Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Slempbus

En ze schenken ook Breezers!
O gunst, díe bus Natuurlijk!

Scheiding: win juridisch advies in. Van een jurist. Niet dat je meteen met een advocaat voor je a.s. ex moet gaan staan, maar echt - laat een niet emotioneel betrokkene met verstand van zaken de boel uitzoeken, dat is uiteindelijk beter voor iedereen. Vind ik. En verder: sterkte.
Oh ja, was dat servies dat ik voorbij zag komen serieus in de aanbieding (Toet en tweedehands ).
*schenkt een glas wijn in voor Kong*

(Een glas is een glas, dus 4 punten. Fuck die hoeveelheid die er eigenlijk in mag, leegzuipen die bel!)

Een rondje voor de kroeg. Ik drink virtueel mee, mag niet vanwege medicijnen. KAA UUU TEE!
Hoeveel punten mag je eigenlijk van de WW, Mams?
Ik mag er 32. En 49 vrij per week. Ik gok dat jij er 29 mag en 35 vrij per week.
Huh? Weet jij dan hoe Bloes er uitziet, Mams?

(Leuk je weer eens te zien, trouwens!)

Toet, ik wil dat tijdschrift op zich wel?

Lief jullie reacties (en sorry dat ik niet overal op heb gereageerd.. sms enzo, WEL gelezen en ik vind het echt heel lief ) Gaat vandaag al stukken beter dan gister. Had vandaag ook overdag geen last van het nietroken (ik WIST wel dat dit pillen langer nodig hadden om in te werken...) en werd er zelfs wel actief van.

Kjong, wat ongelooflijk klote zeg van die vakantie!!! Heel naar. Er zijn omstandigheden waaronder je verlof kan krijgen, kan je niet zeggen dat het enige moment is waarop hij zijn familie kan ontmoeten ofzo?

Ach lieve Xop, wat naar dat je daar zo'n last van hebt... Heb geen zinnig advies, maar vind het wel heel rot!

Nu al zin in feestje Meave! En nog meer slempen GRAAG!
Pim, ik laat tijdschrift naar jou sturen! Fijn dat het al iets beter ging!
Lief! En leuk! thnx!
Pimp, ik kan me nog wel herinneren hoe bloesem eruit ziet van foto's. En 29 is het minimum dat iedereen heeft, daar zitten veel cursisten op.

Goed van je trouwens, van het niet roken. En klote van de rest!!!
Ja Toet, servies is in principe serieus. Het zou gisteren worden gebracht, maar dat is neit doorgegaan..? Ik ga er nog wel even achteran.

Ik snap niks van die bus.

Xop, wat betreft scheiding: ik ben pro ieder een eigen advocaat, en anti mediator.

Een scheiding haalt het slechtste van het slechtste in iemand naar boven. Pas na een scheiding kun je zeggen dat je iemand door en door kent. Je hebt lief gehad, leed gedeeld, én er is een (psychische) moord op je gepleegd.

Dan ben jij als zus van 'nut', als klankbord. Als je er tegen kan.

Ah! Wijn!
Hmm. sja, 29 punten zegt mij eigenlijk niet zoveel. Dus ben ik eens op de site gaan kijken want ik zie mezelf niet wekelijks wegen in de aanwezigheid van andere vrouwen (behalve jullie, als jullie in de buurt zouden wonen zou ik er zelfs voor uit de kleren gaan ) Maar ja, mijn BMI is nog nét gezond dus nu ben ik nog niet gemotiveerd om 60 euro te betalen voor 3 maanden streng zijn voor mezelf.....

Bent, hoe doe jij het?

Kjong, in die bus kunnen we feesten en alle Kroegers ophalen. Dan laten we de chauffeur een rondje rijden en dan laten we hem een nachtje die burs ergens parkeren, zodat wij door kunnen slempen. En de volgende dag mag hij ons weer thuis brengen (en kots ruimen, vermoedelijk ) Wat begrijp je daar niet aan??
Bloes, ik gaf cursus in jouw durrep :-). Je kunt het startpakket wel van me krijgen, dafn kun je kijken of je er zelf mee aan de slag kunt. Ik ben er in de week van carnaval om mijn collega te vervangen. Of je komt een keer gratis in mijn durrep kijken, dan leg ik het uit en krijg je gewoon alles mee. No problem.
Commercieel type, die mams.

Dat noemden we vroeger schoolreis bloes.
Haha, eigenlijk niet want ik geef het liefste alles weg en laat al miij vrienden die het nodig hebben gratis komen. is niet goed voor mijn portemonnee...;-)
quote:Bloesem schreef op 19 januari 2011 @ 10:59:

Kjong, in die bus kunnen we feesten en alle Kroegers ophalen. Dan laten we de chauffeur een rondje rijden en dan laten we hem een nachtje die burs ergens parkeren, zodat wij door kunnen slempen. En de volgende dag mag hij ons weer thuis brengen (en kots ruimen, vermoedelijk :) ) Wat begrijp je daar niet aan??Ik ben bang dat ik dan niet kan, volgens mij heb ik een begrafenis.
Die Mams. Wat een beroepskeuzewendingdinges.

(Overigens zweer ik bij WW om af te vallen...)

Go Pim, go!
een begrafenis (*haartjes omhoog*), klan je niet iets leukers hebben die dag?

Ik ben begonnen met WW (maar dan online, niet in zo`n groepje), heb wel een leuk gropeje hier op het forum gescoort Inmiddels tel ik geen punten meer, weet wel ongeveer wat ik wel en niet kan en kom de een keer iets aan en val vervolgens een boel af . Nee, gekkigheid: ik doe het niet meer zo streng, vind dat de laatste kilo`s best rustig aan mogen, ben namelijk al zo blij met dit resultaat. WW is wel heel makkelijk om normaal te leven en toch af te vallen. Bovendien heeft het voor veel gewichtsverlies gezorgd, dus het is een fijne methode!
Ja, ww werkt echt goed. Ben nu 2 jaar coach en is zo leuk om te doen. Een leuke club vrouwen en een enkele man. Stuur ook elke week een nieuwsbrief via de mail en dat is ook echt leuk om te doen. Stukje binding zonder dat er druk achter zit
Sst, zachtjes, niet djinxen,

ik ben al een half uur alleen thuis..
Crap, gedjinxt.
Eigen schuld Kjong!
Rustig avondje

Wij zijn borden gaan langsbrengen bij het restaurantje waar we ze hadden gespot, en waar we ook een lading voor hadden meegenomen, wat ons op dankbaarheid uitgedrukt in veel wijn kwam te staan. Ben enigszins wazig nog, maar het was wel erg gezellig

Vanochtend (licht bekaterd en ik had nog niet eens koffie op) voorgelezen in de klas van Dot, dat was ontzettend leuk! 22 kleutertjes aan mijn lippen, allemaal helemaal ín het verhaal, heel schattig. Dot hield het hele boekje haar handen stijf voor haar mond, die had strikte instructies om niet te verklappen wat er allemaal ging gebeuren en dat vond ze heel moeilijk . Lief ook om te zien hoe leuk ze het vindt dat ik iets in die klas doe.
Borden meebrengen naar een restaurant?

Bij MacD mag je gewoon van het dienblad en met je handen eten hoor.

Over eten gesproken...

Schaften!

Lunch!

* pakt dankbaar aan*

Ben met Oudste naar haar w.s. toekomstige school geweest. De directeur stelde eerst allemaal vragen aan haar en legde uit wat de bedoeling was en ik en Aso hebben daarna nog besproken hoe het gaat als ze niet toegelaten wordt op die school. Ik hoop bij God en Dries Roelvink dat ze er wel naar toe kan want het pas volgens mij perfect bij Oudste en de bedoeling is dat ze daarna doorstroomt naar een VMBO-t of andere richting, die passend is.

* Mot weer werken dus neemt broodtrommel mee naar de peecee*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven