Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
~zet koffie neer~

Moet nu naar de dokter voor de griepspuit. De Barman was gisteren bij me en die moest erg lachen daarom. Hij vind me net de Bionic-woman: nooít ongesteld én nooít de griep!

Straks komt mijn Zus haar nieuwe auto showen en naar haar oudste nichtje kijken want die moet afzwemmen voor Brevet B! Oudste is nu al cranky, belooft niet veel goeds voor de sfeer vandaag.

Hoe is het met jou, Bentetje? Jammer dat je niet dichterbij woont. Ik had die moppies van jou graag onder mijn vleugels genomen. Zijn ze wel een beetje lief voor je?
Goeiemorgen meisjes!

Bent, weer opgeknapt? Kinder-ruil kan ik je niet aandoen. Ik vrees dat de hertjes momenteel in zelfde staat verkeren.. Zie je overigens nooit de dames hiernaast op dit forum?

Kjong nog een borrel wezen halen gistermiddag?

Ik ga vanavond sinds tijden weer 'ns heel erg de hort op. Zin in.

Dream, heb je foto van je appel-tekening? Ben benieuwd hoe jij tekent!

Heb je het schilderen alweer opgepakt of wacht je nog op inspiratie?

Gisteravond Der Untergang gekeken en erg naar gedroomd. Bah!

Maar.. Levi slaapt al 3 hele nachten door. Mén, wat is dat lekker.
jawel, soms maar weet even niet hoe. Ik geloof voor het inloggen ofzo. Heb nu geen zin om het uit te proberen....

Koorts is weg. Heb wel nog stevige zweetaanvallen. zolang ik niet teveel hoef en teveel zeg gaat het best goed. Helaas kan ik mijn kinderen niet woordeloos aansturen en gebarentaal houd ook vrij snel op. Ze doen tot nu toe erg gezellig, KK heeft straks haar eerste partijtje en GG heeft een geweldig knutselidee voor opa en oma die volgende week hun beider 65 jarige verjaardag vieren. Dat gaan we dus mooi uitvoeren! Verder mag de tv en de computer veel aan in ruil voor goed luisteren en mij rust gunnen, is de afspraak. Goeie toch? Ach, het zal allemaal best goed komen, maar het is wat rot getimed om net ziek te worden als bentos 2 dagen avonden aan het werk is en het hele weekend werken moet èn mijn ouders op vakantie zijn.....tsja. moeders kunnen niet ziek zijn was het toch? Maar, genoeg geklaagd....het is niet levensbedreigend en ik heb medicijnen, goed toch?!

Aha, de griepprik, die kan ik ook krijgen, wordt althans vriendelijk verzocht door werkgever hem te nemen. Heb ik nog nooit gedaan, vorig jaar wilde ik wel maar lukte toen niet. Nu hoop ik dat het wel lukt. Word je er ziek van?

Hoe is het met pimpel eigenlijk? Is die hersteld van haar val? Ik geloof dat ze er al een tijd niet is toch of mis ik wat?

So cute: KK staat onderde douche aan een stuk door te zingen: op een grote paddestoel, de zevensprong, zigeunermeisje,. opa bakkebaard. Iedereen komt langs, zo gezellig!

schreef net nog dat mijn dochter zo leuk aan het zingen was onder de douche, blijkt nu dat ze heeftstaan zingen met een washand in het putje geduwd....de hele badkamer blank........ en ècht blank, zo`n centimeter of 2. Godzijdank hebben we een hoge drempel!
Oeps Bent... Jij bent nu gebarentaal voor 'dweilen!' naar je Dochter aan het seinen?

Zit midden in lekker weekend. GG is voor werk Ver Weg, ik had gisteren alleen Dotta hier en we zijn samen bij mijn beste vriendin in A'dam gaan logeren. Ze heeft kleine verdieping met haar 2 kindjes, maar 2 verdiepingen hoger hoort een zolderkamer ook nog bij haar woning (ráre jongens hoor, die Amsterdammers), en dat is een heel prettige logeerplek. Gisteravond dus Dot alvast op zolder geparkeerd, met bbfoon beneden op de bank tot eindeloos laat wijntjes gedronken gekletst en gekletst en nog meer gekletst. Ik hou daar zo van! Toen naast Dot lekker geslapen, werd vanmorgen wakker omdat ze moest schaterlachen van dat ze mij kon zien liggen door het gaas van haar kinderbedje heen. Lief wijffie.

Straks Zoon ophaln, vanavond leuke mensen hier te eten die het eten ook nog deels zelf meenemen en morgen lekker niks maar wel met Dochter erbij, hou ik ook van, lekker kindjes compleet.

Kortom: goed hier. Beetje werkgedoeideetstressjs, maar hee, het is weekend, dus daar ga ik me voor maandag even niet druk over maken.

Iemand nog een late koffie verkeerd?
nee dank je, smaakt nog niet. Maar jou weekend klinkt goehoed!!
Ik zou nu gewoon graag iets willen dat pijnstilt (RUG! nou dat weer) en humeur verbetert (jahoor, wéér (vroege) pms bij kinderfeestje.. volgend jaar menstruatiekalender bij het plannen van feestjes!)

Vanmiddag gaan eerst de kinderen bij feestje gourmetten, daarna gaan wij met mijn ouders gourmetten. Dáár heb ik dan wel weer zin in. De kinderen gaan dan voor Kameleon deel 2 ofzo. Ik heb gezegd dat vriendinnetje mag blijven logeren, ik hoop dat ze dit keer wél vroeg gaan slapen.

Ik zie 'de dame hiernaast' trouwens op m'n werk niet, komt volgens mij door kleiner beeldscherm? Tijdens het inloggen of verplaatsen naar andere pagina, zie ik 'r dan even over het beeld flitsen ,,,

Bambi, gelijk oversteken, ik wil jouw schilderwerk ook zien

Ik werk momenteel voornamelijk nog met pastelkrijt, vind ik leuk spul. Ik wacht idd nog op inspiratie, maar heb inmiddels wel idee van schoenen enzo tekenen, is wel grappig, hoop ik. Of ik ga na de goed geslaagde appel door met fruit

Bentetje, inderdaad slechte planning zeg. Balen.

Bloes, brevet B. al! (dat is toch ná abc?) Goed zeg!

Voor iedereen

FIJN WEEKEND!

Later is nu
Logeren en vroeg slapen?

Woehahaha!

Zet je PMSknop maar vast op 'sterk' Dream.

Bent, Is je ziekige koppie even vergeten dat als je een zoet kindje hoort, of kindjes helemaal niet hoort er IETS VERSCHRIKKELIJKS aan de hand is?

Dát zijn de momenten dat ze met je kerstglittershaarspray jouw beste werkkleding mooi maken, de eieren uit de koelkastdeur laten vallen, het behang behangen met zinkzalf en crepepapier, enz.

Ik had hier gisteren een ontbijtje neergezet.

Witte bammetjes, en beschuit met echte boter en dan dit erop. (Ik kan geen melk/puur-plaatje vinden.)

Geloof me.

Je wil dit.

Als je dit hebt is de maandelijkse snak naar M&M's en Bonbonbloc in de vergetelheid geraakt.

Dit is nl geen hagelslag (of zoals ze dat plegen te zeggen cacaofantasie, dus we doen net alsof), maar chocoladehagel.
nog geen idee wat het is kjong, maar het klinkt goed!

Je hebt helemaal gelijk, als het rustig is en gezellig dan nooit (NOOIT!) even genieten van het moment en gauw even forummen, maar haviksogen op scherp..... weer wat geleerd.

Moet nu echt kadootje gaan inpakken en kinderen partijtje (althans de jongste)klaar maken, moet zo weg.....
Tsk.

Plaatje weg.

XXL hagelsslag van Venz.
o is het dat...licht teleurgesteld.... ik vind die helemaal niet zo lekker....weet je waarom? De enige hagelslag die ik lekker vind is pure en die XL is niet in puur....
Ken geen xxl van Venz maar zal 'm maandag als de sodeju in huishalen!

Oké, Dream, gelijk oversteken. Gooi ik zo wat van mijn schilderwerk in de AK, laat jij die van jou zien! Ben erg benieuwd!

Sodeju, Bent, blanke badkamer, oh joy!

Hmm.. hertjes heel high-maintenance, kom wel weer later terug. Zucht.
quote:bentetje schreef op 03 november 2007 @ 11:11:

Nu hoop ik dat het wel lukt. Word je er ziek van?

Nog nooit ziek van geworden!

Oudste heeft haar Brevet B en stopt met de zwemles. Is het heul ontaard als ik nu blij ben? Ze krijgt nog wel zwemles op school voor regulier diploma A en B.

joepie!!!!! Goed van oudste!

Nee, helemaal niet, ik ben nog steeds blij dat GG klaar is. Nu alleen KK nog!
Ik heb toch echt net in puur op Bent.

Hoera voor de brevet B!

Wat me doet denken dat ik nog tegen Bambi moet zeggen:

Bambi, hier in de buurt is het om te janken met wachtlijdten voor zwemles. Met name de zg. gemeente-lessen.

Maar bij verschillende verenigingen konden we eigenlijk vrijwel gelijk terecht.

Ook veel gezelliger, zo'n vereniging.
Wow, Kjong weet wat ik bedoel!

Bij ons in het Durp kun je vanaf 5/6 jaar pas bij de reddingsbrigade. Wachttijd is korter dan de reguliere zwemles maar het duurt dan ook ont-zet-tend land eer ze de brevetten hebben. Oudste wordt 9 in februari. What ever: er ligt een heel trots en tevreden meisje nu onder haar nieuwe dekbedhoes, gekocht met haar tante (in de nieuwe auto naar de Hema gereden )

Vond het eigenlijk wel gek: ze vroeg helemaal niet naar haar vader. Ze was thuis en toen heb ik maar gezegd dat ze papa wel mocht bellen, als ze wilde. Dat wilde ze wel en dus belde ze de Aso. En na een minuut had ze al opgehangen. Ze nam ineens de boodschap: "niet zo lang bellen he!?" wel heul letterlijk!

XXL hagel, dawillikook!

Morgen gaan we met Opa naar een pretpark. Ik zal eens heel braaf broodjes smeren en een tas gaan klaarzetten. Gezellig, heb er veel zin in!!!
Ik bedenk me ineens:

Stel nou dat het jullie tegenvalt. die XXL. Want het smaakte vanavond (op beshuit ipv witbrood) toch ietsje minder WAUW!!!! dan gisteren. Maar gisteren dus op brood, én midden in een PMSaanval met een aantal wijntjes op.

Maar goed. Het was voor mij in elk geval toen fan-tas-ties, dus dat is nog altijd beter dan een blok bonbonbloc (of 2).
Naar welk pretpark? Gefeliciteerd met je oudste moppie!

Zwemles-probleem is niet meer, Noah begint maandagmiddag weer. Enorm vriendjespolitiek hier, beetje rondbellen met juiste mensen die dan weer familie hebben in zwembad en het was direkt geregeld.

Nu 2x in de week zwemmen, ma. en do. En Yentl kan over 2 maanden beginnen. Da's beter. Anderhalf jaar.. tssk.

Kunnen we nu ophouden over die XXL choco-hagel aangezien ik niks choco-achtigs in huis heb er daar nu ineens naar snak? Bij voorbaat dank.
ach bam, het leed is nu toch al geleden, dus we gaan gewoon even door... Ik ken hem alleen in melk of wit, niet echt vies hoor, zo is het niet. Maar echt lekker lekker, neuh dan liever bonbonbloc!

Goed van de zwemles. Zitten Yentl en noah dan wel op dezelfde tijd of zit je dan gewoon 2 dagen de hele middag in het zwembad?

Maar begrijp ik het nu goed dat oudste bloes wel reddingszwemmen kan, maar haar gewone A en B diploma nog moet halen, is dat dan niet een beetje mosterd? Ze kan dan toch al retegoed zwemmen (lijkt me tenminste als ze mensen redden kan?)......
Hoe lang heeft je Oudste er dan uiteindelijk over gedaan, Bloesem?

Maar in ieder geval gefeliciteerd met het resultaat!

Man, ik heb Zootje net opgegeven voor zwemles en als ik ergens géén zin in heb, is het om wekelijks in het zwembad te moeten zitten.

De mevrouw daar zei dat het vaak een jaar of twee duurt.

Dit betekent dus dat ik de komende 6 jaar wekelijks in het zwembad kan vertoeven. Enig.

Die XXL hagels vind ik ook erg lekker, maar als je echt iets lekkers wil, dan moet je hagelslag kopen bij de bonbonnerie.

Lekker op een vers wit broodje van de bakker, met roomboter

Mjammie!

En dan even een vraagje, morgen wil ik met Zootje naar de bios.

Vanaf welke leeftijd is dat echt leuk, en houden ze het goed vol?

Iemand ervaring?

Bambi, jij in ieder geval toch? Kan me herinneren dat jij met de pimpelkinderen naar de bios bent geweest. Was Lotje toen ook mee, of alleen Lientje en Loentje?

Beterschap voor alle zieken!8:-)8

(maar houdt die baccillen wel even bij jullie, gaarne )
Sja, Bambi, en zó komen ze dus aan die wachtlijsten, omdat allerlei mensen die mensen kennen die weer mensen kennen, eventjus tussendoor mogen

Ik vind het trouwens wel logisch dat Noah eerder mocht, omdat ie al zwemles gehad heeft. Zo kwam LD er ook snel tussen, ze kón al zwemmen, vond de badmeester (overigens ook vereniging en ook nog dezelfde als waar Ikke ooit m'n zwemdiploma's haalde, nouja, de voorbereiding kreeg.. ik was ongeveer als LE.. ) dat ze best eerder in kon stromen, omdat het zonde was zoééntje een jaar te laten wachten.

Hier is feestje geweest, HIEP HOI, we zijn er weer een half jaar vanaf. En wat een gekákel, zoveel meiden

Ook Hiep Hoi voor oudste Bloesje (die ik maar steeds niet af kan korten )

Kjong schudt me net eventjes wakker: ohja, logeermeisje.. ;k heb al een tijdje niet geluisterd, hopelijk hebben zij wél geluisterd en wel naar mij of waren ze gewoon bekaf (LD zeulde zich vanmrogen al 'ik ben zo moehoe' naar voetbal.. )

Ikke was wel bekaf, maar heb toch nog gezellig gegourmet met m'n ouders. Weer eens wat anders, met z'n 4tjes. LD was met vriendinnetje boven met poppetjes aan 't spelen, LE zat Kameleon 2 te kijken en ondertussen ingelukkig met een cadeautje van opa en oma op schoot. Een heel Asterix pakket met 2 kaartspelletjes waar de figuren van Asterix als Legionaris de boer enzo op zijn. Idefix is de joker Leuk boekje voor scores opschrijven, pen met Asterix erop, kleedje om op te spelen (met obelix en asterix erop)

Hij was zó blij. Hij speelt met opa altijd klaverjassen (voor 2 personen) en met oma en opa jokeren.

LD heeft een kinderkookboek gekregen en was daarmee ook helemaal blij. Dat idee kwam op de valreep nog even bij me binnen. Ze hebben nl. vast de Sinterklaascadeaus en cadeaus voor 't rapport gehad, opa en oma vertrekken dinsdag weer voor 4,5 maand naar Zuid Spanje.

Zo, en dreamer vertrekt voor een aantal uurtjes weer naar bed

Die appel komt morgen in de AK. Voel me wel een beetje .. eh.. nouja.. heb ik ook eens een gedeelte van een tekening waar ik trots op ben
Later is nu
Ha Elyane, ik zie je nu pas.

Elvis heeft onze kinderen vanaf 4 jaar ongeveer meegenomen, geloof ik. Ik vond ze toen eigenlijk nog te jong, maar het ging best. Naar de film van.. eh.. dat meisje dat met dieren kan praten.. (ja, is alweer 4 jaar terug, inderdaad)

Toedels
Later is nu
Haai allemaal,

Heb net een beetje bijgelezen. Vriendinnetje uit Engeland is na 4 dagen weer naar huis. Jammer, want het was heel gezellig. Nu ben ik moe en ga ik naar bed. Morgenochtend misschien wel even tijd om hier te buurten. Morgen overdag naar vrienden. Maandag en dinsdag werken. Dusse... als niet tot morgen, tot woensdag! (Of misschien wel maandagavond).

Zieken, beterschap!

Alex, té hip is ook niet leuk hoor!

Ely, haske leuk voor Zootje. Met Mootje ging ik denk ik toen hij bijna 4 was voor het eerst. Jootje is een paar weken geleden voor het eerst geweest.
Zo, het is een leuk weekend en dat is het.. Vrienden net de deur uit, ga nog even een mail tikken naar mijn geliefde in ver weg, morgen lekker pyama hangen met de kindjes en leuke dingen doen (en morgenavond functioneringsgesprek voorbereiden, nog even écht geen zin in).

Lekker zeg, zo'n weekenddag met alleen maar leuke mensen, blije kindjes, lekker eten en drinken. Zo is het leven Goed.

Was vandaag even in mijn oude huis, kennis maken met de nieuwe huurders die alles heel netjes aan het schilderen waren, werd er helemaal blij van; mijn huisje met liefde behandeld. Geeft goed gevoel. Hoop dat ze er lang en zonder problemen zitten.

~zet nog even een fles neer voor wie nog afzakkertje wil halen en draait al wat lampen laag~

Tot morgen lieve meiden!
(Weet iemand hoe het met Pimpel is?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven