? Spannend hoor!! En wat betreft de symptomen..... vertrouw daar maar niet te veel op hoor, ik kan je (uit ervaring) vertellen dat dat helemaal niks zegt! Je leest toch alleen wat jij wilt zien....... en dat is logisch, want je hoopt het zo. Maar maak jezelf niet gek! En ga testen joh!! Dan weet je het zeker..... En je bent 'nog maar 1 dag overtijd'...... kan nog alle kanten op dus. Maar ik duim nog wel steeds heel hard voor jou!!

Winterdip, zo zo... je kast uitgemest? Heb ik vorige week ook gedaan en had ook 3 vuilniszakken vol met kleren om weg te doen. Erg toch? En er blijft nog heel veel over!! Hahahaha!!

Nou meiden.......... ik duim ook heel hard voor mijzelf!! Ben wel benieuwd!! Aangezien ik nu steeds beter mijn cycles in de gaten krijg en door heb wanneer je het beste sex kan hebben. Geeft me wel een goed gevoel moet ik zeggen.
ja dat klopt winterdip, dat ik heel druk in mijn hoofd ben. heb ik helaas niet alleen nu maar altijd.. niks aan te doen.

ik heb een nachtje geslapen en ik heb besloten nog een paar dagen mijn menstruatie af te wachten. dit doe ik om teleurstelling te voorkomen. ik denk dat ik wacht tot dinsdag of woensdag en dan doe ik een test..
Troela, al getest? ook ik hoop het voor je, maar denk ook dat je snot niet als voorbode kunt zien. er zijn te veel zaken waar dat ook door kan komen. Daarbij, als jij maar hard genoeg wil kan je alle zwangerschaps verschijnselen krijgen zonder maar zwanger te zijn. Ik vind het ook heel flauw van de natuur dat dat mogenlijk is, maar het is nou eenmaal zo...

Maar weet je al meer???????

Winterdip, leven ze 72 uur? ik dacht altijd maar tot 48 uur joh! Maar ik ga idd vandaag nog eens testen en zoieso vandaag en/of morgen nog es lekker rollebollen ;) Kan vast geen kwaad hahahahaha!

Wel lekker he, zo'n opgeruimde kast!

En Frank is ook best goed hoor!

Dreadlok, in de bijsluiter staat een voorbeeld van een donker of licht streepje in combinatie met geen streepje en dat is dan negatief. en dan heb je een plaatje met 2 donkere streepjes en dat is dan positief... Dus ik denk dan ook dat het gewoon 2 streepjes zijn... En anders moet ik ze vandaag wel hebben!

En wat zijn we toch eigenlijk een control freaks he
Niet alleen controlfreaks, maar ook ontzettende mutsen! Hahahaha!! Nee hoor, grapje! Weet je, het is heel normaal als je twijfelt, daarom is het ook goed dat je de eerste keer door blijft testen, ook als je denkt een positieve test hebt gehad. Dan kan je zien dat de uitslag na je ei-sprong weer veranderd. Zo kan jij dus zien hoe voor jou een positieve ovulatietest eruit ziet.

Fijne zondag allemaal!!
Troela, op zich is je nod geweest dus nu of woensdag testen maakt niet zoveel uit in principe. Als je nu test heb je wel gelijk zekerheid. Tenzij je zwanger zou zijn en je HCG hormoon is nog te laag, dan geeft de test negatief. Maar dan als je dan over een dag of wat nog niet ongesteld bent, kun je nog een keer testen. Kortom, als je zwanger bent, ben je het. Als je het niet bent, dan kun je óf vandaag teleurgesteld zijn door een negatieve test, of nog een paar dagen in spanning zitten en dan teleurgesteld worden door een negatieve test (of een menstruatie natuurlijk). Het maakt in die zin dus niet zoveel uit. Ik zei het alleen omdat ik merk dat je er echt heel erg op gefocussed bent. Wat logisch is als je net hebt besloten dat je ervoor gaat. Dan wil je nog het liefst gisteren. Maar hoe vaak ik al niet heb zitten googlen op `vroege zwangerschaptekenen´...

En gewoon stug weer iedere maand dezelfde sites lezen. In de hoop dat ik er dan deze keer wel wat uitpik. Helaas zijn vroege kwaaltjes dezelfde kwaaltjes als je kunt hebben voordat je ongesteld wordt. Dus je moet er natuurlijk mee omgaan zoals je zelf wilt maar ik (en Dreadlokje ook) weten uit ervaring dat dat toch allemaal verspilde energie is. Ik doe het ook niet meer maar het heeft me ook even tijd gekost om ervan los te komen hoor. Het enige wat ik nu nog doe is mijn volgende NOD op babybrabbel uitrekenen als ik weer ongesteld ben geworden.

Bloempje, zwemmers leven niet per se 72 uur maar kúnnen tot 72 uur leven. Beter is om 48 uur aan te houden maar er zijn zelfs gevallen bekend dat ze tot een week in leven blijven. Maar dat is dan waarschijnlijk zaad van een genetisch gemanipuleerd persoon ofzo... Dus gewoon lekker weer gaan vrijen vandaag, morgen en/of overmorgen.

Dread, werkt heilzaam he, je klerenkast uitruimen. Ook in mijn hoofd word ik daar altijd rustig van. Ik hoop zo dat het raak is bij jou deze maand! Jammer genoeg is je NOD 11 juni en dan ben ik net weg... weet niet of ik op vakantie in de gelegenheid ben om ergens dit forum te checken. Ik zal dus de hele vakantie voor je blijven duimen!

En nu allemaal genieten van het mooie weer!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hey Winterdippie, wanneer vertrek je dan?? En wanneer kom je terug?
Dinsdagochtend early.

Die zaterdag erop weer terug.

Zooooo´n zin in!
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen dat je er zo'n zin in hebt!! Lekker even bijtanken!! Ik heb pas weer in sept. vakantie......... dus nog ff wachten........ maar geeft niks. Wanneer iedereen zijn vakantie erop heeft zitten, gaan wij nog. We zijn op zoek naar een oud campertje en dan gaan we lekker touren door Europa. Hopenlijk gaat dat allemaal lukken!
meiden bedankt voor jullie lieve reacties en jullie hebben ook helemaal gelijk maar het is eigenlijk zo, in die 8 maanden dat we nu bezig zijn heb ik me nog nooit zo gevoeld als nu.. altijd voel ik mijn menstruatie al aankomen en nu is er gewoon nog geen teken dat ik ongesteld ga worden. maar bij de 4de of 5de poging was ik ook overtijd en toen had ik een negatieve test. deze had ik gedaan gelijk na mijn nod. en als dan idd je hcg hormoon te laag dan is de test negatief. en daarom denk ik, als ik nog even wacht dan is dat hormoon misschien hoger en heb ik hopelijk wel een positieve test. snappen jullie het nog? ik niet..

ben lekker heel de middag op stap geweest, heb het super naar mijn zin gehad!! moest wel vaak plassen(weer zoiets) maar ik heb heerlijk kunnen relaxen en de grootste lol gehad!!

jullie hebben grote schoonmaak in de kledingkast gehad lees ik? lekker he, dat opgeruimde gevoel?

bloempje, gewoon doorgaan met testen!! je ziet vanzelf wel wanneer de test overduidelijk positief is..

dread ik ga heeeeel hard voor je duimen!! nog een paar dagen...

winter ik wens je alvast een hele goeie en vruchtbare reis!! en ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben!! maar daar ben ik niet zo ongerust in, hoe kan het ook anders op curacao!
Dreadje, leuk, lekker touren in een oude camper! Klinkt heerlijk hoor. Heb je iets om naar uit te kijken in september. Ook altijd lekker.

En Troela, ja, je bent inmiddels toch ook al 8 maanden bezig. Ik dacht even dat je wat korter bezig was. Ja lieverd, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik ben ook heel benieuwd, misschien is het ook wel gewoon hartstikke raak.

Zou super zijn, kom ik terug, zijn Dread en Troela zwanger!

En misschien Bloempje ook wel!

Zet hem op dames.

Misschien kom ik vanavond nog even langs hier en anders, tot over een kleine 2 weken.

KUS!!!!

ps. Mijn zusje wordt, as we speak, geholpen nu... Ik blijf het een kutidee vinden. Maar beter voor haar.
Hey hey,

Nou, gisteren is het er bij mij niet meer van gekomen helaas. En vandaag ben ik thuis om 18.00 uur van mijn werk en mijn lief pas tussen 18.30 en 19.00 uur. Dan moeten we eten 9heb maar knakworsten+broodjes (makkelijk en snel) in gedachten en dan om 21.00 uur begint de wedstrijd... hebben jullie tips hoe ik daar tussen mijn lief nog zo ver krijg dat hij met me wil klussen? Want we willen beide wel zwanger worden hoor, alleen ik heb er wat meer drang achter dan hij (zoals wel bij meer hier is geloof ik) dus het excuus van een positieve ovutest werkt niet in iedergeval (en ik denk dat ik er zeker vandaag een heb als het de vorige keren niet was, gezien dat ik nu echt de omschreven afscheiding heb)... Ik zat al te enken om hem thuis te ontvangen in een sexy lingerie setje hihihi! Maar alle tips zijn welkom!!!

dread, zeker lekker touren in de camper! heerlijk he, die vrijheid!

Winter: veel plezier op je reis! Enne, sterkte met je zusje..
Ach Bloempje, een quickie is toch voldoende in dit geval.

Als je lief nou om 19.00 uur thuis is, heb je nog TWEE uur!

Dus als hij thuiskomt, zet jij de knakworsten op het vuur en zeg je: ´Naar boven schat, ga maar vast opwarmen´ dan ga je 5 minuten later en 10 minuten later zitten jullie samen aan de knakworsten.

Hahahaha... klinkt niet echt heel romantisch maar zo hebben wij het ook wel eens gedaan hoor. Kwam ik uit mijn werk lag hij al voorbereid te wachten. Succes! Dat iedereen maar mag scoren vanavond!
gisteravond ben ik op de bank gaan liggen en ik kreeg last van de maandelijkse krampen. toen zei ik tegen mezelf: en nu ben ik het zat, je gaat nu maar gewoon ongesteld worden hahah. en wat denk je? vanochtend was het er.. maar is niet erg hoor, het wordt steeds makkelijker!!

bloempje, dat moet toch wel lukken in de tussentijd? en anders in de rust? even snel is ook wel eens makkelijk hahaha.. moet er niet aan denken om er elke keer 2 uur over te doen. maar goed, dat is ieder voor zich.. ik denk dat je het wel voor elkaar krijgt hoor!!

winter, nogmaals een goede reis gewenst en sterkte nog met je zusje!

oh ja, uitgaande van de normale duur van mijn cycles is mijn volgende nod op 5 juli..
Ach ja jullie hebben wel gelijk hoor, een quickkie moet zeker kunnen ! alleen denkt lief daar soms anders over... Maar wie weet... wel leuk idee om gewoon te zeggen dat hij naar boven moet! hahaha, kijken of t werkt vanaaf

ik heb trouwens vandaag wel al lekker een ongesteldheids gevoel joh, ik heb echt het idee (met die verlengde ongie dr bij) dat mijn buik lekker alles door elkaar heen haalt! Ik snap er in iedergeval helemaal niets meer van...

Maar niet geschoten is altijd mis he dames!!!

Hey Troela, jammer joh, maarja er zijn nog meer kansen gelukkig! Goed dat je met volle moed de volgende periode weer in gaat. Want de teleurstelling is er elke maand natuurlijk tot dusver. En wat winter en dread ook zeggen, het zal wel wennen et de tijd. Maar ik heb er ook nog wel eens moeite mee, want je wil het zo graag! Maarja, gelukkig elke maand zijn er weer nieuwe kansen!
He Troela en winterdip, jammer dat het niet gelukt is deze maand. Maar de zwoele zomermaanden komen eraan, dus het zal toch binnenkort wel gaan lukken

Winterdip veel plezier op je reis!

Bloempje, een vluggetje na het eten (anders zit je misschien met het pan die op het vuur staat in je hoofd) is af en toe wel erg leuk. Ik doe dat ook wel eens met mijn lief, dan zitten we op de bank en ga ik gezellig knus tegen hem aanzitten en met wat zoenen en ondeugend kijken krijg ik hem dan over het algemeen wel in the mood. Nu ik zwanger ben ben ik tegen bedtijd zo moe dat het er dan eigenlijk nooit van komt, dus dan is dit wel een prettig alternatief.

Dreadje, mijn duimen draaien al voor je hoor
Hey meiden!!

Jammer Troela..... zal je nieuwe NOD in het schema zetten. Op naar de volgende ronde!

Bloempje, een vluggertje tussen 19.00 en 21.00 uur?? Hoe noem jij een 'normale' vrijpartij dan?? Hihihi!! Nee, joh, tijd zat! Of je gaat samen eerst lekker douchen..... of tijdens rust van de wedstrijd? Kan ook, dat is dan wel echt een vluggertje..... Hihi!! Succes er mee! Gooi al je charmes in de strijd!! Go girl!!!!!!!

Ik verwacht eigenlijk dat ik van de week toch gewoon ongesteld ga worden..... weet niet, heb zo'n gevoel. We shall see!

Winterdip, een hele fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er van!! En we lezen jou over een tijdje wel weer.

Hey Meggie!! Hoe gaat het met jou? Lief dat je voor ons blijft duimen, dat waardeer ik heel erg!
dat is waar bloempje, gelukkig blijft het niet bij 1 keer proberen!!

wie weet zijn die zwoele zomermaanden wel van positieve invloed meggie, ik hoop het!!

dat zou jammer zijn dread, als je weer ongesteld word.. maar je weet het nog niet zeker!!! ik hoop het zo voor je!! en tsja, anders zit er niks anders op dan samen met ons de volgende ronde in te gaan. ook gezellig!! maar ik ga nog wel even hard duimen hoor!!
ok... hier dan echt mijn laastste bijdrage (verslavend hoor, zo´n topic!)

De koffers zijn gepakt, broer heeft instructie om de kliko morgen binnen te zetten, schoonzusje komt volgende week de planten water geven en liefje zit voetbal te kijken in de kroeg. Dus ik ruim nog even op hier en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Ik ben niet zo heel lang weg, 11 dagen dus dames, tot eind volgende week! Doe je best allemaal. Dread, zolang er nog niks anders te melden is blijf ik voor je duimen.

Dikke knuf voor jullie allemaal!
Veel plezier Winterdip! Have fun!

En naar de rest van de dames zwaai ik even:

Fijne dag!

Liefs Kaatje
nou, dus niet alleen Nederland heeft gisteren gescoort!!!

Lief was om 18.45 uur thuis en de knakworsten bleken al op, dus lekker een diepvries pizza de oven in (die kan ook niet overkoken, veel handiger joh! Lekker op timer!) ...

Ikke dus alle charmes in de strijd (wie zou dat kunnen weerstaan! ) (en leuk toppie aangetrokken enzo...)

En huppakee

En om 19.15 uur zaten we al weer lekker aan de pizza hihihi!

Zo, en nu maar afwachten tot de 20e

Was makkelijker dan verwacht, maar had me kansen ook goed bekeken... Als die tv eenmaak aanstaat dan is hij wat moeilijker af te leiden. Daarna ging hij ook vrolijk de voetbal wedstrijden en voor + na beschouwingen bekijken. Dus ik moest dát voor zijn!

hey dreadlok, spannend toch weer hoor, aangezien je eigenlijk toch het verschil niet voelt tussen ongi of zwangerschap (tenminste, lang niet iedereen) blijft het toch altijd spannend vind ik!

Leuk kaatje, dat je ook nog even langs komt zwaaien!

Winter: tot over 11 dagen!!! Geniet ook voor ons!!!
Ja, ook Dreadje is weer ongesteld geworden....... Maar ach...... voelde het eigenlijk ook al wel aankomen. Het is niet anders. Maar we hebben zeker ons best gedaan!!
Oh ja, nieuwe NOD is voor mij dus 8 juli.
he jammer dread!!! dan gaan we gewoon weer allemaal door voor de volgende ronde...

dat heb je goed gedaan gisteren, bloempje!! dat is nou girl power hahaha.

ik zwaai terug kaatje!!
Owja en nog vergeten te vermelden dat mijn lief het het liefste doet savonds na 12.00 uur, wanneer ik eigenlijk al hoop te slapen... (zeker als de wekker weer om 06.30 uur gaat!)

Niet handig hoor, dat hij zo'n afwijkende tijd mbt sexdrive heeft! Ik doe het liever in de ochtend of in de middag!!!

En ik betwijffel of ik nou echt een eisprong heb gehad, want dat moment dat ik melde dat ik ook de juiste afscheiding had, was het daarna ook meteen weer weg. De tests waren ook twijfelachtig... Maar ach we zien het wel en anders is er altijd volgende maand nog.

Dread dus ook weer ongesteld... Op naar de volgende maand dus. Ik denk dat dit een vruchteloze maand is dames!

Ik heb in iedergeval deze maand de frequentie wat op gegooid, volgende maand ga ik helemaal voor om de dag als het ff kan! Dan hebben we weer een goede kans!

Ben het boek "zwanger worden" aan het lezen van Mariël Croon, en ik vind het een goed informatief boek! Als je meer wil weten over het een en ander kan ik het aanraden en het leest makkelijk weg. (handig joh, zo'n bibliotheek!)

Zeg, werken jullie allemaal eigenlijk? En hoe willen jullie dat doen als jullie eenmaal een kindje hebben? Blijven werken en dat kleine hummeltje naar de opvang? Of fulltime moeder worden? Ben benieuwd naar jullie ideeen hier over!
zo, weer een flinke post van mij! hihihi!

Ik schrik er bijna zelf van!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven