Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
ziet er goed uit dread! nu staat het weer bijna gelijk!!

winter, zuid-afrika lijkt me helemaal geweldig!! maar argentinie ook!

ben blij dat ik vandaag vrij ben, ik ben een beetje ziekjes. mijn hoofd zit vol! dus ik ga nu weer verder grey's anatomy kijken op de bank.. doeidoei!!
hey dames!

Eindelijk weer eens een berichtje van mij!

hier alles goed, helaas nog niet veel in de tuin gedaan omdat het wee niet mee zat en mijn lief nu eindelijk wat beter weer is. Dus eigenlijk ook niet echt leuke dingen kunnen doen helaas. Dus deze week kunnen we wat aan de tuin doen en ik hoop eienlijk ook nog een dagje wat leuks te kunnen doen... Maarja, na deze week zit mijn vakantie er wel weer op. Beetje balen dus...

We zijn wel mooi op klus schema dus dat is dan wel weer positief. Mijn vriendin is intussen bevallen en zo met mijn zwangere zus zit ik midden in de baby-boom...

Dus ik wil nu ook heel graag aan de beurt zijn!!!

Nouja, jullie snappen vast precies wat ik bedoel.

En mijn ene verstands kies gaat (ja nu pas) ook lekker door komen dus zit ook nog met een zeur-kaak.... grrrr...

Dus ik hoop op 11 september ook een leuke post hier te kunnen plaatsen maar probeer er niet te veel op te hopen...

Kusje & Lode, geweldig om te lezen dat het bij jullie allemaal geweldig gaat!

Winter, beide bestemmingen lijken mij geweldig! Ben op beide lokaties nog nooit geweest, maar een safari in afrika lijkt me wel geweldig! en super dat het zo goed gaat met het afvallen!

Dreadlok, het schema is weer picobello! Enne, die dippies ken ik ook maar al te goed helaas... Maar gelukkig komen we er wel weer boven op elke keer...

Troela, lekker he, om weer eens spontaan te sexen! Dat ebben wij nu ook nu we vakantie hebben en je wat minder spanningen hebt van werk enzo. Want dat kan ook een negatieve invloed hebben op alles, daarom hebben we allemaal ook lekker vakantie nodig!

xxx
Bloempje, balen inderdaad dat je vakantie er na deze week al weer op zit! Dan heb je inderdaad wel even pech gehad met het weer. Jullie zouden misschien toch een paar dagen naar Duitsland gaan?

Hier ook een babyboom gaande hoor. De een na de andere is zwanger of net bevallen. Echt ongelooflijk, en dan zeggen ze dat Nederland vergrijst! Ik wil ook aansluiten... Vanavond vriend weer gestrikt. Ik verwacht morgen of overmorgen pas een positieve ovulatietest maar een keertje extra in de dagen ervoor kan natuurlijk geen kwaad. Ik blijf er vertrouwen in hebben dat het een keer moet lukken zonder kunst- en vliegwerk of hulp van buitenaf.

Jij dus 11 september? We gaan weer gelijk op, ik de 10e. Wie weet heeft het inkorten van het schema geholpen.

Troela, wat heb ik nou aan jou? Zuid-Afrika lijkt me helemaal geweldig maar Argentinie ook?!

Dat is dus precies hoe ik erover denk. Maar vriend zei gister: "Of we slaan gewoon een keertje een grote reis over. Kunnen we dat jaar daarop misschien wel een paar maanden (is dus kennelijk nog niet overtuigd van het feit dat wij in 2010 toch echt wel een kindje hebben ) En anders kunnen we eens een keer wat aan de inrichting veranderen. We willen nog die badkamer gaan verbouwen in het voorjaar. En we zijn onze eethoek ook verschrikkelijk zat. En een paar kastjes eigenlijk ook wel. Mag wel wat veranderen hier in huis. We zien wel dus.

Ok dames, off we go, ik ga nog even zappen en dan lekker bijtijds mijn mandje in.

KUS!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Wij zouden idd naar Duitsland voor 1 of 2 daagjes gaa, maar als lief ziek is, dan werkt dat niet zo...

Dus misschien dat we het nog van vrijdag op zaterdag proberen, en anders is het voor een andere keer. Maar als t ff kan zijn wij dus van vrij op zaterdag lekker ff weg!

Winter, wij zitten dan idd aardig gelijk aan elkaar! Zou leuk zijn joh, 2 positieve berichten achter elkaar op t forum!!!!

Maarja, ik schreef eerder dus ook al dat ik moest proberen er niet van uit te gaan dat het raak is. Maar dat is toch verdomd moeilijk soms! Zeker als er zoveel mensen om je heen zijn die het zo makkelijk lukt. Ik denk dan toch elke keer weer dat ik toch ook wel zo´n kans zou kunnen hebben.

1 zaadje... ééntje maar!!!!

Oke bloem, keep it together...

xxx
Ben het met je eens hoor....

Een zwemmertje, kom op zeg. Er zal toch wel een tussen zitten met een beetje uithoudingsvermogen? What's the problem?

Tja...

We gaan gewoon voor positieve berichten in september. En augustus! Want eerst komt Troela nog.

Hopen dat jullie nog een weekendje weg kunnen. En zo niet, het wordt eindelijk mooi weer dit weekend in Nederland. Dus als jullie thuisblijven kun je je hier ook prima vermaken!
hihi winter, nou als je het besluit aan mij laat afhangen dan zeg ik: ga lekker op safari!!! dat zou mijn keus zijn dan..

jammer bloem dat je man zich nog niet helemaal lekker voelt! maar ik hoop echt voor je dat jullie dit weekend er even lekker tussenuit kunnen gaan. heb je soms gewoon even nodig! en het wordt mooi weer vrijdag en zaterdag..

ik heb een(afrikaanse) collega die vanalles voelt en ziet, beetje paranormaal is ze.. kwam ze vanochtend naar me toe: 'ik moet je iets persoonlijks vertellen.. je hebt nu een baby in je buik'. whahahha als ze gelijk heeft dan krijgt ze van mij een grote taart heb ik beloofd!! maar ze vertelde dat ze dat eerder ook al bij 3 andere vrouwen gevoeld had en ze had elke keer gelijk. en ze heeft het ook met andere dingen. want ze was vanochtend wakker geworden en het eerste wat ze dacht was, troela is zwanger!!! hihihi gelukkig ben ik nuchter genoeg om niet meteen op een roze wolk te gaan zitten maar ik werd er wel vrolijk van! we shall see..
Oh, Troela, wat spannend dan!! Ik heb ook al bij 3 vrouwen gevoeld dat ze zwanger waren (toen wisten ze het zelf nog niet eens!). En het klopte precies! Ben ook een beetje paranormaal aangelegd.....

Raar hè!!

Maar we zullen zien of jij een taart mag gaan kopen of niet!

Hier alles oké! Ben wel bekaf, aan vakantie toe hè! Maar nog 1 dag werken... dan VAKANTIE!! en zondag a.s vertrekken we richting Italië!!!! Joepiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee!!! We blijven minimaal tot woensdag 10 sept., misschien ook nog wel langer. Maar voor die tijd kom ik jullie nog wel ff gedag zeggen hoor.

Jullie weten dan niet of ik wel of niet ongesteld ben geworden rond mijn NOD (a.s. dinsdag)..... hahaha! Dus jullie moeten wel even geduld hebben hoor!!!
aaaahhh dread, kan je dan niet even een internetcafe opzoeken?! ik weet niet of we wel zo geduldig zijn hoor, we branden van nieuwsgierigheid eer je terug bent!!! maar wel lekker hoor.. een paar weken naar italië! geniet er lekker van en als je terug bent dan weet je pas of mijn collega gelijk had hihi! en rond de tijd dat je terug komt zijn winter en bloempje aan de beurt.. dus je hebt wat om naar uit te kijken(net of je daar aan denkt als je in italië aan het shoppen bent haha).
Nou Troela, dat is wel heel frappant! Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon gelijk. Dat zou waanzinnig zijn! Dan ga ik naar Afrika op vakantie hahahaha! Zondag kun je het weten. Heb je de test al klaarliggen? Ik ga voor de paranormale gaven, heb alle vertrouwen in je collega. Zoiets zeg je toch ook niet zomaar?! (Wishfull thinking, maar toch leuk!)

Dread, lekker joh, vakantie!

Zwaai ons nog wel even uit hoor. Grappig dat jij ook wel eens dingen hebt aangevoeld bij anderen. Ik heb dat af en toe in dromen. Niet in real life...

Fijne avond meiden!

Kus.
hahaha dat zou zeker geweldig zijn! en nee, ik heb nog geen test klaarliggen.. ik wacht toch echt nog een paar dagen hoor! ik had inderdaad dezelfde gedachte, het is niet iets wat je zomaar zegt. dus ik heb eerlijk gezegd toch wel een beetje hoop, alleen mag ik van mezelf daar niet teveel op ingaan. de kans is zo klein dat het op de normale manier lukt en 2 weken geleden hebben we die uitslag gehad.. het zou wel erg frappant zijn!!! zou het er dan toch aan liggen dat dread er een paar uit het schema gegooid heeft?? ohoh ik draaf weer door.. STOPPEN NU!!! hahahaha weer even mezelf terug met beide voeten op de grond zetten.

jij ook een fijne avond!! (en mocht het bij mij nou zo zijn, dan moet je inderdaad maar naar afrika op vakantie gaan hihih)
Nou ik lach me rot als het raak is!

Wie weet.... ik ben bijna net zo enthousiast als jij.

En NU stoppen inderdaad

Voetjes staan weer op de vloer.

Ik heb net een sollicitatieformulier gestuurd voor een functie als Tekstschrijver. Ben benieuwd!

Welterusten.
En vroeg weer op. En vanavond moet Herman weer uit zijn hok want ik had een "smiley" op de ovulatietest vanmorgen.

Fijne dag ladies!
Ik laat toch ook nog even mijn hoop blijken hoor! Ik geloof wel in paranormale gaven! Ik duim iig voor je. Maarre...je hebt toch wel met haar afgesproken dat als ze geen gelijk heeft, zij een slagroomtaart voor jou koopt he?! (als troostvoer) Anyhow, beide voetjes op de grond, maar een beetje hoop is nooit verkeerd!!

Hier alles ok. Heb wel enorme last van mijn banden en nu ook van mijn (denk ik) bekken. Kan amper op of neer... Morgen naar de vk, maar eens even vragen wat die er van vindt, want die vond 3 weken geleden al dat ik minder moest gaan werken (ikke: maarre...ik heb vakantie...) Ben benieuwd wat ze nu zegt

Baby begint nu trouwens echt goed voelbaar te worden. Een actief ventje is het steeds al geweest, maar nu voel ik af en toe, net als nu nu ik achter de computer zit, echt iets hards wat in de weg zit als ik tegen de tafel aanzit. Moet dus maar lange afstands toetsenbord gaan kopen ofzo. (of extra lange armen, zodat buik niet meer tegen tafel aanzit, haha) ook al een keer gehad dat iemand me met grote ogen aankeek omdat mijn buik zo enorm beweegt, lijkt echt een alien in te zitten, je ziet echt steeds een soort grote bult van links naar rechts enz. gaan. Erg grappig.

Nou, ik ga weer even verder werken. Ennuh...meiden sex ze! Maak er gebruik van, geniet ervan, want als je eenmaal zo'n bakvis bent als ik, naja...dan gebeurt er niet meer zoveel zullen we maar zeggen

Liefs, Lode
Nou, denk niet dat ik een internetcafé op ga zoeken. Heb ik tijdens mijn vakanties nooit zo'n zin in om achter een pc te gaan zitten..... Maar wel spannend allemaal!! Ik kan het schema tussentijds niet veranderen, dus mocht er in de tussentijd iets veranderd zijn, dan komt dat achteraf wel! Ik hoop dat ik minimaal 1 smiley kan toevoegen!! Hahahaha!

Kom voor ik wegga nog wel even doei zeggen hoor!! Maar wel druk aankomende dagen..... dus zal er niet veel zijn.

Winterdip, sexse!!!! Zet em op hè!
Hey hey meiden

Ik denk dat ik maar gewoon weer ga duimen voor jullie want niet duimen helpt ook niks.

Hier gaat alles goed Kayne is heel tevreden huilt nog steeds bijna niet wordt s'nachts maar 1x wakker.Ik ben zelf alleen nog wel heel moe dus ik doe smiddags nog maar braaf mijn middagdutje als ik het niet doe krijg ik bijna altijd last van mijn hyperventilatie.Hoop dat dat straks ook over is als ikniet zo moe meer ben.

Dread alvast heel veel plezier.

En troela het zou helemaal te gek zijn als die vrouw gelijk heeft.

En winter ik zou voor Afrika gaan lijkt mij net iets boeiender.

Bloempje ook alvalst veel plezier als je weg gaat van het weekend.
Lode, wat grappig dat jouw jochie zo beweegelijk is. En dat je hem ook echt kan zien bewegen! Lijkt me zo bizar om ineens een voet of elleboog te zien schuiven. Net als in Aliens hahaha! En ik zie je al zitten achter je computer, kun je niet meer bij je toetsenbord zeg je gewoon: "Go go Gadget arms!" en schuiven ze zo uit. Lijkt me heel handig!

Sungirl, wat heerlijk dat Kayne zo'n rustig mannetje is. En dat jij aan je middagdutje toekomt. Goed je rust nemen hoor. Die moeheid gaat vanzelf over (als ik de verhalen mag geloven tenminste).

Dreadje, ben je al aan het inpakken? Zou echt super zijn als je bij thuiskomst van alles in het schema kunt wijzigen. En dan bedoel niet alleen "nieuwe NOD's" natuurlijk! Ik heb dinsdag- en donderdagavond seks gehad. En donderdagochtend had ik een positieve ovulatietest. In principe dus goede timing.

Verder druk bezig met het zoeken naar een andere baan. Een hoop negativiteit en stress op het werk, prive opdrachten voor teksten (websites, brochures), zaterdag en zondag feestjes, en dinsdag belt de gyn over die kijkoperatie. Kortom, lekker druk dus allemaal.

Fijn weekend meiden!

xxxx

Ps. Grappig dat iedereen naar Afrika neigt. Ik heb juist onwijs iets met Argentinie. We zien wel wat het wordt.
Troela voel je trouwens al wat? 31 augustus is overmorgen al...
Dreadje is al druk met inpakken!! Straks ook nog een verjaardag. Denk niet dat ik voor mijn vakantie nog op het forum kom. Dus daarom zeg ik tegen alle meiden: toedeloe!! Tot later!! We vertrekken dus morgenochtend en komen op z'n vroegst wo. 10 sept. terug, misschien blijven we ook nog wel langer, maar dat zien we nog wel.
Dreadlokje, VEEEEEEL plezier! Geniet ervan en, ik beveel het je, kom zwanger terug!

Dikke kus en goede reis.
We gaan ons best doen!! Jullie ook veel succes hè!!
wow lode, lijkt me super om je kindje te zien bewegen! lekker actief ventje in ieder geval..

sungirl, ben blij dat het zo goed gaat! en wat heerlijk dat kayne zo rustig is.. doe je het wel rustig aan? gewoon gaan liggen als je moe bent.

dread, heel veel plezier en een goeie reis!!!! en inderdaad wel zwanger terugkomen he? geniet ervan!

heb je al een andere baan op het oog winter? ben wel benieuwd wat de gynaecoloog zegt over die kijkoperatie. zie je het zelf ook nog zitten om het te laten doen?

bloempje, zijn jullie nog weg geweest?

ik durf geen uitspraken te doen over hoe ik me voel.. kan er geen hoogte van krijgen. we wachten het gewoon af en als ik dinsdag of woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik er maar eens testje tegenaan gooien. jullie horen ervan!
Hallo dames,

Op 28-08-2008 ben ik bevallen van een dochter.

Ze heet Merle Sophie en alles gaat goed.Het is echt een meisje,fijn en klein.

Met ons gaat verder alles goed.

gr Amy
van harte gefeliciteerd!!!! en wat een mooie naam! dat heb je mooi gedaan, een weekje eerder dan verwacht.. geniet er maar lekker van!!
GEFELICITEERD AMY!!! Wat geweldig! Mooie naam ook zeg!

Geniet er lekker van!

Dread: fijne vakantie en gezellige verjaardag!!! Ik weet wel een leuk kado!!!!

Troela: spannend.... doe ons een plezier en jas er maandag al een testje doorheen ik duim voor je!

Winterdip, hoop dat je snel een baan vindt!

Hier spannende tijden, mijn zus is donderdag uitgerekend. Ze heeft al erg veel last van harde buiken. Zou het misschien toch al eerder komen......?

Fijn weekend allemaal!

liefs kusje
Amy gefeliciteerd!

Merle Sophie vind ik prachtig! Fijn dat alles goed gaat. Super voor jullie hoor.

Kusje, jij bijna tante dus? Misschien nu al wel. Leuk hoor. En ja, ik hoop ook dat ik snel een andere baan vind, ik word niet goed van onze huidige leidinggevende. Wat een lul is dat zeg! En aangezien ik alles wat me dwars zit gezegd heb is de sfeer nu echt heel ijzig. Dus ik moet gewoon snel een andere baan want ik heb gezegd dat ik niet met hem verder kan en wil werken.

Troela-la-la-la.... ik ben zo benieuwd. Blijf het een raar verhaal vinden van die collega van je hoor.

Gister belde mijn vader op. Zij komen anderhalve eerder terug van vakantie want mijn vaders jongste broer is gister overleden en wordt donderdag begraven. Balen zeg. Stomme lul. Hij heeft zich gewoon dood gedronken. Ik vind het heel tragisch. Helaas kan ik er donderdag zelf niet bij zijn want we vliegen 's ochtends om 9.30 uur. Ik vind het sneu voor mijn vader. Vorig jaar zijn vader, het jaar daarvoor zijn zus en nu zijn broertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven