Brede slaapzakken

03-09-2008 09:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje wil alleen in een slaapzak slapen maar het probleem is dat hij het spaansbenauwd krijgt van die smalle dingen zoals bij prenatal en de hema.

Zo heel af en toe scoor ik er eens 1 die aan de bovenkant smal is en heel wijd uitloopt maar dat zijn echt gelukstreffers waar hij snel weer uitgroeit.

Weet iemand een internetsite/winkel waar ik die hele brede slaapzakken kan kopen?
Er staat volgens mij wel e.e.a. op babywalz.nl, maar wellicht is een pyjama en gewone deken makkelijker?
De combisleeper is ruimer dan de meeste slaapzakken. Wel duur, maar ook goed te verkrijgen op marktplaats. Er is een babyversie (tot 1 jaar) en een peuterversie (1-4).
Kun je er zelf geen stukken tussenzetten?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hier hetzelfde probleem. Dochter is inmiddels 2,5 jaar en moet niks van een dekbedje hebben en wil alleen maar in een slaapzak.

Ik heb een aantal slaapzakken van de aldi en die vallen breder uit. Binnenkort zullen ze wel weer in de aanbieding zijn. Even de krantjes in de gaten houden.
Bij ikkelief hebben ze trouwens extra grote maten en ook slaapzakken voor kinderen met spreidbroekjes, misschien is dat wat?
Lien, Hij wil niet onder een deken slapen helaas.

Alleen romper en slaapzak.

bedankt voor de tips, ik ga eens even zoeken bij ikkelief.

Ieveke, het valt me vaker op dat de goedkope winkels ze idd wel eens verkopen ja dus die krantjes houd ik ook in de gaten.

Haha stuk innaaien ja!

Ik wou dat ik zo handig was hihi en nee mn moeder en oma ook niet helaas :-)
Anders kun je het altijd aan zo'n Turkse kleermaker vragen. Kost bijna niks en wordt keurig gedaan.
De gouden schaar, zo'n club zit ook in bijna elke stad, kost vast ook maar een paar euro, het is een simpele actie immers?
Whahahaa ik wilde net typen: Zoek maar op de gouden naald of schaar.
C&A heeft ook slaapzakjes, die in ieder geval een heel ander model hebben dan die van Prenatal of Hema. Misschien is dat iets. Ook niet zo duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven