boomhuis van vulli

29-01-2012 00:00 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op jacht naar een leuk kadootje voor onze zoon van 3 (bijna 4) kom ik ook weer het bekende boomhuis van vroeger tegen.Er is nu een nieuwe versie,maar lijkt nog steeds erg op het boomhuis van vroeger,waar ik zelf ook heel veel mee heb gespeeld.

Overspoeld door nostalgische gevoelens zit ik klaar om hem te bestellen,maar vraag mij af,is dit wel iets voor onze kerel?

Het is een kind dat graag aan fantasiespel doet,liefst met poppetjes,autootjes enz.

iemand toevallig ervaring met een zoon en een boomhuis?
Nee wel met dochter. Mijn moeder had mijn oude boomhuis bewaard. Mijn beide dochtertjes hebben ermee gespeeld. Ze vonden het allebei geweldig. Net als ik vroeger.
Het boomhuis! Die heb ik ook nog van vroegah! Geweldig!

Speelde er heeeeeel veeeeeel mee!

Maar zoon en dochter van partner absoluut niet...

Dus die boom heb ik lekker weer ingepakt en op zolder gezet, voor later... Als ik een babytje mag krijgen...

Ik denk dat je zoon het ook leuk vindt, zeker als je zelf mee speelt!
Oh, dat wilde ik vroeger zooooooo graag hebben, maar helaas. Ik heb er zelfs nooit mee gespeeld (bij anderen)!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh? Was een kind niet bedoelt om zelf weer ongegeneerd met auto's en barbies te kunnen spelen?

Damnit ..

Joh, alsie zo fantasierijk is kan hij er vast wel iets mee . Misschien maakt'ie de poppetjes wel vader en moeder ofzo.
quote:Fame schreef op 29 januari 2012 @ 00:35:

Oh, dat wilde ik vroeger zooooooo graag hebben, maar helaas. Ik heb er zelfs nooit mee gespeeld (bij anderen)!Je mag bij mij komen spelen! Dan haal ik de boom van zolder en ook het theeserviesje! En mijn barbies! En dan wordt het vast heel gezellig! Met een glas roosvicee erbij en een droog koekje..
Ja! GEzellig! Doen we een boomhuismeeting!
Jaaaaah!

Zal ik uitnodigingen sturen dan? Met zo van "je wordt thuisgebracht"

En een snoepzakje! Dat wil ik!
Mijn moeder heeft het boomhuis ook bewaard, dus nu spelen mijn kinderen ermee. Zoon en dochter, hoewel dochter het wel iets leuker vindt dan zoon.
O, dan neemt iedereen die e rnog eentje heef tdie ook mee, dan hebben we een heel boomhuizendorp!
Dat zou n bak zijn! Een boomhuismeeting!

Is dat trouwens geniale marketing, speelgoed om de 25 jaar op nieuw uitbrengen? Zodat nieuwe ouders vanuit melancholische gevoelens dit speelgoed weer kopen, waar ze vroeger dus mee speelden?
Mijn buuv heeft een zoontje van 3 en zij heeft 'm ook gekocht (omdat ze er vroeger zelf ook eentje had) en hij vindt 'm ontzettend leuk.

Ik heb zelf een grote plastic schoen en een camper, ook met allerlei huishoudelijke spulletjes en poppetjes. Ik pak ze altijd als kindjes van die leeftijd bij ons komen spelen, ze zijn er weg van. Ook al zijn ze al best wel versleten omdat ik er zelf vroeger ook veel in de zandbak mee heb gespeeld.

Mijn zoontje is nog maar 5 maanden maar hij krijgt zeker zo'n ding, als ie er niet mee speelt is het altijd nog leuk voor mij
Is het nu een boomhut of iets anders? Als ik erop google zie ik hutten en speelgoeddingen.
http://www.deoudespeelkam ... oom-familie-klorofil.html

Deze?
Wow, die waren vroeger wel een stukje goedkoper zeg.

Ik dacht een leuk cadeautje voor mijn dochtertje maar ¤ 70 gaat 'm denk ik niet worden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mijn eigen boomhuis is niet meer.

Waarom is dat ding weggegooid? Nu heb ik 3 dochters en misschien kan ik de jongste wel een boomhuis geven voor haar 2e of 3e verjaardag.
leuk idee,die meeting!!hahha,ik neem wel zelfgebakken cakejes mee en doe mn troetelbeertrui aan .

Heb m toch maar besteld...overigens heb ik m voor 45 euro gekocht,nieuw.Op de meeste sites vind je hem voor 79,99,das idd wel erg veel geld voor een kadootje.Bedankt voor jullie reacties!!en als er nog meer mensen met ervaringen zijn,ik hoor het graag!groetjes...
Nihtowl waar heb je hem voor 45 euro besteld?
Na even zoeken vond ik hem op deze site;

http://www.pixmania.nl/nl ... orofil-magische-boom.html

Ze vragen alleen schandalig veel verzendkosten,maar opgeteld nog steeds goedkoper dan op de andere sites.
Bedankt, ik zal hem opslaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven