Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:mimsey schreef op 01 november 2007 @ 01:08:

Eigenlijk doet dit best pijn...

Understatement van de Eeuw. Ben er stil van.

Dag liverds, ik ben er nog hoor. Lees soms heel even mee, maar ben verder niet zo spraakzaam. Drie dagen antibiotica nu, en nog weinig vooruitgang vind ik. Oh well.... Morgen weer een nieuwe dag.

Wat een heftige verhalen hier en in AK. Denk aan jullie!!!!1
~kruipt met Toet en Bentetje in de Vensterbank~
Wow Bloesem, wat heb jij een spannende avatar!

Ladiees

*koffie* en *thee*

ik ga met m'n schoonmoeder naar het ziekenhuis, omdat ineens geen van haar kinderen (meer) kan (heb je ook 8 kinderen gebaard, is wat, al die drukke mensen)

Hoop er vanmiddag weer te zijn.

Lichtpuntje: Misschien zie ik Zoy nog even

Echt zo'n fijne plek om elkaar te ontmoeten

Sterkte iedereen

Kjong: gefeliciteerd met je tante, die kennelijk op bezoek is of komt..

Later is nu
Lief van je Dreamer, dat jij dan gaat! Succes, aldaar.

Bloes, ik ben wellicht ietwat scheel, maar wat zit er nu op je tepels??? Heb al geprobeerd je avattar te vergroten, zoooo nieuwsgierig ben ik.....

Voor de zieken maar weer heeeeel veel beterschap! Zowel Toet als Bent klinken echt naar ziek, heel sneu.

Pim, hoest met jou, eigenlijk? En zijn je laarzen en broek ook vergoed?

Geen nieuws hier. Rustig dagje, denk ik.... Geen afspraken, tot nu toe geen gekke dingen, veel mensen vrij.
volgens mij is het een tepelluikje ofzo?

Bah toet, wat duurt het toch lang! Knap je helemaal niet op?

Ik heb ook inderdaad tegen bentos gezegd dat hij goed op me moest letten kjong, toen ik weer zulke hoge koorts kreeg. Hij heeft me zelfs nog van zijn werk gebeld om even te checken, lief! Ondanks dat ik er inmiddels van overtuigd was dat het een eenmalige actie was en geen Crohn, merk ik dat dit toch wel weer wat onzekerheid bracht. Gelukkig (hoewel?) voelde ik al gauw dat het vanuit mijn keel kwam, mèn wat doet dat zeer! Koorts is nu aardig onder controle geloof ik, pijn nog niet helaas. Moet wel gaan gebeuren want er staan 2 dagen alleen-moederen voor de deur en zo voel ik me nog niet erg. In elk geval vandaag nog rust, lang leve de bso!

Ga zo weer terug mijn bedje in, even douchemn en internetten zorgt nog voor een hoop gezweet.

Tsja kjong of het nou door pms kwam of niet, je opmerking over de komkommer klopte wel!

Lief van jou dream, toch niets ernstigs hoop ik?
Bent, heb je eigenlijk al laten checken of het viraal of bacterieel is? Vorige Kerst was ik totaal gevloerd (understatement) door een bacteriele keelontsteking, en kreeg op mijn flikker van de huisarts dat ik wel erg laat (2 jan) bij haar kwam. Kreeg toen een extra lange, zware AB-kuur, en toen pas knapte ik op. Ze vermeldde toen nog even dat dergelijke keelonstekingen "door kunnen slaan naar je hartkleppen, en daar schade aanrichten met vervelende gevolgen op latere leeftijd".

Maar goed, wat bazel ik eigenlijk.... dat weet jij natuurlijk wel. Sorry. Was alleen maar ietwat bezorgd....
Zucht.... onttttttsteking.....

FIjn weekend allemaal!
je bent een lieverd...Nee, dat is niet gechecked, maar ach, de huisarts zei dat ik er antibiotica voor zou krijgen ook omdat ik zo`n hoge koorts had. Wellicht is dat alleen bij bacteriele infecties? en als het viraal is helpt de antibiotica niet, dus ik ben dan hoe dan ook gedekt (en met wat pech resistent )
Lieverds, wordt maar snel beter! Maak je er geen gewoonte van, Bent, ziek worden aan eind van het jaar? Beterschap!!

Whoehaha, heb hier 2 bijdehandjes voor me. (oudste herten)

W eten pannenkoeken.

Yentl tegen Noah; 'nee Noah, je moet nog niet gaan eten, mamma zei dat het nog te heet is'

Noah: 'eh..... hallo! Mamma is niet de baas van mijn lichaam, ik ben zelf de baas van mijn lichaam dus als ik moet zelf weten.. '

Yentl: 'jaa, maar mamma vind dat zielig, als je straks pijn hebt, hoor'

Noah: 'ooh ik ga gewoon voorzichtig eten, gisteravond heb ik ook heet gegeten'.

Hahaha! Heet als in: sambal, ja. Wijsneus.

Nou, ik kwam laptop even wegzetten en fel protest dat ik nu weer zit te tikken dus ik ga weer even moedertje spelen, wens jullie een fijne middag!

Goedenmiddag

neehoor, was niets ernstigs met m'n schoonmoeder. Het lezen gaat alleen al een tijd niet goed. Ze heeft afgelopen jaren oogonderzoeken en oogoperaties gehad, nu oogmeting en de optemitrist vraagt "mag ik uw leesbril"

heeft ze niet!!!

Nou, zegt die man, dan zijn we snel klaar, waarschijnlijk.

ogen zijn opgemeten

bril zijn we gelijk gaan bestellen

over 2 weken kan m'n schoonmoeder weer gewoon lezen, mét leesbril

(ze had altijd een bril met leesgedeelte onderin, maar sinds ze met een rollator loopt, is dat niet veilig, dus hebben ze haar andere glazen gegeven.. en níemand die toen bedacht dat ze er een leesbril bij zou moeten, dan... niet slim, van zo'n opticien, vind ik persoonlijk!)

dus..

en nu weer aan 't werk

toedels
Later is nu
quote:dreamer schreef op 02 november 2007 @ 07:24:

*koffie* en *thee*

~melk uit een pak~
quote:xop720 schreef op 02 november 2007 @ 08:41:

Bloes, ik ben wellicht ietwat scheel, maar wat zit er nu op je tepels??? Heb al geprobeerd je avattar te vergroten, zoooo nieuwsgierig ben ik.....

Ik heb zo'n bikini niet hoor! Maar misschien kun je het zo beter zien:
Hee Bentetje, wat lief dat je dan met je koortskoppie mij een sms-je stuurt. Ik ben nog steeds gammel van de verkoudheid maar doe een beetje bejaard deze week. Komt vanzelf wel goed.

Moest vanmorgen met Oudste naar de peut en dat is een paar dorpen verderop. Jongste ging meteen om 12 uur naar een kinderfeestje, we hadden de lunchpauze dus alle tijd. Zijn we naar een lunchroom gegaan en daar hebben we samen gezellig geluncht. Leuk!

Gisterenavond moesten ze naar school tussen 17u en 19u: er was een afsluiting van de kinderboekenweek (was eigenlijk 2 weken geleden maar toen werd op die dag een meester van die school gecremeerd. Beetje bout om dan meteen die avond feest te vieren, moeten ze hebben gedacht) Jongste moest weer optreden: ze deed met twee vriendinnetjes een dansje op Toveren van Herman van Veen (gezongen door de Leidse Piepkeeltjes) Hartstikke leuk, ik heb genoten! De rest van de avond heb ik met een moeder van een vriendinnetje de school doorgeslenterd. In elke klas was wel iets te zien en te doen. In groep 8 heeft de dochter van die moeder voorspeld met een kristallen bol hoe oud ik word. Ik word 94 jaar en 35 maanden!

~gaat sparen voor haar pensioen~
Het is net een hapklaar kokintje Bloes.

Heeft iemand mijn tante gezien? Ik ben mijn tante kwijt. En ondertussen de weg ook een beetje.

anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 02-11-2007 14:04
Reden: Tsk. Het plaatje luisterde ook al niet naar me. Ook lekker voor mijn eigen waarde, als zelfs dat net doet alsof ik niet belangrijk ben, terwijl he tenige is dat ik vraag gewoon af en toe een aai over mijn bolletje, euh bol, en dat er naar me ge-luis-terd
% gewijzigd
I'm all ears, dear!

Ikke ook hoor Kjong

Volgens mij zit mijn PMS er ook weer aan te komen (beetje vroeg, maar afijn, kan d'r nog wel bij, morgen kinderfeestje enzo ) want ik word sjachrijning van topics, waarin gevraagd wordt of je je baby van 4 maanden kunt verwennen

En ik heb rugpijn ook nog, trouwens. Lekker hoor.

Zo Bloes, 94 jaar en 35 maanden.. dat was een slimme 8e groeper, of niet
Later is nu
(niet dat ik niet wil dat je 94 jaar wordt, maar had toch duidelijker gevonden als er 96 jaar en 11 maanden gestaan had, heel gek )
Later is nu
Joechei! Vrijdag en kindvrij!

Ik ben best gruizig. (Vind Pete Murray ineens een lekker ding, jammer dat die Bush jr-oogjes met de beste wil niet weg te denken zijn)

Ik denk dat ik met mijn tante naar mijn opoe naar de Cookoo ga.

Zoipen.

Ladieda's, moeders gaat uit.

Zoip se.

Het kan aan de instellingen van mijn computer liggen, maar zie je dat VIVAmodel van deze week, rechts in beeld? Nou, ze ziet er precies uit hoe ik me voel. Hartstikke lodderig!

Fijn dat Bloes zo oud gaat worden. Zullen we vast beginnen met de het realiseren van een CKB?? (Is CheersKroegBejaardentehuis :-) ).

Hug voor iedereen hier, met o f zonder tante, met of zonder virussen!
Hug terug, Toet! Heul veul.

Aaaaahhh...Bloes! Leuk, hoor, zo'n Kiekeboe-beha
te ruil aangeboden:

2 kindertjes, zien er nog mooi uit, die regelmatig toegesproken dienen te worden. Ik wil ze ruilen tegen 2 exemplaren die het zonder stemgeluid mijnerzijds een dagje (het liefst 2 ) kunnen volhouden.
[quote]Toet schreef op 02 november 2007 @ 16:07:

Het kan aan de instellingen van mijn computer liggen, maar zie je dat VIVAmodel van deze week, rechts in beeld? Nou, ze ziet er precies uit hoe ik me voel. Hartstikke lodderig!

Het kan aan mìjn instellingen liggen, maar zie alleen een klein beetje haar boven de margriet advertentie uitkomen, ik probeer te ontdekken hoe lodderig ze is, maar kan het dus nog niet ontdekken.
tsk, rustig hier!

ik moest tekenen, vanmiddag, van LD. ZIJ ging tekenen, en dus moest ik ook. Mijn dochter, mijn therapeute.. ik ben nu erg blij, ik kan een appel tekenen
Later is nu
môgge..... het is weer weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven