Cadeautips dochtertje 2 jaar

04-03-2009 12:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort wordt ons dochtertje alweer 2 jaar. We vinden het moeilijk om iets leuks voor haar verjaardag te verzinnen. Hebben jullie leuke cadeautips?

Alvast bedankt!

Groetjes Minka
Puzzels, boekjes, duplo, treinbaan, keukentje met pannetjes ed. Dat kreeg onze dochter voor haar tweede verjaardag.
Onze dochter kreeg voor haar 2e verjaardag veel dat Nuska noemt:

-keukentje

-duplo trein

-duplo dierentuin

Maar ook een speeltent in de vorm van een kasteel.

Andere ideeën: klei, knutselspullen, verkleedkleren
Verkleedkleren, klei inderdaad.

Bij Hema (mag dat?) krijg je hele leuke houten keukenspulletjes.
O ja...driewieler!
Mijn dochter van twee heeft ook heel veel speelgoed gekregen zoals duplo, een bedje voor de pop, een tekenbord van Nijntje, knutselspullen, spulletjes voor in bad, boekjes etc.

Misschien ook een leuk idee: een step. Mijn dochter van nu 2,5 is helemaal gek op steppen.
een loopfiets. Is niet zo'n klein dingetje die dreumesjes gebruiken, maar is meer voor buiten. Google maar eens op firstbike of puky
Jaaaa, die step! Die is ook helemaal goud hier.

Verder kreeg ze een poppenhuis, een poppenwagen, Disney dvd's, een mooie babypop...oja en een karretje met schoonmaakmiddelen maar dat kreng is een sta-in-de-weg.
Mijn zoontje is helemaal weg van zijn step, zo'n kleintje met dubbele achterwielen voor de stabiliteit! Een tweede favoriet is het staande krijt/whiteboard van Ikea. Klei, ook al genoemd.
Duplo, babypop, puzzels, dvd's en boek van WOezel en Pip...is ze helemaal weg van!!

Maar Duplo was helemaal leuk.

Verder een glijbaan voor in de tuin of een schommel....??
Driewieler, zandbak, schepjes, emmertjes, duplo, zoiets?
Een theeserviesje en het baksetje van Nijntje zijn hier nog steeds een groot succes.

Verder; puzzels, DVD van Dora, vingerverf, stickertjes, een badje voor buiten...
Als klein cadeau was hier het snijdbare houten fruit een mega succes. Je hebt er ook brood of taart etc van. Zit met klittenband aan elkaar en met een houten mesje kunnen ze dat zelf snijden. Van al het speelgoed waren de kinderen op haar verjaardag steeds aan het touwtrekken om dat fruit. Het keukentje in zijn geheel was zowiezo een succes.

Een driewieler is misschien ook een leuk idee.

En mijn dochter is gek op puzzelen dus dat is altijd goed maar dat zal per kind verschillen.
quote:pebbles10 schreef op 04 maart 2009 @ 22:08:

Als klein cadeau was hier het snijdbare houten fruit een mega succes. Je hebt er ook brood of taart etc van. Zit met klittenband aan elkaar en met een houten mesje kunnen ze dat zelf snijden. Van al het speelgoed waren de kinderen op haar verjaardag steeds aan het touwtrekken om dat fruit. Het keukentje in zijn geheel was zowiezo een succes.

Een driewieler is misschien ook een leuk idee.

En mijn dochter is gek op puzzelen dus dat is altijd goed maar dat zal per kind verschillen.Ja dat fruit hebben we hier ook. Inderdaad groot succes. En van die grote kralen oom te rijgen, vidt ze ook leuk.
Die kralen zijn ook een goed idee ja, ga ik eens naar kijken. Zijn die er al voor kinderen onder de 3 jaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven